Відпочинок в Греції: Крит, Балі

26 вересня 2011 р 5:46 Ретімно, Іракліон, Балі - Греція Липень 2011

Давно хотілося написати про це чудовому місці. Постараюся дати побільше корисної інформації, так як цей відпочинок залишив найпозитивніші враження. Давно хотілося написати про це чудовому місці

Ми з подругою довго вибирали країну для відпочинку. Але все-таки вибір припав на Грецію, не дивлячись на тодішню обстановку в цій країні.

Вибрали селище Балі на Криті. Територія недостатньо відома, але у виборі нам допоміг дуже хороший фотоотзив про ці місця, знайдений інтернеті.

Готель.

Оселилися в готелі Lisa Mari (3 *). Готель знаходиться в 5-ти хвилинах ходьби від пляжів. Складається з 4-х корпусів. Ми жили в останньому. На території готелю є басейн, бар, досить доглянуті газони. Персонал дуже чуйний. Тримач готелю - Джозеф (Йосип, як його називали ми) завжди був готовий допомогти, дати потрібну нам інформацію про острів. І взагалі, крітяни - добрі, безкорисливі люди. Пару раз навіть підвозили на машині, не взявши з нас гроші. Так, сам номер не дуже тягнув на 3 *. Їдальня готелю перебувала в таверні через дорогу. Спочатку це нас зовсім не обрадувало. Номер пристойний. Але, за словами інших туристів, за шоколадку «Бабаєвський» дають номер набагато краще.

Щоправда, через кілька днів, ми настільки звикли і до номеру, і до їдальні, і навіть до моторошно повільному wi-fi, що ці «недоліки» нас уже не особливо турбували. А після нашого «відкриття» обладнаного місця в нашому корпусі, ми настільки полюбили цей готель, що забули про перше враження. А це вражаюче місце - «дах», як ми його назвали - досить великий простір на останньому поверсі нашого будинку, що нагадує гігантський балкон. Там ми виявили два шезлонга і стілець.

На даху".

Видно, це місце колись окупували «парочки». Але за все 2 тижні, що ми провели на Криті, жодної людини там не бачила. Було таке відчуття, що тільки ми і знаємо про це місце. Там ми могли сидіти вечорами. Два рази зустрічали світанок. (Встати о 5.30, звичайно, було важкувато, але воно того варте!)

Вид з нашої «даху» відкривався неповторний. Ми бачили море, гори, інші готелі. А під час світанку все це було пофарбовано в рожево-фіолетово-оранжеві кольори. Таке не забудеш: сонце піднімається прямо навпроти, і ти бачиш кожен сантиметр, що з'являється з моря.

Світанок в Балі.

Так що, якщо у ваших планах не сидіти в номері і насолоджуватися його стінами, а отримувати максимум вражень від поїздки, цей готель дуже вигідний.

Територія Балі.

Балі можна пройти пішки вздовж моря хвилин за 30-40. Але, з огляду на, що місцевість дуже гориста, то фізична підготовка не завадила б. Ми подумали про це вже в перший же день на Криті. Щоб дійти навіть до магазинчика, необхідно піднятися в досить відчутну гірку. А так як ми з подругою часто ходили по селищу, з фотоапаратом або ж просто так - на розвідку, то постійні спуски і підйоми давалися взнаки. (Але потім вони нам дуже в нагоді - про це розповім пізніше) Заблукати неможливо. Містечко розташоване вздовж моря і йдучи по головній дорозі можна оглянути більшість територій.

Отже, Крит - острів гір. Гори всюди куди не подивишся.

Приголомшливі види. Для захоплених фотографією, це просто рай. Ми зробили тисячі 2 фоток і були цим дуже задоволені. Бувало, по кілька годин пропадали в пошуках хороших кадрів.

Видно мотузкові сходи. Її ми помітили з нашої їдальні. Мало хто знає, що тут можна спуститися до підніжжя скелястого берега.

