Відгук про самостійну туристичній поїздці в Париж в лютому

1. Віза до Франції через агентство
  2. Купівля авіаквитків в Париж
  3. Готель в Парижі
  4. Прогулянки по Парижу
  5. Екскурсійний кораблик в Парижі
  6. Паризькі кафе, магазини і французи

У рубриці "Ми з'їздили!" публікуються звіти мандрівників про самостійні поїздках по Європі. Автор цього відкликання Олена Ш. Фотографії люб'язно надані автором.

Поїздка в Париж у мене відбулася з 20 по 23 лютого 2014 року. Їздила я одна на 4 дні. Так як я вивчаю французьку мову і спілкуюся з французами (в тому числі і з метою вийти заміж і виїхати жити до Франції), то метою поїздки було хоча б поверхово познайомитися з містом, зустрітися з французом (який повинен був мені місто показати), і попрактикувати мову.

Париж в лютому

Звичайно, 4 дня для Парижа це катастрофічно мало, тому походи по музеях я не планувала спочатку, а становила маршрути піших прогулянок по основних визначних пам'яток. У загальному і цілому свою програму-мінімум я виконала. Але про все по порядку.

Віза до Франції через агентство

Відразу хочеться сказати, що часу на підготовку до поїздки у мене було не дуже багато - трохи більше місяця. Спочатку я вирішила, що буду робити французьку візу, але після того, як прочитала всі вимоги, трохи злякалася і вирішила піти по більш простому шляху. Так як живу я в Санкт-Петербурзі, то мені швидше і простіше було отримати фінську візу, що я і зробила. Правда, зважаючи на деякі "проблем" з роботою, візу робила через агентство. Тому ніяких проблем з оформленням візи у мене не виникло, і через кілька днів віза була у мене на руках. Віза і послуги агентства мені обійшлася в 3350 руб.

Віза і послуги агентства мені обійшлася в 3350 руб

Фото площі Трокадеро в Парижі

Перед поїздкою знаючі люди мене налякали, що треба або їхати через Фінляндію, або можуть не пустити до Франції. Звичайно, ні те ні інше мене не влаштовувало, але я вирішила їхати на свій страх і ризик. Треба сказати, що всюди мене і випустили і впустили без проблем, навіть ніхто ніяких питань не задавав. Правда, в квітні я їздила до Фінляндії, щоб не порушувати візовий режим.

Купівля авіаквитків в Париж

Ця поїздка була для мене першою подорожжю в Європу, до цього я їздила тільки по Росії. Звичайно, я дуже боялася абсолютно все - і що втрачуся в аеропорту, і що не зможу порозумітися в разі необхідності з іноземцями і багато чого ще. Тому я відразу вирішила, що полечу до Парижа тільки прямим рейсом, скільки б це не коштувало. Спочатку планувала летіти літаком «Ейр Франс», але квитки на мої дати були дуже дорогі.

Я підписалася на новини компанії в надії, що буде якась акція і я куплю квиток дешевше. Але часу у мене було мало, і в результаті я купила квиток за тиждень до поїздки на літак авіакомпанії "Росія". Квитки туди-назад купувала через інтернет на сайті авіакомпанії "Росія", обійшлися вони мені в 13500 руб. (На наступний день вони коштували вже на 500 руб. Дешевше). Виліт з Санкт-Петербурга був о 10.00, в Париж я прилетіла в 11.40 за місцевим часом, а назад вилітала в 18.40, прилетіла близько опівночі. У мене була електронна реєстрація на літак, що дуже зручно. Але мені довелося відстояти чергу в аеропорту, щоб здати багаж ...

Тріумфальна арка на Єлисейських Полях у Парижі

І тут хочеться сказати кілька слів про різницю в сервісі нашого аеропорту і аеропорту в Парижі. У нашому аеропорту чергу була просто величезна - на одному віконці три літаки. Плюс до інших віконець стояли натовпи наших колишніх побратимів по СРСР з баулами в людський зріст ... Загалом, поки я стояла в черзі на здачу багажу, летіти в Париж мені вже перехотілося. Але ось після прильоту в Париж я була приємно здивована - всіх пасажирів дуже швидко пропустили, в зоні очікування багажу на екрані було написано час, коли валізи повинні до нас виїхати, і рівно в цей час вони приїхали. І на зворотному шляху співробітники "російського" терміналу також пропустили всіх дуже швидко.

Читала в одному з відгуків про російськомовний персонал "нашого" терміналу. Особисто я російської мови не чула, але всі співробітники прекрасно говорять англійською. Але мені французький був ближче, тому проблем в розумінні не виникло. Все дуже ввічливі, усміхнені і доброзичливі люди.

