Гора Фудзі

1. Цікава інформація
  2. Особливу увагу
  3. Відео: сходження на гору Фудзі

Гора Фудзі - символ Японії і найвища точка країни - 3776 метрів над рівнем моря. Знаходиться на кордоні префектур Яманасі і Сідзуока . З давніх-давен гора має величезне значення для японців. По-перше, Фудзі - об'єкт релігійного поклоніння. Щорічно тисячі паломників прагнуть піднятися на вершину гори, зустріти світанок, помолитися божествам камісама. По-друге, джерело натхнення для художників, поетів, людей творчих професії. Багатьом за межами Японії відома серія пейзажних гравюр художника Хокусая «36 видів гори Фудзі».

Цікава інформація

• Влітку 2013 року гора Фудзі отримала статус об'єкта всесвітньої спадщини ЮНЕСКО. Це привернуло додаткову увагу з боку іноземних туристів.
  • Піднятися на Фудзі можна кількома маршрутами. Найпопулярніший - маршрут Йосіда.
  • Тури на Фудзі можуть бути одноденними або дводенними. Останній варіант, як правило, передбачає зупинку на невеликій нічліг в гірській хатині (мінімум зручностей) і відвідування Онсен.
  • На вершині можна купити бутильовану воду, але це буде коштувати в кілька разів дорожче, ніж у підніжжя. Тому багато туристів беруть з собою все необхідне.

Особливу увагу

• Сезон сходження на Фудзі триває два місяці: липень і серпень.
  • Підйом на гору зараз безкоштовний. Туристам пропонують зробити пожертвування до фонду захисту природного пам'ятника в розмірі 1000 ієн.

Відео: сходження на гору Фудзі

Загальний рейтинг:

Корисна інформація Усі матеріали Приховати матеріали

Сімейний відпочинок у гори Фудзі

Веселі трелі птахів, вітер, ніжно колише гілки дерев, крізь які пробираються промінчики лагідного сонця ... Всю цю ідилію раптово перервав різкий звук удару сокирою. Такий опис, звичайно, чимось нагадує кадр з фільму жахів. Насправді ж все не так страшно, а, скоріше навпаки. Сокира в руках моєї дочки більше асоціюється з перебування в якомусь Богом забутому місці. В реальності ми перебували в одному з найбільш інтригуючих готелів Японії - Hoshinoya Fuji, в одному з останніх відкрилися готелів групи готелів Hoshino Resorts. Цей готель четвертий за рахунком, який увійшов до складу Hoshino Resorts, відкритих в Каруїдзава, Кіото і на Окінаві.

Концепція готелю досить проста: він оголошує себе першим в Японії гламурним місцем відпочинку. Саме це слово зазвичай використовують, коли намагаються описати сучасну розкіш. Відмінною рисою готелю є те, що він по своїй суті є кемпінгом.

Розташований готель на лісистому схилі гори, неподалік від озера Кавагуті. З цього місця відкривається неперевершений вид на гору Фудзі. Гості можуть перебувати на чистому свіжому повітрі, покататися на конях, зустріти схід сонця на каное або просто помилуватися дивовижним зоряним небом.

Незважаючи на те, що готель організована в формі кемпінгу, все ж спати в ній набагато затишніше, ніж у звичайній палатці. Гості можуть зупинитися в одній з 40 комфортабельних «кабін», розкиданих по схилу гори.

Можливо, саме цей готель претендує на звання великої і дружної сім'ї. Через те, що кілька років тому ми відпочивали в Японії з малюками, це позбавило нас можливості насолодитися цим дещо незвичним видом відпочинку. Тут поєднуються сучасний дизайн і своєрідна кемпінгові культура. Я вирішила, що саме тут знаходитися ідеальне місце для відпочинку з моєї трирічною дочкою.

Після ж / д подорожі на двох потягах з Токіо і поїздці на таксі від станції Кавагутіко ми, нарешті, прибутку на ресепшн, що знаходиться під захистом незвичайної скляній панелі. Привітний персонал відразу ж поцікавився, якими із запропонованих сумок ми бажаємо користуватися. Я вибрала сумку сірого кольору, а ось обличчя моєї дочки Кіко радісно засяяло, коли вона побачила невелику, але дуже красиву сумочку рожевого кольору. У кожній з сумок містився весь необхідний для кемпінгу набір, в тому числі ліхтарик і бінокль.

Сівши в джип, ми вирушили на територію, де безпосередньо знаходився готель. Там нас зустріла доброзичлива Нацумі Нагасе, один з представників молодого колективу готелю. Перш ніж насолодитися красою місцевого пейзажу, ми вирушили вгору по вузькій лісовій стежці, що веде до Хмарної терасі готелю, оповитою завісою білих хмар. Низка дерев'яних підмостків розташовувалася по всій території готелю.

Першою нашою зупинкою став обідній стіл. На ньому вже чекали відвідувачів набори для їжі, оточені сидіннями, які були акуратно одягнені в затишні пледи. Нам дали смугасті фартухи, після чого провели до чергового столу. На ньому розташовувалися гори фруктів, овочів, сирів і м'ясних виробів.

