Геленджик 2008

Яковлєв Олексій.

З початку у нас була служба в Бувалине З початку у нас була служба в Бувалине. На молебні нас батюшка окропив святою водою і благословив в дорогу. Ми поїхали і нам все махали. Ми їхали вночі і вдень. Потім була зупинка. Всі вийшли з автобуса, помолилися, прочитали «Отче наш» і стали їсти. Потім сіли в автобус і поїхали в Геленджик. Їхали довго-довго. І коли ми побачили море, все відразу закричали - Ура! Море! У готелі ми склали речі, поїли і пішли на море купатися. Ми привіталися з морем, і воно пускала хвилі. Великі купалися, а маленькі тільки мочили ноги.

Хлібосолов Максим.

М и їдемо на південь М и їдемо на південь. Я сплю в автобусі. Я прокинувся, а вже було завтра. Ми приїхали на південь.

Чи жов Артем

В автобусі було жарко, але через духовного настрою настрій не впало В автобусі було жарко, але через духовного настрою настрій не впало. Смачно годували. Добре спав.

У кусно годують, однако !!! Море тепле. Ми з Лехой обгоріли на сонці, конкретно. Кефіром нас намазали !! До вечора виспався - спина ніби не болить. Ще зі мною в номері спить 6-річний Льоня, який хропе як здоровий мужик !!! Сьогодні футбол! Наші в півфіналі грають з Іспанією. Сподіваюся наші виграють, і я прокинуся веселим!

«Сафарі парк»

З ьогодні були в Сафарі Парку. Це не передати словами, треба бачити своїми очима. Безліч тварин, від сови до лева. Різні папуги, а найголовніше ведмеді! Адже ведмідь символ нашої країни! Він дуже красивий, тобто вони. Там багато ведмедів різних порід. Тільки їх порід я назвати не можу, так як на огорожах, за якими вони власне і знаходяться, немає табличок з назвою породи.

Н про що може зрівнятися з канатною дорогою !!! Близько 2 кілометрів ця дорога протягнута від підніжжя гори до самого верху. Коли сідаєш на навісну лавку, аж дух захоплює! Якщо врахувати, що я боюся висоти, тобто боявся. У мене був такий викид адреналіну.

Поки цей день для мене найкращий.

Істомін Іль я. 16 років .

П віслюку першої ночі в автобусі все дуже втомилися. Коли приїхали в Геленджик. Ми довго шукали нову дорогу, так як стара була перекрита - там будується новий аеропорт. Розвантажившись з автобуса, ми поїли і пішли на море. Море було прекрасно. У ньому було багато медуз, і звичайно, поринули, а малятка мочили ноги. Потім ми прийшли і стали відпочивати

У цей день ми стали 7.00 ранку. О 8.00 була молитва і сніданок. Після сніданку всі зібралися і пішли на море. Море було чисте до нас. Коли прийшли, то все люди розбіглися від нашого радісного крику. Спочатку вода була холодна, але коли різко стрибнеш, вона стає тепла. І так ми викупалися і пішли в готель, так як були голодні і холодні. Після смачного обіду можна витерти руки об сусіда. Після цього ми пішли відпочивати. Тиха година пройшов на славу, тому що дивилися "телик". В цей час дядько Сергій з Матінкою Василь і матінкою Філарет поїхали за кавунами. Після цього ми пішли купатися в море. Море було гарячим. А ми, хлопці обгоріла спина. Вони не ходили вдруге на купання. У цей чудовий день ми ходили на пірс і бачили, як місцеві хлопчаки стрибали з нього. У пірсу стояли три корабля, коли ми йшли водії мили автобус після нас, тому що він був в поганому стані після ночі. О 18.30 ми пішли додому, бо були голодні. І сьогодні в 22.30 вболіватимемо за наших футболістів. І ми віримо, що вони переможуть! Ура! Ура! Ура!

У стали, поїли і тепер можна і поспати. Так у нас проходять дні за днями. Ранок 9.00 наші поїхали в дельфінарій і бачили там дельфінів і морських котиків. Після цього вони поїхали на пляж, де дуже дрібно. Приїхали всі радісні і голодні. Після обіду ми лягли спати. І в цей день в тиху годину ми не дивилися "телик", а все дружно сопіли і хропли. На полуденок нам давали кавуни - смачні і соковиті. Продовжимо. І так ми зібралися і пішли купатися. Море було чисте і спокійне. Ми шукали крабів і жодного не знайшли. Потім в перший раз в житті мені дозволили доплисти до самого далекого буйка. З дядьком Сергієм ми ходили дізнаватися щодо риби і нам сказали, щоб ми приходили о 8.30 на берег. Після цього ми ще недовго купувалися і пішли на вечерю. До побачення. До завтрашнього дня. Наші програли іспанцем 3: 0. Ну не чого ми знаємо, що вони билися гідно.