Готель в Парижі

Всі турботи з пошуку, бронювання та оплати готелю взяв на себе мій французький друг (сам він живе на півдні Франції і приїхав до Парижа спеціально на зустріч зі мною, тому він шукав готель і для себе теж), і з цього питання я можу тільки поділитися своїми враженнями.

Головним критерієм для мене було місце розташування готелю (я хотіла жити недалеко від Ейфелевої вежі). Ну і щоб ціна не була занадто високою. В результаті вибір припав на, який знаходиться в 15 окрузі, недалеко від метро Volontaires.

Визначні місця Парижу

Сам готель мені дуже сподобався, знаходиться він на тихій і спокійній вуличці. Номер був чистий, затишний, зі зручностями, але невеликий, хоча я за недолік це не вважаю. Персонал дуже ввічливий. Сніданок був включений у вартість, тому снідали ми в готелі. Одномісних номерів там немає, але є двомісні з однією або двома ліжками. Вартість двомісного номера на одну людину на 2015 рік від 7000 руб. на добу. У моєму номері була двоспальне ліжко, приліжкові тумбочки, шафа, санвузол з душем, телевізор з супутниковими і кабельними каналами, безкоштовний інтернет. На жаль, на мої дати цей готель був вільний всього дві ночі, тому моєму французькому одному довелося бронювати ще один готель.

Другий готель - - знаходиться в 14 окрузі в 10 хвилинах ходьби від станції метро, ​​залізничного вокзалу та власне самої вежі Монпарнас. Номер у мене був стандартний, також невеликий, з двоспальним ліжком, сан.вузлів з душем, телевізором і безкоштовним інтернетом, а також сейфом і міні-баром. У цьому готелі був ліфт, на відміну від першого. Сніданок у вартість не включений. Вартість стандартного номера на одну людину на 2015 рік від 6000 руб. на добу.

на добу

Норт-Дам-де-Парі

Мені сподобалися обидва готелю, всюди чисто і затишно, ввічливий персонал, тихі вулички. Поруч багато кафе, аптеки, магазини ... Ціни трохи вище бюджетних, але номера, розташування, сервіс того варті.

Прогулянки по Парижу

Безумовно, Париж - це приголомшливий місто з якоюсь незвичайною атмосферою. Він одночасно і похмурий, суворий, і романтичний, доброзичливий, і дуже привітний. Але одне з найяскравіших спогадів у мене, напевно, залишилося від квітучої в лютому сакури (!!), чого я ніяк не очікувала побачити!

Часу на знайомство з містом у мене було дуже мало, і при цьому хотілося його провести не тільки в перебіганнях від однієї пам'ятки до іншої, а й сидячи в кафе з моїм французом, нікуди не поспішаючи. Тому спочатку я планувала невелику одноденну автобусну екскурсію по основних визначних пам'яток Парижа і відвідування Ейфелевої вежі, а потім взяти машину на прокат і покататися куди-небудь недалеко за межі міста (в Версаль, і в музей "Франція в мініатюрі").

Панорама Парижа з Ейфелевої вежі

Але в підсумку ми вирішили відмовитися від цієї ідеї і гуляти пішки в напрямку "світ за очі". І у нас вийшли ось такі туристичні маршрути:

1 день - я прилетіла в Париж в 11.40. До готелю добиралися на метро, ​​і заселилися близько 14 годин. Залишили валізи і пішли гуляти. Пройшли по Марсове полю, повз Ейфелевої вежі, перейшли на інший берег Сени до площі Трокадеро, потім прогулялися по невеликих вуличках і по мосту Альма повернулися на бік Ейфелевої вежі, потім повз Будинок інвалідів і Військової школи прийшли в готель. По дорозі ще зайшли в кафе і пройшлися по магазинах закупитися невеликими подарунками.

На 22.30 у нас був запланований підйом на Ейфелеву вежу, куди ми і відправилися після невеликого відпочинку. Забігаючи вперед, скажу, що я хотіла помилуватися Парижем з висоти пташиного польоту і вночі, і вдень. Тому на вежу ми розумілися 2 рази. Квитки купували через інтернет (що раджу робити всім людям, які не хочуть стояти величезні черги), а потім просто роздрукували їх. На двох вони коштували близько 30 євро (відповідно за 2 рази ми заплатили близько 60 євро).

