Мама з двома дітьми в Анталії. Частина II. Відпочинок в Анталії з дітьми

1. Мама з двома дітьми в Анталії. частина II зміст: Читати Частина I До змісту Куди ми їздили
  2. Анталійський аквапарк

зміст:

Читати Частина I

Куди ми їздили

У готелі, звичайно, було здорово, але сидіти безвиїзно 18 днів для мене було б борошном У готелі, звичайно, було здорово, але сидіти безвиїзно 18 днів для мене було б борошном.

Я знала, що існують екскурсії, але рафтинг нам явно не підходив через дрібного, морську прогулянку на яхті нам теж не радили, тому що закачає дітей. Далекі екскурсії знову ж таки не радили через далекого автобусного переїзду. Гіди запропонували нам з'їздити на гірське озеро. Так я дізналася про Грін Каньйон - штучне озеро, створене більше 20 років тому з чистою прісною водою зеленого кольору.

Ми доїхали до містечка Манавгат, потім згорнули з траси, піднімалися по нескладному серпантину і приїхали на оглядовий майданчик. Від відкрився виду захоплювало дух, настільки було все красиво - зелена вода, найчистіше блакитне небо, скелясті і порослі лісом гори, гребля (186 м). Нам дали час подивитися і пофотографуватися, потім ми сіли в автобус і приїхали на пристань, де сіли в прогулянкові кораблики.

Спочатку ми попливли до малого каньйону, було цікаво розглядати берег, а потім скелі наблизилися по обидва боки дуже близько. Хлопчаки були в цілковитому захваті, Мишка вільно ходив по кораблю (я його відпускала, вважаючи, що "куди він дінеться з підводного човна"), періодично підбігав до нас (ми з Борею сиділи поряд на верхній палубі, під тентом) поділитися враженнями. Йому давали трохи управляти штурвалом, потім він познайомився з хлопчиком-ровесником, вони затіяли свою гру в морських піратів, і я вже точно не шкодувала, що ми вибралися сюди.

Нам обіцяли купання в цьому озері, і влаштовано воно було на плоту, тому що причалити до берега нереально, надто вже круто Нам обіцяли купання в цьому озері, і влаштовано воно було на плоту, тому що причалити до берега нереально, надто вже круто. Пліт виявився досить великим, до нього з двох сторона причалювали кораблики, на третю сторону був спуск для бажаючих покататися на банані або гідроциклах, на четвертій - містки для бажаючих поплавати. Мишка побоявся стрибати з містка, попросив рятувальний жилет і плавав у ньому. Боря поринав разом зі мною. А потім я вирішила поплавати одна і попросила Мішу доглянути за Борькой, щоб в воду не впав. Виходжу з води, бачу як Боря водить старшого за мотузку від жилета: "Мам, я його тримаю, він не впаде!":

Вода була відмінна, свіжа, прісна, м'яка. І зіграти на плоту теж було приємно. Купання зайняло годину, потім ми знову занурилися і поїхали на обід в ресторанчик на березі, де для нас приготували форель. В цей ресторанчик з'їжджалося кілька корабликів, тому народу було досить багато, були і групи німців, і наші. Крім риби можна було поїсти салатів, було кілька видів гарніру, солодкий стіл та, звичайно ж, кавуни, без яких ми не обійшлися:.

Занурилися на кораблик і знову попливли по озеру, на цей раз в сторону великого каньйону. Там ще красивіші скелі вставали на всі боки, гід розповідав, як до будівлі греблі річка щовесни затоплювала місто, та й зараз по весні тут, біля витоків озера, злітають фонтани по 10 метрів заввишки, викидаючи 50 т води в хвилину. Яка сила підземних джерел!

На зворотному шляху до пристані Боря пристроїв голову на моїх колінах і заснув. По дорозі додому в автобусі заснув і старший, і я подумала, що це відмінно - якщо діти в автобусі будуть спати, а решту часу активно вивчати нову країну. Тому я без вагань взяла ще одну екскурсію.

Анталійський аквапарк

Гіди сказали, що виїзд в 7-40, і дорога години на два Гіди сказали, що виїзд в 7-40, і дорога години на два. Тому ми прийшли на сніданок трохи раніше, пояснили ситуацію, нам дозволили поїсти і побажали вдалої подорожі.

