Солотвино (Закарпаття): пам'ятки, житло, харчування, солоні озера

1. 2 години в Тячеві і по конях
  7. Покинута шахта і природна краса Солотвино
  8. Соляні шахти Солотвино
  9. Які ще пам'ятки Солотвино варто відвідати / що подивитися
  10. Як дістатися до Солотвино. Як виїхати з Солотвино.

Воу-воу ось ми і прибули на одну з найбільш «мальовничих» ж / д станцій - Тячів. На вокзалі відразу зустрічають місцеві «бомбили», які готові відвезти вас особисто або кілька осіб в групі в Солотвино, Дубрівка та будь-які прилеглі селища. Нам якраз таки потрібно було дістатися до Солотвино, але після 18 годин в поїзді хотілося трохи прогулятися і до того ж подивитися на один з найбільших районів Закарпаття - Тячів.

один з найбільших районів Закарпаття - Тячів

2 години в Тячеві і по конях

Містечко сам по собі видався гарним і незвичайним, що відрізняється від Берегово, Мукачево та інших міст / селищ Закарпаття. Тут помітний інший колорит, інші будови і трохи інша природа.

Так уже склалося, що ми приїхали в Тячеві в неділю. А якщо бути ще точніше, то о 12:00. Після тривалого переїзду захотілося трохи прогулятися, поїсти і потім вже добиратися в Солотвино. Прогулялися ми трохи центральними вуличками і алеях і не могли зрозуміти, чого ж так мало людей в місті - в вихідний день в центрі одного з найбільших районних центрів Закарпаття. Вирішили трохи перекусити і попередній питання відпало саме по собі.

Як прогодувати себе в Тячеві в неділю

Коли зсередини демон голоду став буянити - ми вирішили його задобрити смачною їжею. Стали придивлятися до кафехе і побачили, що вони по вихідним або взагалі не працюють, або відкриваються тільки з 14:00 або 15:00. З відкритих на 13:00 закладів в центрі і біля центру виявилися: 2 аптеки, магазин «Алло», Спортлото, кав'ярня (тільки з солодощами і напоями), магазин, де не було навіть сиру, ресторан при готелі, де у вихідні працював тільки бар (ну да, а навіщо гостям по вихідним їсти ?!) і ще один ресторан при готелі, де нас все ж погодилися нагодувати. Ура!

У цьому ресторані нам мило посміхнулася дівчина, яка сказала, що кухар сьогодні взяла відгул, але вона може нам приготувати картоплю фрі, підігріти борщ або ще що на швидку руку. Це було вже хоч щось і ми вирішили замовити борщ і кави, щоб задовольнити відразу двох демонів - голоду і кавового, що засів у кожного з нас в мозку. Загалом, погодували нас добре, та й кава була смачний - вирішили висувати ми на Солотвино, запитавши у дівчини дорогу на автостанцію.

Ах да, запитавши. Кажуть тут по особливому, не так як в інших регіонах Закарпаття. Як може здатися на перший погляд - нам не так вже й легко було розібрати цю дівчину, а точніше ми її взагалі не розуміли і в підсумку я ставив конкретні, уточнюючі питання типу: «Ну так ви нас нагодуйте ?!», «Значить нам до автостанції наліво і потім направо ?! »і т.д. До автостанції ми дійшли за 5 хвилин і ще через 10 хвилин приїхав наш автобус до Солотвино.

Солотвино: вам зі зручностями або без

В Солотвино ми спочатку вирішили провести 2 дні і 2 ночі. Зараз же можу сказати - якщо ви їдете сюди з метою подивитися на шахти, озера і трохи поплавати - досить і 1 дня; якщо ви їдете з оздоровчою метою поплавати в солоних озерах - приїжджайте, наскільки душа бажає, але молодим людям тут буде нудно - факт. Отже, погнали.

Оренда житла в Солотвино

Добиралися з Тячева в Солотвино ми недовго. Вийшли в центрі, біля магазину і кафехе, де можна було побачити знак А - автобусна зупинка. Щоб не ходити довго по селищу - запитали хлопців дорогу і пішли. Йти від траси до озер хвилин 8-10, спускаєшся по вуличці вниз, уздовж базарчику, дивишся по сторонам, щоб не наїхала машина і по шляху бачиш величезну кількість людей, що пропонують житло в оренду .