Ейфелева Вежа ввечері і вночі

Вхід на вежу і ліфт для відвідувачів, які купили квитки через інтернет, окремий, тому почекали ми максимум 10 хвилин (вирішили перший ліфт пропустити). Вид з вежі на нічний Париж просто чудовий. Сама вежа на початку кожної години виблискує вогнями - дуже красиве і вражаюче видовище, чого не можна сказати про вид вежі днем. Так як ми не встигли спуститися вниз на 23 годину, то нам довелося гуляти ще годину, щоб подивитися на вогні.

Близько вежі і по Марсове полю ходить дуже багато продавців брелоків Ейфелевої вежі. Під час підготовки до поїздки я прочитала, що у них можна купити 5 брелоків всього за 1 євро, в той час як в сувенірних кіосках біля вежі кожен брелок коштує від євро з копійками. Так ось зверніть увагу на те, що вночі у них можна купити 5 брелків за 1 євро, а вдень вже кожен брелок варто по 1 євро. Я тоді цього ще не знала і тому брелки всім моїм друзям-товаришам обійшлися мені трохи дорожче, ніж я припускала.

Екскурсійний кораблик в Парижі

2 день - цей день ми провели, катаючись на кораблику по Сені. Так як я їхала не просто в Париж, а ще й на побачення, то зробила величезну дурницю - поїхала в чоботях на високих підборах. Ніколи цього не робіть !!! Вже до кінця першого дня я не могла ходити і відчувала себе Русалочкой з казки Андерсена. І через це на другий день ми пішли кататися на Батобюсе. Це екскурсійний кораблик, який плаває колами від Ейфелевої вежі до острову Сіте, огинає його і повертається до башти, при цьому роблячи зупинки у всіх головних визначних пам'яток. Можна сходити і заходити де завгодно. Аудіогіда на цьому кораблику російською мовою немає. Квиток на 1 день коштував 15 євро на людину.

Ходить він з інтервалом в 30 або 45 хвилин (точно не пам'ятаю) до 19.00. Так як у нас на 13.30 був запланований другий підйом на Ейфелеву вежу, то ми спочатку просто пропливли по колу, ніде не виходячи (коло він робить десь за годину або трохи менше).

Нульовий меридіан в Парижі і панорама міста

Потім піднялися на вежу і знову попливли на кораблику. У музею Орсе виходити не стали. Зійшли у Нотр-Дам де Парі, подивилися на Нульовий меридіан на площі перед собором, потім зайшли в сам собор. На оглядовий майданчик підніматися не стали, тому що була велика черга. Після цього пішли по вулиці Клуатр Нотр Дам, перейшли по містку на сусідній острівець Сен-Луї.

Тут в кафе Glace Berthillon можна поїсти найсмачніше морозиво в Парижі, коштує воно 1,5 євро за кульку. Хочеться відразу попередити тих, хто захоче зробити це взимку, що краще не їсти морозиво на ходу, як це зробила я, інакше на вас будуть дивитися як на людину "трохи не в собі". Як сказав мені француз, у них не прийнято їсти морозиво на вулиці взимку. Після цього ми знову сіли на кораблик і попливли до Єлисейських полях. По проспекту Жорж V дійшли до вулиці Кентен-Бошар і повз Єлисейського палацу вийшли на Єлисейські поля. Дійшли до Тріумфальної арки, пройшли по магазинах, і на метро поїхали в готель.

3 день - це була субота і практично всі заклади, крім кафе, були закриті. Цей день я вирішила провести на Монмартрі. Туди ми поїхали на автобусі, і вийшли біля підніжжя пагорба. Пішки пішли до площі Тертр, зайшли в базиліку Сакре-Кер (вхід безкоштовний), помилувалися Парижем, я закупилась сувенірами, і пішли гуляти по цьому району.

Нотр-Дам-де-Парі в лютому

Хочу сказати, що Монмартр це особливе місце в Парижі і там обов'язково треба побувати кожному туристу. Особисто я в нього шалено закохалася. Мені здається, що це і є справжній Париж. Там абсолютно особлива атмосфера - кафе з неповторними запахами, французький акордеон, художники на площі і приголомшливий вид на Париж ... це просто казка. Після прогулянки нам пощастило відшукати відкриту булочну, в якій я вирішила купити знамениті французькі Macarons, і поїхали в готель.

4 день - в цей день культурної програми вже заплановано не було, тому що о 12 годині ми повинні були виселятися з готелю. Зібрали речі, трохи прогулялися по Паризьким вуличках і поїхали в аеропорт.

Паризькі кафе, магазини і французи

Вирішила об'єднати все це в один пункт, тому що окремо можу сказати тільки по парі слів.

