Самостійно по Франції - Париж і Версаль, Руан і Дьеп, Мон-Сен-Мішель і Сен-Мало і замки Луари

23 червня 2014 р 7:51 Париж, Версаль, Руан, Дьепп, Сен-Мало + 2 міста - Франція Липень 2010

Це було моє друге подорож до Європи і в якійсь мірі його можна було назвати частково, самостійним. Так як я ще не дуже розбирався і трохи побоювався подорожувати самостійно, то мною був куплений тур в Париж (тільки Париж) на 12 днів. Це було моє друге подорож до Європи і в якійсь мірі його можна було назвати частково, самостійним

Я готувався до Франції грунтовно і в одному Парижі я сидіти не хотів, я знав, що будуть пропонувати наші туроператори на місці ще додаткові екскурсії (в ті ж замки Луари), але я хотів подорожувати самостійно, ні під кого не підлаштовуючись і сам вибираючи собі маршрут і міста, які я сам виберу.

Готувався я рік, прочитані сотні відгуків туристів на всез сайтах по тих місцях, де я хотів побувати. Головна проблеми, що з кожним днем ​​мої апетити росли = - я хотів обійняти, як можна більше.

В кінцевому вийшов дуже складний маршрут., Але для початку я хотів визначитися скільки мені потрібно днів на огляд столиці моєї поїздки - Парижа. Я склав план огляду і прийшов до висновку, що все що мені особисто цікаво в Парижі я можу оглянути нікуди не поспішаючи за 5 днів, але це зажадає тривалих пішохідних прогулянок по Парижу з 08 ранку і до 21-22 години вечора.

Далі я був повинен подорожувати з Парижа на один день (вранці їхати і ввечері приїжджати) - 1 день я виділив на одну з головних визначних пам'яток Франції - монастир Мон-Сен-Мішель та середньовічний піратський порт Сен-Мало,

Наступний 1 день я виділив на Нормандію - її столицю середньовічне місто Руан і приморське містечко Дьеп на Ла-Манші.,

Наступний день був виділений на передмістя Фонтебло (цей єдиний день у мене не зберігся на флешці)

Ще один день я виділив для відвідування трьох замків Луари - королівських Шамбора, Блуа і замку Шеверні.

А потім повинна була настати черга інших країн 1 день я з'їздив з Парижа в Кельн (на швидкісному поїзді) і потім 2 дня пішли на Амстердам, Брюссель і Антверпен.

План був супер насищенний- залишилося тільки втілити його в життя.

Літак приземлився в аеропорту Парижа близько 09 часоув ранку за місцевим. Об 11 годині нас доставили об 11 годині трансфером до готелю на автобусі, по дорозі пропонуючи додаткові екскурсії. Готель був дуже проста 2 зірки -Рояль Монсарт, прямо біля Мулен Руж і біля станції метро Бланше, тому учень вдале місце розташування. У готелі я тільки ночував. Ішов рано- приходив пізно.

У перший день після того як заселився я попрямував оглядати Париж і почав з Венсенського замку - який знаходитися на околиці міста-треба їхати в метро до кінцевої станції -лінії № 1. Та ще в Росії в звичайному книжковому магазині я купив карту Парижа і там була мапа метро.

Їхав я на метро близько 40 хвилин і прямо з виходу метро було видно вхід в Венсенский замок. Це єдиний збережений замок Парижа в його межах міста. З 18 століття став в'язницею. багато тут пройшло історичних сюжетів, наприклад розстріл Мати Харі в роки Першої світової війни. Вообщем цікаво і людей небагато.

Далі я по тій же 1 гілці метро доїхав вже в протилежну сторону до кінцевої і виявився в ультросучасні Парижі - район Дефанс. Його архітектуру варто подивитися, чого варто наприклад, Велика Арка, в середині якої вмістився б Нотр-Дам., Крім того тут під землею багато магазинів і великих торгових центрів.

Район Дефанс в Парижі

Оглянувши Дефанс, я знову сів у метро і доїхав до іншого Тріумфальної Арки, побудованої за наказом Наполеона, в 1806 році, а будувалася 30 років.

