Найвищі гори європи

Реальний діалог з емігрантом

- Але ж в Росії неможливо жити! - Чому? - Москва галаслива, важка, пробки. - Будь-яка столиця світу галаслива, важка з пробками, але ще і брудніше Москви. - Але можна ж жити в Європі за містом і в маленьких містечках ... - І в Росії можна жити за містом і в маленьких містечках. - Але тут низька якість життя! - За гроші вам сьогодні хоч в Антарктиді забезпечать високу якість життя. При чому значно за менші, ніж в Європі. - Але ...

ТН з "Розумницею". "Євразія". День 1

День 1. Знайомство з темою, вступна інформація, ігри, відео або м / ф: 1.Чітаем вірш: Ось величезний велетень, Материк Євразія, І куди не глянь - у всьому Тут різноманітність! Озеро Байкал - Чисте, глибоке, Гори Гімалаї - Найвищі ...

Кіпр. Такий довгоочікуваний ... - 2

На третій день ми взяли авто в прокат (уточнюйте ціну всього контракту, бо в нашому випадку з'ясувалося, що треба ще заплатити за пів бака бензину і повернути стільки ж) і поїхали подорожувати. Це було дуже цікаво. Відвідали Ларнаки (незвичайне місто з східними нотками), гори Троодоса, Лімасол (прекрасні пляжі з вулканічним піском), Лефкару (самобутня колоритна село). В горах нам сподобалося шалено. Там безліч монастирів з безліччю святинь (всесвітньо відомих). Найчистіше повітря, сосни, види. Але будьте готові до того, що нагорі набагато ...

ТН з "Розумницею". "Франція". день 3

День 3. 1.Самое висока гора у Франції і в Західній Європі - це Монблан (фр. Монт Бланц, що означає «біла гора»). Вона розташована на кордоні Франції та Італії. Її висота близько 4800 метрів, це центр альпінізму, а також гірського туризму. Прочитайте вірш про Монблан: Не бачив, хоч з вікна, Живописного Монблану - Гор царя і велетня. Зник він всередину туману: У царя прийому немає. І не знає ваш поет, Як підносив гордовито На престолі з срібла, Богом створене диво, Блищить ...

Календар розвитку дитини

Ми розповімо вам реальні історії наших матусь, які пройшли через це або проходять прямо зараз!

Мирка

14 лютого 2017, 15:36

Розповідь про те, навіщо протоукри Чорне море вирили

Пост чисто розслабитися і посміятися) Термін протоукри був вперше введений в обіг польським графом Тадеушем Чацкімв його творі «O nazwiku Ukrajny i poczеtku kozaków», виданому у Варшаві в 1843 році. Т.Чацький стверджував, що стародавні укри, які поклали край початок української народності, були кочовий ордою і прийшли на Дніпро з заволзьких степів в VII столітті нашої ери .. Слід зазначити, що в ранньому середньовіччі дійсно існувало слов'янське плем'я з подібним назвою (лат. Uchri) про це тут Давним-давно жив на землі маленький, але дуже гордий ...

Політика, історія, економіка

Обговоріть вашу тему в співтоваристві, дізнайтеся думку активних користувачів Бебіблога

Перейти до спільноти

ТН з "Розумницею". "Італія". день 3

День 3. 1. Запропонуйте дитині побудувати Пізанську вежу з кубиків. Покажіть оригінал на картках "Мир на долоньці. Пам'ятки" 2. Пальчикова гра «Вежа» Приготуйте ваші долоньки. Починається гра для пальчиків: Вежу побудуємо високу ми. Вікна та бійниці в башті видно ...

Читати повністю... Читати повністю Таня

3 вересня 2014 року, 20:45

Канатна дорога на вершину гори Тахтали (Кемер)

Гора Тахтали, яка ще відома під назвою Олімпос - це візитна картка турецького курорту Кемер. Це також найбільш висока вершина Національного парку Олімпос-Бейдаглари. Висота гори сягає 2 365 метрів над рівнем моря, за рахунок чого її видно практично з будь-якої точки міста. Природна пам'ятка відмінно проглядається з моря. Найменування гори «Тахтали» перекладається з турецької мови, як «дощата». Це одна з найдовших в Європі канатних доріг друга за довжиною канатна дорога в світі. Довжина «атракціону» - 4350 метрів. Перепад висот...

