Ялта погода в вересні

Відпочинок в Криму

Ми хочемо поїхати у відпустку у вересні. Збиралися в Європу, в Чорногорію або Грецію. Переліт на 4-х (ми з чоловіком, Коля і Микита) в межах 50 т.р. і відповідно проживання. Бабусям взагалі не говорили, щоб не вводити в спокусу. А тут чоловік каже що хоче в Крим, осісти в одному місці, наприклад в Ялті, і поїздити на машині по Криму, подивитися визначні пам'ятки. Я йду запитати у бабусі, яка погода в Ялті у вересні, як інша бабуся мені "жартома" говорить .... "Ви ...

Читати повністю... Юля

14 жовтня 2015 року, 10:28

Крим 2015 !!!

Ну і ось закінчую вже наздоганяти наші події)) Потроху))) У вересні ми літали в Крим))) У нашого тата був отпуск..і свекруха брали. У неї 9 вересня мав бути ювілей 60 років, вона не хотіла, як це у них прийнято замовляти їдальню, провідного і все таке ... і каже хочу просто виїхати))) зробити собі подарунок))) Ми її взяли з собою. Попалися нам по акції якоїсь квитки випадково)) замість 55 000 на чотирьох ми заплатили 39 000))) Уральські авіалініі..стюардеси, звичайно, це кошмар .... і їжа .... капец ... тільки чай і булочка..которая ...

Читати повністю... Читати повністю Алла

24 вересня 2016, 12:40

Крим моїми очима. Вересень 2016.

Доброго часу доби, дорогі дівчатка-мандрівниці. Тепер і я можу залишити свій відгук тут про те, як пройшло моє знайомство з Кримом, зокрема з селищем Партеніт. А якщо бути зовсім точним, то невелике оповідання буде про санаторії «Карасанський», в якому ми перебували разом з донькою 1,10 мес.с 7 по 18 вересня.

Читати повністю... Читати повністю кристина

18 жовтня 2015 року, 13:25

Хіт-парад місць для подорожі з дітьми

Крим Улюблений і неповторний Прославлений у всіх сенсах Крим - улюблений багатьма поколіннями російських туристів край. Надзвичайно цікаве місце з унікальною природою і ласкавим кліматом, заради якого щоліта мільйони відпочиваючих прагнуть туди потрапити. Якщо ви їдете з дітьми, то головне - сонце, повітря і вода. А ваша батьківська ініціатива і активність легко компенсують недоліки інфраструктури цього регіону. Так, на закордонних курортах з багатою історією індустрії гостинності давно все роблять за вас, і відпочинок підноситься на блюдечку з блакитною облямівкою. Можливо...

Календар розвитку дитини

Ми розповімо вам реальні історії наших матусь, які пройшли через це або проходять прямо зараз!

Алла

24 вересня 2016, 12:43

Читати повністю... Читати повністю Світлана

28 березня 2017, 18:42

Алушта: перлина Південного берега

Місто-курорт, знаходиться на південному березі Криму. За однією з версій назва місту дала фортеця Алустон, побудована в VI столітті візантійцями. Її руїни є однією з головних міських визначних пам'яток. За іншими відомостями назва міста походить від давньогрецького слова «протяг». І справді, вітру з гори Демерджі на сході і Чатирдаг на півночі перемішуються з морським бризом, тому на курорті ніколи не буває душно.

Активний відпочинок

Обговоріть вашу тему в співтоваристві, дізнайтеся думку активних користувачів Бебіблога

Перейти до спільноти

катерина

18 вересня 2016, 19:03

Крим, частина 1. Ялта

Ось нарешті і дісталися мої руки написати свої враження про нашу поїздку в Крим ... Вирішила більше не відкладати, тому що приїхали ми тільки тиждень тому, а здається, що тааак давно, і враження починають заростати звичної метушнею, що впала на нас важким тягарем разом з різким холодом ... тиждень відігрітися не можемо .... Під катом дуууже багато всього))

Читати повністю... Читати повністю олеся

17 березня 2016, 15:13

Відпустка в Криму, доньці 6,5 місяців

Привіт всім. Ось нарешті захотіла я поділитися враженнями від подорожі зі своєю родиною, зокрема з донькою. Почну з першого. Народилася моя Олена 17 лютого. Ще до народження дочки я вже думала про спільне відпустці на море.І ось пройшов місяць після народження і я почала активно збирати інформацію куди поїхати і на що звернути увагу при подорожі з немовлям. Мій вибір припав на Крим, м Євпаторія. В Євпаторії я вже відпочивала до цього з чоловіком і до чоловіка. Городок ...