Зупинка метро прямо навпроти Тріумфальної Арки

Тут в тріумфальної Арку-Вічний вогонь і звідси починається знамениті Єлисейські поля і починаються всі військові паради французів

Авеню Єлисейські поля

Далі я прогулявся по авеню Єлисейські поля -однієї з найзнаменитіших вулиць Парижа, що зародилася ще в 1667 році

На другий день - я з ранку поїхав в Версаль. близько 07.30 ранку я був уже на Аустерлицком вокзалі (доїхати до нього можна на метро-станція з тією ж назвою) - звідки і поїхав в Версаль на двоповерховому поїзді RER

Версальський палац побудований в 17 столітті - королем Людовиком 14.

У Версаль я уникнув натовпів народу так як приїхав до відкриття до -9.00 ранку, а також, що купив заздалегідь квиток за місяць по інтернету і з цієї роздруківкою був мало не найпершим хто увійшов до палацу і його парк

Дзеркальний зал Версаля

Багато в уже говорили, що сранівая Версаль і наш Петергоф, переможцем буде безумовно наш Пітер, я з цим теж згоден. Але треба враховувати, що Петро Перший був у Версалі в 1718 році (під час другої поїздки в Європу), тому і врахував помилки французів, зокрема з фонтанами.

палац Версаля

Після огляду Версаля я повернувся в Париж близько 13 годин і продовжив огляд міста. Так я побував на знаменитому і найкрасивішому мосту Парижа - міст Олександра 3. (нашого імператора)

Я перейшов через міст Олександра 3 на правий берег Сени

Далі перейшовши на правий берег оглянув палаци у цього моста -гранная-Пале і Пті-Пале, побудовані в 1900 році до Всесвітньої виставки. Від них я пройшов до Єлисейськими полями до площі Конкордії (Згоди), яка була влаштована в 1755 році і під час Великої Французко революції - тут стояла в центрі гільйотина, на який позбулися своїх голів десятки тисяч парижан, в тому числі король Людовик 16 і його дружина королева Антуанетта. а потім і революціонери, Дантон, Демулен, Робесп'єр, Сент-Жюст і інші. Зараз тут коштує 23 метровий обеліск з Єгипту і 2 красивих фонтану.

У центрі площі в середині 19 століття з'явилися два чудових фонтану

Від площі Конкордія я пройшов до церки Мадлен, побудована в 1845 році і нагадує давньогрецький храм.

Церква Святої Марії Магдалини

Від Мадлен я повернувся на інший берег і прийшов до Будинку Інвалідів, побудований в 1671 році за указом Людовика 14 для старих і хворих солдатів

Будинок Інвалідів побудований в 17 столітті за наказом Людовика 14, для "інвалідів", тобто постарілих одиноких і хворих солдатів.

Зараз в цій будівлі знаходиться кращий військовий музей (Музей Армії), який я бачив з прекрасним складом озброєнь.

Обладунки воїнів із Середньої Азії та Ірану.

Тут в соборі в Будинку Інвалідів знаходиться крипта, в якій похований найголовніший воїн Франції - Наполеон.

Про Будинку інвалідів я виставив окремий фотозвіт (60 фото)

Після цього я гуляв по району Монпарнас (на півдні міста), а потім ближче до вечора приїхав на площу Трокадеро, щоб насолодитися вечірніми вогнями Ейфелевої вежі. Запалюється вона влітку рівно о 22 годині.

Негри продають сувеніри і сумки

На третій день я рано з 7 ранку попрямував в район Ейфелевої вежі, щоб потрапити наверх.-що вдало і зробив. Вежа відкривається з 09 години ранку, але краще приїхати заздалегідь і зайняти чергу.

Після огляду Парижа з висоти я гуляв по Марсове полю, потім попрямував в центр - де подивився Оперу-Гарньє

Опера Гарньє була побудована в 1865 році Шарль Гарньє для імператора Наполеона 3.

