В Амстердам на тиждень або в пошуках БК (ч.1)

Вперше в столиці Голландії ми побували в липні 2013 в рамках великого туру по Європі. Вперше в столиці Голландії ми побували в липні 2013 в рамках великого туру по Європі

Амстердам підкорив мене з першого побачення! Незважаючи на всю суєту навколо - натовпи туристів і величезна кількість велосипедів - я відразу відчула зв'язок з цим прекрасним містом, відчула себе тут своїм і перейнялася атмосферою розслабленості і розкутості. Звичайно, одного погляду (а в нашому випадку одного дня) для Амстердама дуже мало і абсолютно недостатньо. Тому вирішено було обов'язково коли-небудь повернутися і знову насолодитися духом свободи міста на річці Амстел.

І "коли-небудь" настав в самому кінці квітня 2016. Ми вирішили захопити всі найкращі та найцікавіші події року в місті, тому вибрали саме ці дати поїздки 24.04-1.05 (точніше дати вибрав мій чоловік - як подарунок на мій День Народження). Мені пощастило народитися на наступний день після Короля Нідерландів - 28 квітня. Таким чином ми застали один з найбільших національних свят країни. Але про все по порядку.

Я складу короткий план розповіді із зазначенням основних визначних пам'яток по днях і потім докладніше розповім про кожен день окремо. Оглядова «екскурсія» по місту вплетена в розповідь без прив'язки до дат.

24.04 (нд) - день прильоту, заселення в квартиру, поїздка в Харлем (парад Квітів, музей Тейлора) і оглядова вечірня прогулянка по Амстердаму.

25.04 (пн) - Національний музей (він же Rijksmuseum), Вонделпарк, Foodhallen.

26.04 (вт) - Кекенхоф (королівський парк квітів), круїз по каналах.

27.04 (ср) - зоопарк, музей Мікроп, День Короля

28.04 (чт) - замок-Де Хаар, музей сучасного мистецтва Stedelijk

29.04 (пт) - Королівський палац, музей сумок, музей Ван Гога

30.04 (сб) - суботній ринок в Гарлем (+ церква св. Бавона), Зандфорт (Північне море)

1.05 (нд) - день відльоту.

Ну що, готові? Поїхали!

24.04

Вас вітає молода сім'я початківців мандрівників - Настя і Коля. Будемо знайомі!

Ми приїхали в національний аеропорт Мінськ приблизно за годину до відправлення (рейс о 9:30 ранку). Без проблем пройшли митний огляд. У нас було достатньо багато часу, т. К. Ми зареєструвалися онлайн і вибрали собі місця заздалегідь. Тому перед оголошенням про посадку встигли поснідати замороженим чізкейк - відпустка почалася!

У залі очікування зустріли наших супутників по рейсу - двох чарівних котів. Ось один з них - розгулює поруч зі своєю господинею.

Ми визнали це хорошим знаком, т. К. Завжди важко розлучаємося на час відпочинку з нашим домашнім котиком Кефіром. Цікаво, сподобалося б йому в літаку? Навряд чи!

Летіли рідної Бєлавіа. Не найкращий і до того ж досить дорогий, але зате (хм, не можу придумати плюси - надійний? Еммм, ну припустимо) і прямий.

Час в дорозі 2 години 40 хвилин. З частувань - напої і фірмова шоколадка. З приємного - серіали в дорозі на власному ноутбуці допомагали скоротати час)) Ну і вид з вікна іноді радував (якщо не звертати увагу на брудні вікна).

Посадка була не найприємніша. Хоча, напевно, я чіпляюся, т. К. Жутчайшая боюся не люблю літати. Справа в тому, що погода над Амстердамом була похмура (що, напевно, буває досить часто) і знижувалися ми дуууже повільно, раз у раз занурюючись в густі важкі хмари. Для мене це великий стрес.

