Туреччина-Анталія-Rose Beach

Почнемо з того, що поїхали ми в Анталію несподівано, по гарячих путівках. У мене не було закордонного паспорта і я, покопавшись в старому комоді, знайшла паспорт на дівоче прізвище. А тому, що їхала я як наречена, (будучи 3 роки замужем), та й по "фальшивому" паспорту, наша поїздка вже заздалегідь обіцяла бути з пригодами :)

Про літак вам розповідати нічого, пролетіли через хмари, помахали рідній столиці і "Привіт, Туреччина!"

Температура за бортом 30 градусів. Хороший сезон (кінець травня), а в серпні у них буває 50-60 градусів в тіні!

Готель "ROSE BEACH" відразу закував нас своїми браслетиками, вселяючи туристам, що цей захід необхідний для того, щоб не переплутати нас (туристів, які харчувалися безкоштовно, скільки, хотіли) з тими, хто приходив зліва і харчувався за гроші.

Перше, що мій чоловік побачив, виглядаючи в віконце номера - це величезна волохате пузо мужика, який жив навпроти Перше, що мій чоловік побачив, виглядаючи в віконце номера - це величезна волохате пузо мужика, який жив навпроти! Вікна виходили в маленький коридорчик і зустрічалися з вікнами сусідів. Ми трохи засмутилися, і вирішили не залишатися в готелі споглядати вид з вікна, а відразу пішли на море (благо вона перебуває біля готелю і з бару можна відразу вийти на пляж).

Ми були схожі на північних білих тюленів серед засмаглих спинок і плічок вже давно відпочиваючих. Пиво, вино, горілку, коньяк, соки, фанту і т.д. можна було пити абсолютно безкоштовно, тому скоро наш настрій незабаром покращився.

Практично у всіх готелях Анталії туристам пропонується "шведський стіл". У нашому готелі їжа була досить гостра і оцтова, тому я пораділа, що ми не взяли дітей. Зате для дорослих було все дуже смачно і багато.

Кемер - або, по-турецьки, ремінь - місто, що знаходився недалеко від нашого готелю і ми туди часто навідувалися Кемер - або, по-турецьки, "ремінь" - місто, що знаходився недалеко від нашого готелю і ми туди часто навідувалися. Місцеві жителі просто хапають вас за руку і тягнуть в свій магазин. Всі говорять тобі "Добрий вічір" по-російськи і рекламують свій товар. Спочатку мене дуже дратувало, бо поки всім відповіси "no-no-no" пройде дуже багато часу, поки дійдеш до кінця вулиці, але потім звикли.

У можна і навіть ПОТРІБНО торгуватися. На ринку, ми поглянули на шкіряні штанці (початкова ціна яких була 150 $). Продавець танцював навколо мене, поки я мірила їх, а чоловік заценівал результати. Знаєте, за скільки ми їх купили? 75 $!

аквапарк

Вхід на одну людину - 9 $ Вхід на одну людину - 9 $. А якщо вважати, що там проводиш весь день, то ще й на обід витратили на людину приблизно 4 $.

Аквапарк в Анталії вважається майже таким же, як в. Він великий, жаркий і водянистий.

Моя перша гірка. Сідаю з жахом дивлячись вниз, рука турецького службовця укладає мене, так як сидіти, виявляється, не можна. Лягаю, думаючи, що якщо я загину, моєму чоловікові страхова компанія повинна виплатити кругленьку суму ... Лечу по воді зі швидкістю скаженого морського вугра. Нічого не бачу, влітаю в басейн. Виринаючи, бачу радісні обличчя роззяв і моєму чоловіка показує щось і пливе до мене. Виявилося, що виринула я без верхньої частини купальника. Після цього я переодягнула купальник на злитий і більше з цієї гірки не каталася :).

Там ми злітали з гірок величезної висоти, на яких навіть кричати не виходить, тому що вода в рот забризкує Там ми злітали з гірок величезної висоти, на яких навіть кричати не виходить, тому що вода в рот забризкує. Там ми в надувний човнику, тримаючись за ноги один дружки, летіли по водяній доріжці, перевертаючись вниз головою. Там ми посиділи в водяному барі, де можна не вилазячи з води потягувати сік і сидіти за стійкою. Там ми ПЕРШИЙ РАЗ поцілував .... під водою :). І дитяче містечко там є, де по маленьким горочкой і драбинках стрибають малюки.

В Аквапарку ми сильно засмагли, так як цілий день були серед води і сонця, і пригоріли, так як забували мазати кремом. Так що заплановані на наступний день турецькі лазні з масажем нам довелося скасувати :(. На наступний день ми тільки охали, здригалися і попискували, перевертаючись на пляжі.

пригоди

Туреччина країна, хоч і славиться туризмом, але наповнення дикими турками (та не обідящім на мене турки "домашні").

Одного разу пізно, коли ми добре оцінили безкоштовні вина нашого готелю, нам захотілося йти купатися. Ми відійшли від готелю і вийшли на порожній пляж.

Чути музику дискотеки, яка лунає з готелю, море виблискувало вогнями світломузики. Ми вирішили покупатися голяка. Навколо нікого не було і нам було дуже здорово плавати в темних водах Середземного моря. Раптом, обернувшись в бік берега, ми помітили, що наш одяг "йде" !!! Турок притискав до себе нашу одяг (всю, аж до моїх еластичних гольфики) і відступав назад, де в темряві його чекали два товариша. Ми з чоловіком намагаємося щось пояснити, причому я це роблю на повний голос. Через кілька секунд ми розуміємо, що нічого не розуміємо, тобто вони не розуміють російську, а ми - турецька. Турок тицяє на мене і каже щось, з чого я зрозуміла тільки слово "мадам". Чи то вони збиралися проміняти наш одяг (в якій, до речі були майже всі наші гроші і стільниковий) на мене, то ще щось. Але я збиралася оборонятися. Сили у мене не багато, але кусаюсь я добре :) Тут чоловік мені каже, щоб я йшла в готель і просила допомоги.

М-да ... Я пішла, звичайно, по дорозі обдумуючи, як я буду пояснювати сек'юріті, який теж не знає російську всю ситуацію, та ще в такому вигляді! А як я буду проходити повз всієї дискотеки? Сподіваюся, що охоронець десь біля пляжу. Тут мене і зловив мій чоловік. Він сказав, що як тільки турки побачили, що я підходжу до дверей доступу, вони кинули одяг і змилися. Пригода скінчилося добре, і ми з тріумфом проходили через дискотеку і бар в одягненому вигляді. "Всі ці люди могли б бути мимовільними глядачами ..." - думала я про себе :) З цих пір ми стали обережніше.

Потім ми їздили в Кекова, затоплене місто зберігся до наших всермен з VI століття до нашої ери! Там ми навіть пірнали і шукали шматочки амфор, але їх заборонено вивозити. Бачили ще місто мертвих (де зі скелі висічені гробниці). Були в старовинному грецькому театрі. Але фотографії ще не надрукували, тому про це я розповім потім, якщо буде час і ви захочете почути :)

Ольга Сутемьева (Оса), [email protected] .

Коментувати можут "Туреччина-Анталія-Rose Beach (травень)"

Знаєте, за скільки ми їх купили?
А як я буду проходити повз всієї дискотеки?