Читати повністю... Читати повністю Анетка

17 серпня 2016, 16:46

Наші канікули в Європі.

А ми як і раніше подорожуємо на автомобілі і в перший раз в Європу поїхали вже великий нашою родиною. Поїздка вдалася. Автодом знімати не стали, так як все таки виходить не дуже дешево з курсом євро. Вирішили що наступна мета-це купівля будинки на колесах, для нашої сім'ї він дуже необхідний. Про Калінінград писати багато не буду, але це була наша перша зупинка у бабусі на дачі, так як наші друзі вінчалися, і ми були запрошені на вінчання.

Читати повністю... Читати повністю Nadežda Чорногорія

9 серпня 2016, 19:53

Новий відгук про відпочинок у нас у вересні-жовтні

Відгук від чудової родини про відпочинок у нас у вересні-жовтні минулого року. Залишений в моїй групі в контакті. Величезне спасибі Надійку і Івану за гостинність !!! Чудова вілла! Ми жили втрьох на першому поверсі. Дуже велика кухня з плитою та холодильником, вітальня і спальня з виходом на терасу - краса! Дуже зручно було, що є пральна машинка. Було затишно і просторо! Коли після поїздки приїхали додому, виявилося, що у нас тісно, ​​довелося звикати)))) Господарі були настільки уважні, що забрали нас з ...

мармурова печера

Зібратися за півгодини і відправитися на пошуки Мармурової печери - це про нас! Півтори години в дорозі, а потім ще 8,5 км по серпантину, з видами на гори і хмари. Ми раз у раз зупинялися і ахали від захоплення. Милувалися видами. Один раз дуже засмутилися - ми їхали через село, повністю засмічену пластиком.

Читати повністю... Читати повністю инга

15 серпня 2013, 21:23

Грузія

Це було наше друге подорож по Грузії, незважаючи на покручіваніе біля скроні деяких наших знайомих, я обіцяла дитині, я обіцянку виконала. Якщо в минулому році це був культурний відпочинок і знайомство з країною, то в цьому році був колосальний тур по красивих місцях Сванетії. Вибрати най-най фото дуже складно, тому спробую.

Читати повністю... Читати повністю Аліна

14 лютого 2017, 16:13

Карта світу з фетру - як це було і що стало.

Привіт! Сьогодні я до вас з коханим фетром. Три роки я шию # картаміраізфетра на замовлення! Уявляєте !!! І ось руки мої дійшли до карток до карти. Файл для скачування ви можете знайти в блозі, пост вже там, посилання в профілі. Це Тричастинні або трискладовим картки для інтуїтивного читання по # монтессори У файлі 10 аркушів в ПДФ, на них зображені і підписані всі тварини, рослини і пам'ятки, які є на # картаміраізфетра Роздрукувати треба в 2 примірниках і краще заламинировать. Перший комплект вирізаєте ...

Читати повністю... Читати повністю Аліна

17 листопада 2015 року, 17:57

Карта світу з фетру - як це було і що стало.

Привіт! Сьогодні я до вас з коханим фетром. Хочу представити вам мою улюблену карту світу з фетру. Вона призначена для знайомства дітей з основами географії, виготовлена ​​за вимогами методики Монтессорі, я дотримуюся колірний код континентів, який є загальноприйнятим в Монтессорі світі. Азія - жовта, Європа - червона і т д. Тварини виконані на тлі кольору їх ареалу проживання. Це є "внутрішнім контролем помилки" - на цьому заснована вся суть Монтессорі матеріалів. Завдяки цьому дитина може працювати з картою самостійно без допомоги ...

