Автостоп від Харків до Львова

4. Хмельницький-Тернопіль
  5. Львів
  6. Вам буде цікаво прочитати

Вирішила розповісти, як пройшов наш автостоп Харків-Львів-Харків. Буду писати і ще раз переживати всі ті чудові моменти, які відбулися в дорозі. Невеликий спойлер: це було дивовижне, атмосферний подорож.
Вирішила розповісти, як пройшов наш автостоп Харків-Львів-Харків

Близько Комунара. Вид на Харків

Початок початків. Харків

Почався наш шлях досить рано, але позитивно. Зустрілися з Ігорем на Холодній горі в 8 ранку, сіли на маршрутку до Солоницівки і вийшли на кінцевій зупинці. Смію сказати, що я раніше ніколи не бувала в тих місцях, так що з самого ранку з'явився інтерес. Настрій, до речі, було божественно-прекрасне, хоч і не виспалися. Ейфорія тільки з'являлася.

Від кінцевої маршрутного таксі ми пройшлися хвилин 20, після чого вирішили ловити машину. До приємне здивування, це вдалося буквально відразу, але на невелику відстань. Опинившись біля повороту на Бермінводи, ми знову зловили попутку, яка довезла трохи далі - до селища Комунар. До траси на Київ ми йшли хвилин 30, насолоджуючись пейзажами рідної області.

Рухаємося по Комунар, попереду траса на Київ

А ось на трасі неймовірно пощастило. Спочатку ми не могли зупинити нікого за лічені хвилини 15, а потім до нас під'їхала фура. Водій Віталій люб'язно запропонував відвезти до Полтави. Тобто, відразу в інше місто! Загалом, радість не бачила меж. Це був наш перший далекобійник, та й перший водій, з яким ми попрактикуватися обмін номерами телефонів.

Їдемо з Віталієм в Полтаву

Полтава-Київ

Віталій вивіз нас за Полтаву у напрямку в бік Києва, біля придорожнього кафе. Тут ми зупинилися перший раз, вгамували спрагу і вирушили стопити. Через хвилин 30 зупинила турецька фура, за кермом якої сидів турок, який не знає ні слова російською, українською або англійською мовою. Це було дуже цікаво.

Він зупиняє, відкриває двері. Я йому кажу:

- Ми на Київ. Відвезете?

він:

- Київ, Київ, - і показує, мовляв, сідайте.

Довіз він нас практично до Києва. За час поїздки, яка тривала години три, ми встигли зупинитися і попити кави, послухати турецькі пісні у виконанні водія, здивуватися незвичайної гостинності турецького народу. Даний водій подарував нам дуже багато за той час, що віз. У плані знань і емоцій.

Київ, зустрічай!

Київ, зустрічай

Київський контраст між будівлями

Зупинив він під Києвом, де ми благополучно пересіли на маршрутку до метро, ​​а потім, проїхавши кілька станцій, виїхали на приміському автобусі з міста. Час вже було пізніше, а поруч якраз виявилася дача родичів Ігоря, де вони відпочивали, тому ми залишилися у них з ночівлею.

Спасибі, вам, дорогі Оксана, Любочка, Діма і Вадимка!

Однак нам так сподобався цей тихий затишний і красивий куточок Землі, що ми пробули там більше доби, заночувавши і другу ніч.

Озеро Під Києвом - рай на Землі

На другий ранок ми виїхали в 7 ранку. Вибратися з Київської області виявилося складніше, ніж ми думали. Довелося йти пішки досить довго, періодично роблячи привали. У підсумку нас підібрав дідусь, який раніше працював далекобійником в Європі, а після нього зупинив молодий хлопець - він і довіз нарешті до Житомира.

Втомилися, але не здаємося!

Житомир

В Житомирі ми сіли на тролейбус і, об'їхавши все місто, вийшли відразу за його межі. Хоча встигли трохи порадіти міським пейзажам з вікна тролейбуса.

Зупинила нам перша ж машина, за кермом якої сидів неймовірно добрий і веселий чоловік. Він не просто підвіз нас до селища Велика піч, а звернув зі свого шляху (хоча поспішав!), Щоб показати пам'ятки Житомирської області.

Він щиро засмутився, дізнавшись, що ми банально проїхали весь місто і не побачили його краси. Тому з його легкої руки ми змогли побачити справжні скелі в Україні! А також 600-літні дуби і дуже красивий ліс, де дерева вже почали вбиратися в осінні оздоблення.

Житомир продовжував приємно дивувати. У Великій печі зупинив водій рейсового автобуса. Ми сказали, що їздимо стопом, на що він все одно запропонував підвезти безкоштовно до містечка Чуднів. Обійшли цей невелике містечко, подивилися на незвичайні статуї, вози з справжніми кіньми, дивовижні види і красиві церкви. Воістину чарівна прогулянка!

Чуднів - дивний і по-доброму гарне місто

Тут видно віз з конем, якщо придивитися

Хочеться окремо сказати про церкви. На Західній Україні живуть вкрай віруючі люди. У них дуже багато церков і храмів, всі будинки, в тому числі і священні, створюються і оформляються з душею, тому схожі на витвори мистецтва. На Східній Україні такого не побачиш. Саме Житомир здався тією межею, за якою інше життя - якраз після нього ми і побачили справжній Захід, про який знали тільки з підручників української літератури.