Вже з самого першого дня ми пригледіли гору, на яку збиралися піднятися. (Начитавшись перед поїздкою відгуків, думка про сходження на гору щільно засіла в наших умах. Про це екстремальному вчинок розповім пізніше)

У Балі 4 пляжі. Вони дуже невеликі, є зовсім відокремлений мініпляж, метра два завширшки. Але знайти місце для лежання цілком можна. А після 17-18 можна безкоштовно скористатися лежаками, т. К. Робочий день доглядачів вже закінчується до цього часу.

Від Lisa Mari однаково йти до двох пляжів. Вийшовши на головну дорогу, можна піти направо або наліво. Правий пляж, найперший, довше. Лівий дуже маленький.

Перший і другий пляжі відокремлені один від одного йдуть в море скелястим берегом.

Вода моря абсолютно прозора! Обов'язково потрібно брати підводне спорядження у вигляді маски і трубки. Пляжі порізані скелями і, плаваючи під водою, відкривається чудовий вид - скелі, поглиблення метра на 4, подібності печер, пропливають рибки. Бачачи такі підводні пейзажі, мимоволі замислюєшся про затонулу Атлантиду. Пошкодували, що не було техніки для зйомки під водою.

День на третій ми вирішили знайти решту 2 пляжу. Дорога була дуже стомлюючої: пішли в неправильному напрямку. Вже хотіли повернути назад, думаючи, що більше пляжів в Балі немає, а чутки про чотирьох пляжах - всього лише чутки. Але ми це зробили! І, як виявилося, набагато швидше і зручніше було б йти вздовж моря, через ресторан, що знаходиться над невеликим портом.

Порт і третій пляж.

Але, знову ж таки, дорога була того варта. На последнм пляжі (так і називається - Last Beach) знаходиться тільки один готель. Пляж з двох боків відокремлений скелястими виступами в море і перебуває ніби в поглибленні між ними.

Внизу мініпляж. Недалеко від Last Beach.

Вид під водою тут самий обладнаний, ніж на всіх інших пляжах. Вражень від підводного плавання не описати словами.

А з лівого боку вздовж пляжу йде мис. Це відмінне місце для фотографування. З нього відкривається вид на весь Балі.

Обрив внизу.

На вершині мису рівна розчищений майданчик. Швидше за все, сюди приземляється вертоліт (по нашим міркуванням). А якщо прийти на мис коли вже стемніло, то звідси видно всі зірки на небі.

Що ще слід сказати про Балі? Людям, які приїжджають тусити, тут буде важкувато. На все селище тільки один клуб. Ми, як незацікавлені в такому вигляді відпочинку, ні крапельки не засмутилися.

Багато ресторанчиків, кафе. Увечері чути грецька музика, в деяких ресторанах грають наживо.

Вид з балкона вночі.

Іноді Балі нагадує село. Часто жартували з цього приводу. З ранку були чутні крики півня десь далеко, а кілька днів поспіль чули моторошно бекаючих козу. Тоді це не тільки діяло на нерви, а й продовжувало життя - репліки нібито «ну коли вже вона народить» або «а на вечерю буде козлятина» дуже веселили. Зараз, згадуючи козу або стрекотливих так, що закладало вуха, цикад (ми їх так називали, можливо, це і якісь інші комахи), ми нерідко посміхаємося.

Гора.

Одне з найбільш пам'ятних вражень від відпочинку - сходження на цю гору:

Довго не наважувалися на цю авантюру. Намагалися навіть змінити гору призначення на менш високу. Хоча, на перший погляд, наша гора не здавалася такий крутий і важкої для взбіранія на вершину. Ще з відгуків ми знали, що забратися на неї реально. А Джозеф підтвердив, що на вершині знаходиться хрест - в пам'ять про солдатів. Неозброєним оком його помітити неможливо. А ось за допомогою бінокля, стоячи біля нашого готелю, ми досить чітко розрізнили дерев'яний хрест на найвищій точці гори. І ось, озброївшись біноклем, кремом від засмаги, майже 2 літрами води, поснідавши, ми рушили в дорогу. На щастя, компанію нам склав ще один псих-авантюрист. Чому на щастя? Без нього ми б з подругою загнулася вже на перших 200-х метрах. Не відразу знайшли підхід до гори (прямо під нею перебувала головна дорога Криту, і вздовж таких гір йшла огорожа з решітки і колючого дроту - від каменепадів).