В автобусі обидва відразу ж заснули, я слухала гіда і дивилася у вікно. Фасади готелів змінювалися сільськими пейзажами, бананові пальми - апельсиновими гаями, ось уже знайомий Манавгат, ось Серик (гід цікаво розповідав про нього, як про місто борців-чемпіонів), а ось вже і злітають з смуги літаки, значить, ми майже приїхали.

Аквапарк розташований на узбережжі, і ми трохи проїхали по Анталії, яка з вікна автобуса мені дуже сподобалася. "От би сюди ще раз приїхати, докладно розглянути" - промайнуло в голові. Вивантажилися, нам розповіли про регламент, видали талончики на обід і відпустили до 4 годин.

Ми переодяглися, на моїй руці було три браслета - один готельний, другий - отриманий на вході в аквапарк і третій з ключем від шафки з одягом. Спочатку вирішили просто все обійти і подивитися, поплавати-покататися, потім повернутися за фотоапаратом і відобразити всі цікаві місця.

Ух, яка ж велика територія Ух, яка ж велика територія !!! Скільки всього цікавого - гірки на будь-який смак (Міша катався з позначених як "7-60 років", спробував з однією "12-50", але сказав, що більше не хоче, страшнувато), красиві куточки, тінисті доріжки, басейни з будь глибиною, обгороджені виходи до обривів над морем, звідки відкривався чарівний вид на затоку і Анталію.

А потім ми натрапили ще й на спеціальну дитячу територію ... Тут-то і стався наш найбільший за всю поїздку конфлікт. Миша просився на гірки, а я не могла Борьку витягнути з малюків зони. Величезна територія, і я боялася відпустити Міхіна одного і просила зачекати: "Зараз Боря награється, ми підемо і будемо чекати тебе біля гірок".

І ось Мишка давай нити: "Завжди все для Борі. Він хоче тут, а я хочу там, але чомусь ми туди не йдемо". Довелося провести бесіду, прямо там, стоячи по коліно у воді в малюковому басейні - що я одна і розірватися не можу, і що відповідаю за обох, і якщо вже зовсім по чесному, то я теж багато чого хочу, але не можу собі дозволити з -за вас. "І давай вже, милий мій, потерпимо півгодинки, а потім підемо. І ми з Борею будемо чекати, поки ти скотитися з гірки".

Справа в тому, що аквапарк для дітей справа відоме, в нашому місті є свій, і на гірках хлопчаки катаються з малих років. Причому, в нашому аквапарку дозволено кататися маленьким дітям з батьками, я сідаю сама, на коліна влаштовую дитини в нарукавниках, підтримую його за боки, і ми їдемо. Перед приводненням трохи піднімають дитини над водою, щоб глибоко НЕ пірнув. Думала, що і там будемо кататися так само. Але, я, прокотившись з однієї гірки подібним чином удвох з Боречним, на виході отримала суворе попередження від співробітника: "Не можна удвох! Небезпечно!"

Ніякі мої прохання - що дитина вміє кататися, що він в нарукавниках, що я відповідаю - не допомогли Ніякі мої прохання - що дитина вміє кататися, що він в нарукавниках, що я відповідаю - не допомогли. Довелося змиритися, якщо вже такі правила. Тому коли Міша катався, ми чекали його внизу. Правда, я все одно хвилювалася, бо старт був далеко і не видно - на деякі гірки забиралися просто по драбинках, на деякі - по кам'яних сходах в тунелі, до деяких треба було йти далеко або чекати в черзі. Загалом, я, хвилюючись, відпускала старшого, і кожен раз, коли він вилітав з жолоба з радісним вереском і підпливав до нас, просила: "Ну, все, вистачить, підемо разом плавати!" А він, щасливий, умовляв: "Мам, ну ще раз, я все знаю, я акуратно!"

Домовився тільки на обід. Ми відмінно поїли, піца була ароматною, гарячою, потім повернулися в роздягальню, взяли фотоапарат, обійшли знову всю територію, зробили купу знімків, знайшли зоокуточок, де Боря побачив кролика і просив: "Давай, візьмемо його додому, я грати з ним буду" . Потім накупалися ще, плавали в гроті, там цікаво відбивається вода від стін і низького склепіння, потім просто скаженіли на мілководді, ще сходили поїсти морозива.

