Дубай і Абу-Дабі. Основні визначні пам'ятки за 6 днів.

Ви були в Дубаї? Уже багато наших співвітчизників побувало в цих краях, а багато хто взагалі стали його постійними відвідувачами. Але є ті, хто ще там не був, але збирається. Ця розповідь в першу чергу для них. Особливо в світлі останніх подій, які закрили для відвідування улюблені нашими туристами теплі країни. Але, а хто був в цих краях, може освіжити спогади і порівняти враження. Ви були в Дубаї

Що Ви уявляєте при слові Дубай? Коли, років двадцять тому, відкрилися дороги в різні країни, наш народ в першу чергу поїхав туди, де можна було купити багато речей і заодно погрітися. В першу чергу це була Туреччина, а дорожчий варіант - Дубай. Тому це місце в моєму уявленні було великим ринком з великим пляжем. Так як мене не цікавило ні перше, ні друге, то Дубай відійшов у дальній кут моїх туристичних інтересів.

Потім Дубай виплив в новинах у вигляді найбільшого хмарочоса в світі Бурдж Халіфа. Потім преса стала майоріти картинками штучного диво-острова у вигляді пальми з величезним красивим готелем Атлантіс і аквапарком. Потім з'явився семизірковий готель «парус» Бурдж-аль-Араб. Стали з'являтися картинки чудо-мечеті в Абу-Дабі. Нарешті, я побачила диво-сад Міракл Гарден і зрозуміла, що пора все це побачити своїми очима. І на новорічні канікули 2015 року, ми з чоловіком і сином поїхали в це місто.

Почали, звісно, ​​з вивчення плану міста. Дубай досить велике місто, витягнутий уздовж узбережжя Перської затоки, що утворює кілька бухт. У місті є старий квартал і район біля нього Дейра, де зазвичай розселяють наших туристів, що приїжджають від турфірм. Це, як я зрозуміла, найдешевший район, де живуть індуси, пакистанці і інші люди, що працюють в цьому місті. Там же зосереджені ринки і торгові центри оптової торгівлі. Від пам'яток, які мене цікавили, знаходиться далеко, тому я цей район не дивилася.

У центрі, біля Дубай-молу і Бурдж-Халіфа зупинятися теж не було особливого сенсу. Мені порадили новий район Аль Барша, який знаходиться в районі метро Молл-оф-Емірейтес. Якщо дивитися на море, то це якраз навпроти Бурдж Аль Араб.

Я вибрала Апарт-готель «Ariva- Al Barsha» https://www.tourister.ru/world/asia/united-arab-emirates/city/dubai/hotels/4023/response/5341 . Вибирала за принципом близькості до метро і цікавим для мене місцях. Готель цілком гідний. Наш двокімнатний номер з великою вітальнею-їдальнею і двома санвузлами був найменшим за площею в цьому готелі. На верхньому поверсі є невеликий спортзал, джакузі, басейн з підігрівом і підсвічуванням на даху, де можна чудово поплавати.

Від готелю до метро треба йти хвилин 15, т. К.вход в метро через величезний Молл-оф-Емірейтез (один з найбільших торгових центрів Дубая), де також розташований критий лижний спуск зі снігом і дитячими гірками.

До речі, там же ми, звичайно, їли в кафешках або купували продукти в величезному супермаркеті. Найбільше нам сподобався величезний вибір риби і морепродуктів (дещо ми навіть самі приготували і спробували, благо жили в апартаментах, де була величезна кухня з усім обладнанням). А ще фрукти всіх видів! Одних манго було 6 сортів. А також лічі, рамбутан і лонган, яких ми порівнювали за смаком. Сподобалися всі!

А тепер про одне з головних негативних для мене враження від цього міста - він ЗОВСІМ не пристосований для пішоходів. Їх тут практично немає. Звичайно, це пояснюється місцевим жарким пустельним кліматом. Місцеві живуть в кондиціонованих будинках, потім спускаються на автостоянку, сідають в кондиціоновані автомобілі і переїжджають в кондиціоновані офісні центри або в торгові центри, де, таке враження, відбувається основне життя жителів (або як мінімум мешканок) міста. Якщо немає машини, то їдуть на таксі, яких тут величезна кількість. Вони відрізняються за кольором. Як нам пояснили, найдорожчі - білі, потім - сині, а найдешевші - з різнокольоровими дахами. Так що за один і той же маршрут на різному вигляді таксі можна заплатити зовсім різні ціни.