Снідали ми в готелі. Так як я намагаюся дотримуватися фігуру, то занадто багато я не їла. В основному, сніданок мій складався з кави з круасанами і свіжовичавленого соку. Обіди ми в основному пропускали або перекушували на ходу хот-догами, благо на вулицях дуже багато ларьків з подібною їжею. А ось на вечерю ходили в кафе. Але знову ж таки я їла що-небудь легке начебто салату або риби. Звичайно, я не могла не спробувати французьке вино, але встигла попити тільки біле і червоне, до рожевого не дійшла. З десертів мені дуже сподобався крем-брюле, у нас зовсім інший смак. Сир їла тільки в салаті, але зате накупила його на зворотному шляху додому ...

Дуже мені сподобалися французи. Такі милі люди - все посміхаються, жартують, завжди готові допомогти. Але найсмішніше було те, що не дивлячись на те, що я хотіла попрактикувати свою французьку мову, мій французький друг не давав мені цього зробити. Він усім казав, що я російська і по-французьки не кажу. Так ось все, хто чув, що я з Росії, намагалися мені щось російською сказати. Це було дуже мило! Але, одного разу в магазині, коли я вибирала подарунки своїм родичам, мені пощастило залишитися одній і я змогла поговорити з продавцем, який підійшов до мене допомогти з вибором. Що мені сподобалося в магазинах, це ненав'язливість продавців. Я змогла у нього запитати все, що мене цікавило (правда, при цьому я сказала, що я росіянка, і попросила його говорити повільніше), і він прекрасно мені все пояснив. Потім і інші продавці підійшли подивитися на іноземку!

З сувенірами та подарунками привезла додому брелоки Ейфелеву вежу (купила днем ​​по 1 євро за штуку), для дітей привезла багато льодяників у вигляді Ейфелевої вежі (бачила такі тільки в кіосках біля вежі, маленькі 3,50 євро за штуку, великі 4,5 або 5 євро), іграшки з магазину Дісней на Єлисейських полях, майки з символікою Парижа (купувала на Монмартрі від 3 до 10 євро), собі купила чай (близько 10 євро), і ще різної дрібниці. В аеропорту в магазині Д'юті фрі купила вино (ціни набагато вище, ніж в магазинах - починаються від 10 євро), сири (від 3 євро з копійками), шоколад (4,5 євро), дві коробки тістечок Macarons (3,5 євро за штуку), і туалетну воду Gucci за 56 євро, що вийшло набагато дешевше, ніж в Росії в магазині Рів гош.

Паризька погода в лютому

20 лютого Париж зустрів мене дощем, але на вулиці було тепло. В інші дні з погодою мені повезло - світило сонце, але було трохи холодніше. В середньому температура все 4 дні була 8-10 градусів тепла. Я ходила в весняному плащі і весняних чоботах і нітрохи не замерзла. На сонці навіть було жарко і можна було розстібнутися. Французи були одягнені по-різному, але взуті багато француженки в туфлі або кросівки. Замерзла я тільки один раз - вдень на Ейфелевій вежі, був дуже сильний вітер.

Поради мандрівникам

В результаті моєї поїздки до Франції і завдяки тому, що всі основні витрати були на моєму французькому одного, я витратила на покупки подарунків близько 300 євро і плюс близько 300 євро квитки на літак. Звичайно, якби я їхала сама або з дитиною, на подарунках я б так не витрачалася.

Наостанок хочеться сказати, що незважаючи на свою зустріч з французом, я і сама досить ретельно готувалася до поїздки. Я завантажила в телефон карту Парижа, карту паризького метро і автобусів. Ще й роздрукувала всі це, на всякий випадок. Взяла з собою словник, прочитала багато сайтів, форумів і відгуків про Париж і його визначні пам'ятки. Але метро і автобуси все одно залишилися для мене таємницею, покритою мороком. Я до сих пір не уявляю, як би я самостійно в них орієнтувалася, і заздрю ​​тим людям, яким це вдається ...

І все-таки завдяки французу і цю поїздку я зрозуміла, що не потрібно боятися їхати в подорож самостійно. Іноземці такі ж люди, як і ми. І обов'язково знайдеться людина, яка вас вислухає, зрозуміє і допоможе! І я в цьому переконалася в своїй вже повністю самостійну поїздку до Фінляндії. І як я раніше боялася і не хотіла їхати туди, де не говорять по-російськи, так тепер я хочу їздити по різних країнах як можна більше і тільки самостійно !!

Якщо є питання, з задоволенням відповім.