Наш ентузіазм поступово згасав. Дорога виявилася не з легких. Це перший настільки екстремальний вчинок в нашому житті і готові до нього ми не були. Часто виникало бажання повернути назад, але прагнення дістатися до вершини пересилило. Зрідка зустрічалася рослинність, невеликі дерева, а так в основному - камені, пісок, уламки скель і кози.

Дуже багато кіз і слідів від них. Взагалі, таке відчуття, що по цій горі до нас одні кози тільки і ходили.

З невеликими привалами ми дісталися (а точніше, доповзли) до однієї з вершин.

За gprs виміряли висоту над рівнем моря. 404 м. Думали, буде більше. Дорога виявилася настільки складною і тривалою, що по відчуттях, ми піднялися нема на 400 м, а на кілометр! І найдивовижніше відкриття - навіть на такій висоті, де одні шматки скель, є сліди кіз!

Вид з вершини.

Як виявилося, вершин дві, і хрест знаходиться на другій. А до неї ще метрів 100 підніматися ми не наважувалися. Сили нам змінили і, зробивши на верхній точці фотографії, розглянувши весь Балі далеко внизу, покричавши, ми повернули назад. Підйом - це просто рай порівняно зі спуском, коли пісок і камені сипалися з-під ніг.

Нам вже було все одно - йти по колючках чи ні - головне, швидше дістатися до низу. Ноги в подряпинах, запаси води вичерпувалися, і спускатися під палючим сонцем було жахливо. Але мрія опинитися на рівній місцевості нас підганяла. Ми ще не знали, що внизу нас чекає паркан і вибір: йти вздовж паркану, поки він не закінчиться або перелазити через нього. Через брак води перший варіант відразу відпав. Сяк-так зробили дірку в паркані, відкрутивши в деяких місцях дріт. Насилу пролізли під ним і вийшли на дорогу. Доплентались до першого магазинчика і випили по літру води. Таким чином, спуск і підйом обійшовся нам в 6,5 годин, подряпані ноги, обгорілі плечі, зневоднений напівнепритомний організм і масу вражень! Хоча було нестерпно важко, але море позитиву від відкрився виду перебило всі негативні сторони. Саме ці спуск і підйом є для мене одним з найсильніших вражень у житті і запам'ятаються надовго.

Але висновок ми зробили: якщо наважимося на щось подібне в наступний раз, то беремо рюкзак, 4 літри води і кусачки для дроту.

Острів Санторіні.

Єдина екскурсія, яку ми замовляли на Криті - це поїздка на острів Санторіні. До Санторіні йде швидкісний лайнер з порту в місті Ретімно. 2,5 години по Середземному морю - і з вікна лайнера видніється темний високий скелястий берег острова. Острів вулканічного походження. Приблизно в 1450 році до н. е. в результаті потужного вулканічного вибуху більша частина острова занурилася в море. Залишився тільки півмісяць з стрімкою скелею (висота понад 300 м) в західній його частині і пологими пляжами в східній.

Це дуже мальовниче місце.

Білі будинки і церкви. Блакитні даху, вікна та двері. Синє море і небо. Все це створює певний романтичний колорит.

Один з мінусів екскурсій - дають дуже мало часу на огляд визначних пам'яток. У порту нас посадили на автобус і повезли по серпантину вгору. Емоцій вистачило надовго: коли під собою ти бачиш крутий обрив і море, а дорога, що веде вгору настільки вузька, що постійно дивуєшся - як два автобуса примудряються роз'їхатися.