А ось пройти пішки навіть 10 хвилин до молу було проблемою. Тротуари є тільки близько побудованих будівель, а Дубай - це одна велика стройка. Так, навпроти нашого готелю був незабудована ділянка з піском, через яких доводилося йти, т. К. Тротуарів там не було.

Ви можете перейти через дорогу через перехрестя по пішохідному переходу і вийти зі зворотного боку дороги на такий пустир, де не взагалі ніякого тротуару. Мене це завжди напружувало, т. К. Я взагалі люблю ходити по містах. Одного разу ми вирішили пройтися до одного з торгових центрів, який був поруч з сусідньою станцією метро. По карті було зовсім поруч, до того ж маршрут проходив через зелену зону, яких в Дубаї майже зовсім немає, і яку я хотіла побачити. Виглядала вона так:

На задньому вигляді стандартний вхід на станцію метро. А ось прохід від цієї зони до метро було схоже на смугу перешкод. Кругом швидкісні траси без переходів, до наземного переходу довелося довго йти, потім йшли по узбіччю. Як дивилися на трьох білих, пристойно одягнених людей, що бредуть по узбіччю, проїжджаючі мимо люди або рідко проходять гастарбайтери, ви і самі розумієте. Але я з принципу хотіла пройти пішки, мені було цікаво. Звичайно, більше я такого не робила, далі ми пересувалися виключно на метро і таксі.

Рекомендую відразу купити сильвер-карту метро. Вона поповнюється, існує обов'язковий мінімум грошей, який необхідний для входу (здається, 8 дирхам), якщо на карті грошей менше, то доведеться поповнити в спеціальному віконечку на кожній станції. Майте на увазі, що там можуть бути досить великі черги. Суму списують залежно від відстані поїздки. У метро є дві зони, при переході зон теж списується якась сума. Цією ж картою ми платили при поїздці на автобусі в Абу-Дабі. У метро вагони з'єднані між собою проходами, але в вагонах є жіночі зони, де можуть знаходиться виключно жінки і діти. На платформах метро автоматичні двері, які відкриваються при прибутті поїзда, які управляються автоматикою, а не машиністом. Біля входу в жіночу зону є спеціальні покажчики.

А тепер розповім про ті пам'ятки, які нам вдалося подивитися за 6 днів, т. К. Один день у нас випав через затримку рейсу.

Короткий план поїздки:

1 день - пляж Аль Мамзар до обіду, парк квітів Міракл Гарден після обіду.

2 день - Абу-Дабі: мечеть шейха Зайда, Феррарі-парк, аквапарк «Яз».

3 день - готель «Атлантіс» з відвідуванням акваріума до обіду, сафарі по пустелі ввечері.

4 день - пляж Джумейра Оупен Біч до обіду, поїздка за шубою після обіду.

5 день - Дубай Марина: пляж до обіду, прогулянка по району, прогулянка на кораблику на заході.

6 день - прогулянка по району, Дубай Молл, Бурдж Халіфа з відвідуванням оглядового майданчика і вечірнє шоу фонтанів.

Тепер детальніше про кожне місце.

1 день.

Пляж АльМамзар (AlMamzar Beach Park).

На цей пляж ми взагалі не планували їхати, т. К. Він знаходиться на іншому кінці міста, в районі Дейри, на нього, як правило, саме їздять наші туристи, які зупиняються в цьому районі міста. Але таксист так заговорив мене, став розповідати про кращий пляж міста, я не відразу зрозуміла що це і де, тому нас прокотили в прямому і переносному сенсі. Але зате проїхали по всьому місту і подивилися на різні зразки сучасної архітектури.

Сам пляж знаходиться на території парку Аль Мамзар. Вхід на територію коштує 5 дирхам. Пляж на березі затоки, на іншій стороні якого височіють будівлі сусідньої Шарджі, з якої народ також їздить в Дубай.

На пляжі є безкоштовні стаціонарні парасольки з лавками під ними. Неподалік є прокат водних мотоциклів, на яких постійно їздять по затоці. Чистий нормальний пляж.

Купувати і злегка позасмагати, ми поїхали в парк квітів Міракл Гарден. Він знаходиться якраз в районі Аль-Барша, де ми жили, тому нам знову довелося їхати через все місто, але вже по дорозі, яка огинає місто з боку пустелі. З неї добре видно основні панорами міста, але так як над містом майже постійно висить серпанок, як нам пояснили, від випарів від незліченної кількості кондиціонерів, яка не зникає при певній погоді, то вид виходить досить розпливчастий.