Далі від Опери прийшов до Вандомской площі з колоною, де нагорі знаходиться Наполеон

Вандомська площа -

А в 50 метрах від Вандомской площі знаходиться сад Тюїльрі (розбитий за наказом Марії Медічі в 1565 році, а в 1664 році відкрито для публіки), в кінці якого Лувр

Сад Тюїльрі перед Лувром

Після саду Тоільрі, оглянув Тріумфальну Арку Карузель (1808 роки) біля Лувра, палац Пале-Рояль герцога Орлеанського (18 століття), старовинну церкву Сент-Есташ (1532 р роки) в ній хрестили кардинала Рішельє., Фонтан Невинних, на колишньому кладовищі Невинних, а далі сучасні центр Жоржа Помпіду (суцільне нагромадження труб- відкритий в 1977 році, де зараз знаходиться музей сучасного мистецтва) і вищел до фонтану Ігоря Стравінського

У фонтана ще одна давня церква Сен-Меррі

Далі вийшов на вулицю Ріволі, де розташована на Гревской площі (де спалили графа де Пейрак з книги про Анжеліку) міська ратуша Парижа

До вулиці Ріволі примикає Гревская площа, де розташована Ратуша Паріжа.Само будівля 19 століття, але дуже красиве

Після ратуші гуляв по набережній Сени, відвідав церкву Сен-Жермен дОксерруа, посмтроенная в 14 столітті і з якої пролунав колокол- сигнал до знищення гугенотів у Варфоломіївську ніч.

До 18-ї години вечора я прийшов до Лувру, який залишив у мене найкращі спогади про Париж.

Від церкви я пішов до Лувру з східного фасаду

На четвертий день я поїхав з ранку оглядати спочатку площа Бастилія, на якій до її знищення революціонерами стояла в'язниця Бастилія (доїхав до метро з тим же назаваніем) на її місці тепер стоїть супер сучасна і найбільша пера в світі. Від неї я попрямував до старовинної площаде Вогезов- закладеної ще в 1612 році.

Далі я перейшов на острів Сіте - історичне серце Парижа (як нащ Кремль для Москви) На ньому я оглянув Собор Паризької богоматері (Нотр-Дам)

У 1330 Нотр-Дам відкрив свої двері для віруючих

Фортеця і в'язницю Консьержери

Далі я вийшов на міст перед будівлею Консьержери

Самці красиву в своєму вбранні 13 століття церовь Сен-Шапель

Спочатку потрапляємо в невеликий двір, де розташована церква Сент-Шапель.

Обійшовши весь острів Сіте за 2,5 години я попрямував гуляти по району Парі Сен-Жермен (на фото церква Сен-Жермен де Пре-одна з найстаріших - заснована в 542 році і остаточний свій вигляд прийняла в 11 столітті)

В середині бульвару розташована церква Сен-Жермен де Пре

Далі я пішов в сторону люксембурскій саду, зайшов до церкви Сен-Сюльпіс

По дорозі оглянув церкву Сен-Сюльпіс, початок будівництва +1646 і завершена в 1780 році

Після неї прийшов до Люксембурзькому палацу (який замовила ще Марія Медічі, а побудований був в 1671 році), навколо якого розбитий Люксембурзький сад (25 га), в якому люблять відпочивати Парижани

Люксембурзький сад

Фонтан Медічі (17 століття)

Після Люксембурзького саду я оглянув Пантеон, де поховані великі французи Вольтер, Гюго та інші. Далі побачив церкву Сент-Етьєн, а далі гуляв по Латинському кварталу, де знаходиться знаменитий університет Парижа - Сорбонна, заснований в 1252 році

Після Латинського кварталу я перебрався на метро на інший берег Сени в район Монмартра, де побачив прекрасний собор Сакре Кер (будівництво тривало 46 років і завершилося тільки в 1923 році)

Від собору, який стоїть на найвищій точці Парижа, все місто як на долоні

Вид на Париж від собору Сакре-Кер

Після цього я перевів подих в парку Монсо

Тут в тіні Древо відпочивають парижани і я тут теж перевів подих

- До 18-ї години приїхав на метро до музеї Орсе, де зосереджені кращі картини емпріссіоністов. І завершив я цей день на галявині біля Лувра- чекаючи коли почнеться його вечірня підсвітка

Про музей Орсе я виклав в цьому блозі окремий фотозвіт під назвою "Музей Орсе в Парижі", тому повторюватися не буду

Це все я виконав за 4 дні, я не скажу, що особливо напружувало, я був сам собі господар, де хотів затримувався, або просто відпочивав. В останній день перед від'їздом у мене залишалося кілька годин і я походив з ранку в районі Монмартра - в районі художників.

і пройшовся по старовинним універмагам Парижа.