Подивилися організоване у великого басейну шоу з танцем живота (ха, там на звичайне для глядачів запрошення танцівниці вийшла наша співвітчизниця і як влаштувала танець живота! Вона виглядала в рази краще за всіх виступаючих до цього. Гнучка, красива, емоційна, ця дівчина викликала фурор і отримала шквал заслужених овацій). Але мої хлопчаки це шоу не дуже оцінили, попросили ще морозива, і ми пішли в кафе. Дрібний був помітно втомленим, та й час наше закінчувалося, ми переодяглися, здали ключ і вийшли до воріт, очікуючи автобус. Там вже збиралася наша група, все обмінювалися враженнями, незадоволених не було:.

Зворотна дорога пролетіла непомітно, ми все просто заснули і прокинулися, коли гід торкнув мене за плече: "Скоро ваш готель".

Яхт-тур з Аланії

Прокотившись в одну сторону, та ще так далеко, я вже точно вирішила з'їздити і в іншу, тим більше що Аланія була від нас всього в 14 км Прокотившись в одну сторону, та ще так далеко, я вже точно вирішила з'їздити і в іншу, тим більше що Аланія була від нас всього в 14 км.

Народ, який живе в готелі, їздив туди на долмуш, але з двома дітьми я не ризикнула їхати самостійно, тим більше бродити по жарі по місту і намагаємось не заблукати. Але і подивитися місто дуже хотілося. Тому ми взяли нову екскурсію.

Проїхали по місту зовсім небагато (ех, сюди б приїхати без дітей, та погуляти по цих вуличках, розповідали, як красиво і весело тут вечорами). На яхті ми опинилися поруч з ще однією сім'єю з двома дівчатками - ровесницями моїх дітей.

Пливли вздовж узбережжя, побачили пляж Клеопатри (саме сюди, як свідчить легенда, вона наказала привезти 40 кораблів єгипетського піску) і гарні готелі, по дорозі зупинялися для купання у відкритому морі, ще були зупинки біля печер. З Скелі закоханих стрибали сміливці-чоловіки.

Потім, коли ми причалили до берега для чергової зупинки, Боря заснув Потім, коли ми причалили до берега для чергової зупинки, Боря заснув. Я подумала, що у мене є час зійти на берег. Попросивши сидів поруч чоловіка (він сказав, що нікуди не зійде) доглянути за сплячою дитиною, ми з Мишком уплав дісталися до берега, зайшли в печеру, але там було дуже холодно і темно і ми вийшли на сонечко. Мені було шкода не відобразити такі краси, тому я повернулася на борт, попросила жилет, фотоапарат взяла в зуби і повернулася на берег. Поверталися таким же способом, з фотоапаратом в зубах.

Боря спав, адже яхта трохи погойдувалася на хвилях, думаю, йому було дуже комфортно. Я подумала, що Боря наш цілком такий хороший чоловічок, заснув дуже вчасно - ми зі старшим і погуляли, і викупалися, і зробили відмінні знімки.

Потім був обід прямо на борту, потім ми ще плавали, вийшли у відкрите море. Там була стоянка і купання, але чомусь під час стоянки почалася хитавиця, хоча вона зовсім не відчувалася під час руху. Я думала, що мої діти якось відреагують на неї, брала собою льодяники. Але вони скакали обидва по палубі, абсолютно не звертаючи уваги на те, що вона ходить ходором. Миша вчив Борьку ходити з широко розставленими ногами для стійкості - начитався книжок про піратів і застосовував отримані знання на практиці:.

Повернулися до узбережжя і поїхали додому. На зворотному шляху дорога йшла через тунелі. Коли ми несподівано в'їхали в перший, вони завмерли, для них це було незвично. А два наступних чекали і засмутилися, що більше не буде. А ще вони засмутилися, що так швидко закінчилася наша морська прогулянка, їм хотілося поплавати ще. Але другий яхт-тур мені здався б нудним, хотілося чогось незвичайного. Довелося знову звернутися до гідів.

LAMIA

Це такий чотирипалубних кораблик, причому нижня палуба знаходиться нижче рівня води, можна спостерігати підводний світ Це такий чотирипалубних кораблик, причому нижня палуба знаходиться нижче рівня води, можна спостерігати підводний світ. Правда, ми мало що побачили в ці ілюмінатори, але все одно сама поїздка дуже сподобалася. Виїзд був, звичайно ж, з Анталії, але ми благополучно повторили попередній досвід. Діти поснули вранці в автобусі і спокійно доїхали. Порт нас зустрів хмарами, натягнутими, ніби шапки, на вершини гір. А поруч з нашим корабликом стояло велике океанське судно "Orient Queen" - білий могутній лайнер.

