Бухта Халонг - В'єтнам. Екскурсії, погода, відгук туриста про бухті Халонг.

1. Бухта Халонг на карті В'єтнаму
  2. Якого туроператора вибрати для екскурсії в бухту Халонг (В'єтнам)?
  3. Ціни на екскурсії в бухту Халонг
  4. Яку вибрати екскурсію?
  5. Мій досвід екскурсії в бухту Халонг з Ханоя
  6. Як безкоштовно дістатися з Ханоя в Халонг і назад
  7. Навантаження на борт корабля в бухті Халонг
  8. Острів Дау Тянь (Dau Tien)
  9. Як ми каталися на човнах по бухті Халонг
  10. Плавуча село і Перлова Ферма
  11. Повернення в Ханой
  12. Короткі підсумки екскурсії в бухту Халонг
  13. І під кінець ... не переживайте про погоду в бухті Халонг
  14. Статистика цін на тури до В'єтнаму

Відгук про екскурсію в бухту Халонг. Як вибрати екскурсію, як дістатися до Халонга, вартість, корисні поради.

Бухта Халонг - одна з найвідоміших визначних пам'яток у В'єтнамі, одночасно є і мінним полем для кожного, хто хоче купити екскурсійний тур по цій прекрасній бухті. З цієї статті ви дізнаєтеся, як знайти хорошого туроператора по бухті Халонг і не нарватися на шахраїв.

Легенда виникнення бухти Халонг у В'єтнамі говорить, що під час війни В'єтнаму з Китаєм, Бог послав на допомогу в'єтнамцям сім'ю драконів, щоб захистити їх землі від загарбників. Дракони спустилися на те місце, де зараз розташована бухта і почали випльовувати дорогоцінні камені і нефрит, які при зіткненні з водою перетворювалися в острова, що прикрашають узбережжі і утворюють грізну захисну фортецю проти загарбників. Дракони настільки полюбили красиву бухту зі спокійною водою і добре ставлення в'єтнамців, що вирішили залишитися. Мати драконів лежить в бухті Халонг, а її діти в сусідній бухті Бай Ту Лонг.

Бухта Халонг на карті В'єтнаму

Бухта Халонг Бей знаходиться в Тункінской затоці В'єтнаму. Це безперечно надзвичайно красиве місце, і єдиний спосіб ближче познайомитися з драконячої сім'єю і коштовностями, які вона наплювала - це взяти круїз через тисячі острівців затоки. Правильно вибрати човен, і маршрут - досить складне завдання, тому що сотні туроператорів і круизеров щодня проводять тут екскурсії. Найчастіше екскурсії в бухту Халонг починаються в Ханої, тут можна купити тур, в який входить доставка від Ханоя до бухти на автобусі, а потім після круїзу вас знову повернуть в Ханой.

Якого туроператора вибрати для екскурсії в бухту Халонг (В'єтнам)?

Другий раз я відвідав затоку Халонг разом зі своїм батьком. Мій перший досвід був не найвдалішим, тому в цей раз я хотів зробити все правильно і вибрати хорошого туроператора з солідною репутацією. Я цілими днями прочісував форуми і сайти туроператорів і знайшов всього з десяток дійсно великих компаній, у яких було багато різних джонці - традиційних в'єтнамських човнів, які курсують в бухті Халонг. Зате прочитав сотні відгуків туристів про небезпечні човнах, випадки обману, коли фактичний джонки сильно відрізнявся від заявленого в гіршу сторону, аж до щурів на борту.

Ціни на екскурсії в бухту Халонг

У випадку з екскурсією на Халонг дуже важко заздалегідь дізнатися, що вас чекає. По-перше, дуже великий розкид цін від 45 доларів / добу до 500 доларів за індивідуальну екскурсію. У всі туроператорів є красиві фотографії, безліч позитивних відгуків, але грунтуючись на попередньому досвіді я вже знав, що багато хто з компаній навіть не доживуть до перших претензій.

Яку вибрати екскурсію?

Спершу вам потрібно визначитися, яку по тривалості екскурсію ви виберете. Існує одноденний тур, тур на 2 дні з ночівлею, 3 дні / 2 ночі і персональний круїз, де ви орендуєте джанк тільки для себе.