Париж був оглянутий, але у мене залишалися дні для огляду визначних пам'яток Франції, які знаходяться поблизу Парижа (хоча можна відзначити, що зараз вся Франція поблизу Парижа, так на швидкісному поїзді можна з Парижа проїхати всю Францію за 3 години! І опинитися на півдні в Марселі .)

Спочатку я з Парижа доїхав на швидкісному поїзді в Ренн- це столиця французького регіону Бретань (за 3 години), у мене по інтернету був куплений комбінований квиток з автобусом, тому вийшовши в Ренні, я майже відразу відправився в Мон-Сен-Мішель, який справив на мене незабутнє враження, а після огляду цього великого абатства, я на автобусі за годину доїхав до міста Сен-Мало. (Про це я написав докладний звіт - «Самостійно з Парижа по Нормандії і Бретані»)

Мон-Сен-Мішель

На другий день я поїхав з Парижа в регіон Нормандію і спочатку на поїзді за 1 годину доїхав до її столиці середньовічного міста Руана., В якому збереглися цілі квартали середньовічних будинків і одні з кращих соборів Франції.

Фахверковиє середньовічні будинки Руана

У Руані була спалена на багатті - символ Франції - Жанна Д Арк

Оглянувши Руан я переїхав в ще один нормандський містечко на узбережжі Ла-Маншу -Дьеп. Хотів купуватися в море, але день був прохолодний і море холодне, але сам містечко залишив миле враження, про цей регіон.

Докладний звіт про ці міста я написав в звіті - «Самостійно з Парижа по Нормандії і Бретані»

Замок Шато-де -Дьепп 15 століття

На другий день я поїхав в Фонтебло, але на жаль, фото не збереглися, скажу тільки одне - він обов'язковий до відвідин як і Версаль.

На другий день я поїхав по замках Луари -і це був один з кращих днів у Франції. З Парижа за 1 годину я доїхав до міста Блуа, а потім на автобусі пересувався по трьом чудовим замкам, кожен з яких був прекрасний по своєму.

Шамбор оточений лісами (це мене вразило - велика кількість лісів) - причому нашими деревами як в Росії, єдино що не помітив так це берізок, але врешті-решт - це наш символ!

Про цей день і як оглянути замки за 1 день я написав докладний звіт в цьому блозі, який називається «Самостійно з Парижа по кращим королівським замках Луари (Шамбор, Шеверні і Блуа»)

Спальня Франциска 1

Спальня короля в замку Шамбор

Оглянувши Шамбор за 3 години, автобус відвіз нас в наступний замок Шеверни.

ідеальний газон

А після Шеверни, був королівський замок Блуа

Опинився у невеликій площі біля входу

Камін з саламандрами - це герб короля Франциска 1.

Після огляду замку я прогулявся в самому містечку Блуа, який зберіг свій середньовічний французький вид.

Від замку відкривається гарний вид на річку Луару і собор Святого Миколи

Зовсім недалеко від замку знаходиться ж.д вокзал, з якого я і поїхав назад в Париж

Таким чином, за 9 днів я оглянув Париж, Версаль, Фонтенбло, замки Луари і регіони Бретань і Нормандію. Безумовно, що такий маршрут найкраще освоїти самостійно. І потім, самостійність дає те, що ти не разочаровиваешся в поїздці (за рідкісним винятком), так як сам вибираєш місця для відвідування.

Крім того у мене залишалося ще три дні і їх я витратив для огляду Кельна, Амстердама, Антверпена та Брюсселя- про що я написав докладний звіт в цьому блозі - «Самостійно з Парижа на один день на поїзді Талис в Кельн, Амстердам, Антверпен і Брюссель»

Раджу всі квитки на потяги купувати заздалегідь (за 2-3 місяці по інтернету) - це дасть знижку на квитки в 2-3 і навіть 4 рази. Так само купити квитки через інтернет в Версаль і в Лувр, щоб не стояти в чергах. По Парижу можна пересуватися пішки, все-таки історичний центр досить компактний і використовувати метро, ​​в якому станції розташовані дуже близько один від одного.

До цього звіту додаю 20 фотоальбомів по даній темі (вони вказані внизу).

Більш детально про цю подорож по Франції я розповів в хронологічному порядку в 14-ти звітах, початок - перший звіт - тут - "Самостійно по Парижу, або початок першої подорожі по Франції"