Родіонов Олексій.

Д орогена була важкою в зв'язку зі спекою. Але було весело. Коли ми приїхали, мені дуже сподобалося. Було красиво. Сподобалося море. Сподобалася готель.

З впали ми добре. Сподобався сніданок, було дуже смачно. Потім пішли на море. А по дорозі туди несли матрац. На море було красиво, особливо сподобався "корабель з апельсинами". Цей корабель два роки тому плив з Єгипту, навантажений апельсинами. І під час шторму він перекинувся, і всі апельсини висипалися в море, а корабель викинуло на мілину в місті Геленджик. І після цього корабля район "Блакитної бухти" дуже довго харчувався апельсинами. Сьогодні ми будемо дивитися футбол, і сподіваємося, що наші виграють.

Останіна Анна. 28 червня 2008 г.

П віслюку довгого шляху, який зайняв у нас 26 годин, ми нарешті в'їхали в наш рідний Геленджик П віслюку довгого шляху, який зайняв у нас 26 годин, ми нарешті в'їхали в наш рідний Геленджик. Місто зустріло нас квітучими деревами і розпустилися трояндами. Я швидко, разом з подружками, допомогла вивантажити речі з автобуса, прийняли душ, пообідали і вирушили на море. Нас зустрічало не тільки море. Великі і маленькі медузи зібралися з усього Чорного моря, щоб вітати нашу дружну компанію. Своїми радісними криками, плескання ми розігнали не тільки медуз, але і відпочиваючих.

У від настав другий день відпочинку. Перед тим як нам заснути ми почули Гуркіт феєрверків. Ми вирішили, що місто святкує наш приїзд. Ми спокійно заснули під цю канонаду.

В ранці о 8.00 нас насилу розбудила Людмила Іванівна. І ми з радістю побігли на сніданок, де нас чекала наша улюблена, довгоочікувана манна каша. Потім ми побігли на море і стали купатися. Купалися ми по групах. Море було зовсім інше. Воно було прозоре, блискуче, спокійне. Накупалися все вдосталь. Я бачила світлі, радісні обличчя. Час минув так швидко, що ми навіть і не помітили як треба було йти додому. Ми швидко зібралися і пішли додому. Ми швидко зібралися і пішли додому. Там ми прийняли душ, і пішли обідати. На обід були смачні щі і плов з помідорами. Після такого ситного і смачного обіду всі швидко поснули. Але я, Надя і Маша не спали, а розповідали історії, які з нами трапилися. І так ми проговорили до полудня. Після полудня ми пішли на море. Там було спокійно, народу мало, море було спокійне і світле. На зворотному шляху нас смішив Илюшка. Він продавав Машину сумку. І ось ми прийшли додому, повечеряли і лягли спати.

3 день. 27 червня 2008 р

М не запам'ятався цей день тим, що ми не пішли як завжди на пляж, а поїхали в дельфінарій. Там нам розповідали про тюленів, якого звали Філя і про 3 дельфінів. Про дельфінів нам сказали як їх звуть: дочка Мері, мати Діана і батько Паша. Про дочку сказали, що вона ще немовля, тому вона нічим не займається. Мати важить 260 кг, а дельфін Паша важить 350 кг. У них дружна сім'я, а батько найбільший з дельфінів. Показували вони самі різні виступи. Дельфіни стрибали через кільця, діставали м'ячі, які були від них на 5 метрів. Ще вони підкидали тренера. І було ще багато всього. А в кінці сказали, що можна фотографуватися, покататися на човні і поплавати з дельфінами. З дельфінарію ми повернулися втомлені, але щасливі.

"Вид на море"

З ьогодні я сиділа на гарячих камінцях і милувалася прекрасним видом на море. Наша життєрадісна малеча хлюпала і верещала від радості. Вони перестали боятися медуз, тому почали їх ловити, а деякі навіть намагалися їх поцілувати. А дорослі хлопчики плавали на великих надувних матрацах до самих буйків. А я спробувала вдивитися в підводний світ. І я побачила там маленьких і великих медуз, крихітних рибок і найрізноманітніші камені. А Іллюша, коли плавав, знайшов під камінням крабіка. Переді мною пропливають пасажирські пароплави, катери, водні мотоцикли, за якими тягнуться "таблетки" і "банани", в яких сидять сміливці в жилетах. А з нашого моря, нас порадував дядько Сергій. Він приніс нам рибу - барабульку. А тітка Оксана встигла її посмажити до обіду, а ми встигли її знищити перед кавунами. Оце житття!!!