Але все-таки сіли, що не може не радувати)) Швидкий і ввічливий митний огляд. Сумки нам забирати не потрібно, т. К. Подорожуємо ми з рюкзаками. Аеропорт Схіпхол (4-ий за величиною в Європі) по прильоту НЕ справив на нас належного враження, т. К. Впоралися ми дуже швидко і без всяких пригод. Зате повертаючись додому ми в повній мірі оцінили його масштаб і якусь хаотичність. А після прильоту ми лише відзначили величезну кількість магазинів і кав'ярень на будь-який смак.

Таким чином об 11:20 (за місцевим часом - різниця з Мінськом 1 година) ми вже були вільні як нідерландський вітер і могли відправлятися в місто.

Зручніше і швидше за все добиратися до міста на поїзді. Станція знаходиться прямо під аеропортом і ми без праці розібралися, як саме туди потрапити.

Спочатку планувалося купити квитки в автоматі, але щось не заладилося, і ми звернулися до каси. На вартість квитків це не вплинуло. А пізніше ми освоїли і автомати. Паперові квитки дуже красиві, але, на жаль, за них доведеться переплатити +1 євро до кожного (в правому нижньому кутку +1 до ціни). Тому, якщо у вас складовою маршрут або квиток туди-назад (або на цілий день), найзручніше друкувати відразу одним квитком - щоб не переплачувати.

Також можна купити пополняемую карту OV-chipkaart, тоді не буде потрібно доплат 1 євро до кожного білета. Але сама карта коштує 7,5 євро + її мінімальний баланс повинен бути 20 євро (для поїздів) та 4 євро (для трамвая / автобуса). Тому ми порахували, що покупка карти для нас не є доцільною.

Наш квиток Схіпхол - Амстердам коштував 4,2 + 1 євро.

У денний час поїзди ходять приблизно раз в чверть години. І вже через 20 хвилин (т. Е. Близько полудня) ми опинилися на центральному залізничному вокзалі. Зовні вокзал схожий на замок (або на будівлю Рейксмузеум, т. К. У них один архітектор).

Але всередині - це сучасне, комфортне для туриста і інтуїтивно зрозуміле місце. Там є безкоштовний wi-fi (як втім, здається, і у всіх громадських місцях Нідерландів). Там же знаходиться велика кількість магазинчиків і кафешок - самих різних. Прямо біля центрального виходу стоїть рояль, на якому може зіграти будь-який бажаючий. Так ми потрапляли на імпровізовані концерти щоразу при відвідуванні вокзалу.

Ми вирушили шукати нашу квартиру, рухаючись по мальовничому кварталу вздовж каналу. Я видивлявся по сторонах - різьблені двері і сходи, прикрашені квітами, приголомшливі вітражні вікна, припарковані на каналі будиночки-човни приводили мене в повний захват!

І раптом чоловік зупиняється і каже мені: «Прийшли!»

Аааааа! Ми будемо жити на човні! (Прошу вибачення за настільки сильні емоції) Моєму захопленню не було меж! Премилі господиня швидко все пояснила і пішла, залишивши нам у подарунок пляшку вина і знамениті голландські вафлі, а також всю квартиру ціликів в наше повне розпорядження на тиждень! Жити на каналі чудово!

Так наша затишний будиночок виглядав з іншого боку каналу.

Всередині - це справжнісінька комфортна квартира з окремою вітальнею, кухнею з великим столом, затишною спальнею і навіть маленьким робочим місцем.

З усіма зручностями та бонусами - такими як власна маленька тераса з дачними стільчиками, 2 каное в нашому розпорядженні і найголовніше - приголомшливий вид з вікна! До всього іншого додаються пропливають повз круїзні човни з махають вам туристами, які норовлять заглянути у вікна - втім, нам вони не завдавали незручностей.

У це місце просто не можливо не закохатися!

Це приголомшливий досвід - пожити в такому чудовому, затишному, наповненому любов'ю і кумедними дрібницями будинку!

Ох, я можу нескінченно довго співати оди цього місця, але повернемося до подорожі. У нас ще багато планів на цей день.

Розклавши речі, ми знову рушили до вокзалу, попутно вивчаючи район, де нам належить провести тиждень нашого приголомшливого (тепер в цьому не було ніяких сумнівів) відпустки.