Ми заздалегідь не бронювали нічого, так як місце нам невідоме, незрозуміло, де основні озера, та й розуміли, що проблем із заселенням в Солотвино точно вже не повинно бути. В принципі, ми мали рацію - заселитися можна без проблем, і варіанти є різні. Ми вирішили бути ближче до озер і основний двіжуха селища і стали шукати житло в самому жвавому кварталі.

Пошуки зайняли у нас приблизно годину: можна заселитися і відразу, АЛЕ рекомендую подивитися на місце проживання своїми очима, так як ціна на житло в Солотвино залежить від зручностей (а зручності - це туалет і душ поруч з вами, ТВ і все). Так, звичайно ж, ремонт може бути різним і меблі, АЛЕ дивіться завжди самі. Ми хотіли заселитися навіть в базу відпочинку і не одну - в деяких зайнято, в одній тримісний номер за 700 грн, а в самій двіжовой «Дачія» нам сказали є тільки економ за 120 грн з людини, але на питання - а можна подивитися житло - спочатку показали солоні озера, басейни. На повторне запитання - адміністратор якось перегрівся, зірвався і почав говорити мовляв, звичайні умови - два ліжка тумбочка. Тобто, нічого він не показав, але нам і не потрібно було вже, адже о 15:00 у них близько будиночків сиділо багато ще не заселилися людей, яким цей адміністратор говорив мовляв, зараз-зараз.

Ми ж пішли далі і знайшли 2 більш-менш варіанту, обидва 400грн / добу за номер / кімнату. Вибір складався з: хороший номер і без басейну vs. номер гірше, але з басейном. Ми вибрали перший варіант і зовсім не прогадали, адже поплавати гарненько ми змогли і в озерах.

Солоні озера: головна визначна пам'ятка Солотвино

Відразу після заселення ми вирішили випробувати солоні озера Солотвино, про яких були багато чули. Як виявилося, озер для плавання тут кілька, АЛЕ природних і доглянутих для купання всього 2. Решта - це великі або маленькі басейни, в які качають воду з цих самих натуральних озер. Як виявилося, вхід на всі озера платний - в залежності від озера і де ви проживаєте - вартість входу може бути 20, 30, 50 грн. Ми заплатили по 20 грн і пішли на природне озеро біля нашого будинку.

Територія навколо озер мінімально доглянута - є лежаки, ларьки. Саме озеро незвичайне - це факт. На вулиці було свіжо, так як дув слабкий вітер, але коли заходиш в озеро розумієш, що воно тепле. Я читав, що тут температура води протягом року не опускається нижче 17 градусів. Вода дуууже солона, а точніше насичена сіллю і іншими речовинами. Потонути там неможливо - це теж факт, так як навіть при найменшому зануренні тебе відразу виштовхує наверх, як і твої кінцівки. Зробили висновки, що тут можна добре навчати дітей техніці плавання.

Вибігати з озера потрібно швидко, так як вітерець нагадує про себе, а ти вже розігрітий теплими водами. Ми швидко побігли в номер, і були там через хвилину і відразу ж стали вирішувати по-дорослому, хто першим піде в душ. Неважливо, хто переміг, ми гарненько вимилися від солоної води і залишків солі на нашому тілі і купального одягу. Трохи відпочивши ми пішли прогулятися по селищу і заодно поїсти.

Харчування: кухня вже / ще не працює

Прогулянка по селищу виявилася не такою вже тривалої, так як гуляти ввечері тут особливо ніде. В такому випадку - пора вечеряти. Відразу попрямували до однієї кав'ярні біля дороги, так як ще в обід побачили тут поруч великий мангал, де готували шашлички. Людей було багато і вирішили уточнити у офіціантки за місця і меню, на що вона відразу дала нам зрозуміти - «клієнти наше всьо». Пішли шукати далі - знайшли 2 генделики і ще одне непогане кафе. Піднялися на другий поверх, сіли за стіл, замовили їжу ииии через 10 хвилин до нас підійшла офіціантка і сказала, що, на жаль, основні страви нам не приготують, так як мангал перевантажений плюс ще чогось там у них не було. Ми знову пішли. Прийшли ми ще в два кафе, де нам говорили, що кухня вже не працює. Прийшли ми ще в кафе біля нас, де ми гарненько пообідали. На годиннику було близько 22:00, але і тут ми почули - кухня вже не працює. У підсумку, наш вечерю складався з молока і печива і все кулінарні надії були на ранок.