А ще мене вразили гігантські лінії електропередач, які йдуть до міста. Це просто величезні монстри, завішані проводами, які живлять величезною кількістю електроенергії цей штучний місто, без якої він просто не буде існувати.

Парк квітів Міракл Гарден, відкритий в 2013 році, як і багато в Дубаї най-най, один з найбільших парків квітів в світі. Більше 60 відтінків кольорів різних видів сплітаються в чудесні килими клумб і незвичайні скульптури.

Ейфелева вежа височить над квітковим містом.

Детально про цей парк можна подивитися в моєму фотоальбомі .

2 день. Абу-Дабі.

В Абу-Дабі можна поїхати з екскурсією, а можна самим. Це дуже просто. На метро до станції Ibn Batutta. Виходьте з метро до автобусної станції, знаходите автобус до Абу-Дабі. Вони ходять приблизно кожні півгодини. Проїзд коштує близько 25 дирхам. Оплачуючи сильвер-картою метро, ​​навіть дешевше. Карту можна поповнити на платформі автобуса. Ми відразу поповнили карти на квиток туди-назад. На хорошому комфортному автобусі їсте до вокзалу Абу-Дабі.

По дорозі при в'їзді в Абу-Дабі зліва буде мечеть Шейха Зайда, але там немає зупинки, тому якщо збираєтеся в цю мечеть, треба буде до неї доїхати на автобусі або на таксі. З нами в автобусі попалася російська пара, яка також їхала в мечеть, ми від вокзалу на п'ятьох взяли таксі і хвилин за 10 доїхали до мечеті.

Мечеть Шейха Зайда, побудована в 2009 році, входить в десятку найкрасивіших мечетей світу.

Навколо мечеті безліч різних фонтанів.

Мечеть шейха Зайда. Абу Дабі.

Це дійсно те місце, яке треба побачити в ОАЕ. Пускають в неї всіх бажаючих. Вона вражає своєю архітектурою, витонченістю і багатством оздоблення. Тонке мереживо ліпнини:

Купола зсередини оброблені найтоншим візерунком з ліпнини.

і квіткові кам'яні візерунки:

Стіни повиті чарівними кам'яними квітами.

Найбільша люстра в світі, розташована в мечеті:

І килим площею 5627 квадратних метрів з квітами, які жодного разу не повторюються

Пол мечеті послати найбільшим в світі килимом. Його площа перевищує 5,5 тис. М², а вага - майже 50 тонн. Виготовили його вручну, за ескізом художника з Ірану Алі Халік. Працювали над унікальним килимом протягом двох років понад тисячу ткаль, які використовували близько 35 т вовни і 12 т бавовни. Відео можна подивитися: http://larkis8.tourister.ru/videos/7374

Детальніше про цю мечеть можна подивитися і почитати в моєму фотоальбомі .

Після мечеті на таксі ми поїхали на штучно створений острів розваг Яз, який знаходиться також на в'їзді в місто з боку Дубая, але з правого боку від дороги. На острові знаходяться знаменитий Феррарі-парк і аквапарк «Яз».

Спочатку ми поїхали в Феррарі-парк, величезний будинок якого у вигляді червоного фантастичного ската відмінно видно з літака, при прольоті в Дубай або Абу-Дабі. Усередині розташовані парк атракціонів на окремій території, кафе, ну і, звичайно, магазини, без них в ОАЕ нікуди.

Пообідавши в одному з декількох кафе, розташованих уздовж зони фонтанів, які періодично «танцюють» під музику, ми пройшли до атракціонів, але вирішили, що вони нас не дуже цікавлять, а краще ми підемо в аквапарк, в який в полуденну спеку йти не наважилися , боялися згоріти на сонці.

Аквапарк «Яз» розташований недалеко від Феррарі-парку, ми хотіли доїхати на таксі, але вийшли на таку дорогу, де таксі зовсім не було. Повертатися на стоянку таксі не хотілося, тому вирішили дійти пішки. Йшли хвилин 20. Прийшли до аквапарку близько 16 годин. Основна частина людей вже виїхала або їхала. Але до закриття було ще 3 години, і ми спокійно пішли в цей самий кращий на поточний момент аквапарк ОАЕ.