Ільїна Надія. 28 июня 2008г.

П віслюку довгого дня ми їхали дуже довго, нам було дуже жарко П віслюку довгого дня ми їхали дуже довго, нам було дуже жарко. Ми їхали в тому році 23 години, а в цей раз на 3 години більше. Нарешті в'їхали в Геленджик. Місто зустріло нас квітучими квітами і блискучим далеко морем. Від захвату ми все заплескали в долоні і закричали. Коли ми побачили улюблену готель, мені здалося, що я приїхала додому. Ми швидко вивантажилися і вирушили знайомим нам шляхом на море. Малюки наші ку палісь,, плескалися. Увечері ми відправилися додому. На зворотному шляху з моря я побачила свою торішню аличу. Це дерево знову стоїть з безліччю ягід, але вони ще не дозріли. Я сподіваюся, через тиждень вони дозріють, і ми її спробуємо. У готелі я з Анютою вимили голову, і потім пішли на смачну вечерю. Прочитали вечірні молитви і обійшли хресним ходом готель і пішли в свої улюблені кімнати.

"Вид з кухні"

До оли ми йдемо снідати і обідати, то бачимо як ростуть красиві квіти навколо нас. Наприклад, троянди і левиний зів. Коли розпускається "левиний зів" у нього видать пащу лева.

Р Ози різні за кольором - червоні і білі з шоколадним відтінком. Перед нами будують готель, робочі працюють цілий день. Навіть не ходять на море. Ми всі їмо - снідаємо і обідаємо, а вони все будують і будують готель. Тітка Оксана дуже швидко готує обід, вечеря і полуденок, і ми все гладшаємо, гладшаємо і гладшаємо.

«Хочу виправитися»

Я хочу виправитися, щоб я не була такою ... Я хочу виправитися, але не можу. Я хочу зробити добру справу, а лізе зле. Мені допомагають дорослі. Я прошу про це Господа кожен Божий день. І я хочу, щоб я була, як всі дівчатка - хорошою, розумною відповідальної, наприклад, як Маша, Аня, Марина, але у мене ніяк не виходить. Але я думаю, що мені Господь завжди допоможе, адже я дуже стараюся. А коли виросту, я обов'язково стану ветеринаром, буду допомагати всім тваринам і ростити їх малюків - теляток і жеребяток.

Кан атнікова Марія.

"Сьогоднішній і вчорашній день"

вчора

Учора ми їздили в храм Учора ми їздили в храм. Там було багато народу. Ще там був приголомшливий хор. Співочі чудово співали. Була така тиша, і всі про себе щось читали. Мені з Анею купили по молитвослову. Після служби ми пішли поїсти. Шукали, де готують шашлик на вугіллі. Нарешті ми знайшли це місце. Нас там добре обслужили. Ще ми справляли іменини Артема.

Трошки почав накрапати дощ. Ми сіли в автобус і поїхали в готель. Там нас чекали маленькі діти.

сьогодні

З ьогодні ми пішли до військової частини і бачили там вертоліт, а на березі побачили дитячий санаторій. Коли поверталися назад, ми знайшли короткий шлях, а виявилося, що він дуже довгий. Але все-таки ми дісталися до готелю. Після обіду ми поїхали в краєзнавчий музей Геленджика. Там було цікаво, але старшій групі розповідали більше, ніж малюкам. Ми з Мариною були разом з малюками. Нам розповідали про тварин, які мешкають в Геленджику. Виявляється, там є заєць, який не змінює колір - він завжди сірий. Розповіли і по комах і про те, як і в чому зберігали продукти в старовину.

Д алеї ми тримали шлях в Геленджикский океанаріум. З нами був екскурсовод. Він нам про всіх риб розповів. Все з нами сфотографувалися, зважили і побігли на атракціони. Малюки каталися на своїх атракціонах, а ми на своїх. А потім дружно всі пішли в кафе справляти День Народження Теми. Я об'їлась. Ми дуже втомилися.

Я хочу, щоб малюки відвідали це місце ще раз!

"Вид з мого вікна"

І з мого вікна видно тоненьку смужку, майже невидиму. Це море. А коли хороша погода можна придивитися, як з Туреччини пливуть кораблі, особливо вночі. А прямо навпроти нас будується багато нових будинків. Напевно, це нові готелі. Швидше за все скоро тут буде ціле містечко готелів, куди зберуться люди з усією великою нашої країни. Я так думаю, що скоро тут буде спортивний майданчик, де нам можна буде пограти в баскетбол, а хлопчакам в волейбол.

