Амстердам куди сходити

Maria

24 грудня 2014 року, 16:53

прекрасний Амстердам

Продовжуючи розповідь про нашу подорож, розповім про Амстердам. З усіх міст тут ми провели найбільше днів, а, отже, багато де погуляли і побували. Амстердам-місто на воді, точніше, на каналах. З погодою нам відверто пощастило, все дні була мінлива хмарність, і тільки в день нашого відльоту пішов дощ. Ми побували в музеї Ван Гога, на знаменитій площі Дам, площі Лейдсеплейн, Рейксмузеум, Ермітаж, квартал Червоних ліхтарів, і навіть сходили в кіно на Хоббіта)) Правда, в середині фільму я заснула хвилин на ...

Читати повністю...

Відпочинок під час вагітності: практика показала - МОЖНА багато літати :)

Мій синочок поки тільки 28 тижневий малюк в животику. Але вже готовий похвалитися багатьма побаченого місцями. Вагітність була виявлена ​​мною 13 грудня 2010 року. Це був запланований акт, але чесно зізнаюся, з чоловіком ми не вірили що з першого разу Бог нам малюка видасть. :) Хоча я хотіла сина Діву. І поки нам ставлять 22 серпня як ПДР. Так ось: Ми планували ще з літа поїздку. Потягу до Америки, з нашими друзями. Так ось і побачив мій синочок Лос-Анджелес, Сан-Дієго, Лас-Вегас і ...

Читати повністю... Читати повністю Mamita

18 жовтня 2013, 9:08

Як все влаштовано. співробітник аеропорту

Працівник московського аеропорту Шереметьєво анонімно розповів The Village про наркотрафік, терористів і про те, кого бояться нечемні сотруднікі.О тому, хто працює в аеропортуВ аеропорту працюють різні фахівці: ті, хто реєструє вас на рейс, водії, вантажники, спецконтроль, який вас оглядає , митники, які контролюють перетин кордону, феесбешників, які запобігають теракти і ловлять нелегальних мігрантів, які намагаються з Росії полетіти в європейські країни. Є, наприклад, фахівці з візами. Їм можна задати будь-яке питання: «Мені потрібно в Папуа - Нову Гвінею, з якою візою я можу туди ...

Календар вагітності по тижнях

Ми розповімо вам реальні історії наших матусь, які пройшли через це або проходять прямо зараз!

Mamita

18 жовтня 2013, 9:08

Як все влаштовано. співробітник аеропорту

Читати повністю... Читати повністю Вікторія

12 січня 2012, 00:42

Навколо світу. Берлін

У минулому році, я чоловік і наш Малишок вирішили трохи помандрувати. Підсумок: Відень, Париж, Дюсельдорф, Брюгге, Амстердам і на Новий Рік рушили в Берлін. Буду розповідати про наші мандрівки з кінця) поки ми взяли паузу і тепер, мені залишається лише вдаватися до спогадів про приємні днями.

Календар розвитку дитини

Vasaga

21 березня 2011, 17:56

Мої подорожі

Як же здорово жити, коли знаєш скільки всього приємного чекає тебе попереду! Нарешті таки все вирішилося, распреділілісь по датах, квитках і можливостям. Мене чекають захоплюючі поїздки в найближчі кілька місяців !!! І я так рада, що всі ці емоції я передам маленькому. Він знає, яка мама мандрівниця і, впевнена, з радістю розділить все враження від побаченого Отже, мої подорожі: Квітень - Париж, я люблю тебе! Травень - Грецькі канікули Липень - Галопом по Європі

Читати повністю... Читати повністю Ekaterina

27 грудня 2010, 10:17

Наше Різдво на 33 тижні

Вчора ввечері повернулися з Амстердама, їздили туди на вихідні. Погодка не підвела - сонечко, сніг лежить скрізь, краса! Раніше ніколи не бачила Амстердам в снігу, в грудні 2006 фотографувалася там, сидячи на газончике.))) Сходили в Музей Ван-Гога, сильне враження! Імпресіоністи вражають тільки "вживу", репродукції залишають поза передачею і сотої частки енергетики картин. Традиційно сходили і в Квартал червоних ліхтарів, але "дівчата", мабуть, в різдвяному відпустці, майже всі червоні вікна порожні.))) Малюк в животику поводився відмінно, тільки на зворотному шляху, коли ...

Активний відпочинок

Обговоріть вашу тему в співтоваристві, дізнайтеся думку активних користувачів Бебіблога

Перейти до спільноти

Амстердам з висоти 10 місяців ...

Отже, ми повернулися. Емоцій і вражень маса, фотографій море ... Але ми тут (на ББ) говоримо найчастіше про дітей, тому розповідь буде головним чином про поїздку Марка). Так ось, почну з того, що жили ми на воді в "хаус-боті", тобто в будинку на воді. Всі мої побоювання, пов'язані з тим, що дитині там небезпечно, що там холодно, качає і т.д. виявилися марними - ТАМ ОТЛИЧНО, особливо з дітьми! Марк щоранку годував качок і гусей, які навколо в достатку. Підходив ...