З ранку ми вирішили вийти о 9 годині, щоб дати можливість всім кухням почати робочий день. І що ви думаєте ?? Так, у відповідь ми чули фрази про те, що кухня ЩЕ не працює, приходьте з 11 !!! Дадада, в 9 ранку. Нас зважилися нагодувати тільки в одному закладі, де люб'язно приготували омлет з ковбасками і зробили кави - дада, для того самого кавового демона. Загалом, якщо ви хочете поїсти в Солотвино - плануйте і обмірковуйте все заздалегідь.

Покинута шахта і природна краса Солотвино

Всю ніч йшов дощ і з ранку і майже цілий день було свіжо, а то і прохолодно. Правда, у нас були плани - нами рухало одне фото солоного кар'єра. Еммм, це все ж краще побачити вживу.

Неписана краса. Це місце виявилося таким же неймовірним як на всіх фото, тому тут ми вирішили просто відпочити і помилуватися красотами. Варто відзначити, що дорога до цього озера не така вже проста - ми пішли через занедбану шахту, біля якої утворилася справжня сміттєзвалище. Сама ж шахта виглядає як і будь-яке інше занедбаний будинок, завод і т.д. Пройтися трохи потрібно, але це було корисно і цікаво.

Пройтися трохи потрібно, але це було корисно і цікаво

Ще нам захотілося подивитися велике озеро, яке на Гугл картах займає найбільшу площу. По дорозі до озера ми побачили невеликий парк розваг і несподівано подивилися фільм 5д - цікавий, про гробницях. Отже, це саме величезне солоне озеро в Солотвино виявилося реально великим і нереально красивим, особливо якщо дивитися вдалину і підживлювати очей з уявою усіма оточуючими красотами. Єдине - це озеро не для купання, тому ми вирушили додому переодягнутися і поплавати в нашому озері Кунінгунда або якось так. В озері було всього 2 людини, стало 4 і потім знову 2, але вже тільки ми. Погодка була не дуже, але вода тепла лише з невеликими прохолодними місцями. Ми поплавали і помчали в теплий душ і з думками про те, а чи не піти нам в соляну кімнату.

Соляні шахти Солотвино

В Солотвино можна побачити багато пропозицій про відвідування соляних кімнат (шахт). Ми також роздумували над цим, але вирішили, що не зможемо просто так просидіти 40 хвилин - без уно або без нардішек. Так, потрібно просто сидіти і дихати - нам це здалося нуднувато, але зате ми дізналися, що вартість одного сеансу - від 30 і до 100 грн, залежно від місця і часу перебування.

Якщо ви реально хочете підлікувати свої дихальні шляхи або ще що, то можете відвідати кілька сеансів і поділіться, будь ласка, чи є якийсь ефект від усього цього. Мені насправді цікаво.

Які ще пам'ятки Солотвино варто відвідати / що подивитися

Ось як би і все. Основні визначні пам'ятки Солотвино ми розглянули вище. Ви знаєте, що я не копіюю інші ресурси, переписують Вікіпедію, а сам вивчаю все до поїздки і потім перевіряю і пишу на UpTravelers про основне. Давайте все ж підсумуємо по основних визначних пам'яток Солотвино:

1. Солоні озера.
  2. Покинута шахта.
  3. Соляні шахти (кімнати).
  4. Краси природи, яку ми мучимо здобиччю ресурсів.

На цьому як би все, не так вже й багато місць, куди піти і на що подивитися в Солотвино, але ще пару слів про дорогу.

Як дістатися до Солотвино. Як виїхати з Солотвино.

Дістатися до Солотвино можна різними способами, залежить від того, з якого міста ви прямуєте. Ми їхали з Києва до Тячева поїздом, а звідти ще 40 хвилин автобусом. Можна з різних міст добиратися автобусом.

Виїхати з Солотвино можна точно також, тільки в зворотному напрямку. Ми хотіли виїхати на дизелі до Мукачево або прямо в Берегово, але, як виявилося, ЖД станція в Солотвино не працює кілька місяців, там ремонтують якийсь міст. Було вирішено їхати ... Ах да, про це вже в наступній частині нашого тижневої подорожі по Закарпаттю.

Ах да, про це   вже в наступній частині   нашого тижневої подорожі по Закарпаттю

Якщо у вас виникли якісь питання чи хочете щось доповнити - пишіть мені на пошту або залишайте свої коментарі прямо під цим постом.

Ну да, а навіщо гостям по вихідним їсти ?