День шостий (Чефалу-Траб)

7 вересня 2018 р 22:59 Чефалу - Італія Жовтень 2017

Прокинувшись, почали шукати джерело нічного зла - комарі за ніч нас відверто з'їли. Прокинувшись, почали шукати джерело нічного зла - комарі за ніч нас відверто з'їли

Як виявилося, - господарями в нашій спальні була відкрита стулка вікна, але на ній на жаль москітної сітки не виявилося. Так як вікна виходили на спокійну сторону (там взагалі скрізь тихо було), ми і не думали і ніяк не очікували такого «подарунка» від господаря.)))

Вночі намагався самостійно попередньо нагрів каструлю на електроплитці нагріти таблетку фумітокса, але на жаль технології рулять!))) Вона дуже швидко остигає. Погано коли не куриш!)))

Почали шукати кого-небудь з господарів або прислуги щоб попросити той самий фумігатор, (там в перший день нашого приїзду був на побігеньках молода людина африканської зовнішності ФРЕНСІС, до речі непогано Толмачов по аглийськи!). Але на жаль нікого не знайшли, територія вілли була поділена на 4 рівних ділянки, між якими особливих кордонів і забору немає. Вид на море, до слова, чудовий тільки у останнього (4-го), ми жили в другому. В останньому видно що йшов ремонт і там ця вілла в такому я б сказав в гнітючому стані (хоча три інші ділянки з будинками доглянуті і видно сто нові). Але, повторюся, що паркану між ділянками немає. Я спробував з донькою (поки наша мама готувала сніданок) обійти і кого-небудь знайти. Але, знову повторюся зазнав фіаско.

Також поки готувався сніданок, ми з донькою вирішили прогулятися до моря, щоб розвідати дорогу до нього, але також не змогли - надто хитрі вулички прямого доступу до моря не виявилося.

Дочка сиділа на шиї, і ми з нею по дорозі туди і назад (гуляли хвилин 15-20) вивчали місцеву природну ландшафтну територію, т. К. У кожного вдома (вілли) є своя родзинка - у кого паркан, у кого автостоянка (навіс ), у кого басейн, у кого - злі собаки!)))

Десь угорі пролетів вертоліт.

Повернулися до мами ні з чим! ((Поснідали самі. Ще з вечора я зганяв в найближчий магазин за рекомендацією господаря в Траб на набережну. Очікував побачити супермаркет, а на ділі виявився придорожній магазинчик-забігайлівка, але хліба молока і овочів купити вдалося.

Поки дівчата чепурилися, я вирішив сполоснути наш авто. Набрав з-під крана пару пляшок води і серветкою справив вологе прибирання на швидку руку (в основному від пилу і від мошки на лобовому) візуально на водійських дверей виявив в області ніг наклейку від сервісного центру (зрозумів, коли її ганяли на ТО крайній раз - зовсім недавно). Також зрозумів що наш автомобіль уже бачив багато за свій життєвий шлях. Як виявилося на ньому стільки було потертостей, подряпин і відколів, що я навіть запереживав, какже мені її потім здавати назад. Коротше, я дуже близько познайомився з кузовщиной нашого залізного коня, і зрозумів, що їздять там товариші не дуже добре!))) І нашому утоже дісталося.

Ну да ладно дівчата вийшли, ми сіли в автомобіль, я забив в навігатор Чефалу і ми висунулися. Їхали недовго.

вид на місто при під'їзді до Чефалу

Приїхали в самий центр набережній, довго шукали місце для парковки (хвилин 15 кружляли по вузеньких вуличках в пошуку безкоштовної парковки) - не знайшли (уявляю, що там діється в сезон).

Довелося ставити на блакитні (платні) місця. Сплатили за 2 години через паркомат (благо перед нами була сім'я з такою ж епроблемой і я все бачив куди скільки вставляти і чого тикати на моніторі) і висунулися гуляти.

по вузьких вуличках Чефалу

вид на набережну Чефалу

перед походом в місто

По дорозі купа сувенірів

сувенірна набережна

продаж пінгвінів в Сицилії (!)

виявили кафешку, сіли і обговорили ніж займемося, вирішили погуляти по сувенірним вуличках, по набережній, зайти в знамениту церкву і непрімеено піднятися в гору (Ля Рокка). Трохи перекусивши (взяли морозиво і фреш-соку з апельсина), дочка ізьявіла бажання покататися на гойдалках біля лежачої дитячого майданчика.

вузловий механізм гойдалки

Таких гойдалок (з такими механізмами) я, зізнатися, ще не бачив.

По дорозі траплялися цікаві місця (арка з видом на набережну і човники)

арка з видом на набережну Чефалу

сама церква теж справила хороше враження (фото зсередини додаю).

всередині собору

Збентежило тільки те, що біля неї купа різних кафе і ресторанів, як-то неправильно це на наш погляд.

Поспрашівая у перехожих, як нам вийти на гору, почали своє сходження. Дочка в одному з магазинів із сувенірами та друкованої продукції виклянчили ляльку-русалку. Її настрій давало нам зрозуміти, що ми зможемо ще подужати підйом в гору.

При вході в парк, стояв паркомат, але приймав він тільки монети (ONLY COIN), довелося розмінювати в поблизу лежачому кіоску-будці у місцевого охоронця.

По дорозі фоткали схеми і карти. Але на жаль нічого не зрозуміло було (не підготували ми). Але пізніше я дечого (після поїздки вже вичитав. Чефалу розташований на дивовижно красивому мисі Тірренського узбережжя Сицилії. Він раполагаетс ямежду майже прямовисно йскалой, що спускається до моря, і розкішним пляжем з дрібним піском. Місто сьогодні є дуже великим (по сіцілійським мірками) і розкрученим туристичним центром. Раніше (в далекому минулому) він був домом для багатьох народів, які залишили тут свої сліди: від храму Діани до грецьких, арабських і нормандських будівель, таких як знаменитий міський собор.