Ми пройшлися по вуличках китайського кварталу, посипаного всілякими магазинами, барами, кафе, салонами масажу і ще багато-багато всього цікавого. Хочеться розглядати кожну будівлю, всі вітрини і вікна, знаходити цікаві деталі і дивуватися кожен раз! Це місто зачаровує!

І буквально через 10 хвилин ми знову опинилися на вокзальної площі.

Вирушаємо в Харлем на знаменитий парад квітів. Квитки туди-назад (4,2 + 1 євро в одну сторону) ми купили ще в аеропорту - вони без прив'язки до часу, але на певну дату і напрямок.

Наш потяг виявився двоповерховим, що дуже мене порадувало. Однак нас трохи бентежило те, що в вагоні ми їхали практично одні. Т. е. Люди періодично заходили, але слідували в сусідній вагон, де було помітно більше пасажирів. Вже приїхавши на місце, ми зрозуміли причину - вагони поділяються за класами, і ми їхали в першому. А квитки у нас були в другій - як, мабуть, у більшості. Ми не дуже зрозуміли різницю між класами, т. К. Розрізняються вони тільки кольором оббивки сидінь, а в іншому абсолютно однакові - напевно, переплата майже в 2 рази обумовлена ​​можливістю їхати практично на самоті. У будь-якому випадку, нам пощастило, що квитки не перевіряли, хоча співробітники поїзда кілька разів проходили повз. В інші наші подорожі ми вважали за краще не ризикувати і їздили в своєму класі.

Харлем зустрів нас абсолютно байдуже - ми навіть не відразу змогли зорієнтуватися, в якій стороні центр, а людей в районі вокзалу майже не було. Тому ми пішли навмання, і в результаті вийшли туди, куди потрібно. По дорозі нам зустрічалося багато цікавого.

Але головною метою нашого візиту було, звичайно, Парад Квітів - один з найвідоміших, щорічних фестивалів «Bloemencorso». Феєричне хід, який не дарма називають обличчям весни - це величезні скульптури з живих квітів, які встановлені на пересувні платформи.

Ми опинилися в Гарлем в останній день свята. Деякі композиції виглядали вже злегка втомленими, і на жаль, не спостерігалося того квіткового аромату, який можна було б очікувати. Але все одно, це дуже цікаве і вражаюче уявлення. Багато платформи були інтерактивними - люди в національних костюмах співали і танцювали, або можна було зробити фото сидячи на троні з квітів. В цілому по атмосфері все дійство швидше нагадує народні гуляння з голландським колоритом.

На головній площі Харлема була велика ярмарок, а в повітрі витав дух свята.

Нам здалося, що в місті не так багато туристів, але було відчуття якоїсь автентичності і справжнього народного свята.

Спробували місцеву гастрономічну гордість - така варіація картоплі фрі. Не зовсім зрозуміли, в чому відмінності, але картоплю ми любимо - білоруси все-таки.

З смачно / шкідливого, але улюбленого нами фаст-фуду уваги заслуговують круглі теплі пампушки в цукровій пудрі. Особливе задоволення - коли всередині вони заповнені нутелою, але таке щастя рідко можна зустріти.

Вирушили вивчати місто, і він нам дуже сподобався - милий, затишний, пряниковий.

Гуляючи, ми натрапили на музей Тейлора.

Вхід: 12.50 EUR для дорослих

2 EUR для дітей 6-17 років.

За музейній карті - безкоштовно.

Про музейну карту ми дізналися ще в Мінську і порахували, що її покупка для нас буде вигідна - вона діє протягом одного року і дає право на відвідування необмежену кількість разів близько 400 музеїв по всій Голландії. Вартість карти 60 євро. Уже в Мінську ми передали свої карти хлопцям, які поїхали в Амстердам - ​​таким чином розділивши з ними витрати наполовину. Т. е. 1 карта обійшлася нам у 30 євро, а відвідали ми по ній 7 музеїв і один замок. Детальніше про карту (і не тільки) можна прочитати в ще одній мінчанки, який мені дуже допоміг при підготовці до поїздки.