Після того, як ви вирішите скільки часу витратити на екскурсію по бухті Халонг, потрібно визначитися, яку суму ви плануєте витратити. Тут теж є вибір. Можна вибрати тур з висококласним сервісом, білими скатертинами і шеф-кухарем, який навернуться вам прекрасних драконів з фруктів. А є бюджетні варіанти з вечірками до пізньої ночі. Дуже важливо заздалегідь визначитися, який тип круїзу вам підійде, щоб не бути розчарованим від того, що ви не можете заснути вночі через шум або вам навпаки хочеться повеселитися, а не з ким.

Щоб дізнатися поточні ціни на екскурсії і, можливо, придбати екскурсію з хорошою знижкою, рекомендую вам скористатися формою знизу. Просто введіть плановану дату екскурсії. Тут є як 2-денні, так і 3-денні тури, а також безліч відгуків туристів про подорож в бухту Халонг. Ціни починаються від 5000 руб, але зате ви гарантовано не попливе на кориті. Про негативний досвід можете прочитати тут .

Мій досвід екскурсії в бухту Халонг з Ханоя

Як самостійно дістатися з Ханоя в Халонг

Використовуйте пошукову форму, щоб дізнатися ціну квитка і точний час відправлення транспорту до Хайфону (Hai Phong). Хайфон - це найближче місто до бухти Халонг. Саме звідси відправляються всі круїзні джонки і сюди ж повертаються.

Як безкоштовно дістатися з Ханоя в Халонг і назад

Ми з батьком вибрали круїз на сайті Agoda і, як і в більшості випадків, наш туроператор запропонував безкоштовний трансфер з Ханоя в Халонг і назад. О 8 ранку біля готелю нас чекав мікроавтобус, ми ще трохи поїздили по місту, забравши всіх туристів і вже о 8.30 рушили в бік бухти Халонг.

Приємна жінка-гід представилася всім нам англійською та роздала пляшки з водою. Вона поцікавилася, чи не відзначає чи хто з нас який-небудь своє свято і чи є у кого особливі побажання щодо їжі та розміщення. Потім попередила, що ми прибудемо на місце через 3,5 години, і по шляху зробимо невелику зупинку в туристичному магазині.

Коли ми прибули в Халонг, нас розмістили в їдальні і розсадили за столи у відповідність з тим, на якому Джанкой ми попливемо. Ми познайомилися з «cruise director», який сказав, що кораблі в даний момент миють і поповнюють запаси провізії, і що скоро ми зможемо сісти на борт. Я озирнувся по сторонах і зауважив, що наша турфірма Indochina Junk має ще 5 назв і 12 різних Джанкой. Нам говорили, що всі човни однакові, але я почав нервувати і пригадувати відгуки на форумах.

Навантаження на борт корабля в бухті Халонг

Через якийсь час нас повелік доків, ми сіли в невеликий човен і попрямували до Джанкой. По дорозі ми пропливли декілька однакових кораблів, і як тільки побачили свій, зрозуміли, що нас не обманули і все в порядку. Джанк виглядав новим і в відмінному стані.

Ми погруілісь на борт і попрямували на головну палубу Джанкой, там уже сервірували обід. Після короткого знайомства з кораблем і інструкцією з безпеки, директор круїзу познайомив нас з персоналом Джанкой і розповів про маршрут поїздки. Потім ми сіли обідати. Пригощали нас смачними в'єтнамськими стравами.

Після обіду ми пішли знайомитися з каютами. Всі вони були чистими і просторими, з сучасними ванними кімнатами. Ні в яке порівняння не йде з моєї першої невдалої екскурсією в бухті Халонг.

Острів Дау Тянь (Dau Tien)

Коли ми підпливли до острова Дау Тянь, яким володів туроператор, гід розповів нам, що в печері на цьому острові жила сім'я з 7 чоловік, але компанія переконала їх переселитися в рибальське село і допомогла їм там влаштуватися. Також він розповів, що двоє з цієї сім'ї живі і до цього дня працюють на туроператора.

