З Австрії в Італію

проїхавши перевал хохальпенштрассе і зробивши зупинку в Австрії, повні сил ми вирушили до Італії, в сторону Венеції.

перевал хохальпенштрассе

Австрія нас проводжала туманним вранці і прохолодою. З гір спускалися хмари і огортали селища немов ковдрою. Весь цей пейзаж нагадував казкову картинку.

Небо хмурилось і говорило про те, що скоро почнеться дощик. І справді, довго він себе не змусив чекати. Після того як ми проїхали парк національного значення ЮНЕСКО під назвою Доломіти (доломітові гори) - почався дощ.

Національний парк дуже гарний. У цю природу і скласти пейзажі закохуєшся відразу. У 2009 році доломіт були внесені до списку всесвітньої спадщини ЮНЕСКО через свою краси і незвичайного складу гір (з доломіту і вапняку). Протяжність гірської системи становить близько 150 км, найвища точка - гора Мармолада (3342 м). Але не тільки краса зробила гори знаменитими. Історія свідчить про те що з 1915 по 1917 року в ході першої світової війни на території Доломітових Альп проходили бої між італійською та австрійської арміями. Фронт ділив масив на дві частини. Через військових дій гори дуже постраждали. Навіть в наш час на них можна розгледіти сліди від вибухів і бойових дій. Цікавими місцями для туристів стануть збережені окопи і тунелі після війни. Біля підніжжя гори Lagazuoi можна відвідати музей під відкритим небом, присвячений подіям першої світової війни.
Так само доломіт знамениті своїми гірськолижними курортами і чудовою долиною для катання. Приїжджаючи на відпочинок в доломітові альпи не забудьте придбати скипас «Dolomiti Superski». У зону Dolomiti Superski входить 12 гірськолижних курортів, які в сумі утворюють 1200 км трас. Для любителів паркового катання відкриті 20 сноу-парків різного ступеня складності.

У літній період доломіт не "засинають». Навіть в теплий сезон тут можна покататися на лижах, на льодовику найвищої гори Мармолада. А для туристів, які вважають за краще альпійські луки і зелені простори відкривається можливість піших і вело прогулянок по стежках, різної складності.

Доломітові Альпи не залишать байдужих навіть тих туристів, які люблять влаштовувати пікніки на березі озера. Озер з кришталево чистою водою в парку налічується не мало.

Переїхавши кордон Австрії з Італією відразу помічаєш характерні відмінності. Італія брудніше, спорудження будинків біднішими і простіше.

На жаль, в Італії ми не забронювали готель і сподівалися знайти його за місцем. Приїхавши в селище Тревізо ми почали пошуки готелю. Ніхто не думав, що це виявиться таким важким завданням. Ми приїхали в Італію близько 2 години дня, а у італійців в цей час сієста. Під час сієсти італійці не працюють. Закрито всі заклади: заправки (вони переходять в режим самообслуговування), магазини, ресторани, готелі. Все що можна собі уявити - все закрито.

Нам терміново потрібен був інтернет, безглузда їзда по вулицях і тикання носом в закриті двері вже набридла. Було прийнято рішення їхати в Макдональдс, саме там ми завжди могли знайти інтернет. Не тут то було! У мережі Макдональдс треба зареєструватися через італійську картку мобільного зв'язку. Що це? У жодній країні, ми такого не зустрічали! Скористатися інтернетом не вдалося. Вирішили їхати в регіон Венеція, може там нам посміхнеться удача і нам вдасться оселитися.

До речі, по дорозі до Венеції ми все таки прорвалися в парочку готелів і дізналися мінімальну вартість номерів. Перший готель запропонував нам номер за 60 євро / добу, а другий 80 євро / добу / номер і це як кажуть італійці - нормальні ціни, жах! Поїздка на острів Венеція увінчалася поразкою в нашу сторону і було прийнято рішення їхати в найближче містечко Падова, може там щось знайдеться пристойне і не дороге.

По дорозі до міста ми зупинялися в готелях. У черговому готелі 2 * номер коштував 60 євро / 2х без сніданку. Ми були такі втомлені, що готові були селитися вже де завгодно. Загалом, номер в готелі «Albergo nuova aurora» прийняв нас із задоволенням.

Увечері ми пішли повечеряти в ресторанчик, який знаходився біля готелю.

Там ми зустріли офіціантку з України на ім'я Валентина. Вона нам розповіла багато цікавого про своє життя. Сама вона родом з Житомира. В Італії живе вже 10 років. Як і багато інших, вона приїхала до Італії на заробітки. Їй сподобався добродушний і відкритий народ і вона зрозуміла що Італія для неї стала рідною домівкою. Але не дивлячись на це, громадянство Італії вона отримувати не хоче, хоча у неї вже є така можливість. В Україні у неї живе дочка, яку вона відвідує раз на рік і допомагає їй фінансово. Працює Валентина 5 годин на день і 4 дні в тиждень. З неважким графіком вона отримує щось близько 500 євро на місяць. Своєю роботою вона задоволена і на життя як кажуть «не скаржиться». Вона була дуже люб'язна, добра і пригощала нас смакотою за рахунок закладу.

День у нас видався важкий, насичений і цікавий. Завтра у нас за планом прогулянка по Венеції . Залишайтеся з нами і ви побачите всю красу цього крихітного острова.