Природничо музей був заснований в 1778 році з метою освіти і є найстарішим серед публічних музеїв Нідерландів. Єдиний музей в світі, розташований в автентичному будинку 18 століття з збереженим інтер'єром.

Музей безумовно заслуговує уваги і справив на нас дуже гарне враження. Напевно, він сподобався б нам ще більше, якби ми знали голландський, т. К. Багато експонатів - особливо чоловіка зацікавили наукові прилади і машини - супроводжував тільки голландський текст. Крім того, в музеї гарна колекція картин, старовинних монет і книг.

На жаль, нам не вдалося піднятися в бібліотеку - туди треба записуватися заздалегідь, але зате можна перекусити в кафе з приголомшливими панорамними вікнами і видом на внутрішній дворик.

Ми ще трохи прогулялися по місту - сходили до місцевої млині (вхід в неї був закритий)

і повернулися на поїзді в Амстердам - ​​в своєму класі))

Повечеряли в своїй затишній плавучої квартирі (немає, нас не заколисували, деякі коливання відчувалися лише в одній точці будинку при великих хвилях, і ледь помітно іноді подрагивала люстра). Перечекали дощик, за що були винагороджені чудовим видом з вікна.

Увечері вирушили на прогулянку. Амстердам - ​​місто, яке не спить - особливо на святковому тижні перед днем ​​Короля. У місті було багато майданчиків з ярмарками, і ми вийшли до однієї з таких - площа Nieuwmark - Новий ринок, яка дала назву і всьому околишньому кварталу. У 15 ст. тут проходила міська стіна, а будівля, що знаходиться в центрі площі - в минулому одна з башт кріпосної огорожі - ворота Св. Антонія. Тепер це ресторан - меню невелике і ціни вище середнього, але місце атмосферний.

Ярмарки на площі проходять дуже весело і невимушено, супроводжуються виступом місцевих груп і народними танцями.

В цей час в місті також був помічений Фестиваль тюльпанів (це не те ж саме, що Парад квітів) - просто по всьому місту щедро розсипані сотні горщиків і клумб з найрізноманітнішими екземплярами цих квітів. Зізнатися, мені здавалося, що їх не так багато (і, здається, в деяких вже хтось спав) - потрібно більше тюльпанів!

Фаст-фуду і невеликих кондитерських на самий різний смак і гаманець в місті предостатньо. Працюють вони до пізнього вечора - голодними залишитися неможливо.

У самому серці Амстердама - на площі Дам теж розгорнулася ярмарок - з атракціонами, кіосками з їжею і всілякими розвагами.

Але я думаю, в звичайні - несвяткові - дні прогулятися по вуличках Амстердама теж дуже приємно. Вечірні канали неймовірно привабливі й романтичні.

Ну і одна з основних вечірніх пам'яток Амстердама - мабуть, найзнаменитіша частина міста - Квартал Червоних ліхтарів. До речі кажучи, вдень і навіть вранці стражденні подивитися теж зможуть знайти те, навіщо сюди заглянув цікавий турист. Але найцікавіше тут починається з настанням темряви - особливо у вихідні дні, коли всюди горять червоні ліхтарі, в повітрі витає запах марихуани, зазивають рясніють вивісками еротичні шоу (). До слова, основне скупчення народу ввечері - саме в цьому кварталі. Будьте готові до штовханині і навіть черг, т. К. Провулки досить вузькі.

Поділюся особистими враженнями. Погуляти, подивитися досить цікаво. Дитину я б, звичайно, з собою брати не стала, але чоловіка - цілком)) Дівчат багато - і різних, і дуже різних. Фотографувати їх категорично не можна - кілька разів ставали свідками, як вибігає розлючений «мамочка», світить ліхтариком (щоб фотографії виходили засвіченими), несамовито кричить на всю вулицю на бажаючого отримати нелегальні фотокартки на пам'ять - ціла вистава. Ханжам тут, звичайно, буде не дуже затишно, але я б до відвідування рекомендувала - Амстердам, все-таки.

