Відпочинок в Баварії

У сфері відпочинку і туризму Баварія займає провідне становище серед усіх земель, що входять до складу Федеративної Республіки Німеччина. Красиві ландшафти, пам'ятки культури, відносно помірний рівень цін і властиве баварцям гостинність - ось ті переваги, які, безсумнівно, привертають численних гостей цієї землі, які приїжджають з інших регіонів самій Німеччині і з усіх куточків світу. Знамениті водолікарні і курорти, розташовані від Альп до Рена, відомі своїми воістину чарівними можливостями зміцнювати здоров'я і відновлювати сили. Стає зрозуміло, чому майже чверть загальної кількості іноземних туристів, що приїжджають до Німеччини, доводиться на частку саме Баварії.

Найбільш відвідуваним містом в Баварії є його столиця - Мюнхен.

У Баварії традиційно проводиться безліч різноманітних фестивалів, найвідомішими з яких є Ландсхутская весілля і Октоберфёст.

Октоберфёст - це приголомшливий свято пива! Народні гуляння не припиняються всю ніч, величезна кількість розваг і, само собою, унікальна можливість продегустувати всі сорти пива, які тільки бувають в Німеччині.

Цієї зими ми з подругою вирішили з'їздити до Баварії на 9 днів. У турфірми вирішили не звертатися, бо не хотіли переплачувати за їхні послуги, та й не хотіли складати чіткий план на кожен день, від якого вже буде не відійти.

Ми хотіли перш за все познайомитися з Мюнхеном, але ще в наших планах були інші старовинні німецькі міста - ми хотіли побувати в Нюрнберзі, Аугсбурзі і в замку Нойшванштайн.

У Мюнхені ми вибрали готель Rilano 24/7, 4 зірки, вона перебувала не в центрі міста, до центру ... читати далі

Анастасія 21 липня 2013

Поїздка в Баварію була включена у нас в турпакет на відпочинок в Празі, це була дводенна поїздка. Рано вранці ми виїхали з Праги на автобусі і вже до обіду були в Мюнхені. По дорозі гід давала дуже цікаву інформацію спочатку про Чехію, а потім про Німеччину і Баварії зокрема, тому по приїзду на місце ми вже знали чого варто очікувати.

Мюнхен

Екскурсія по місту почалася на площі Одеонплатц. Перейшовши на іншу сторону дороги, ми були здивовані величезній кількості народу, що сидить на стільцях ... читати далі

Сергій, 22 травня 2013

У жовтні я побувала в Німеччині, в Баварії, і мені довелося побачити німецькі Альпи. Чудове місце, про яке я хочу розповісти, розташовується в горах, в національному парку Берхтесгаден, і називається воно Кельштайнхаузн, що в перекладі з німецької означає "Орлине гніздо". Це так звана "дача Гітлера", де зловісний рейхсканцлер відпочивав і виношував свої страшні плани.

Ми приїхали на машині в місто Берхтесгаден вже пізно ввечері, тому зупинилися біля першого-ліпшого ... читати далі

Тетяна, 29 березня 2013

У жовтні 2012 року виповнилася моя давня мрія - я побувала в замку Нойшванштайн, який знаходиться в Німеччині, в південній Баварії. Взагалі-то, я їздила по путівці в Прагу, але з самого початку знала, що обов'язково побуваю в замку. Для виконання моєї мрії нам (мені і моїм німецьким друзям, з якими ми ще з літа запланували зустрітися у Празі) довелося подолати на машині близько 500 км, але за європейськими дорогами це зовсім не було чимось екстраординарним.

Виїхали ми з Праги досить ... читати далі

Тетяна, 24 березня 2013

Фото Назва Місце розташування Інформація Фото Назва Місце розташування Інформація   Maritim 4 *   Німеччина, Баварія, Нюрнберг   Детальніше   Eibsee 4 *   Німеччина, Баварія, Гарміш-Партенкірхен   Детальніше   Woehrdersee Hotel Mercure Nuernberg City 4 *   Німеччина, Баварія, Нюрнберг   Детальніше   -   Atlas Posthotel 3 *   Німеччина, Баварія, Гарміш-Партенкірхен   Детальніше   - Am Jakobsmarkt 3 * Німеччина, Баварія, Нюрнберг   Додати відгук Maritim 4 * Німеччина, Баварія, Нюрнберг Детальніше Eibsee 4 * Німеччина, Баварія, Гарміш-Партенкірхен Детальніше Woehrdersee Hotel Mercure Nuernberg City 4 * Німеччина, Баварія, Нюрнберг Детальніше - Atlas Posthotel 3 * Німеччина, Баварія, Гарміш-Партенкірхен Детальніше - Am Jakobsmarkt 3 * Німеччина, Баварія, Нюрнберг Додати відгук

Зупинялися в цьому готелі перед новим роком. У готелі дійсно чудове розташування. адже він знаходиться прямо в центрі містечка, який просто просякнутий духом нового Року, свята і краси. таке відчуття, що він для цього і був створений, хоча, я думаю. влітку там не гірше.

Є одна річ, яка не сподобається людям з хиткими нервами - там є годинник, на цій головній особі, який кожну тридцяту хвилину відзначають боєм курант. Але якщо ви стресостійкі, то з Вами все буде нормально. номера ... читати далі

готель: Maritim 4 * , Німеччина \ Баварія

Всім привіт!

Зупинялися в цьому готелі в жовтні, під час ділової поїздки по Баварії. Була там не одна, а з колегами по роботі. А це, як то кажуть, набагато веселіше. Сервіс в готелі гідний поваги. Хоча нам, як істинно російським людям, дуже хочеться, що б все і всюди розуміли наш «великий і могутній мову». Представники готелю, на жаль, цього не сталося. Але ми були молодці! Ми трохи знали англійську! І спілкування пройшло успішно.

Готель дуже вдало розташований. Майже в самому центрі Мюнхена. Зовсім ... читати далі