А вночі я із захопленням дивлюся на це зоряне небо. Тут такі великі зірки і їх дуже багато, не як у нас в Підмосков'ї. І дерева я бачу тут зовсім інші. Особливо мене тут вражає незвичайне розлогі дерева з яскраво-зеленим листям і з ніжно-рожевими квітками пушинками. Це дерево схоже на величезну клумбу на товстому стовбурі. Була б я хорошим художником, то з цього виду написала хороший краєвид. Але мені цій справі потрібно ще вчитися.

БАЖНЕВА Марина. 3 липня 2008 рік

«Сафарі парк»

З Здрастуй, Геленджик!

Здрастуй, море!

Привіт, самі добродушні тварини!

Сьогодні, 2 липня, в цей чудовий день я побувала в «Сафарі Парк».

Під'їхавши до цього дивовижного місця, всі хлопці згадали це місце - вони вже там не вперше. Погода чудова, сонячна. Сонце гріло нас своїми променями. Хлопці шумно і весело кричали, хто кого побачив. Нам було тепло і класно!

Піднявшись в гору, ми опинилися в Парку. Перший хто нас зустрів - це радісно бігла руда конячка. Зайшовши на територію Сафарі Парку, нас оточили звірі, птиці і прекрасні квіти. Пройшовши трохи вище, моєму погляду постало багато кіз, олень і баранці. Волохатий і оброслий шерстю баран лежав один на горбку. Поруч з ним його діти пожевивалі травичку. Мені в цьому вольєрі сподобалася маленька, чорна коза. Вона вимагала ласки і наполегливого простягала свою моську в щілинку вольєра.

Побачивши Пуму-рись ми захопилися. Ви не повірите - це була картина: він лежав в будиночку і іноді поглядав на нас у вікно. Рись живе в лісах і горах

У вольєрі з тигрятами я помітила, як один лежав і спав, інший ходив всередині вольєрного решітки і як ніби охороняв відпочиваючих друзів тигренят. Третій висунув свою мордочку з будиночка і з цікавістю оглядав оточуючих.

Нарешті Пума-рись прокинулася і пройшлася, здалася яка вона важлива і красива.

Але раптом я почула крик папуг. Вони так сильно кричали, напевно, дуже хотіли з нами поговорити. Папуги були великі і різнокольорові, у одного був величезний дзьоб, у іншого хороший голос.

І ось я дійшла до ставка бажань і присіла подивитися навколо і відпочити. Коли я встала, то побачила великого, могутнього тигра, який лежав посеред вольєра на «п'єдесталі». Він строго і уважно дивився на всіх. Цей тигр перевертався з боку на бік і поглядав на всіх сито і ліниво. Наступний до кого я пішла був лев Грім 1999 року народження, чоловік трьох левиць і батько дев'яти левенят, народжених в Сафарі Парку. Я дивилася на нього, і милувалися, а він так швидко і непомітно застрибнув на вікно, і я навіть трохи злякалася. У нього такі величезні лапи, що дуже вражає. Він сидів один і йому, напевно, нудно без своїх діточок. Іноді Грім гарчав і дивився на нас моргаючи. Сафарі Парк це дивовижне місце, де живуть різні тварини.

Далі я вирушила по слідах невідомого звіра і прийшла до вольєра з ведмежатами. Вони теж великі. Ведмеді показали, як вони можуть ходити на задніх лапах, і як вони можуть грати з один з одним. Потім ми пригостили їх цукерками, а натомість отримали добрий оскал. Потім вони сіли, витягнувши лапи з вольєра і стали гарчати так, що ми не змогли їм відмовити в новій порції ласощів. Ведмежата голосно прицмокували, і від задоволення пускали слюні, а коли один не отримав частування, він іншому дав ляпаса. Потім вони встали на задні лапи і стали нам кланятися. Тоді ми зрозуміли, що ведмеді кажуть нам «спасибі». Нагулявшись по Парку, ми вирушили покататися по канатній дорозі. Присівши в крісло, прикріплене до канату ми злетіли високо в гори. Проїхавши вище ми побачили все місто Геленджик як на долоні - він виглядав маленьким і майже іграшковим. Здалеку здавалося, що море і небо зливаються. Наша подорож мені дуже сподобалося.

«Дельфінарій»

Д ельфіни дуже доброзичливі ссавці тварини. Мами дельфіни до трьох років годують своє дитинча молоком. Дельфіни люблять спілкуватися з людиною і грати з ним.