Всередині не фотографувала, т. К. Треба було встигнути покататися на всіх гірках і водних атракціонах. А їх в цьому парку 43! З них п'ять унікальних! Ми відразу пішли на найзнаменитіший атракціон цього парку. Вас закривають в трубі, а потім під ногами прибирають підлогу, і Ви летите вниз у вільному падінні, а потім тільки вилітаєте в воду. А на цій гірці мій чоловік не наважився покататися, він вважав за краще спуститися назад по сходах. (Фото з інтернету)

А на атракціоні, де ви на двомісних сидіннях, гойдаючи ногами, на шаленій швидкості пролітаєте над усім аквапарком, роблячи нескінченні повороти і стріляючи з водних пістолетів, ми прокотилися з величезним задоволенням. На аналогічний атракціон в Сінгапурі нам довелося стояти в черзі цілу годину! А тут ввечері черг практично не було. Це було головним плюсом вечірнього відвідування аквапарку. Другий плюс - відсутність палючого сонця, третій - відмінний відпочинок після екскурсій.

Ну, звичайно, там ще багато різноманітних гірок, тільки змій різних конфігурацій і внутрішніх наповнень 9! Відмінний аквапарк! Якщо є час, можна приїжджати на весь день, але і 3 години ввечері - цілком вистачає для пробігу за всіма основними рАзВлЕкАлКа!

Вийшли з аквапарку вже в темряві, а нам треба було ще доїхати до Дубая. Довго стояли на автобусній зупинці, не було ні автобусів, ні таксі. Пішли на якийсь перехрестя, і зловили таксі, за кермом якого була жінка. Нас це здивувало, але потім ця поїздка до автовокзалу викликала тільки роздратування. Нас обганяли всі автомобілі. Жінка-водій ніяк не хотіла їхати швидше. Через це ми запізнилися на автобус, на якому планували виїхати, і довелося хвилин 40 чекати наступного. Благополучно повернулися в Дубай. Так що, в Абу-Дабі можна спокійно ездеть самостійно!

3 день.

Готель «Атлантіс». Акваріум.

Готель «Атлантіс» розташований на верхівці острова-пальми, є візитною карткою Дубая. Дістатися до нього можна на монорейці або на таксі. Ми вибрали другий, найбільш простий варіант.

У готелі нас цікавив акваріум. У Дубаї два великих акваріума - в Дубай-Молле і в готелі «Атлантіс». В готелі акваріум вважається більш стильним, і ми вибрали його. І він повністю виправдав наші надії.

А тут створювалися інструменти і артефакти атлантів під контролем величезних кам'яних окунів.

Детально про цей готель і акваріум можна прочитати в моєму альбомі .

Прогулятися по готелю теж цікаво, дуже цікаві інтер'єри в морському стилі.

Вийшовши з основної території акваріума, ми пішли до основного панорамному увазі, який розташований в холі готелю. Туди, з цього входу, пускають тільки по пред'явленню квитка в акваріум. Звичайно, постояльці готелю можуть туди проходити вільно, спускаючись по сходах з основного лаунж-бар. Можна подивитися відео цього акваріума http://larkis8.tourister.ru/videos/7379, а також відео цього холу http://larkis8.tourister.ru/videos/7380.

Вид на хол готелю «Атлантіс» з акваріумом.

У центрі головного лобі готелю розташований чудовий фонтан зі скляним чудо-деревом в центрі.

Хол готелю «Атлантіс»

Поряд з готелем є аквапарк Aquaventure, який теж дуже цікавий, але ми туди не ходили. Два аквапарку поспіль було б багато!

А у нас попереду була поїздка на сафарі.

Місцеві жителі кажуть, що «Хто не був на сафарі в Дубаї, той не був в Дубаї». Мабуть, я з ними погоджусь. Побувати в місті, побудованому в пустелі, і не побувати в самій пустелі - це не зрозуміти душі міста.

Ми спочатку, плануючи поїздку в Дубай, збиралися обов'язково поїхати на цю екскурсію. Я думаю, що в Дубаї організувати цю поїздку можуть в будь-якому готелі. Ми зателефонували проспекту, який нам дали на вході на пляж Аль Мамзар і вже о 15 годині за нами заїхав Ленд Крузер, який повіз нас в пустелю.

Про цей незабутній вечір можна почитати і подивитися в моєму альбомі .

І - поїхали вперед, вгору, вліво, вправо !!!