«Проходьте сюди», - сказала Нагасена, передаючи нам два кульки з тіста. «Прийшов час готувати піцу», додала вона. Глемпінг, як виявилося, передбачає самостійне приготування їжі. Кіко ця ідея дуже сподобалася. Вона із задоволенням взялася за сир, томатний соус і сосиски. Ми готували піцу в невеликій глиняній печі. Після випікання ми з задоволення придивись неперевершеним смаком своєї піци, запивши її виноградним соком. Я і Кіко залишилися не тільки ситими, але і шалено задоволеними. Особливе почуття радості і захоплення відвідало, коли ми побачили невимовної краси пейзаж, що тягнеться перед нашими поглядами. Нагасе розповіла, що всі гості особливо захоплюються красою природи, коли вони ситі. При цьому вона жартівливо посміхнулася.

Потім прийшов час познайомитися з нашою кімнатою-кабінкою, яка на кілька на період перебування тут повинна була стати для нас будинком. Йдучи по лісу, ми продовжували милуватися природою. Тут помітили невеликі будови зі скляними фасадами. Значить, що вже прийшли. Розставивши великі дерев'яні двері, я побачила досить затишний, але нехитрий інтер'єр. Приміщення було заповнене дивним білим світлом. Крізь скляні стіни відкривався ідеальний вид на гору Фудзі, яку ми могли спостерігати у всій її красі.

Нагасе сказала, що нам дуже пощастило з погодою, яка надзвичайно мінлива в цих місцях. Гору Фудзі, в зв'язку з часто мінливою погодою, можна так добре бачити не кожен день. Наше житло виявилося проявом справжнього класичного японського дизайну: у всьому відчувався мінімалізм, меблі були виконані з дерева світлого кольору. Злегка нахилений стелю посилював відчуття простору і свободи. Нам дуже сподобалася ідея з теплою підлогою. Крім того, в кімнаті були теплі і такі домашні ковдри. У номері ми також знайшли гумові чоботи, якими часто користуються гості під час негоди, термос, з якого можна розливати корисний місцевий трав'яний чай. Звичайно ж, як і у всіх готелях, в нашому номері були якісні туалетні приналежності.

Я відразу зрозуміла, що тут можна добре відпочити. Особливо радувала можливість насолодитися чудовим світанком, коли промені ранкового сонця будуть висвітлювати крізь скляні стіни нашу кімнату. В цей час Кіко вже весело стрибала на ліжку.

Незважаючи на те, що мені було добре відомо, що дістатися до пагорба не так вже й просто з маленькою дитиною, всее ж ми вирішили туди піти. Кіко піднялася мені на спину і на кілька хвилин я перетворилася в «маму-таксі». Я пробиралася вгору по схилу, несучи у себе на спині найдорожчий вантаж - свою дочку.

Прогулянка по лісовими стежками - це справжнє дослідження природи. Пробираючись крізь туман, ми вийшли до круглого намету, який зсередини був виконаний в марокканському стилі. Тут на зручних м'яких подушках ми відпочили після виснажливого підйому. Після цього ми вирушили до Хмарної терасі з гладким дерев'яним настилом. Тут навколо багаття розташовувалися комфортні крісла.

До терасі примикає бібліотека зі скляним фасадом. У ній можна знайти багато цікавих книг, які гості гортають за чашкою чаю або, як зробила Кіко, можна спробувати зробити ляльку з сушеної лаванди. Далі ми попрямували до багаття.

Через кілька хвилин з'явився майстер по глемпінгу Сатоси Тісіро. Він продемонстрував перед нами майстерність самураїв, використовуючи при цьому дерев'яні мечі. Тасіро також дав Кіко своєрідний майстер-клас по володінню безпечним зброєю. Після цього він передав мечі доньці і запропонував їй повторити. Кіко з задоволенням і старанням початку розмахувати деревинкою, прориваючи чисте гірське повітря. Затамувавши подих, я спостерігала за стараннями дочки.

Така активна прогулянка і вправи на свіжому повітрі розбудили у нас апетит. Ми наминали, як кажуть, за обидві щоки різні страви. Особливо смачним виявився ніжний м'ясний стейк з м'яса оленя, що жив на схилах гори Фудзі. Також був представлений цілий асортимент різнокольорових і таких смачних салатів. Кіко з особливим апетитом їла своє спеціальне дитяче блюдо - бургер з яловичини, креветки в клярі, суп з кукурудзи і рису. Всі страви подаються в дерев'яних тарілках і мисках.

Повертаючись, Кіко доїдала якийсь пряник в шоколадному кремі. Добравшись до кімнати, Кіко зістрибнула з моєї спини і побігла приймати душ. Після цього донька просто моментально заснула, давши, таким чином, мені шанс відпочити і помилуватися красою гори Фудзі.

На наступний ранок ми дуже рано встали. Після невеликого перекусу зі свіжих фруктів і хліба ми вирушили до тутешнього озера Кавагуті, за яким можна поплавати на каное. Краса озера нас просто вразила. Особливе враження залишив трикутний контур гори Фудзі, що відбивається в кристально чистому озері. Плаваючи по озеру, ми побачили густі зелені ліси і червоні синтоистские ворота. Все це було дуже романтично, Кіко навіть почала наспівувати якусь ніжну мелодію.

Повернувшись в готель, ми виявили на терасі так звану дерев'яну «ранкову коробку». У ній знаходилися лакÐ