25.04

Частина наступного дня ми витратили на судомні пошуки господарських і косметичних магазинів, т. К. Я полетіла в Амстердам без косметики і навіть гребінця - склала їх в іншу сумку. Просто хтось вирішив хитрим способом оновити косметичку.

Про погоду в Амстердамі слід, мабуть, сказати окремо. Напевно, багато хто готовий до того, що тут досить дощитиме, і помітно холодніше, ніж у нас - в Мінську. А ще дуже вітряно, тому ті ж + 10-15 градусів за відчуттями набагато нижче покладених. Через вітер парасольки - не сама корисна річ в Амстердамі (після дощу все сміттєві баки заповнені їх уламками) - набагато практичніше будуть дощовики. Хороша і погана новина в тому, що погода дуже мінлива. Нам щастило, і від дощу ми дрібними перебіжками ховалися в музеях і кафешках. Для нас погода не стала великою проблемою, хоча запасний теплий светр і шарф будуть зовсім не зайвими.

Потрібний косметичний магазин ми знайшли, як не дивно, на вокзалі. Там же купили теплих булочок для ланчу і вирушили додому.

Заглянули в - церква св. Миколи - головний католицький храм Амстердама, в якому проходять регулярні богослужіння. Ми якраз потрапили на службу, тому затрималися в храмі зовсім не довго - щоб не заважати прихожанам

Після ланчу ми вільним маршрутом вирушили на музейну площу. Для орієнтування на місцевості ми найчастіше використовуємо мобільний додаток.

Гуляти по двориках і каналам Амстердама - суцільне задоволення.

Наш шлях лежав через дуже симпатичний район - невелика вуличка Венделстраат проходить всередині кварталу, будинку в якому належать Університету Амстердама, а у дворах розбиті затишні сади, де можна відпочити або прогулятися в тиші.

Університет веде свою історію з 1632 року, коли було засновано наукове товариство «Атенеум ілюстр», колишнє одночасно і навчальним закладом, де викладали історію, філософію, право, медицину і богослов'я. До 19 в. це було невелике установа, в якому 8 викладачів навчали не більше 250 студентів. А в 1877 р на його базі було створено університет Амстердама, який отримав право присуджувати вчені ступені, і на початку 20 ст. число студентів зросло до двох з половиною тисяч.

Тут все просякнуто духом студентства.

Незабаром ми вийшли на площу Мунтплейн.

Насправді це зовсім не площа і навіть не Мунтплейн. Це міст шириною 70 м, що з'єднує річку Амстел і канал Сінгел. Офіційна назва кінця 19 ст. - Софіаплейн - якось не прижилося, і амстердамці, а за ними і весь світ вперто іменують площа по-старому - Мунтплейн, тобто монетна. І вежа, що стоїть на Мунтплейн, насправді не вежа, а колишні міські ворота Регулірс-порт, західні ворота середньовічної фортечної стіни.

Тут же на каналі Сінгел розташовується єдиний в світі плавучий квітковий ринок, одна з головних визначних пам'яток Амстердама.

Початок традиції торгівлі з води було покладено в 17 ст., Коли торговці, плаваючи уздовж міських вулиць, прямо з човнів продавали квіти - свіжий товар доставляли з навколишніх оранжерей і садів. На сучасному місці ринок влаштувався з 1862 р З тих пір він став найвідомішим з квіткових ринків Голландії.

Візит на ринок нагадує відвідування Ботанічного саду - торгові ряди потопають в буяння фарб і форм, на лотках в достатку рослини з усіх куточків земної кулі.

Сюди варто зайти навіть далеким від квітництва людям. Ринок не втрачає своєї живописної колориту протягом всього року. Залежно від сезону змінюються фарби і асортимент, але різноманітність залишається приголомшливим. Якщо влітку вас зустрічає велику кількість зрізаних квітів, то в грудні на ринку продають різдвяні ялинки всіх форм і розмірів.