Вже по темряві сіли в машину до молодому хлопцю, який довіз прямо до Хмельницького. Їхали довго, втомилися, тому особисто я всю поїздку проспала.

Хмельницький-Тернопіль

У Хмельницький потрапили вночі, ближче до 22.00. Залишатися все одно було ніде, тому продовжили рухатися. Пройшли місто з того місця, куди нас довезли, майже до його краю, поїли горіхів. Познайомилися з західними гопниками, які були неймовірно люб'язні і навіть побажали нам удачі.

Ми вже й не сподівалися на те, що хтось підбере в таку пізню годину (було близько півночі), але вирішили спробувати. Хвилин через 15 зупинив далекобійник, який їхав на Тернопіль. Спочатку він здався якимось мутним, але, проїхавши з ним в цілковитій тиші десь годину, зупинилися, щоб випити кави. З цього і почалася наша розмова, який в результаті привів до близького знайомства і навіть того, що ми заночували в кабіні. Це було дійсно круто - ночувати в кабіні дальнобоя 🙂

Звернули увагу, що далекобійники краще ставляться до автостопщикам, так як вважають даний стиль пересування європейським і по-своєму цікавим.

Вранці ми вирушили далі. Прогулялися по Тернополю. Багато не побачили, так як лише пройшлися недовго, але все одно звернули увагу на атмосферу Західної України. Там по-особливому прекрасно. Своя архітектура, свій настрій, свої люди. Це потрібно відчути на собі - по-іншому не зрозуміти.

Вийшовши за межі міста (що відняло у нас забагато часу і сил), хвилин 30 ловили машину. Зате результат того вартий - підібрав нас чоловік, який прямував саме до Львова. Ми були щасливі, так як відчували, що ще трохи і досягнемо мети. Дорога зайняла трохи більше трьох годин. За цей час водій розповів про маленьке містечко Золочів, забудований замками, показав найбільш відвідуване на дорозі до Львова кафе, пригостив пончиками. Ми постійно дивувалися дивовижним пейзажам з вікна, пагорбах і видніється вдалині горах.

На в'їзді до Львова, де нас висадив цей водій, ми вирішили зробити привал і поставили намет в посадці. Вперше за кілька днів. Трохи поспали, і вже під вечір пішли підкорювати старовинне місто, повний пам'яток і затишних вуличок.

Львів

Львів зустрів нас теплими вечірніми вогнями, чистими вулицями і великою кількістю молоді різних національностей. О 21.00 ми сиділи на площі Ринок під Ратушею, сміялися, слухали гру саксофона і не могли повірити, що проїхали стопом 1200 кілометрів. Це було почуття, яке раніше ми ніколи в житті не відчували - почуття, переповнююче зсередини і навіть трохи виливається назовні.

Тут, звичайно, сталася НП. Без цього нікуди. У мене сів телефон, а на ньому була наша єдина камера. Тому фотографій так мало, а фотографій Львова немає зовсім. Ця катастрофа трохи засмутила і змусила понервувати, але в підсумку ми вирішили, що збережемо в пам'яті цю атмосферу і дивовижні краси міста. Збережемо і будемо переглядати постійно, кожен раз помічаючи все нові подробиці.

Відпочивши, ми скупилися в супермаркеті і перекусили. Зауважу, що на Заході ми спілкувалися виключно українською мовою, що надавало особливого колориту нашим пригодам.

Пройшовши по Львову хвилин 25, ми вийшли в якусь посадку, де побачили лише дерева і жодного ліхтаря. Дивно, звідки майже в центрі міста настільки зловісне місце. Благо, що проїздив мимо молодий хлопець сам вирішив підвезти нас (ми навіть не стопили). Він не просто вивіз на дорогу, а проїхав потрібний йому пункт призначення, щоб відвезти нас на трасу до Івано-Франківська. Ось настільки добрі люди живуть на Західній Україні.

На трасі через хвилин 10 зупинив похмурий далекобійник, який явно був не в захваті від того, що я не одна. Але довіз нас до Стрия, після чого було зроблено на привал. Так зробили і ми, заночувавши в наметі в посадці. Це була наша перша і єдина ніч в наметі - і відмінно, бо було нестерпно холодно. Поняття не маю, як нам вдалося заснути.

Далі читайте в Автостоп Харків-Львів-Харків, або Побачити Україну за 8 днів (частина 2) .

Наш шлях

Вам буде цікаво прочитати

• Автостоп Харків-Львів-Харків, Або побачити Україну за 8 днів (частина 2)
  • Перший тріп, Або все, що потрібно знати початківцю автостопщика
  • Адреси, ціни, документи: гід по отриманню біометричного паспорта в Харкові
  • Парк Горького: фото, опис, ціни, контакти
  • Фестиваль СХІД-РОК 2019
  • Прокат в Парку Горького: транспорт, актуальні ціни, фото
  • Фестиваль їздового спорту «Winter Dog Fest-2018»