Барселона за 4 дні

9 серпня 2013 р 7:46 Барселона - Іспанія Август 2013

Якщо зовсім чесно, то в Барселоні я не перший раз, в 2007 році я там була транзитом, але бачила тільки дорогу з аеропорту в Корт Інглес і назад =))) в 2009 році була в Порт Авентура, жила прямо там і місто дивилася тільки в останній день, було всього 6 годин, тому проїхала з татом тільки коротку частину маршруту Bus Turistic, і зайшли в Акваріум ну ось власне і все, але загальний вид міста з машини мене підкорив і я довго чекала вовзращенія в це місто і дочекалася! Якщо зовсім чесно, то в Барселоні я не перший раз, в 2007 році я там була транзитом, але бачила тільки дорогу з аеропорту в Корт Інглес і назад =))) в 2009 році була в Порт Авентура, жила прямо там і місто дивилася тільки в останній день, було всього 6 годин, тому проїхала з татом тільки коротку частину маршруту Bus Turistic, і зайшли в Акваріум ну ось власне і все, але загальний вид міста з машини мене підкорив і я довго чекала вовзращенія в це місто і дочекалася

Їздили я (мені 24 роки), мама і бабуся. Бронювали все заздалегідь, ще в минулому році. Взяли потрійний номер в готелі Barcelona Universal на вулиці Parallel. До поїздки вивчила різні тури по Барселоні і склала приблизний свій маршрут:

1 день - 4.08 ВС

Приліт о 10:00. Ми залишаємо речі в готелі. Поїздка на Bus Turistic по одній (червоної) лінії, обід, повернення в готель, заселення, прогулянка по Готичному кварталу, вечеря, фонтани

План виконаний повністю.

Погода була гарна, звичайно, спекотно, але якщо час від часу ховатися в тіні, то цілком терпимо, думала, що буде гірше

Після того як залишили речі в готелі ми пішли шукати зупинку екскурсійного автобуса. Тільки користувалися ми не Bus Turistic (зелений автобуси) а інший фірми якийсь (червоний автобус). Саме його зупинка кинулася нам з очі перша на площі Колумба. МИ тільки зраділи цьому, так як на цих автобусах в кінці салону є складений тент, і останні ряди завжди в тіні, куди ми з удовольсвіем і сіли! Звичайно іноді при фотках він заважав злегка, але це не так принципово, без даху навряд чи ми змогли б проїхати весь помаранчевий маршрут! На відміну від зеленого автобуса, там не три, а два маршрути, помаранчевий і зелений. Ось Пара фоток зроблених під час поїздки:

Прогулянка по Готичному кварталу теж вдалася. Правда довго ми шукали цей собор, так як не відразу побачили покажчики =) Того вечора вхід в собор був безкоштовним через те, що там проходила служби і частина його була закрита і у внутрішній дворик, де живуть гуси пройти не можна було. Я навіть подумала, що вони не тут, потім в інеті прочитала, що все правильно, вирішили ще раз туди вернусться. Хочу звернути вашу увагу, що це діючий храм і там не пускають туристів з оголеними плечима і в коротких спідницях. Принаймні в той вечір при нас людей розгортали на вході, моя мама взагалі не пішла, так як була в майці без Рукова, мене в шортах пустили. У другий день, коли всі проходили за гроші я не бачила, щоб кого-то розгортали, бабуся була в досить коротких шортах, їй нічого не сказали.

Після цього пішли в готель, бабусю залишили в номері, через дуже ранненго перельоту вона дуже втомилася, а самі пішли дивитися на фонтани. Пішли пішки, по карті. Прийшли туди хвилин через 45. Як раз до початку, вже було повно народу, сяк-так розмістилися, стали дивитися, спочатку дуже сподобалося, але через 15 хвилин вже набридло, і через 20 ми вже побрели додому навіть не дочекавшись, коли стемніє. Це безумовно дуже красиво, але я не згодна з тією фразою, що якщо не бачило ці фонтани, вважай, що не був у Барселоні. Якщо ти живеш недалеко від них (15 хвилин пішки максимум), і якщо є сили в запасі, то звичайно сходити буде не зайвим, але в нашому випадку це виявився перебір, дуже далеко, очікування перевищили реальність, і в добавок ми так втомилися, що на зворотному шляху стали сильно боліти ноги, від втоми ми у арени звернули не на нашу вулицю і поперлися по ній, хвилин через 30 ми зрозуміли, що зайшли зовсім не туди, стали шукати у кого б запитати де ми і як дістатися до готелю, це виявилося не просто, навколо були одні туристи і в підсумку з'ясували, що ми пішли зовсім в ін угую сторону і взяли таксі, судячи з того, що віз він нас не 5 хвилин, а сума з чайовими перевалила за 5 євро ми зрозуміли, що пішки ми точно б не дійшли.

