Греція. Острів Крит.

Цієї осені, за збігом обставин, мені пощастило нарешті відвідати чудовий грецький острів Крит. Поїздка вийшла не зовсім запланованої, зібралися за 2 дні - і в дорогу. Перед від'їздом почала збирати більш детальну інформацію про острів і здивувалася, скільки ж там усього цікавого !!! Про цей острів багато вже сказано і багато ще скажуть)

Одна з найпростіших і точних характеристик - «В Греції є все», безсумнівно, підходить до острова Крит. Подорож наше тривало всього 7 днів, але вражень, отриманих від поїздки, вистачить на всю майбутню зиму)

Отже, переліт до Греції з Росії, як відомо, зовсім нестомлюючий і триває всього близько чотирьох годин. Приземлилися ми в місті Іракліон - столиці Криту, і відправилися по своїх готелям. Перше враження про острів - бідно, бідно, зелені немає, і взагалі нічого немає. Приїхали, заселилися. Готель брали тільки для того, щоб переночувати, але були приємно здивовані - хороший, чистий номер, справна сантехніка, великий балкон, прибирання щодня. Готель наш перебував в маленькому курортному містечку Амудара, це приблизно в шести кілометрах від Іракліону. Для тих, хто віддає перевагу спокійному відпочинку з хорошими пляжами і красивим морем, Амудара - дуже хороший варіант, так як все перераховане вище тут присутній і доповнюється милими тавернами і магазинчиками. Два дні ми насолоджувалися тишею і спокоєм цього місця, пробували смачну грецьку кухню, яка заслуговує на окрему розмову, і домашнє вино, засмагали і купалися в найчистішому морі.

На третій день захотілося, щоб навколо почало щось відбуватися) Такі вже ми, жителі сучасних міст, не можемо довго без активного проведення часу, жага знань і знайомства з новим взяла своє. Згадали все, що встигли прочитати до поїздки, сіли і склали маршрут по острову Крит. Один день - подорож на автобусі до столиці острова Іракліон і відвідування Кносського палацу, далі - на три дні ми орендували машину і вирішили об'їхати острів.

Подорож в Іракліон почалося з покупки квитків на автобус - 1,5 євро з людини в одну сторону, від Амудар'ї відстань до столиці - 6 км, тому, доїхали ми дуже швидко, там пересіли на інший автобус, який і доставив нас в наш перший пункт призначення - пам'ятник мінойської культури - Кносський палац. Нікому не секрет, що в Греції дуже багато архітектурних пам'ятників, що збереглися з найдавніших часів і обов'язково супроводжуються різними міфами.

Так ось, Кносський палац - це один з найвідоміших і старовинних пам'яток архітектури, що відноситься до епохи мінойської цивілізації. Його історія оповита безліччю міфів і загадкових історій. Але, на сьогоднішній день, звичайно, дуже складно з тих руїн, які дійшли до наших днів, створити образ величного палацу, в якому, до речі, за переказами, жив Мінотавр)

Занурившись в історію і ввібравши дух старовини, ми вирушили в дорогу назад, вивчати сучасність. Повернувшись тим же автобусів в центр Іракліон, вирушили на прогулянку по місту. Місто невелике і всю центральну частину можна обійти пішки, так ми і зробили. Прогулялися по набережній, помилувалися фортецею, хвилями, видами, пройшлися по торговим вуличках.

Іракліон - красивий грецький місто, столиці острова, ну і, напевно, це все, особливого романтизму там не відчули)

Увечері, повернувшись в Амудар'я, насолодилися тишею і спокій цього курорту і дуже смачною грецької їжею. І, найголовніше, забрали орендовану заздалегідь машину. У Греції більшість водіїв вважає за краще маленькі, ощадливі машинки, навіть не дивлячись на складні гірські дороги, тому подальші 3 дні нас виручала ось така маленька:

Маршрут був складений ретельно, щоб встигнути багато чого подивитися, але в той же час, не «галопом», як то кажуть. У перший день ми вирушили в бік Лассіті - східна область Криту. За планом - відвідування Печери Зевса, монастир Кера Кардіотісс, містечко Елунда, Спіналога і на завершення - місто Агіос Ніколаос. На наш подив, ми встигли все і навіть сильно не втомилися, але емоцій було дуже багато!

Трохи розповім про ці місця:

Печера Зевса - за переказами в цій печері народився Зевс і, звичайно, на цю тему існує красива легенда. Красиве місце, що володіє вражаюче атмосферою.

Красиве місце, що володіє вражаюче атмосферою

Монастир Кери Кардіотісс - жіночий монастир, розташований високо над рівнем моря, дорога до нього - вже сама по собі, захоплююче видовище, з висоти гір відкриваються абсолютно приголомшливі види:

Сам по собі монастир зовсім невеликий, але місце чудове, дуже спокійно, мирно, але в той же час - значимо. Їхати не хотілося, але попереду ще стільки всього ...

