Медовий місяць на море

Так вийшло, що до 23 років я жодного разу не була ні на півдні, ні на море, крім Фінської затоки і Ладозького озера, на якому проходили літні місяці мого дитинства Так вийшло, що до 23 років я жодного разу не була ні на півдні, ні на море, крім Фінської затоки і Ладозького озера, на якому проходили літні місяці мого дитинства. І ось, в минулому році збулося те, що снилося роками - ми з чоловіком поїхали на море!

Описати мій захват було неможливо - так, напевно, відчувають себе діти, смакуючи далеку подорож. Зараз навіть смішно трохи - 23 роки, а радості! Я навіть не знаю, чому мені так цього хотілося, але хотілося завжди поїхати на Чорне море.

Провести свій медовий місяць ми вирішили недалеко від Туапсе, в пансіонаті "Сигнал", що між селищами Новоміхайловській і Лермонтово. Відпочивали ми по путівці, так як я не люблю невідомість і не ризикнула б їхати дикуном.

І ось 25 липня 2006 року, поїзд Санкт-Петербург-Адлер чекає нас І ось 25 липня 2006 року, поїзд Санкт-Петербург-Адлер чекає нас! Подорож зайняла рівно 46 годин. За вікном пролітали пейзажі, схожі на пейзажі з наших старих фільмів: села, річки, поля, будиночки ... На під'їзді до Туапсе - гірські тунелі, річки з водопадиками, ранковий туман .. І сонце над лісом! Величезне червоне сонце! Воно велично возвещало про початок нового дня, дня, коли я побачу Море.

І ось ми в Туапсе. Їдемо на таксі назустріч мрії. Я з вікна машини бачу море ... Дорога до пансіонату зайняла годину, і як це мене не заколисало на серпантині? До сих пір дивуюся. Приїхали, зареєструвалися.

Пансіонат був досить старенький, але відремонтований, з євроремонтом і душем. У нас був двомісний номер. Кинули речі і бігом до МОРЯ! Нарешті! Море зустріло нас штормом. І це доповнило мою радість. Накупавшись, ми ще довго гуляли по березі, досліджуючи околиці. До речі, пляжі там піщані, що рідкість для Кавказу. А ввечері, коли стемніло (а темніє там рано і швидко), ми сиділи на березі і розглядали величезні зірки на чорному небі. Таких зірок я не бачила ніде ніколи.

Так пройшов перший тиждень нашого відпочинку на півдні. З ранку до полудня - море, після обіду, в саму спеку, або гуляли в лісі на території пансіонату, або їздили по магазинах в навколишні селища. До речі, харчування було триразове, годували добре і дуже багато. Так що їздили ми в основному на ринок, купили купу сувенірів на пам'ять і в подарунок.

Коли перший тиждень підходила до кінця, ми задумалися про те, що цікаво було б з'їздити на екскурсію в інші міста, наприклад, в Сочі Коли перший тиждень підходила до кінця, ми задумалися про те, що цікаво було б з'їздити на екскурсію в інші міста, наприклад, в Сочі. Насправді, з нашого пансіонату постійно проводилися автобусні екскурсії в Сочі, Геленджик, на водоспади і т.д. Але так як я абсолютно не переношу автобус, та ще в 37 градусів спеки, ми вирішили їхати на поїзді, благо від Туапсе до Сочі 2 години їзди.

Це місто вразило мене своєю красою - приголомшливе будівля вокзалу, величезні пальми, квітучі магнолії .. Ми побували з екскурсією в парку Рів'єра, в дендрарії, відвідали Змейковскіе водоспади і річку Мацесту. По дорозі екскурсовод показала нам місця, де знімалися фільми "Діамантова рука", "Старий Хоттабич", "Кавказька полонянка". Серіал "Чорна богиня", якщо хто дивився, знімався в Сочі. Все це нагадувало казку.

Взагалі, потрапляючи в такі південні міста, як ніби потрапляєш в дитинство: "вічне" літо, транспорт - автобуси, машини - все з 80-х років, і все як нові! До речі, в Сочі я дізналася багато місця, які раніше ніколи не бачила - вони мені снилися! Буває ж так ... У Сочі ми провели цілий день, а ввечері, задоволені і навіть не втомлені, повернулися в "Сигнал".

Ще одна визначна пам'ятка тих місць, яку ми вирішили відвідати, - це стайня в селищі Пляхо. Цілу годину катання на конях по ущелинах і красивим садам залишило незабутні враження і купу фотографій.

Дні, що залишилися ми проводили на пляжі, купаючись, розглядаючи хмари медуз на глибині, ловили і відпускали крабів і раків-пустельників, Ігор знаходив гарні черепашки на дні Дні, що залишилися ми проводили на пляжі, купаючись, розглядаючи хмари медуз на глибині, ловили і відпускали крабів і раків-пустельників, Ігор знаходив гарні черепашки на дні. Погода була як на замовлення - за два тижні тільки один раз рівно на 10 хвилин пішов дощ. Але який це кайф - купатися в дощ, коли вода 28 градусів! Взагалі, з першого дня серпня настала спека, за 37 градусів вдень - це перебір, навіть жителі півдня говорили. Але нічого, витримали, вітер допомагав.

Не залишилися без уваги і місцеві розваги - гідроцикл і катер з ватрушки. На останній прокотитися мене умовив чоловік, про що я сильно пошкодувала. Справа в тому, що в той день були досить великі хвилі, і ми більше летіли за катером, зрідка шльоп з усього розмаху об воду. Відчуття досить гострі. Набагато більше мені сподобалася романтична прогулянка на великому катері "Гольфстрім" на заході сонця з купанням у відкритому морі.

Відпустка підходив до кінця, настав час їхати. Трохи сумно було залишати стали вже рідними місця. Так, до хорошого швидко звикаєш! Але головне, збулася моя мрія під назвою "Море"! І я вже знаю, куди ми поїдемо наступного разу.

Марія, [email protected] .

Коментувати можут "Медовий місяць на море"

Дорога до пансіонату зайняла годину, і як це мене не заколисало на серпантині?