Я десь там, в глибині серця зрозуміла, що наступною мрією буде морський круїз на подібному кораблі. Але це буде потім, а зараз ми піднімаємося на нашу "Ламію". На судні була група аніматорів, а одна з нижніх палуб була оформлена як дитяча кімната, де були іграшки, кульки, можливість помалювати, пограти, подивитися мультфільм. Дітям малювали пики, так мій старший син став мишкою, а молодший кошеням.

Ми пливли до узбережжя Кемера, зупинялися біля Мишачого острова, потім у відкритому морі, повернули до Анталії, побачили великий і красивий водоспад Дюден, розташований практично в місті. Потім пливли вздовж узбережжя і милувалися красунею-Анталією з боку моря. На стоянках бажаючі могли покататися на моторному човні, дорослі за 5 баксів, діти безкоштовно. Я побоялася сідати туди з дрібним, Міша катався при кожній нагоді - і навколо Мишачого острова, і близько до водоспаду, і до піратських печер. Повертався задоволений, причому радів і цим поїздкам, і своєї самостійності.

Днем був обід, після обіду - шоу з танцем живота (схоже, це обов'язковий елемент усіх турецьких розважальних заходів), потім дискотека для дітей. У готель повернулися якраз до вечері.

За кілька днів до від'їзду я задумалася про подарунки-сувенірах. Недалеко від готелю розташовувався селище Конакли, де, як розповіли бувалі, по середах проходить великий базар. Ми летіли в четвер, тому я залишила середу на шопінг, а у вівторок вирішили з'їздити в Анталію на оглядову екскурсію.

Анталія

Вона нас зустрічала найпершою, ми бачили її з висоти і з боку моря, вона мені відразу ж сподобалася, але мені хотілося просто погуляти по цьому місту Вона нас зустрічала найпершою, ми бачили її з висоти і з боку моря, вона мені відразу ж сподобалася, але мені хотілося просто погуляти по цьому місту. Взяли з собою палицю, знову ж уже звичним маршрутом доїхали.

Побачили вже знайомі пам'ятники апельсинів (цей фрукт - символ Анталії, і там є три пам'ятники апельсинів), проїхали по сучасним кварталах. Гарний, багатолюдний, південне місто. Але хочеться дивитися на нього не з вікна автобуса, а ходити самому.

Ось і зупинка. Ми висаджуємося біля пам'ятника Ататюрку, нам дають час, коротко розповідають, що всі дороги вниз ведуть через Старе місто до порту, а назад можна піднятися ось тут. Ми садимо Борю в коляску і потихеньку тупотимо. Зверху видно червоні дахи будиночків, серед них мінарети, дерева, десь там далеко вода.

Пішли за старими бруковим вуличках, вони вузькі, нерівні Пішли за старими бруковим вуличках, вони вузькі, нерівні ... Звичайно ж, все пристосовано для туристів, сувенірні лавки, розвішані на продаж одягу, магазинчики з соком-морозивом, але все одно дух відчувається. Йдемо, дивимось, перетинаємо інші вулички, повертаємося, звертаємо туди, де ще не ходили. Цікаво блукати, коли знаєш, що вийдеш завжди, якщо йти вниз.

Спустилися - порт, кораблики, екскурсійні бюро ... Знову пішли наверх, вийшли до пам'ятника, у нас ще купа часу. Чи не стояти ж на сонці! Перейшли дорогу і рушили по звичайних вулицях. Люди, всюди люди, молоді і літні, жінки в закритому одязі і по-європейськи одягнені, діти - з мамою за руку або в колясках.

Дивне відчуття - ніби і немає готелю з пляжем, а просто вийшли з дому погуляти. Але сонце - південне, яскраве, сильне, у нас такого немає навіть липневим жарким днем. І пальми у нас не ростуть, а тут он які гарні. І трояндовий кущ потопає у квітах.

А ось і банкомат, знімаю гроші на завтрашні покупки і повертаємося до автобусу. Вже по дорозі додому відчуваю якийсь дискомфорт і розумію, що сьогодні ще не купалися. Тому по приїзду відразу ж пішли на пляж і плескалися там до самого пізнього вечора.