Проїжджаючи серед колоритних грецьких таверн в горах, не змогли не зупинитися в одному красивому місці, та й порядком зголодніли до цього часу:

Після приємного обіду, з новими силами - в путь. Наступна мета - місто Елунда, відомий туристичний містечко, поруч з ним розташовано так само досить відоме місце, про яке пишуть путівники - Фортеця Спіналога - в стародавні часи туди відправляли на заслання всіх хворих на проказу. Зараз це загадкове місце, зі своєю історією.

Зараз це загадкове місце, зі своєю історією

Кінцевою точкою нашого маршруту був місто Агіос Ніколаос. Коли ми приїхали в цей приголомшливий місто, ми зрозуміли, що це найкраще місце для приємного закінчення дня. Абсолютно казкова оглядовий майданчик, гарні краєвиди.

Абсолютно казкова оглядовий майданчик, гарні краєвиди

На другий день подорожі по острову маршрут був наступний - чоловічий монастир Аркаді - пальмовий пляж Превели - чоловічий монастир Превели - місто Ретімно - місто Ханья

Від нашого готелю до монастиря Аркаді дістатися було досить легко і швидко, особливо коли навігатор допомагає) Знаходиться цей монастир недалеко від міста Ретімно. Монастир Аркаді - чоловічий, не дуже великий за площею, є одним з найважливіших монастирів на острові Крит і, звичайно, володіє своєю загадковою історією. Найважливішим елементом в Монастирі Аркаді є чотиригранний храм Преображення Господнього (один вхід) і Святого Костянтина і Святої Єлени (інший вхід). При монастирі є невелика таверна і магазинчик.

При монастирі є невелика таверна і магазинчик

Далі по нашому маршруту ми пішли на південь острова, в ще один чоловічий монастир - Превели. Вирішили їхати по гірських дорогах, тому що це значно скорочувало шлях ... і не прогадали, проїхали безліч самобутніх маленьких сіл і насолодилися гірськими пейзажами. Та й дорога, до слова сказати, досить комфортна для їзди. По дорозі в Монастир ви обов'язково будете проїжджати через ущелину Курталіотіс. Звичайно, воно ніяк не підписана, але ви обов'язково зрозумієте, де ви знаходитеся, коли перед вами відкриються неймовірні гірські масиви. Там є невеликі оглядові майданчики, раджу зупинитися і зробити пару фотографій, тільки тримайтеся сильніше, там дуже сильний вітер, мене мало не здуло)

І ось ще кілька страшних врожай вгору, і ще вгору ... і перед нами відкривається вид на Лівійське море з висоти 170 метрів. Сам монастир розташовується прямо на обриві скелі, атмосфера там, звичайно, чарівна.

На зворотному шляху, вже трохи статут, ми вирішили заїхати на пальмовий пляж Превели, але, надивившись красивих картинок і почитавши відгуки про це місце, ми ще не знали, що нас чекає. Доїхали до парковки, від якої треба було дійти до пляжу, залишили машинку і пішли. Виявилося, щоб дійти до цього чудового місця, треба зробити спуск вниз по горі (приблизно 1 км), але це варто того! Піщаний пляж в лагуні, пальмовий гай і неймовірно чиста вода. Вся втома дуже швидко випарувалася!

Так, відпочивши, скупавшись і позасмагати, ми вирушили в дорогу назад, нашим пунктом призначення було місто Ханья, але перед цим було вирішено заїхати в місто Ретімно. Ретімно - хороший грецьке містечко, прогулялися по набережній, подивилися на безліч магазинчиків і таверн. Зробили чудове фото фортеці, що оточує місто.

Зробили чудове фото фортеці, що оточує місто

І ось, нарешті, Ханья. Дуже гарне місто, який підійде для всіх категорій туристів. Тут є і чудова набережна з безліччю кафе, і нічні клуби для любителів повеселитися, красивий старе місто з пам'ятками ... Загалом, ми пошкодували, що зупинилися в цьому місті всього лише на 1 вечір.

Загалом, ми пошкодували, що зупинилися в цьому місті всього лише на 1 вечір

На третій день шлях наш лежав у дивовижної краси місце - Бухта Баллос - злиття трьох морів. Всі путівники по Криту розписують це місце дуже барвисто, і ми просто не змогли не поїхати туди, не дивлячись на те, що дорога туди важка і небезпечна.

Резюмуючи все вищесказане, можу сказати, що я була здивована настільки цікавим і барвистим подорожжю. Всім, хто тільки збирається відвідати цей острів, раджу навіть не сумніватися! На Криті знайдеться відпочинок для будь-якого туриста, острів поєднує в собі спокій і вируючу життя, красиві пляжі і гори, повний релакс і активну екскурсійну програму. Розповідати можна довго і багато - чекаємо Вас у нас в офісі !!!