«Американські гірки» по барханах, моє майже постійне «верещаніе» від страху і захоплення:

Дубай. Сафарі. Потрібно слухати!

Сафарі в Дубаї - необхідно відвідати. Ленд-крузери їдуть по барханах як по американських горах. У мене була така реакція!

А потім: фото на заході, відмінний вечерю під зоряним небом, танець живота і крутиться танцюриста - чудовий вечір!

Фото на пам'ять на м'якому, яскравому піску.

4 день.

Пляж Jumeirah Open Beach (відкритий пляж Джумейра або Русский пляж).

Цей пляж з видом на готель Буржд Аль Араб є найулюбленішим у російських туристів, за що його називають також Русский пляж, хоча на ньому, звичайно, бувають майже всі туристи, які приїжджають в Дубай. Адже тут потрібно зробити таке фото:

Без аналогічного фото з цього пляжу навряд чи яка-небудь жінка повернеться з Дубая ;-))) Я - не виняток! За великим рахунком, більше робити на цьому пляжі мені не було чого. Величезний, широченний, нічим не обладнаний пляж з купою людей.

Довелося піти в самий його кінець, щоб просто пару годин спокійно полежати під сонцем і поплавати в блакитний нудною воді Перської затоки. Більше ми не витримали, ну, не наш це відпочинок!

После обіду мене чека більш цікаве заняття - покупка новой шуби! У Дубаї шуби не виробляють, але продають - дуже багато. Звичайно, основний контингент - росіянки. Ну, як нам без шуб при нашій піврічної зими? Це в інших країнах можуть без цього обійтися, а ми - ніяк! Довго ходити по незнайомих магазинах в пошуках потрібної мені шуби мені не хотілося, не було у мене на це часу, тому, за порадами в інтернеті, вирішила звернутися до професійного шопера по шуб, що живе в Дубаї. Заздалегідь зателефонувала йому, розповіла, що хочу. За нами заїхав наш співвітчизник, який п'ять років живе в Дубаї, і раніше займався продажем автомобілів, а потім переключився на шуби. Шубу, яка мені сподобалася, ми знайшли в третьому магазині, який ми відвідали. Ціна, правда, була майже в два рази вище, ніж я планувала витратити. Але шуба - річ багаторічна, тому за якість треба розщедрюватися ... Зате це те, що мені хотілося! Уже через два тижні я її вигулювала на Червоній галявині в Сочі!

На цей шопінг витратили всього кілька годин, ввечері відпочивали.

5 день. Район Дубай-Марина.

Цей день ми вирішили провести в найпрестижнішому районі Дубай-Марина. Подивитися фото цього району можна в моєму фотоальбомі .

Цей район знаходиться біля затоки, на заході міста. Штучний затоку дозволив зробити з місцевого пляжу одну з найшикарніших яхтових пристаней на всій планеті. Район ще не повністю забудований і заселений. Нерухомість тут дуже дорога, не дивлячись на велику кількість хмарочосів найнеймовірнішої архітектури. Саме види на Дубай-Марину, разом з островом-пальмою і Бурдж-Халіфа зазвичай можна бачити на всіх рекламах цього курорту.

"Класичний" Дубайський вид!

Звичайно, треба було відвідати це місце, а почати ми вирішили з пляжу. Не дарма ж ми приїхали взимку на море? Таксист нас висадив недалеко від готелю Le Royal Méridien Beach Resort & Spa і показав спуск до моря. Уздовж усього затоки Дубай-Марини проходить величезний піщаний пляж. Вхід на нього безкоштовний.

Там, де ми зупинилися, крім роздягалень нічого не було. Я читала, що там десь видають в оренду парасольки і лежаки, і десь є душі, але я особисто не бачила. Можливо, просто у мене не було бажання довго засмагати і купатися, тому мені це було не актуально. Скупавшись у прозорої блакитної воді, плавання в якій особисто у мене асоціювалася з моїми постійними запливами в басейні (відчуття моря Перську затоку у мене не викликав, хоча більшість людей його обожнюють, але на смак і колір товаришів немає ...), я пройшла вздовж усього узбережжя . Блакитна вода, в яку в декількох місцях втікає якась стороння вода з труб, що мені зовсім не сподобалося, т. К. Звідки ця вода тече - незрозуміло. Майже білий пісок і хмарочоси, а часто і будівництва уздовж усього пляжу.

Дубай - це велика будмайданчик, навіть на пляжі.