Ми видерлися, щоб подивитися печеру, в якій жили ці люди, вона була маленькою і абсолютно нецікавою. Там буквально нема на що було дивитися, якби гід не розповідав історії і не жартував, ми б навряд чи там затрималися навіть на 5 хвилин.

Коли ми вибралися з печери і озирнулися навкруги, то побачили 7 Джанкой, що стоять біля острова. Я пожартував про те, що компанія обіцяла відсутність інших туристів з-за привілейованого права на цей острів, але забула згадати, що їх власні джанки припливуть сюди в один і той же час.

Як ми каталися на човнах по бухті Халонг

Після печери більшість з нас розсілися по човнах і обігнули сусідній острів. Це відмінний спосіб розгледіти острова поблизу. Ми повернулися, і деякі туристи вирішили скупатися. Я до них не приєднався, бо вода була холодною і брудною. Якийсь час ми просто відпочивали на пляжі, спеціально створеному для таких випадків. Як виявилося, в бухті Халонг немає природних пляжів. Ближче до вечора ми знову повернулися на наш джанк, щоб відплисти до місця, де ми кинемо якір для ночівлі.

На кораблі нас чекав смачний в'єтнамський вечерю, який ми приємно провели, розмовляючи з іншими туристами. Після вечері частина туристів пішла в свої каюти, а частина піднялася на верхні палуби розмовляти, пити пиво і милуватися на зірки.

Плавуча село і Перлова Ферма

Рано вранці ми сіли на невеликий човен з мотором і взяли курс на плавучу село і перлову ферму. Там пересіли в бамбукові човни і нас повезли до села. Варто звернути за ріг, як перед нами відкрилася незвичайна картина - кілька невеликих скупчень будинків, плаваючих на воді і один найбільший будинок, очевидно, центр села. Нам показали школу, громадський центр, кілька перлинних фермерів, зайнятих роботою і магазин подарунків. По правді кажучи, у мене склалося враження, що я побував не в селі, де живуть люди, а швидше в туристичному атракціоні, де вони просто працюють.

Після ми повернулися на джанк, поснідали і почали збирати речі, тому що тур закінчився, і ми підпливали до Халонг Сіті.

Повернення в Ханой

Через добу, після того, як ми вперше піднялися на борт Джанкой ми вже завантажували свої речі в мікроавтобус, щоб повернутися в Ханой. Поїздка була короткою, заявлені 2 дні і 1 ніч фактично були 2 половинами дня і вночі. Але в цілому мені все сподобалося. Якщо вас цікавить краса природи, а не туристичні розваги, то діб більш ніж достатньо для знайомства з бухтою.

Короткі підсумки екскурсії в бухту Халонг

Джанк, на якому ми пливли в цей раз був в рази краще і новіше, ніж той, на якому я зробив свою першу екскурсію в бухту Халонг 2 роки тому. Думаю, великої різниці в тому, що ми бачили, не було - ті ж пейзажі, карстові берега і плавуча село. Цього разу кімнати були чистими, комфортними, їжа смачною, а вночі ніхто не шумів в п'яному угарі. Меню було і для вегетаріанців, і для людей з харчовою алергією, і для простих смертних, таким чином, у нас був вибір. В цілому, обслуговування було хорошим, працівники ввічливими і усміхненим.

І під кінець ... не переживайте про погоду в бухті Халонг

Я розумію занепокоєння перед бронюванням екскурсії - а що, якщо погода буде погана, але ж вся поїздка нанівець. Можу вас запевнити, особливої ​​різниці немає, бухта все одно дуже красива. У цю нашу поїздку погода була дощовою і хмарної, хоч сонце і виходило кілька разів. Зате було не жарко і мені вдалося зробити кілька прекрасних фотографій туманною бухти.

Сподіваюся, стаття була корисна. Якщо вам є що доповнити або виникли питання, пишіть в коментарях, завжди радий з вами спілкуватися!

Статистика цін на тури до В'єтнаму

Дивіться статистику цін від Level Travel, а купувати тури я раджу в Onlinetours. До того ж читачам travelest.ru знижка до 3% на будь-який тур . Забирайте!

Статті по темі

Якого туроператора вибрати для екскурсії в бухту Халонг (В'єтнам)?