Читати повністю...

Амстердам, Нідерланди. 2013 (дітям)

Дорогі друзі! Ви навіть не можете уявити, як я рада, що деяким з вас подобаються мої твори на тему "Як я провів літо". Але так страшно від того, що мені ще писати і писати, а найцікавіше вже ніби як описано і раптом я скочуся на занудство) Ох, сподіваюся, що натхнення і спокійні синівські ночі мене не покинуть!

Читати повністю... Читати повністю Vasaga

22 березня 2011, 13:40

Мої подорожі

Читати повністю... Читати повністю Kypuca

2 квітня 2010, 2:32

Голландія, Амстер-Дам !!

В Амстердамі були на минулі травневі свята, тури на ці числа не ангажованою, як уже в цьому році. Порадив товариш по роботі, 30 квітня - "день народження Королеви" і самий відв'язний день для всієї Голландіі..спешу відзначити, що Голландія вся і Амстердам дуже відрізняються одна від одної, і що не дивно, самі голландці не люблять їздити в Амстердам, хоча країна маленька, все воліють маленькі містечка з обширною інфраструктурою, а на амстердам від голландців - одні скарги ... Тому якщо смотерть нідерланди материкові, то ...

"Зима, коли я виріс". Пітер ван Гестел

Видавництво «Самокат», 2014 Серія «Краща нова книжка». 344 стр., Офсет. Тверда обкладинка. 1947 рік. Повоєнний Амстердам. Зимовий лід не тільки на вулицях міста, а й в житті людей, що прагнуть знайти хоч якусь рівновагу ...

Читати повністю... Читати повністю Maria

24 серпня 2016, 20:14

Трохи про Ріо і ми знову разом)

Почну з того, що ми всі вдома! І це ура =) Але це ненадовго і тут я згадала, що через два тижні ми їдемо в Амстердам, правда всього на 3 дні на виставку IBC, але це ж вже пипец як скоро, а в листопаді плануємо Таїланд, але поки не 100% . Діти вдома, чоловік удома, я вдома, речі розібрані, випрані, таке відчуття, що ніхто і не виїжджав нікуди вже до вечора. Правда хлопчики поки не звикли, особливо Матвій, поки спостерігаю за його ...

Читати повністю... Читати повністю Катерина

27 лютого 2017, 15:23

2.1

Трохи останніх новин про нас)) Головна з них - Белла сказала "мама"! Я так чекала цього моменту, думала я пущу сльозу або щось в такому дусі .....

Читати повністю... Читати повністю Евеліна

18 жовтня 2014 року, 23:52

Суботній ранок, або, може, відпустку занадто довгий?

Сьогодні вранці підскочила, дивлюся на годинник, час - 6:45. Франка заворушився, хоче ранкового молока, а я її хапаю і скоріше будити Софію: "Вставай! Без п'ятнадцяти сім уже! Вона:" Що! Я в школу спізнююся ?! "І тут мій погляд падає на пляжний рушник, приготоване з вечора на ліжку ... Упс: - \" Сьогодні середа? Спи далі ". Франка, поївши молока, поспала ще до восьми. На море кайф! Чи не жарко, навіть вітерець від води. Хвилі сильні. Можна відкривати купальний сезон) Поки Софія гуляла в воді під ...

Читати повністю...

Наш круїз на Costa Mediterranea.

Розповім трохи про нашу подорож на круїзному лайнері Costa Mediterranea. Ідея круїзу у мене народилася ще рік тому, хотілося максимально використовувати шенгенську візу. До того ж круїз добре підходить для сімей, де люблять різні види відпочинку. Кому-то хочеться весь день сидіти з іграшками і розважатися з аніматорами, кому-то лежати в шезлонгу біля води, а кому-то активно гуляти по новим містам. Чоловіка вмовила не з першого разу, все ж не дешева забава. Але так як бронювали за місяць, вийшло дуже навіть ...

питання

Ще восени, коли вагітність була в далеких планах, я запланувала з подругою автобусний тур по містах Італії. Поїздка тижнева, все ночівлі в готелях - переїзди тільки денні. Тур шкільний - вчителі в основному і старшокласники з батьками) .Що це таке - я собі уявляю, тк в минулому році ми з нею так їздили Дрезден-Париж-Амстердам-Брюссель ... Аванс на тур був внесений також восени ... Коли тільки-тільки дізналася про вагітність - була впевнена, що поїду все одно. Адже дуже багато вагітних подорожує і ще й з ...

Читати повністю... Читати повністю HoneyB

28 квітня 2017, 20:03

Два з половиною. Нідерланди.

Уже півтора місяця як ми перебралися в Нідерланди, спочатку в Амстердам, потім в Амстелвейн (передмістя). Вражень багато, але можу сказати що повертатися назад в Росію мені зовсім не хочеться. Льоша тут швидко адаптувався. Його не бентежить що ніхто російською не говорить, як же здорово діти сприймають все нове!