Я думаю, багатьох туристів, так само, як і мене, осягає деяке розчарування при відвідуванні цієї пам'ятки. Все-таки вабить словосполучення «плавучий квітковий ринок» малює в моїй уяві щось інше, а не теплиці з цибулинами і насінням. Більшість магазинчиків виглядають саме так, як на фото (і це в самий розпал сезону цвітіння тюльпанів).

Є 1-2 ларёчка з живими квітами / букетами (їх, правда, чомусь не можна фотографувати), але більшість - це все-таки магазини для дачників. В середньому, набір з 10 цибулинок варто 2,5-4 євро - можна купити вже готові пакетики, або вибрати свої цибулини. Голландські тюльпани відмінно прижилися в білоруському кліматі і порадували наших улюблених дачниця. Скрасити відвідування ринку може також велика кількість сувенірних магазинчиків по досить привабливим для Амстердама цінами. Ще варто зайти в сирні магазинчики - ціни там теж приємні, а бонусом можна продегустувати багато сортів.

Також рекомендую заглянути в знаменитий ларьок з оселедцем, який знаходиться поруч з Квітковим ринком. Не відкладайте дегустацію на наступний раз, якщо побачите, що він відкритий - це не таке часте подія. Оселедець подають або порізану шматочками з цибулею і солоним огірочком, або в булочці (типу хот-дог) з тими ж інгредієнтами - вартість 2,5-4 євро за порцію. Нічого надприродного в цих ласощах, звичайно, немає, але для перекусу на ходу - цілком хороший варіант.

Метою цього дня було відвідування знаменитого Рейксмюзеум (Rijksmuseum) - він же Національний музей. Входить до першої двадцятки найбільш відвідуваних музеїв світу.

Музей був заснований в 1808 році братом Наполеона 1, королем Голландії Луї Бонапартом в Гаазі, а в 1808 переведений в Амстердам і спочатку розташовувався в Королівському палаці, а потім в палаці Тріппенхюс та інших будівлях. Нове будівля була відкрита для публічного відвідування в 1885 році і саме по собі заслуговує на окрему увагу - зі своїми шикарними сходами, залами і приголомшливими вітражними вікнами.

Вартість квитка для дорослих становить 17,50 євро.
Для дітей до 18 років вхід безкоштовний.
За знижка на квиток 2,50 євро.
За вхід безкоштовний і без черги - наш варіант.

На фото фойє. Там же можна взяти безкоштовні буклети (в т. Ч. І російською мовою) з коротким планом поверхів.

Аудіогід ми не брали - хоча, може бути, варто було. Музей дуже великий. З цікавою колекцією порцеляни, зброї, посуду, ювелірних прикрас.

Для швидкого огляду вистачить, мабуть, 1,5-2ч. Хоча бродити по музею, приділяючи належну увагу експонатів, можна, напевно, і цілий день. Ми провели в музеї близько 3 годин.

Особливо нам сподобався зал з макетами кораблів.

Але, звичайно, головне, заради чого сюди приходять туристи - картини. Біля найвідоміших - великі натовпи людей - в інших залах набагато вільніше.

Особливе місце в експозиції відведено «Рембрандта (картина належить місту Амстердаму, а в музеї знаходиться на тимчасовому зберіганні). Цей зал найбагатолюдніший - готуйтеся поштовхатися.

Біля деяких експонатів є стійки, в яких можна взяти пояснюють буклети англійською або голландською - дуже зручно. (Буклети потрібно повернути - це не сувенір)

Настійно рекомендую відвідати бібліотеку - туристам доступна тільки верхня площадка для огляду, т. К. Бібліотека діюча. Це неймовірне місце з чарівною атмосферою.

Також не забудьте зазирнути у дворик музею - там сховався цікавий фонтан - розвага для туристів - різні сторони фонтану періодично «опускаються» гостинно запрошуючи в центр, а потім піднімаються, залишаючи сміливців в водяній в'язниці.