У формі гри їх навчають різним трюкам і вправам ... Особливо вражає висота стрибка дельфіна - до 6 метрів.

Дельфінам подобається стрибати. Вони роблять стрибки синхронно, паралельно і послідовно.

Дресирувальника свого дельфіни поважають. Ще б пак, адже він пригощає їх улюбленими ласощами. Вони катають свого тренера з ним грають, купаються і пустують, навіть хуліганять. Дельфіни дуже талановиті художники, співаки, артисти і жонглери. Їхні картини продаються на аукціонах і високо цінуються, а ще дельфіни володіють прекрасними голосами і співають дуетом.

Я побувала в дельфінарії і бачила все це наяву. Величезне спасибі, хто організував поїздку в Геленджик.

Істоміна Іван

2 липня ми їзділі в «Сафарі Парк». Нас чека много цікавого. Дерло несподіванкою БУВ поні Боря. ВІН нас прівітно зустрів. У Борі БУВ на хвості червоний Забавний бантик. Далі були Клітини з Хижак. Один лев БУВ Особливе. ВІН БУВ настолько великий, що ні з ким Було его порівняті. Далі б були у клітін з Вовком. Смороду завили, но ми все таки їх перев. Потім ми відправіліся на канатну дорогу. Я не побоявся залізті на канатну дорогу, так само як и в тому году. Ми стали підніматіся на гору. Під нами булу велика прірва. Я ничуточки НЕ боявсь. Ще я бачив дельтаплан, як ВІН літав над горою, но планерист сміліво літав. Ми зійшлі з кабінкі, и ПІШЛИ високо в гору - до дольменам. После дольменів ми спустилися вниз дуже Голодні. Альо в автобусі нас чека похідній обід. Ми з апетитом їли гречку. Почався сильний дощ. Але водій швидко довіз до улюбленої готелю. Почалася гроза, але нам вже не було страшно, тому що з нами були дорослі.

Істомін Саша

«Море»

З ьогодні море було з великими хвилями і смарагдово-зеленими водоростями. На море було багато красивих кораблів. По дорозі назад я бачив багаття і на попелі валялися панцири від равликів, а м'ясо їх з'їли люди.

Вірші, написані дорослим і дітьми під час "тихої години"

У працях втоми не знаючи,

Весь день як білки в колесі.

Клопочуть матінки, сяючи.

Під їх опікою ми все.

Одна з них живить тіло,

Інша літопис веде,

А третя - керманич, знає справу

І всіх нас за собою кличе.

Їх безперестанні молитви,

Нас надихають кожен день.

На мирний шлях і з гнівом битви,

І перемагають нашу лінь.

наш дебют

Наш вечір веселий. Ми пишемо вірші, ми Ваню лаємо, І все: хи-хи-хи!

«Вибачте, будь ласка!» - Ваня кричить,

«Я більше не буду!» І сумно мовчить.

Виправився Ваня і став молодцем.

І дивиться на нас він зі світлим обличчям.

І ось склали ми разом віршик.

Про нас і про Ваню послухай дружок.

Працювали ми разом, мізки напружували.

Про наші прокази трохи розповіли.

В день Народження Ашхени

як на картині.

дорослим поглядом

дивиться вдалину

Чекає за спорт її медаль.

Лебедєва Олена

очки відчинили

посміхнулися разом

Немов життя вдихнули

В відпочинок наш спільний!

Максим

Максимка, як серпанок.

Трохи вітер пахне,

І ось вже Максимка

За вітром - вперед.

Максим цікавий

І ставний Максим,

Але різні штуки трапляються з ним.

Те море - не море, то сонце пече

Те зірок не ведеться найточніший облік.

І все це моторошно його ображає.

Але дуже купатися Максим обожнює.

Він добрий хлопець, мій маленький друг.

Він жвавість приносить в спільне дозвілля.

Ігор

Ігор дуже проникливий

Дрібниці не дурниця.

Якщо треба привабливий,

А не треба як завжди.

Поговорити не проти без міри він,

Може міру дотримуватися.

Ну, а в майбутньому, напевно,

Він актором може стати.

А очі його - глибокі

І як зірочки горять.

І не кожному відкриється

Цей повний таємниці погляд.

Про доньці

Помічниця дочка!

Кіски, спіднички.

Все це, звичайно, притаманне Настенко.

Але більш їй цікаві

Комашки, медузи, равлики

І таракашки.

Про сина

Мій милий синочок Ванюша

Переслідує маму всюди.

Мене не відпустить одну він:

Допоможе почистити посуд,

У тазу випере каструлю,

Машинку і дитячі книжки,

Пил витре маминою спідницею.