Звіт про нашу поїздку в Геленджик c 24 березня по 3 квітня. - Сімейний клуб "Кайманчік"

З 24 березня по 3 квітня Сімейний клуб «Кайманчік» їздив в спортивну поїздку в Геленджик З 24 березня по 3 квітня Сімейний клуб «Кайманчік» їздив в спортивну поїздку в Геленджик. Наша група складалася з 40 осіб: діти від 2,5 до 16 років і дорослі. Ми проживали в приватному міні-готелі в центрі міста. Харчувалися теж в готелі, замовляючи їжу кухареві.
Кожен день ми починали з пробіжки по прекрасній набережній Геленджика.
У дні всеросійських змагань зі спортивного орієнтування в місті коштує дух спорту. Здається, що всі люди в місті бігають кроси або орієнтуються за картками. А хто не біжить, той ганяє на велосипеді або робить вправи на пляжі. На змагання приїхало понад 2000 осіб з різних куточків Росії. Ну і ми теж!

В день приїзду (24 березня) Геленджик зустрів нас тепло і сонячно, після заселення в готель ми відразу пішли на море і прогулялися по місту. Геленджик - дуже гарне місто: чистий, акуратний. Після вечері провели збори, де познайомилися один з одним, розповіли загальний план нашого виїзду, розпорядок дня, а так само розповіли про основні засади спортивного орієнтування для новачків.
Ранок 25 березня розпочалося з пробіжки по набережній, зарядки і купання в морі. Після сніданку виїхали в Широку щілину на тренування. Для більшості це був перший досвід спортивного орієнтування, а тим більше в горах, так що перед стартом ще раз повторили умовні знаки і роботу з компасом. Але все одно не всім вдалося в першого разу вникнути в карту. Зате всім сподобалося гуляти по горах, а велика кількість учасників в лісі давало можливість запитати дорогу або разом розібратися в карті.
З дистанцією впоралися в цілому добре, результати по посиланню http://o-kuban.ru/ftpgetfile.php?id=2451
Нам пощастило, дощ почався вже після фінішу останнього учасника, але зарядив він надовго. Тому ввечері ми всі дружно вирушили в басейн з морською водою в санаторій, недалеко від готелю. Після вечері на зборах нагородили всіх учасників, а так же влаштували робота над помилками. Хлопці і дорослі з ентузіазмом «розбирали» дистанції і навчалися роботі з компасом.

26 березня, цілий день лив дощ. Він, звичайно, зіпсував наші плани сходити в похід, але не скасував ранкову пробіжку з купанням. Загальними зборами вирішили провести першу половину дня в готелі, наші 26 березня, цілий день лив дощ учасники з школи в Подільському привезли з собою цілу наукову лабораторію. Фізіологія: вимірювали силу стиснення рук, кількість і силу вдихуваного і повітря, що видихається, тиск, пульс, температуру, вологість і т.д. Метеорологія: вели спостереження за погодою за допомогою електронної метеорологічної станції. Одночасно дівчата робили вироби зі знайдених на пляжі каменів і скелець, орігамі з паперу. У нашій групі виявився талановитий хлопчик Олексій, який неймовірно здорово ліпив з пластиліну. Забігаючи вперед, хочу сказати, що до кінця поїздки багато хлопчаків грали його пластиліновими пістолетами і іншими іграшками, забувши про лего.
Після обіду ми пішли в кіно. Для цього розділилися на дві групи за інтересами. Так зручно, все розваги в пішої доступності.
Відразу після кіно, незважаючи на безперервний дощ, ми провели тренування міського орієнтування по набережній Геленджика. Бігати по карті набережній було незрівнянно простіше, ніж орієнтуватися в горах. Все добре впоралися з дистанцією. Увечері, на зборах, були особливо відзначені шість кращих учасників тренування.