Пляжне місце на любителів. Це, явно, не мій вибір, хоча, напевно, я ставлюся до абсолютної меншості, судячи з того, як ломляться на ці пляжі туристи.

Позагорявши на місцевому пісочку, ми вирішили, що з нас вистачить, підемо краще дивитися хмарочоси.

Каналом можна покататися і на таких сучасних човнах.

Ми пішли в сторону каналу і Марина Молл, в якому я, нарешті, змогла нормально вмитися після пляжу, і ми змогли пообідати в ресторанчику з видом на канал і хмарочоси.

Час було близько 4 вечора, і ми стали шукати, звідки стартують екскурсії по затоці на човниках Доу, т. К. Я планувала проїхати на ній на заході, щоб подивитися Дубай Марину в денному і вечірньому вигляді.

Знайти місце, звідки стартують човна Доу, було дуже складно. Ми кілька разів проходили по набережній від одного причалу до іншого і на кожному причалі нам показували в зворотну сторону. Між причалами спуску не було. Покажчиків на зупинку Доу і кас теж. Можна подивитися на це місце:

З таким ми зіткнулися вперше. Зрештою, ми з такими ж туристами спустилися на плавучий місток (на фото видно знизу на воді), куди причалила Доу, але нас не посадили на цей човен, а посадила тільки наступна. Оплата була на борту. Мене дуже здивувала ця ситуація. Але всі неприємні моменти швидко забулися, як тільки ми попливли по каналу до затоки. Це чудово!

Ми вийшли в затоку на заході. Види на вечірнє місто хмарочосів були шикарні! Вихід в затоку під крики чайок я знімала на відео

Дубай-Марина з прогулянкового корабля з боку моря.

Заходи завжди надають особливого шарму будь-якому пейзажу. Коли місто підсвічений західним сонцем, він завжди злегка казковий!

Поверталися вже в темряві при світлі нічних вогнів. Це був вже зовсім інше місто. Нічні хмарочоси в світлі вогнів чудові!

При нічному освітленні канал з човниками особливо мальовничий!

6 день.

Кожна жінка, що збирається в Дубай, знає, що це - місто золота. Там є навіть автомати, які продають золоті злитки. І навіть якщо ти байдужий до цього металу, що не зайти в цьому золотом рай в магазин за чимось себе в подарунок, майже нереально. Звичайно, я, як нормальна жінка, не могла виїхати звідси, нічого не купивши собі на пам'ять. Звичайно, золотого! Тому вранці наш шлях лежав у великий магазин золота біля метро First Gulf Bank. Так як від нашого готелю це було зовсім недалеко, за моїм поданням, то я захотіла пройтися пішки. Я про це написала на початку своєї розповіді. Яке ж було наше розчарування, коли ми побачили, що магазин закритий, так як справа була в п'ятницю, коли у них все або не працює або починає працювати пізніше звичайного. Я про це забула! Вирішили поїхати на метро до Дубай Молла, який працює і в п'ятницю. Виявилося, що в п'ятницю метро починає працювати о 14 годині !!! Довелося їхати на таксі.

Дубай Молл - це цілий торговий місто, з кварталами, вулицями, ресторанами. Таке відчуття, що багато місцевих жителів і туристи просто живуть в Дубайський моллах, як в містах, а цей молл - їх столиця.

На вечір у нас були квитки на Бурдж Халіфа, але спочатку треба було купити колечко. І ми занурилися в золотий квартал Дубай Молла. Це кілька вулиць з магазинами золота, але більшість виробів - східного дизайну, який мені зовсім не підходив. Довелося походити кілька годин, поки я не зупинила свій вибір на кільці, в якому тепер ходжу постійно. Знайшла те, що мені було потрібно.

Після цього можна було трохи пройти по моллу. Подивилися на величезний акваріум, що є одним із символів цього міста торгівлі.