Читати повністю... Читати повністю Юлія

17 березня 2015 року, 12:49

Німеччина понад усе

Повторю ще раз: головна мета США на Украдіне - Німеччина, бо тільки Німеччина робить найголовніше справу - розоряються США. У 320 мільйонних США і 86 мільйонної Німеччини - приблизно однаковий обсяг експорту в 1 трлн. дол.! При цьому у США - дефіцит зовнішньої торгівлі 700 млрд. На рік, а у Німеччині - 150-200 млрд. ЄВРО - профіцит. Середній американець має боргів на 45 тис. Доларів, а середній німець - накопичень на 78 тис. Євро. Про держборг я вже мовчу ...

Читати повністю... Читати повністю Катерина

10 вересня 2013, 14:24

Скільки материків у Землі

Скільки материків у Землі Всю сушу Землі прийнято умовно ділити на частини світла і материки. Частин світу шість. Це - Європа, Азія, Америка, Африка, Австралія і Антарктида .частиною світла: ЕвропаАзіяАмерікаАфрікаАвстраліяАнтарктіда Велика частина суші знаходиться на північ від екватора. Тут знаходиться Європа, Азія, Північна Америка і половина Африки. У Південній півкулі розташовані південна частина Африки, Південна Америка, Антарктида і Австралія.Самая висока частина світла - Антарктида. Її середня висота над рівнем моря становить 2040 метров.Самая низька - Європа. Її висота над рівнем моря становить приблизно 300 метров.Все найбільші вершини Землі знаходяться ...

Читати повністю... Читати повністю Csanta

13 вересня 2015 року, 9:44

зневірилася

Дуже довго читаю форум, дуже багатьом дівчаткам співчуваю і співпереживаю. Але бажання написати з'явилося в перший раз. Напевно це надія, отримати хоча б маленький шанс від життя. У мене є прекрасна дочка 13 років, але я завжди мріяла ще народити малюка. Мені вже 40. Так, мій поїзд стрімко йде від мене, але я сподівалася. Я живу в Німеччині, але цей факт тільки знижує мої шанси стати мамою ще раз. Може бути хто зможе для себе щось взяти ...

Чорногорія (+ трохи Хорватії) літо 2014

Раз вже справа зайшла про подорожі, розповім (і покажу) і про нашу поїздку в Чорногорію влітку 2014. (Дані на той момент було 7 років, Ромі 1 рік і 3 місяці). Вибір був між Чорногорією і Іспанією, і оскільки в Іспанії ми були 2 рази, вирішили зупинитися на Montenegro. Як завжди (а значить в останній момент) були орендовані апартаменти. (Далі текст і фото під cut)

Читати повністю... Читати повністю Юлек

10 грудня 2013, 19:06

Як відпочивати в січні

На жаль, в нашій країні взимку погода не сприяє пляжному або екскурсійному відпочинку. Тому в більшості випадків наші співвітчизники вважають за краще відпочивати в січні за кордоном. Зимовий відпочинок в Європі неймовірно популярний, і на те є вагомі причини. Якщо вам випаде така можливість, не застосуєте відвідати країни Скандинавії.

Чорногорія (+ трохи Хорватії) літо 2014

Раз вже справа зайшла про подорожі, розповім (і покажу) і про нашу поїздку в Чорногорію влітку 2014. (Дані було 7 років, Ромі 1 рік і 3 місяці). Вибір був між Чорногорією і Іспанією, і оскільки в Іспанії на той момент ми вже були 2 рази, вирішили зупинитися на Montenegro. Як завжди (а значить в останній момент) були орендовані апартаменти. (Далі текст і фото під cut) PS Наперед прошу вибачення за якість фото більшість зроблено на айфон. Деякі перевернуті - ні ...

Читати повністю... Читати повністю Ольга

31 жовтня 2012 15:14

У кого важке життя?