27 березня.
27 березня Ранок почали з пробіжки по набережній. Як же приємно бігати по цьому маршруту! Море, сосни, красиві скульптури і клумби, фонтани. Після пробіжки купання для самих «гарячих» Кайманчіков.
Після сніданку виїхали на тренувальні старти зі спортивного орієнтування в гірське село Адербієвке. На цей раз нам були представлені різноманітні дистанції в горах. Після вчорашнього дощу в лісі було дуже брудно. Але, незважаючи на складні і цікаві дистанції все впоралися із завданням! Навіть молодші. Молодці!
Бігати й гуляти по горах суцільне задоволення. Кожен раз ловлю себе на думці, що ніколи не подивишся красу гір поза дорогами без спортивного орієнтування. По карті ти змушений пересуватися від КП до КП без урахування доріг. Ніколи не змусиш себе бігати через гори, річки, завали і кущі без карти. Спортивне орієнтування - це дорога в світ природи без доріг.
Після невеликого перекусу ми вирушили в похід по гірській ущелині в долину річки Жане. Загальна протяжність походу 8 кілометрів. Дуже гарний маршрут! Ми бачили дольмени, кургани, водоспад. Кінцевою точкою нашого маршруту була галявина, на якій ми грали в футбол, бадмінтон, бігали і відпочивали. На краю галявини розташувалася похідна кухня. Ми приготували гречку з тушонкою і чай. Дорога назад здався коротше.
Увечері проаналізували карти, займалися теорією орієнтування.
Хочу відзначити, що і діти, і дорослі, і підлітки багато спілкуються між собою. Доводиться залишати багато часу вечорами на тепле спілкування.

28 березня.
Сьогодні ми ходили в похід по березі моря від Прасковеевка до Джанхота. Незважаючи на вітряну погоду, під «прикриттям» гір дуло не так сильно.
Маршрут вийшов чудовий! Море було неспокійне і часом, де гори підходили впритул до моря, нам доводилося пробігати, поки відкочується хвиля. Там же малюкам була представлена ​​можливість природного скалодрома.
В середині походу ми влаштували великий привал і перекус, засмажили на мангалі сардельки. Діти із задоволенням лазили по горах і скакали по камінню.
Похід був не довгий, але йти по камінню було дуже складно.
Після повернення в готель деякі хлопці пішли в басейн з морською водою, інші гуляли на набережній, хтось залишився в готелі і відпочивав.
О 20 годині у нас було вечірні збори, на якому ми обговорили розпорядок дня на наступний день і ще раз повторили теорію орієнтування.

29 березня.
29 березня Ранок почали з пробіжки, зарядки і купання, як завжди. Після сніданку виїхали на тренування в парк Геленджика в районі Парус. Це офіційне тренування організаторів. На місцевості стояло 10 КП, які наші спортсмени «брали» в будь-якому порядку. Дуже радісно, ​​що всі хлопці і дорослі навчилися орієнтуватися! Деякі діти від 9 років самостійно поодинці бігали по карті і знайшли всі КП!
Після тренування ми ходили в невеликий похід до моря. Казкове місце! Гарний спуск до моря, потужна річка, скелі!
Після обіду у нас була велопрогулянка по набережній Геленджика. Ми проїхали всю набережну і каталися до вечері.
Після вечері було нагородження за результатами тренування та зарядки, розібрали карти і готувалися до змагань.

30 березня.
Перший день змагань! Ура!
Після ранкової пробіжки і сніданку ми виїхали в Адербієвке в Цігейскую Щілина на змагання. Погода була чудова: тепло і сонячно!
Згідно стартовим протоколам у всіх, крім чоловіків час старту було раніше. Ранні старти приємні. Абсолютна більшість нашої групи брало участь в змаганнях в перший раз в житті. Але ніхто не запізнився на старт і в загальному все досить не погано впоралися зі своїми дистанціями.
Наші маршрути лежали в горах. Гірський ліс, річки, горби і галявини - така краса. Я шкодувала, що була на дистанції без телефону, та й не передає фотографія реальної картини природи.
Результати дивіться за посиланням http://sfr-system.com/results/black_sea_2017/170330_res.htm (Пошуком по слову «кайманчік»)
У центрі змагань грала музика і активно йшла торгівля спортивними товарами та сувенірами. Багато учасників щось собі купили.
Уже в обід почався старт чоловіків. Вболівати за них залишилися багато хлопців і дорослі з нашої команди. Решта вирушили до готелю.
Увечері були ігри на пляжі з м'ячем.
Після вечері і зборів у нас були цікаві гості. Це наші тимчасові сусіди з Казані, які займаються радіооріентірованіем і «полюванням на лисиць». Вони провели нам невеличкий майстер-клас, розповіли про свій вигляд спорту, запросили брати участь.