2 день - 5.08 ПН

Сніданок, екскурсія по парку Гуель (Гауді), обід, Саграда Фамілія, похід на пляж, вечеря, вільний час: прогулянка / басейн

План виконаний повністю.

Погода була така ж як в перший день, періодично ховалися в тіні в парку і спалса тінистий сторона Саграда під час стояння в черзі.

До парку Гуель доїхали на таксі. Ми дуже здивувалися, що в сам парк вхід безкоштовний, тільки потім, в прцессе прогулянки зрозуміли, що оплачіваеться тільки вхід в будинку Гауді. Погуляли по парку, зайшли в будинок. Очікування також не були виправдані повністю, так як всю красу ми вже бачили в буклету, я була впевнена, що там буде більше химерної і цікавої архітектури, ніж вхід і лавочки ... ТАК, дуже красиво, реально сподобалося, але що ви бачите в рекламних буклетах (шикарна вхідна група і оглядовий майданчик з лавочками чудової краси), то ви і побачите, все інше зелень і кам'яні колони. Теж красиво, але зовсім інше.

При виїзді з парку зіткнулися з проблемою посадки на таксі, пішли до стоянки, там нас один з таксистів чомусь не посадив, остправіл назад до входу, повернулися, там вказали назад на стоянку, з другої опиткі все вийшло. Там були будівельні роботи і таксі хвилин 5 не могло виїхати. До того ж він нам додав якийсь суплементи 2.10 євро, і в підсумку від Парку Гуель до Саграда Фамілія вийшла та сама 10 з чайовими разом, що і дорога від готелю до Парку Гуель, ясна річ, що відстані там різні.

Черга в Саграда починалася з третьої сторони собору. Мама відразу пішла дізнаватися перспективи, виявилося, що незважаючи на страшний вигляд черзі рухалася вона дуже швидко. Зараз Саграда вся в лісах і зовні я її фотографувати не стала. В інеті є фотки набагато краще. Простояли ми 1,5 години, хотіли взяти квитки з вежами, але вхід в вежі треба було чекати ще 2 години і ми взяли прості квитки без аудіогіда. Вид собору ДУЖЕ сподобався, ось він як раз виправдав всі очікування. Шкода, що в вежі не потрапили, але чекати було не охота і у мене очнь сильно боліли ноги після пригоди минулої доби, так що я з задоволенням посиділа на лавці. Але так само хочу сазан, що ця будівля мені сподобалося саме як архітекторное твір мистецтва, до храму і релігії, особисто на мою думку, ця будівля має не дуже велике відношення ... до речі, тут ніякого дрес-коду немає і ніхто нікого не зупиняв. Загалом чотби повосхіщаться архітектурою треба йти в Саграда, щоб відчути имено релігійну атмосферу, треба йти в собор в готичному кварталі. Пообідали ми в найближчому ресторані, ми довго стояли навпроти нього в черзі, якась Піцерія ... не дуже сподобалося ... все поставлено на швидкість і на те, що люди виснажені і просто не будуть шукати нічого іншого ... вийшло дорого і досить посередньо ...

Повернулися в готель знову ж на таксі, скільки з нас взяли в цей раз вже не пам'ятаю. Переодяглися і пішли на пляж. Толі ми сильно втомилися, чи то реально там так далеко, але йти до Барселонетти від метро Parallel ні фіга не 30 хвилин, а близько години! Дійшли, не загубилися, пришити на пляж і офигели, свободи місць не було, насилу знайшли містечко де б розкласти пару маленьких Рушничок, пробули там менше години, нікому з нас не сподобалося, дуже багато народу, море реально брудне, навіть якась гидоту в рот потрапила ... правда вода була хороша і хвиль не було. Мама стояла на чеку, чатували речі, бабаушка зайшла на 5 хвилин, я затрималася трохи довше. У підсумку ми зібралися й пішли назад. Все-таки наша сім'я віддає перевагу басейни. До речі, роздягалень ми не знайшли, якщо вони і були, то дуже далеко, а відходити небезпечно, так як в цей толі потім своїх місць просто не знайдеш, так що переодягалися прикриваючись рушниками.