Після цього пішли в сторону входу на Бурдж Халіфа. Плануючи поїздку в Дубай, ми навіть не сумнівалися, що будемо підніматися на найвищу оглядовий майданчик в світі! Я вирішила, що треба піднятися на заході, щоб подивитися на місто з висоти і при світлі дня і при нічній підсвічуванні. Квитки на оглядовий майданчик треба купувати заздалегідь на сайті Бурдж Халіфа. На час заходу квитки викуповуються в першу чергу, так що треба встигнути до старту продажів. Це починається, по-моєму, за місяць до дати відвідування. Так що ми ловили момент і купували квитки на оглядовий майданчик Бурдж Халіфа ще в Москві. На місці електронний квиток треба поміняти на звичайний. Можна купити квитки і на місці, але тоді у вас не буде вибору часу відвідування і це буде дорожче. Вхід - строго за часом, хвилин за 15 до зазначеного у квитку, т. К. Має бути простояти пристойну чергу, пройти жорстку перевірку сумок, там ті ж правила, що і при вході на літак. Так що сумки краще відразу здати в камеру зберігання. А потім ви потрапляєте в ліфт, на якому за одну хвилину ви піднімаєтеся на 124 поверх під супровід космічної ілюмінації.

Бурдж Халіфа підйом на ліфті:

Частина оглядового майданчика під відкритим небом, так що можна подивитися зблизька на вершину найвищої будівлі в світі.

Бурдж Халіфа вид з оглядового майданчика.

Вид з відкритою оглядового майданчика Бурдж Халіфа (Дубай).

Нам не пощастило з погодою. Місто весь був в щільній завісі, що, як я зрозуміла, досить типово для нього. Так що нормального заходу ми не побачили, та й взагалі вид зверху не так був цікавий, як здавалося до цього.

Почекали вечірньої підсвічування. Уздовж всіх вікон оглядового майданчика заздалегідь засіли китайці та індуси, щоб подивитися на шоу фонтанів з висоти. Деякі з них навіть спали там на підлозі! Довелося пробивати цю стіну, щоб зробити фото і відео!

Вид з Бурдж Халіфа на Дубай.

Вид з оглядового майданчика Бурдж Халіфа на вечірній Дубай.

Шоу фонтанів повторюють регулярно протягом вечора, так що можна подивитися з різних точок. Ми спустилися вниз до фонтанів, але через величезної юрби туристів з усіх країн, дивитися було дуже складно. Всі нормальні точки огляду забиті щільним натовпом, як в громадському транспорті в годину пік.

Звичайно, фонтан величезний і красивий. Ми встигли подивитися новорічне шоу. Але на новий рік йти на цю площу, незважаючи на грандіозне шоу фонтанів і салют з Бурдж Халіфа, який є один з найкрасивіших у світі, місцеві жителі не радять. Кажуть, що щільність людей в цей вечір перевищує всі межі і задоволення буде вельми сумнівне. Але і повторення шоу було вражаючим.

Фонтан біля Бурдж Халіфа (Дубай).

На фонтан близько Бурдж Халіфа приїжджають подивитися дуже багато людей з усього світу. Тому дивитися через натовп вельми складно.

Якщо є час, то можна знайти хороші зони для перегляду цього шоу фонтанів, я знала про таке місце на балконі кафе, але знайти це кафе було дуже складно, а коли я його знайшла, чергова серія шоу закінчилася. Народу на виході було дуже багато.

Чекати наступної серії вже не було сил, і ми поїхали в готель. Вирішили поїхати на метро. Щоб потрапити на станцію метро, ​​треба було піднятися на верхній поверх Дубай Мола, а потім хвилин 30 (!!!) йти по нескінченних переходах. І це при тому, що майже на всіх з них є доріжки-прискорювачі за якими ми йшли в звичному швидкому московському темпі! Це жесть! Найдовший перехід, який я бачила! Але фото з переходу на вулицю зробити не забула.

Якби знала, що таке має бути, поїхала б відразу на таксі. Але з переходу вийти було нікуди, тому довелося йти до кінця, а потім їхати на метро. Приїхали в готель дуже втомлені. Вранці відлітали до Москви.

Аеропорт Дубая теж один з най-най в світі. Він обслуговує 60 мільйонів пасажирів на рік. Величезний, красивий, сучасний. У листопаді знову опинилася транзитом в цьому аеропорту, подивилася у вікно на Дубай, згадала зимову поїздку, і вирішила, що треба про нього написати. У мене залишилося дуже неоднозначне враження від цього міста. Багато всього самого-самого на узбережжі затоки з бірюзовою водою. Але мене не покидало відчуття штучності всього навколишнього, а я люблю все натуральне. Я поділилася з вами тим, що ми побачили. Можливо, багатьом з вас це місце дуже сподобається!

Ви були в Дубаї?
Що Ви уявляєте при слові Дубай?
Ну, як нам без шуб при нашій піврічної зими?
Не дарма ж ми приїхали взимку на море?