Від Барселони до Сан-Ремо. Частина 3: Фігерас, Ллорет-де-Мар, Барселона

25 лютого 2014 р 8:03 Каркасон + 6 міст - Франція, Монако, Сан-Ремо - Італія, Барселона + 2 міста - Іспанія Август 2013

Заключна частина моєї розповіді «Від Барселони до Сан-Ремо. Частина 1: Каркассон, Авіньйон, Канни, Ніцца »,« Від Барселони до Сан-Ремо. Частина 2: Ез, Монако, Сан-Ремо, Марсель, Перпіньян » Заключна частина моєї розповіді «Від Барселони до Сан-Ремо

Моє знайомство з Іспанією кілька років тому почалося з Майорки. Корида, ритми іспанської музики, фламенко, іспанська кухня, іспанська мова, яку я колись вчила в школі! Все це призводило мене в захват ще до відвідування острова, але побувавши там, я просто закохалася в Іспанію. Звичайно я розуміла, що справжня Іспанія-це іспанія материкова, і Барселона стала моєю мрією!

І ось, покинувши територію Франції, перебравшись через Піренеї, ми потрапляємо в Іспанію. І першу зупинку ми робимо в місті Фігерас- каталанська муніципалітет і один з найбільших міст провінції Жирона (Каталонія)

Театр-музей Сальвадора Далі знаходиться в самому центрі Фігерасі, поруч з головним храмом міста - церквою Сен-Пере.

Фігерас відомий як батьківщина Сальвадора Далі. Далі купив тут будинок муніципального театру і перебудував його під свій музей-театр, зберігши багато елементів будівлі. У цьому музеї зібрані роботи Далі, а також виставлена ​​особиста колекція живопису художника, що включає роботи багатьох великих майстрів живопису. Поруч з театром знаходиться і особняк Галатея, перебудований Далі в пам'ять про свою улюблену подружжя Гали.

Подорожуючим самостійно дуже рекомендую прогулятися по місту.

Ну, а ми вирушили в сам театр-музей. Якщо Ви не дуже близько знайомі з творчістю і біографією Далі, то раджу взяти гіда або хоча б прочитати заздалегідь про його творчість, тому що непросвященному все це буде абсолютно не зрозуміло. Нам ось не пощастило. Наш гід нас кинула, але нам вдалося причепитися до російськомовні групи з гідом. Спасибі цьому гіду величезна! В музеї дуже сподобалося!

Далі ми поїхали в Ллорет-де-Мар, де зупинилися в готелі Surf Mar 4 * (так собі готельчик)

Пляжик непоганий, печосек, чисто, але народу дофіга, в т. Ч. Російських

Готель розташований досить далеко від центру міста, і щоб потрапити в місто потрібно обігнути пагорб.

Барселона місто Антоніо Гауді!

В Барселону ми поїхали вранці. У програмі була оглядова екскурсія по місту, а похід у парк Гюель, і монастир Монсеррат- за бажанням.

Знайомство з Барселоною почалося прямо таки з Собору Святого Сімейства

Собор-творіння Великого Гауді. Він сторі вже більше 100 років

«Чи то людина грає в Бога, створюючи такі шедеври, чи то Бог грає людиною, народжуючи в його голові подібні задуми», - сказав один з дослідників творчості Антоніо Гауді, завмерши в подиві біля храму Саграда Фамілія. Найзнаменитіший храм Іспанії дійсно вражає уяву. Це найвеличніша будівля, яке я коли-небудь бачила.

«Традиційна готична система - мертва система. Її можна порівняти з людською істотою, скелет якого, замість того щоб гармонійно утримувати різні частини тіла, був розчавлений плоттю, яку він підтримував, і потребував підпорах будь-якого роду », - писав Гауді.

Біля входу величезна черга. Ми, зрозуміло, не змогли туди потрапити, адже ми поспішали в магазин сувенірів, причому не найдешевший. І там проторчілі хвилин 20.

Потім завантажилися в автобус і прокотилися по місту, з віконця розглядаючи Будинок Бальо, Міла і інші чарівних вулиць Барселони

Наступну зупинку наш автобус зробив на пагорбі Монжуїк, який височить на 184 метра над історичним центром Барселони.

Звідси откриваетс прекрасний вид на місто, порт і гору Тибидабо, де знаходиться храм Святого Серця, над яким височіє статуя Христа, що обіймає весь світ.

Арена Барселони
У минулому на місці торгового центру проходили бої биків. У 2011 році тут відкрили сучасний торговий центр. Також тут знаходиться Музей року. З даху Арени Барселони відкривається чудовий вид на площу Іспанії.

Загалом, на цьому і скінчилася оглядова екскурсія. Народ поїхав в Парк Гюель і в Монсеррат, а ми, зрозумівши, що в такій гонці ми точно не побачимо Барселону, вирішили відмовитися і просто пішли гуляти по місту. І не прогадали.

Пішохідна вулиця Рамбла - сама туристична вулиця Барселони, яка пролягла від Площі Каталунья до старого порту Барселони

Тут багато крамничок з сувенірами. Я, наприклад, купила собі там чудові срібні сережки ручної роботи.

Також тут розташований Ринок Бокерія, де можна купити сири, традиційний хамон. Деякі туристи прямо цілі ноги везуть як сувенір, і їх можна зрозуміти, хамон дуже смачний!

Далі ми рушили в Готичний квартал

Це архітектурний ансамбль, що сформувався в епоху Середньовіччя. Тут знаходиться чимало пам'ятників архітектури, виконаних, незважаючи на назву кварталу, не тільки в готичному, а й в романському, і в бароковому, і в інших стилях, органічно переплітаються з готикою.

Далі ми потрапили в парк Цитаделі

Він знаходиться в північно-східній частині Старого міста. Парк був відкритий в середині 19 століття і протягом декількох десятиліть залишався єдиною зеленою зоною в місті. На території парку розташовуються кілька музеїв, зоопарк Барселони, штучне озеро, а також будівля Парламенту Каталонії.

На жаль, вільний час добігав кінця. Недалеко від парку Цитаделі ми перекусили в дуже пристойному тайському кафе і вирушили до місця зустрічі з групою, звідки нас забрав автобус.

Ми не пошкодували, що відбилися від групи. Нехай ми не відвідала парк Гюель і Монсеррат, але зате нам вдалося хоч трохи відчути дух Барселони. Без поспіху зануритися в шум Рамбла, відпочити в тіні дерев в парку Цитаделі під крики папуг і ненадовго загубитися в лабіринтах і темних вуличках Готичного кварталу.

Звичайно шкода, що ми багато чого не бачили в Барселоні, але це вагомий привід повернутися! Хотілося б там пожити хоча б тиждень, щоб побачити все.

О, Барселона, ти прекрасна!