питання

Ще восени, коли вагітність була в далеких планах, я запланувала з подругою автобусний тур по містах Італії. Поїздка тижнева, все ночівлі в готелях - переїзди тільки денні. Тур шкільний - вчителі в основному і старшокласники з батьками). Що це таке - я собі уявляю, тк в минулому році ми з нею так їздили Дрезден-Париж-Амстердам-Брюссель ... Аванс на тур був внесений також восени ... Коли тільки-тільки дізналася про вагітність - була впевнена, що поїду все одно. Адже дуже багато вагітних подорожує і ще ...

Читати повністю... Читати повністю Ольга

10 вересня 2013 21:45

а ось і я!!!!

Відразу звертаюся до модераторів - не вмію поводитися з підкатом - вже один раз видалила повідомлення! Виправлюся - обіцяю! Привіт всім, девчонки !!! після відпустки і навіть вже відрядження повернулася і добралася, нарешті, до нормального компа! І так захотілося просто поділитися! (В підкаті взяла і все видалила, так що відновлюю (() Так що хто мене пам'ятає небагато з весняних повідомлень - може буде цікаво)) Отже, новини, тобто що маємо на сьогодні: 1. Відпочили в наметах на чорному морі - класно! 2. сходили ...

Вагітний тріп по Європі

22 квітня сходила до лікаря, отримала лікарняний, вийшла в декрет ... Хм ... У декреті просто сидіти не збиралася вже місяць тому, так що прийнявши виклик чоловіка, поїхали з ним на машині подорожувати по Європі. Попереду були Польща, Чехія, Німеччина, Нідерланди, Швейцарія, Австрія, Словаччина. Як бонус, ми собі ще влаштували прогулянку по двом панорамним високогірним трасах))) Їхати було абсолютно не страшно. Більше всіх і активніше, переживала свекруха ... Ну вона за все дуже сильно переживає, і "емоційно"))) Все постійно погано, постійно крутиться у неї ідея фікс ...

Відмінний початок дня)

Сходила сьогодні в клуб. Відпрацювала Амстердам) оновила новий наряд спортивний. Подарувала подруга моя з Москви. У нас загальна подруга у неї магазин спортивного харчування та одягу в Москві. Американська фірма. Просто сексі- шмекси) і якість суперррр !!!! Кому цікаво можу дати адресу. Фірма better bodies. Потім пішла поплавала ще в басейні з термальною водою. Сонячну ванну прийняла, а то бліда як поганка за зиму стала))) аж вени сині) купила яблучок. Завтра на них цілий день)

Читати повністю... Читати повністю LenaZi

18 грудня 2012, 23:29

Останні новини

Сьогодні були в поліклініці. Вага нас 8550, зростання 72 см. Папшка наш в цьому віці був 8600/72, так що недобрали 50 грам до папани)))))) Сходили до ортопеда, все у нас добре, наступного разу в рік до нього. Потім пішли на другу АКДС. Почав плакати, коли одягати стала, але я думаю, що просто втомився. Вдома добре себе вів, ттт. Зараз вони з папкою заснули, навіть не поїв на ніч. Зараз годувати піду. Під катом інші новини

Читати повністю...

Наш круїз на Costa Mediterranea.

Читати повністю... Читати повністю Женюша Iv & amp; An

24 квітня 2014 року, 15:05

Планую маршрут відпустки

Нещодавно чоловік запропонував мені організований відпустку. Розповідь ось тут.Я звичайно активізувалася і почала вибирати-куди, за скільки, на скільки і т.д. Порахували, що якщо їхати на 3 тижні, то потрібно приблизно 150 тис (на дорогу-проживання-харчування-розваги). Потім подумали, що за такі гроші можна і в Туреччині відпочити, тільки більш пристойно. Знайшли готелі на 20 ночей за 90-130 тис. І вже начебто визначилися, подали доки на заміну татового паспорта (помер в листопаді термін придатності), але тут зателефонувала сестра і каже-поїхали на Чорне море в кінці ...

Читати повністю... Читати повністю Женюша Iv & amp; An

24 квітня 2014 року, 15:05

Планую маршрут відпустки

Читати повністю... Читати повністю Vika-Zemlyanika

2 грудня 2012, 1:47

Перший день зими

теплий і мокрий. +4, сніг майже розтанув весь. Лежу зараз в ліжку, всі сплять - сопуть, а я насолоджуюся нічогонеробленням. Я нічний житель) вирішила написати що у нас цікавого за останній місяць проісходіло.Самое головне - ми похрестили Андрюшастіка! 11 листопада 2012 року. Тепер я за нього спокійна) Хрестили в Новодівичому монастирі. Катруся моя допомогла, все влаштувала. Спасибі їй велике! Все пройшло просто супер. Отець Олександр такий милий молодий батюшка! Фотоапарат ми, правда, будинки забули, добре, що у Каті мильниця в ...

Я в школу спізнююся ?
Упс: - \" Сьогодні середа?