У 2001 році сходження на Еверест зробив американець Ерік Вейхенмайер. Цим сходженням він завершив програму «Сім вершин» - підкорив найвищі гори Європи, Африки, Північної Америки, Південної Америки, Австралії та Антактіди, а тепер і Азії. Дивним у цьому сходженні було те, що Вейхенмайер - інвалід першої групи, він сліпий. «Піднявшись на сім найвищих гір семи континентів, я сподівався показати людям, що цілі, які можуть здаватися недосяжними, насправді цілком досяжні», - сказав Ерік в своїй заяві журналістам. Додам ...

Читати повністю... Читати повністю Stura

24 серпня 2016, 23:06

Барселона з дитиною 1г і 2 міс

Захотіли ми поїхати куди-небудь в Європу, в знамените місце. А по-кільки я колись ходила на курси іспанської мови (ну як ходила ... пройшла початковий курс) вирішено було їхати в Барселону. Знань мови вистачило тільки на те, щоб купити сік, але чоловік був несказанно гордий, а це головне !!! Візи зробили в паспортно-візовому центрі на Новослобідський. Швидко, зручно, але дорого. Купили аерофлотовскій квитки, прекрасно долетелі.Заброніровала на букінгу апартаменти (key barcelona). Поштою нам прислали номер, за яким треба було подзвонити, коли сядемо в таксі ...

Читати повністю...

Знайомство з Арабськими Еміратами та скасування візи.

Відпустка - прекрасна пора для відпочинку, коли хочеться забути про роботу, відмовитися від побутових проблем, засмагнути, покупатися і отримати якомога більше нових, незвіданих відчуттів. Звичайно, на світі багато красивих і цікавих місць, але якщо ви хочете потрапити в справжню казку, де є і пальми, і море, і екзотичні квіти, і навіть справжній шейх, то саме час вирушити в Об'єднані Арабські Емірати Зараз Арабські Емрати стали ближче для нас .. Скасування візи і поки ще закритий Єгипет дозволяє нам зробити для ...

Читати повністю... Читати повністю Katyshka

3 листопада 2016, 10:35

Львів - Золота підкова 2016

Приветик, девчёночкі! Знаю, пропала я зовсім, щось з цими змінами на ББ стало якось не так душевно, як раніше ... але не будемо про сумне! За віконцем вже глибока осінь і сірі хмари повністю затягнули небо, то мокрий сніжок зривається то дощ, а ще й вітер ... в загальному найкраща погодка для того, щоб зробити чашечку гарячого напою, який би він не був - гарячий шоколад, кава з молоком або ароматний чай - головне створити настрій))) закутатися в плед і сісти ...

Читати повністю... Читати повністю кіцуне

16 жовтня 2015 року, 9:31

Сванетія: Местіа і Ушгулі, Грузія

Сванетія - високогірний район, знижуються на захід. Село Ушгулі - приблизно 2100 метрів над рівнем моря, райцентр Местіа - на висоті 1400 метрів від моря. Від Местії до Ушгулі якихось 40 км, але навіть на позашляховику дорога зайняла 2,5 години, тому що якість дороги дуже погане.

Читати повністю... Читати повністю Оля

12 вересня 2016, 23:40

Відпустка в Сочі

Раз вже мені не спиться, накидаю фактів і вражень про наш відпустці :-) Фото в інстаграме, тут навряд чи буду викладати, висловлюся тільки текстом ...

Читати повністю... Читати повністю Stura

6 грудня 2015 року, 21:58

Барселона з дитиною 1г і 2 міс

Читати повністю... Читати повністю Наталя

14 серпня 2014 року, 13:20

Неможливо повірити, що це - Росія

10 місць, в яких дуже складно дізнатися Батьківщину. Щоб побачити красу всього світу, зовсім не обов'язково брати візи в інші країни. У нашій країні є все: від дикої природи, куди не можуть дістатися люди, до унікальних і красивих міст, більше нагадують європейські столиці. Стамбул? Владивосток. І хоча він сильно на північ від Стамбула, тут є бухта під назвою Золотий ріг. Вантовий міст через неї побудували в 2012 році для саміту АТЕС. Щось подібне ще в 1959 році хотів побудувати Микита Хрущов, щоб ...