3 день - 6.08 ВТ

Сніданок, екскурсія у фортецю Монжуїк, їдемо в центр, обід, прогулянка по центру міста, похід по магазинах, вільний час: прогулянка / пляж / басейн

План не виконано!

Найспекотніший день за час нашої подорожі. Днем навіть тінь не особливо рятувала. Але після невеликої обідньої перепочинку в ресторані (кондей працював не дуже добре, але знаходився прямо наді мною, так що мені було добре, навіть шию прикрила про всяк випадок) я оклигав і в готель повернулася вже на відкритому другому диханні.

Не пішли ми на Монжуїк ... ми здалеку бачили його з автобуса і нам цього вистачило. У першій половині дня були в басейні готелю, він звичайно більше малечі нагадує. ніж басейн, але зате знаходиться на даху, з якої відкривається чудовий вид. Потім пішли гуляти по готичному кварталу, знайшли храм швидше. ніж минулого разу, в цей раз там пускали тільки за гроші і дворик був відкритий, гуси звичайно приголомшливі.

Походили по Рамбле, спробували зайти на їх знаменитий ринок, але там було стільки народу, що насилу пробилися до першого крайнього ряд, купили фркутовие салати і пішли далі.

Потім повернулися в готель і вечір провели в басейні і номері

4 день - 7.08 СР

Сніданок, вільний час: прогулянка / пляж / басейн, обід, виїзд в аеропорт (літак о 16:30)

План виконаний повністю.

Вранці було хмарно і не жарко, коли їхали в аеропорт (после 13:00) вже знову палило сонце.

Побули в басейні трохи, було не дуже жарко, ну купалися, потім поїхали в аеропорт, там пообідали. І полетіли на Маааленький літаку.

Коротко про готелі Barcelona Universal на вулиці Parallel: ДУЖЕ сподобався! Просторий стильний номер (звичайні номери, звичайно тісніше, але теж не погані). Сподобався стиль і вид готелю. Зручне розташування (15 хвилин пішки до готичного кварталу, до площі колумба і того менше, правда цей готель не варто вибирати тим, хто орієнтований на пляжний відпочинок, до нього йти не менше 45 хвилин, на метро з двома пересадками зовсім незручно). Єдиний мінус - мізерні сніданки, судячи з того, що готель був повна, а на заатраках народу не було, багато їх не купують, може бути і правильно. Вечеряти за свої гроші ми там не ризикнули, ціна з напоями і чаєм буде зашкалювати за 30 євро з людини, судячи з сніданків він навряд чи буде шикарним. Ніякого шуму з вулиці не долинало, нам відмінно спалося, канали російською есть !!! хоча в інеті писали про їх відсутності! (Хоча влючає ми телик тільки один раз в перший день просто подивитися, що є, колись було, ми туди не телек приїхали дивитися)

Ну ось власне і все!

Підсумок: Я думаю, що якщо знайомитися з містом в загальних рисах, то 4, а точніше по суті 3 днів впринципі досить, особливо якщо поїздку планувати на менш жаркий період і не забивати план пляжем, то ще більше подивитися можна. У мій план якраз включені на мій погляд ті пам'ятки, які дійсно необхідно подивитися, все інше вже за бажанням. Із задоволенням відвідала б це місто ще раз! Можна було б відвідати будинки Гауді (ми їх тільки проїжджали, всередині не дивилися), справа в тому, що я б хотіла, але поруч з нами (в пішій доступ) був тільки палац Гауді і коли ми встали, на цій вулиці було Дарка сонце і відразу все бажання стояти в черзі сильно відпало, хоча вона була не велика, але особисто мені по архітектурі цей палац сподобався менше тих трьох Сейчас, які стоять поруч один з одним, але тула треба було вже еать на таксі, ну і ми вирішили, що не поїдемо. Ніби як зоопарк хвалять, ну і поїздка в Порт Авентура ще раз не була б зайвою =) Там нову гірку побудували відтоді, коли я там була!
Так що поїздкою дуже задоволена, як раз залишила ще місця, які можна було б подивитися, якщо ще раз поїду в цей чудовий місто!