Конакли

Спочатку я вважала, що це глуха село Спочатку я вважала, що це глуха село. Але в реальності вона виявилася милим селищем, з магазинами-банками-аптеками і тим самим базаром, про який мені розповідали. Я не знала, коли туди краще йти, але прикинула, що краще все обов'язкові справи завершити вранці, ніж потім увечері лікті кусати. О 8 ранку ми викотилися. Боря в тростини, Міша поруч, я в максимально закритою футболці і бриджах.

Пішки по дорозі - зайняло хвилин 20. Назустріч нам попалися верблюд і ослик, повз яких ми щодня проходили по нашому пляжу (господар запропонував за 4 долари сфотографувати дітей верхом, відмовилася), пройшли також кілька наметів з фруктами і турбюро, по дорозі подивилися на готелі , що будуються і вже відкриті. Було зовсім не страшно, тим більше що було багато туристів, вони, звичайно ж, виділялися.

Базар виявився таким, як і представляла - спочатку овочі-фрукти, кукурудза, потім тряпочние лоточки упереміш з сувенірними, потім східні солодощі, знову сувенірні, знову тряпочние. Джинси, дитяче, жіноче ... Народ - наш, німці, голландці, діти в колясках, суєта, в загальному. Мої притомились, ми швиденько поторгувались і купили, що хотіли. Зворотна дорога була складніше - сонце піднялося вище і світило в обличчя, діти пили воду з пляшок. Докотилися і відразу ж побігли купатися.

У нашому готелі була класна традиція - клубний танець, не знаю, чи є таке в інших готелях У нашому готелі була класна традиція - клубний танець, не знаю, чи є таке в інших готелях ... Його виконували кілька разів на день - днем ​​на бортах басейну після всіх водних передобідні развлекаловок, після дитячої дискотеки і пізно ввечері після завершення всього шоу. Це незабутньо!!! Коли все - від дрібних до 60-річних - в одному пориві танцюють один танець, поглядаючи на аніматорів, взметают руки вгору, сміються, виконують, як вміють, танець живота під красиву турецьку музику - супер !!! Ми привезли додому диск з музикою і перші кілька днів танцювали по 5 разів на день ...

Ми привезли додому 500 фотографій (спасибі готельним фотографам, вони допомогли мені скинути їх на диск з фотоапарата, інакше б довелося підчищати, а так хотілося привезти додому все-все цікаві моменти), і я починаю створювати наш турецький альбом.

Ми привезли з собою рукавицю з турецької лазні. Баня була в нашому готелі, і ми туди пішли в другий день. Грілися на мармурових плитах, потім нам все трьом зробили мильний масаж, Борька періодично обурювався: "Мам, не треба більше піну, змивай з мене!" А ось масляний масаж зовсім не вийшов, тому що Боря зажадав: "Мам, підемо вже!", І справа дійшла до сліз, ніякі вмовляння-отвлекаловкі банщиків не допомагали. Правда, з того дня з нами і Борей персонально все віталися.

У цій рукавичці ми привезли купу черепашок, частина з яких ми зібрали на березі, а ще частина Мишкові подарував якийсь незнайомець на березі, коли ввечері після купання ми вже йшли додому У цій рукавичці ми привезли купу черепашок, частина з яких ми зібрали на березі, а ще частина Мишкові подарував якийсь незнайомець на березі, коли ввечері після купання ми вже йшли додому.

В одному з кишень сумки ми привезли гладкі рівні камінчики - і серед них кілька рожевих, тому що Боря збирав саме рожеві.

Ми привезли великий пакет солодощів, пригощали всіх друзів і гостей, хто прийшов нас провідати і дізнатися, як ми з'їздили.

Ми привезли додому турецькі монетки, а одну кинули в море за півгодини до від'їзду. Був ранок, ще свіже, був пустельний пляж, ми стояли на березі, я думала, що Міша буде пам'ятати своє перше море, а Боря-дволітка, напевно, забуде про цю поїздку, але її точно не забуду я.

Скільки було сумнівів, але все вийшло !! Дякую моїм дітям, тепер я точно знаю, що з ними можна подорожувати завжди і всюди.

Римма Прохорова, [email protected] .

Коментувати можут "Мама з двома дітьми в Анталії. Частина II"

Мама з двома дітьми в Анталії. частина II

LAMIA

Анталія

Конакли

Римма Прохорова, [email protected] .

Коментувати можут "Мама з двома дітьми в Анталії. Частина II"