31 березня.
Другий день змагань. Нам випало найскладніша і довга дистанція в Шірокопшадской щілини недалеко від села Пшада. Погода була сонячна, але вітряна. І знову старти чоловіків були дуже пізні.
Ті, хто закінчували свої дистанції, їхали в готель обідати і йшли на пляж грати в м'яч. Інші чекали свого старту або «хворіли» за інших Кайманчіков.
результати: http://sfr-system.com/results/black_sea_2017/170331_res.htm
Увечері ми розбирали карти, аналізували помилки, готувалися до наступного дня.

1 квітня.
Третій день змагань. З ранку була пробіжка, зарядка і купання. Після сніданку ми виїхали в Ериванському щілину на старти. 1 квітня
Організатори змагань вирішили пожартувати над учасниками і написали оголошення, що очищення чіпів платна -10 рублів. Багато учасників «попалися» на жарт. Було весело))).
Дистанції проходили по красивих місцях: гори, струмки, яри, гірські стежки - краса. Для тих, хто не швидко бігає це була відмінна можливість насолодитися природою.
результати: http://sfr-system.com/results/black_sea_2017/170401_res.htm
У другій половині дня у нас була естафета на набережній. Учасники розділилися на команди по 2 особи і змагалися в міському орієнтуванні. Бігали все: і дорослі і діти! Неймовірно емоційно!
Багато учасників нашої поїздки виїжджали 2 квітня, і ми вирішили влаштувати 1 квітня прощальний вечір. Ми влаштували КВН. Діти розділилися на дві команди і весело і винахідливо виконували різні творчі завдання. Вони навіть поставили 4 міні вистави.
Після гри в КВН у нас був невеликий концерт. Гриша зіграв на акордеоні, а Женя на скрипці. Гришу 3 рази викликали на біс!
Перед сном ми поїли тортики, а підлітки ще довго танцювали на імпровізованій дискотеці.

2 квітня.
Нас залишилося всього 20 чоловік. Решта учасників поспішали додому, щоб в понеділок вийти на роботу.
Останній день змагань. Ранні старти. Відмінна сонячна і тепла погода.
З ранку виїхали в Виноградову щілину, де проходив заключний етап змагань. І знову красиві гірські маршрути.
результати: http://sfr-system.com/results/black_sea_2017/170402_res.htm
Результати за сумою трьох днів: http://sfr-system.com/results/black_sea_2017/summa.htm
Після змагань було урочисте нагородження.
Увечері останнього дня у всіх був вільний час. Багато хто пішов на набережну гуляти, інші ходили на ринок купувати сувеніри та подарунки.

3 квітня.
Від'їзд в Москву.
Фотографії зі змагань від фотографа: https://photos.google.com/.../AF1QipPAWVjuqVLEMe_TjobsB28MJRd... 3 квітня
Наша поїздка вийшла дуже душевною. Всі учасники зблизилися і подружилися, допомагали один одному. Розлучалися майже зі сльозами.
Ще поїздка була дуже спортивної. Всі учасники навчилися читати карти, а щоденні пробіжки і походи зміцнили тіло і дух учасників виїзду.
Ми будемо продовжувати виїзди на великі змагання зі спортивного орієнтування. Є плани поїхати на подібні змагання в Сочі в листопаді 2017 року і потім помандрувати по горах Абхазії.

Ролик зняв і змонтував Гласко Герман.