Самий хороший вид на Рейксмузеум відкривається, звичайно, з Музейній площі. Червоно-білі букви IamSTERDAM самі по собі є пам'яткою і візитною карткою міста. В нашу літню поїздку їх майже не було видно з-за туристів різного віку, які вправлялися в акробатиці, підкоряючи ці букви в самих хитромудрих позах.

Водоймище на музейній площі також часто використовується для всіляких інсталяцій - в нашу поїздку сюди добрався фестиваль квітів з плавучими клумбами.

Музейній площа називається саме тому, що тут знаходяться відразу 4 музеї: Рейкcмузеум, Музей Ван Гога, музей сучасного мистецтва Стеделейк і музей алмазів. Стеделейк і музей Ван Гога нам ще належить відвідати. Але якщо вже ми опинилися на музейній площі, буде справедливо згадати про музей алмазів, в який ми потрапили ще в нашу першу поїздку.

Насправді, цей музей був безкоштовним додатком до оглядової екскурсії по місту, і малоймовірно, що я б заглянула туди просто так. Але з екскурсією було досить цікаво послухати про різну огранювання і види діамантів - особливо дівчаткам.

Вартість: 8,50 євро для дорослих

6 євро для дітей у віці від 13 до 18 років

За і вхід вільний.

На першому поверсі музею знаходиться магазин.

А ми попрямували в Вонделпарк - знаменитий тим, що там офіційно можна вдаватися до любовних утіх, головне - далеко від дитячих майданчиків і, природно, не на очах у оточуючих - вільні звичаї.

Напевно, погода все-таки не мала, а можливо, дозволений плід не так вже й солодкий, але не в міру розкуті парочки нам не зустрілися. Зате було багато просто гуляють і бігають - голландці дуже поважають активний спосіб життя. Загалом - красивий, мальовничий міський парк. Ще багато різних птахів (навіть папуги) - шкода, не було для них частування.

Далі наш шлях лежав у ФудХален (Foodhallen) - це стильний критий Фудмаркет з барами. Колись в цій будівлі знаходилося трамвайне депо, а зараз продають і подають високого класу вуличну їжу і напої з усього світу.

Про це місце ми дізналися з нашої улюбленої передачі про подорожі

Після вечері ми новим маршрутом вирушили додому.

По дорозі нам зустрівся Музей житлової човни, але ми самі живемо на каналі і можемо оцінити власні відчуття, тому не спокусилися.

Розглядали вигадливі вітрини магазинів - здається, це ще одна особливість Амстердама.

Навіть сумочки у вигляді тюльпанів.

І, звичайно, всілякі аксесуари для велосипедів.

Взагалі, в нашу першу поїздку ми зустріли в рази більше велосипедистів. Толі ми звикли до велоруху, яке активно просувається зараз в Мінську, толі було ще прохолодно - не знаю. Одним словом, велосипедисти нам зовсім не дошкуляли. Єдине, було дуже шкода дивитися на туристів, які ризикнули взяти в оренду міські велосипеди. По-перше, велосипеди в більшості своїй важкі, бувалі і дуже поганого - без вправності і певного досвіду їздити на них (особливо по не самим рівним і горбистим вулицях міста) то ще задоволення. І не забуваємо про мінливість голландської погоди - періодичні дощ і вітер не додають комфорту. Загалом, ми не ризикнули, хоча в Мінську регулярно практикуємо велопрогулянки. Влітку.

Тому ми вважали за краще просто гуляти і насолоджуватися містом.

Закінчився день в нашому чудовому будинку - в компанії з келихом вина і смачними голландськими сирами.

Закінчую свою розповідь анонсом на наступну частину, а саме:

26.04 (вт) - Кекенхоф (королівський парк квітів), круїз по каналах.

27.04 (ср) - зоопарк, музей Мікроп, День Короля

28.04 (чт) - замок-Де Хаар, музей сучасного мистецтва Stedelijk

29.04 (пт) - Королівський палац, музей сумок, музей Ван Гога

В Амстердам на тиждень або в пошуках БК (частина 2)

До зустрічі!

Ну що, готові?
Цікаво, сподобалося б йому в літаку?
М, не можу придумати плюси - надійний?