Факти про мене

Через багато-багато років перебування на ББ я нарешті зважилася написати в одному пості багато про себе. Хоча з багатьма вже знайома особисто! Отже почну з головного, а далі пост буде поповнюватися важливими для мене пунктами, про які я готова все розповісти! 1. Я мама трьох синів і чотирьох дітей (старший син мого чоловіка теж живе з нами). І це найголовніше і найважливіше досягнення в моєму житті. Мій старший син від першого чоловіка. Загалом та ще Санта-Барбара. Дочки немає ...

Читати повністю...

Сочі. Запеклі, зимові, мої!

Враження грандіозне. Словами і фотографіями не передати абсолютно! Обережно, дуже-дуже багато фото !!! Олімпійський парк схожий на космодром. Нелюдські масштаби. Скрізь нові станції та вокзали. Все ВЕЛИЧЕЗНЕ. Розраховано на мільйони, а в низький сезон ми бродили там майже одні. Набережна Адлера на всю довжину нова, з біговими доріжками і т.д. Сочинська набережна просто шикарна. Якщо Адлерська хороша для бігунів і велосипедистів, то сочинська ідеальна для піших прогулянок в тіні пальм, магнолій, кипарисів ... В кінці лютого у всю цвіте мімоза. Запаааах, мммм !!!! ...

Читати повністю... Читати повністю Валерія

15 серпня 2016, 9:32

Динанте - божественна долина

Ці вихідні ми провели в дусі давно вкоріненою в нашій родині традиції відправлятися подорожувати і в цей раз шлях наш лежав в Динанте, невеликий бельгійське містечко, що розташувався на річці Мез. Якщо вірити путівнику, Динанте був заснований більше тисячі років тому, ще за часів кельтів і саме з кельтського перекладається як "божественна долина". Більш підходящого назви я б йому не знайшла і зовсім не дарма Динанте вважається одним з найкрасивіших місць в Європі поєднуючи в собі гористу місцевість, зелену долину ...

Читати повністю...

Іспанія, Салоу! Канікули мрії! Море, сонце, атракціони! Супер ціни, від 52.000 на родину, 10 днів!

Дуже прошу репост, люди повинні це бачити !!! Дівчата, у кого візи відкриті, супер ціни в Іспанію на канікули! Оксамитовий сезон! Ідеальний час, щоб позасмагати, відвідати Порт Авентура і Барселону! Іспанія, Салоу! з 29.09 на 10 днів / 9 ночей, 2 дор + дитина (2-11.99 років) все назви готелів клікабельні! переліт, проживання, харчування, трансфери, страховки! MEDPLAYA CALYPSO 3 * сніданки + вечері - 52.000, сніданки + обіди + вечері - 58.000 DORADA PALACE 4 * сніданки + вечері - 62.000, сніданки + обіди + вечері - 69.000 PLAYA DE ORO 3 * сніданки + вечері - 61.000, сніданки + обіди + вечері - 74.000 ...

Читати повністю... Читати повністю Марія

14 грудня 2014 року, 00:33

З дітьми в Іспанію за здоров'ям!

Коста-Бланка- це популярне і всесвітньо відоме узбережжі Іспанії. Саме з цього Коста Бланку і назвали «білим берегом». Він славиться своїми білими пляжами, теплим морем, м'яким кліматом і розвиненою інфраструктурою. Серед інших середземноморських узбереж Іспанії, Коста Бланка має виняткові переваги. Одне з найпопулярніших місць на Коста-бланку чудове місто Торрев'єха (Torrevieja). Клімат в Торревьеха різко виражений середземноморський. Він м'якше, ніж в оточуючих містах. Влітку не буває сильної спеки, а взимку ніколи не буває холодно. М'які прохолодні зими з середньодобовою температурою + 12 ° ...