сам собор Діалестніца перед соборомни

Чефалу зверху

Його будівництво до слова почалося в 12 столітті (у 1131 році) і тривало в різний час під впливом різних стилів, змішання яких добре зовні помітно і сьогодні. Ця солідного розміру будова з двома різними вежами немов ширяє над містом. Щоб потрапити вовнуть собору, необхідно перетнути елегантну площа, обрамлену пальмами і піднятися по великої сходах.

собор-довгобуд

сам собор Діалестніца перед соборомни

величні пальми при вході

Усередині знаходяться розкішні візантійські мозайки на золотому фоні, в тому числі велична постать Христа Пантократора в конхе аспіди. Крім чисельних зразків образотворчого мистецтва, в соборі знаходяться чудова купіль (теж 12 століття), мармурова статуя Богородиці з немовлям (16-е століття) і гробниця єпископа Кастеллі (1788) і ще два витончено декорованих органи 18-го століття.

На соборній площі знаходиться мерія, резиденція єпископа, семінарія, Палаццо Пірйно, палаццо Марія, ораторій Святого таїнства і Палаццо Легамбі (що це таке я навіть сам особливо не зрозумів). Там же неподалік на вулиці Мандракліска розташований однойменний музей. Ми туди не пішли. Серед його експонатів (за описом заслуговують на особливу увагу копалини, цінна колекція раковин, зображень святих, і різних сюжетів (картин одна з яких «Портрет невідомого моряка» Анотелло да Мессіна (1470), монет, ваз. Також десь там же знаходиться середньовічна пральня, про яку ми читали в чужих звітах, але самі її не знайшли.

Поднімкаясь в гору (беріть години два сміливо) ми відпочивали емоційно, там такі пейзажі, такі види.

все красивіше і красивіше

Стежка на середині роздвоюється одна йде вгору, а друга в сторону. На самому верху є напівзруйновані будівлі (охоронні або дозорні вежі), вид з них зачаровує.

оборонно-дозорні споруди

З собою як і всюди брали воду, там без неї взагалі труба!))

На півдорозі зустрілися з рускоговорящій жінкою, вона розказала ос виттям маршруті і порадила куди їхати на пляжі, а де вже «не дуже». Піднявшись на гору побачили сім'ю, яка оплачувала парковку перед нами. Запитав наскільки годин ви оплатили, т. К. Ми свою вже прострочили. Нам вони також сказали що на дві години, і я заспокоївся!)))

вода (необхідний атрибут пішого походу)

на стежці в гору

незрозуміле спорудження

занедбані будівлі на горі

на розвилці стежки

залишки замку

вид з початку маршруту

Спускалися більш активно!)) Внизу зняли грошей в місцевому банкоматі по їх курсу євро. Заїхали в супермаркет (бродили там порядку години вибираючи місцеві смаколики і ікалі крупу для каші.

Також намагався знайти фольгу (хотіли за рекомендацією господаря зробити рибу на вугіллі). Дівчата знайшли спеціальні ложечки для меду (наш дідусь пасічник) і незвичайні лопатки для смаження (з сердечком).

Задоволені від побаченого висунулися додому.

Будинки організували пізній обід, і рештлі ввечері з'їздити на набережну в Траб повечеряти в кафе. Так і зробили в одній з піцерій купив запальничку (АКВА ГРАНДЕ) ну це замість фумігатора щоб з вечора розігнати сицилійських москітів в номері!)))

Народу в кафешках майже немає, а хто і є (дуже схоже що місцеві) все захоплені переглядом футболу (судячи за назвами грали італійські команди, і все дуже сильно переживали і обговорювали процес гри. До нас справи не було нікому. І ми зважилися відправитися в кафе ближче до набережної. По дорозі в зоні відпочинку (мармурові лавки) вдалося пріконектіться до халявної вай-фай міської мережі і подивитися, куди нам завтра можна було б з'їздити.

У прибережному кафе «Медуза» ми зірвали Бінго, народу там теж було чоловік 5-7 від сили (всі дивилися той же футбол). АЛЕ (!) Офіціантка там виявилася російськомовні, вона будучи дитиною у віці 10 років, приїхала сюди з мамою (яка вийшла за сицилійця). Там і живе вже більше 10 років. Наша мама так зраділа що можна хоч з кимось поспілкуватися на Сіцілі на своєму, російською. Але як з'ясувалося ця офоціантка багато слова вже забула, видно що Некотрориє слова у неї просто вискакували зі свого словникового запасу російською (не могла згадати слово ЛІС і ще інші). Пропонувала нам заказть страви місцевої кухні, і всіляко намагалася перевести назви страв на наш російську мову. Закаєв ми в підсумку Моркам коктейль з милий і дитячу пицу. Поки все готувалося дівчата дуже щільно і посилено бменівалісь емоціями. Дівчина розповіла про пожежі, про московську свою сім'ю, порекомендувала місця до відвідування і ще, ще і ще. Вона нам розповіла, що ми з дружиною ВСЬОГО (!) Друга російська пара за всю її професійну кар'єру офіціантки в цьому кафе (вона ніде більше і не працювала). Вона дуже зраділа частини Росії в нашій особі підсіла до нас з дозволу свого адміністратора (і з нашого схвалення теж) і ми вечеряли в її приємній компанії (ну як вечеряли - більше лопотіли, їв я з донькою).

стелла на набережній

коктель з мідій

місцева кухня

дитяча піца

в кафе "Медуза"

Після такого напівросійським вечері ми потихеньку поїхали додому. Зазвичай - відрубали вельми швидко.