Перше місто, яке ми відвідали - Ія. . Місто будиночків у вигляді млинів. Дуже багато церков. Білий і синій колір всюди. Красиво. Неповторно.

Друге місто - Фіра. . Столиця Санторіні. Розташована на краю прямовисної скелі на висоті 260 м над рівнем моря.

Звідси відкривається вид на вулкан, в центрі. (Сам вулкан глибоко під водою)

Після Фіри повезли на вулканічний пляж Камарі. Часу дали 40 хвилин. Купатися чи фотографуватися. Ми вибрали друге. Пісок не настільки чорний, як я очікувала, слухаючи опису гіда. Але все одно, вид досить гарний.

Так як це був наш перший виїзд на екскурсії, то ми, побачивши різноманітність сувенірів, магнітів та інших пам'ятних подарунків, накупили їх на Санторіні. І це було помилкою. У тому ж самому Ретімно більше вибір і вони дешевші в 2 рази. Так що, краще не поспішати з покупкою сувенірів.

Поїздка в Іракліон. Кноссос.

Екскурсію в Іракліон і Кноссос ми вирішили влаштувати собі самостійно. І не прогадали. По-перше, виходить економічніше. Наприклад, якщо замовляти екскурсію, то вона обійшлася б десь в 50 євро за людину. (Правда, в екскурсії ще б ви заїхали на винзавод, але я думаю це не так важливо). Ми ж заплатили 34 євро на двох. По-друге, маса вільного часу, незалежність від автобуса, гіда та інших туристів. Від Балі дісталися до Іракліона на автобусі, а там на іншому до Кноссоса.

Що з себе являє палац царя Міноса і так званий Лабіринт Мінотавра? Камені. Багато каменів. Стіни. Іноді колони.

Обійшли все, пофотографувати. На жаль, з історії цих стародавніх споруд нічого не дізналися, але це не страшно - Яндекс в допомогу. Після цього прогулялися по Іракліон, зайшли в порт, бачили фортеця і фортечний мур.

Площа в центрі міста.

Фортеця в Іракліоні.

Поїздка в Ретімно.

Якщо їхати на місцевому автобусі з Балі в протилежну сторону від Іракліону, то потрапляєш в Ретімно. Добиралися самостійно, як і до Іракліона. Великий порт з безліччю човнів, катерів.

Багато магазинів, вузькі вулички з низькими красивими будинками. До речі, якщо бажаєте купувати сувеніри, тут це набагато вигідніше, ніж в Балі.

У Ретімно величезний довгий пляж. (Особливо в порівнянні з нашим селищем). Саме цей пляж запам'ятався найбільше, а саме різнокольорові лежаки. Дуже позитивні кольори: помаранчевий, жовтий, рожевий, зелений.

Години 2 пройшло, перш ніж ми покинули пляж і рушили в центр міста. З чуток, в магазинах Ретімно ціни адекватніше московських. Походили, подивилися - багато бутиків з одягом, які заповнені туристами.

Дивне древнє дерево на лежаку.

Залишилися дуже задоволені поїздкою.

Епілог.

Таким чином, основні події критського відпочинку я описала. На Криті великим попитом користується прокат машин. Звичайно, це дуже зручно і економічніше, враховуючи, що є ще безліч красивих місць на острові, де ми не були, і на машині дістатися набагато зручніше, ніж замовляти екскурсії. Але, приймаючи в увагу те, що, по-перше, ми без прав, а по-друге, їздити по серпантину дорогах можуть тільки крітяни або найвідважніші туристи, що не бояться обривів, ми вирішили утриматися від машини.

Але як би там не було, я хотіла б повернутися ще раз на цей грецький острів і зазнати ті місця, в які нам не вдалося потрапити.

Дякуємо тим, хто прочитав цей відгук. Буду рада, якщо ця інформація виявиться комусь корисною.

Що ще слід сказати про Балі?
Чому на щастя?
Що з себе являє палац царя Міноса і так званий Лабіринт Мінотавра?