Читати повністю... Читати повністю Олена

28 вересня 2016, 6:02

Дурні і дороги

Ще зовсім недавно я вважала, що Україна - це така маленька Росія, що все у нас в принципі однаково. За три роки я переконалася, що це зовсім не так. У нас багато відмінностей: від рівня розвитку інфраструктури та рівня життя до менталітету. Коли почався євромайдан, ми намагалися напоумити українок, давлячи на те, що росіяни і українці - один народ, навіщо вам в ЄС, коли поруч рідна Росія. Ми дивувалися, не розуміли наших сусідів. Зараз більш-менш прояснюється. Наша помилка ...

Читати повністю...

Дівчата, у кого візи відкриті, супер ціни в Іспанію на канікули! Оксамитовий сезон! Ідеальний час, щоб позасмагати, відвідаті Порт Авентура и Барселону! Іспанія, Салоу! з 29.09 на 10 днів / 9 ночей, 2 дор + дитина (2-11.99 років) все назви гостиниц клікабельні! переліт, проживання, харчування, трансфери, страховки! MEDPLAYA CALYPSO 3 * сніданки + вечері - 52.000, сніданки + обіди + вечері - 58.000 DORADA PALACE 4 * сніданки + вечері - 62.000, сніданки + обіди + вечері - 69.000 PLAYA DE ORO 3 * сніданки + вечері - 61.000, сніданки + обіди + вечері - 74.000 BEST DA VINCI ROYAL 3 * сніданки + вечері -...

Читати повністю ... Читати повністю Ольга

6 січня 2017, 19:05

Сочі, Брідж ресорт. Квітень 2016.

Пост великий, багато фото. Сортувала фотографії, і захотілося показати) Зібралися спонтанно, випадково звільнилася тиждень перед травневими. І ціна була прийнятна - тиждень щось близько 45 тис. З перельотом (Bridge Resort все включено на двох з дитиною 5 років) .Перелет а / к Росія пройшов нормально, вчасно найголовніше все. Годували ніж, і годували взагалі, вже не пам'ятаю, не так це важливо для мене ...

Читати повністю ... Читати повністю Ольга

5 січня 2017, 21:12

Сочі, Брідж ресорт. Квітень 2016.

Сортувала фотографії, і захотілося показати) Зібралися спонтанно, випадково звільнилася тиждень перед травневими. І ціна була прийнятна - тиждень щось близько 45 тис. З перельотом (Bridge Resort все включено на двох з дитиною 5 років). Переліт а / к Росія пройшов нормально, вчасно найголовніше все. Годували ніж, і годували взагалі, вже не пам'ятаю, не так це важливо для мене.

Читати повністю ... Читати повністю Ігор

21 серпня 2016, 17:51

АНДОРРА !!! РАННЄ БРОНЮВАННЯ ЗІ ЗНИЖКАМИ ДО 20% !!!

РАННЄ БРОНЮВАННЯ ЗІ ЗНИЖКАМИ ДО 20%! Гірськолижні тури в Андорру призначені для справжніх фанатів активних зимових розваг на схилах самих сонячних гір Європи. Піренеї на території цього маленького князівства, що приймає понад 10 мільйонів відпочиваючих щороку, славляться чудовою безвітряної погодою і комфортною температурою. А що ще потрібно тим, хто купує гірськолижні тури, щоб з головою зануритися в пригоди і веселощі на підготовлених зі знанням справи гірських трасах, якими пишається Андорра. РАННЄ БРОНЮВАННЯ Замовляйте зимові тури заздалегідь за найбільш вигідними цінами ...

Читати повністю ...

Європа. Частина 3. Австрія

Кордон з Австрією ми перетнули вже ввечері, а в Зальцбург приїхали, коли почало темніти. Але в цьому навіть була своя принадність, ми піднялися в гору на спеціальному трамвайчику і милувалися панорамою міста! Там всюди музика, Моцарт. Здається, музика розлита в повітрі, місто просочений нею! Зальцбург розташований біля підніжжя гір, зверху це видно, він ніби в чаші. Чарівне місто, де протікає річка Зальцах (Salzach), притока Дунаю, який отримав назву від "Солоної річки" (нім. Salz - "сіль", Burg - "місто"), оскільки з ...