Читати повністю... Читати повністю Алла

24 вересня 2016, 12:38

Читати повністю... Читати повністю Дашулька

22 вересня 2015 року, 9:48

Наш відпустку в Криму

Наші два тижні пролетіли НЕ Змітнів. Відпочивати завжди добре. Море - як же я тебе люблю! Трохи в ведення. Відпочивали в Криму в м Алушта. Місцевість просто приголомшлива, прям як я люблю, гори, зелень і море! Ми поїхали в перші і я прям вражена його красою. Правда правда! Зупинилися в готелі, який знаходився на віддалі від шуму і суєти, але досить близько до моря і до розваг. Для мене золоте поєднання. Про готель буду писати окремо. Кажу відразу букв буде ...

Читати повністю... Читати повністю ~ Tanya ~

5 вересня 2013, 21:59

Кінець 39 тижні ... підводжу підсумки ..

Ну ось через кілька днів почнеться 40-я неделька.Решіла написати, так би мовити на пам'ять що імеем.ПДР ставлять на 10 вересня. Так як я переїхала ще місяць тому в Ялту і планую тут залишені ще як мінімум місяць, то і час біжить легко і непомітно, все таки курортне містечко Збільшення у вазі не квола-18 кг, але я їх не відчуваю (до Б було 58кг) і сподіваюся вони швидко підуть після пологів, коротше особливо не заморачіваюсь.Тем більш через пару-трійку місяців планую почати вже в спортзал ходити. Тут стільки всього ...

Читати повністю... Читати повністю Катерина

7 жовтня 2014 року, 19:12

всякі новини

Багато всякого сталося, давно не писала. Після останнього походу в ЖК, вимірювала тиждень кожен день тиск вранці і ввечері, зважувалася. Не помітила я стрибкоподібного набору ваги, тиск в нормі. На одній руці трохи вище, але в цілому все рівно йде. Набряків немає. Здала аналіз сечі в Інвітро, білка не побачила, тому забила сходити в ЖК перед відпусткою (тим більше моя лікар теж була у відпустці, до подменной не пішла), аж 4 вересня це повинно було бути З чистою совістю поїхала ...

Читати повністю... Читати повністю Таня

31 січня 2014 року, 14:37

Форос 2013 з годовасік

Форос-чудовий місце в Криму, воно зовсім не підходить для відпочинку молодіжними компаніями, але дуже підходить для відпочинку з годовасік і молодше. Ми їздили туди з сином у вересні 2013. Було досить багато людей середнього та похилого віку, а й багато сімей з маленькими дітьми, бачили навіть з груднічкамі.1. Що відрізняє Форос від інших місць ПБК? Просто дивовижний, з красивими рослинами, душевний, величезний парк на 40 га. У парку є незвичайні голуби, кажани, білки, рибки, яких можна годувати, в ставку в ...

Читати повністю... Читати повністю катерина

1 жовтня 2016, 15:17

Крим 2016 частина 2, Канака.

У другій частині буду не так багатослівна, але фото під катом багато ... Після гучної і марного Ялти ми навіть з деяким полегшенням впали в хвойні обійми Канаки. Виявляється, так приємно повернутися в знайоме місце!

Читати повністю... Читати повністю Тусена

13 грудня 2015 року, 7:05

Крим. 2015. Багато інформації та фото.

пос.Орджонікідзе вересень 2015 р До самого порома ми не вирішили, куди поїдемо, чоловік сказав "На Батьківщину, до Криму!", а куди - вирішували довго ... Зупинилися за відгуками рідні в Орджо і не помилилися. Центральна набережна Орджонікідзе Рибкою ставридка пригостили господарі будинку - дуже смачна, їли, як насіння В альтанці на подвір'ї будинку влаштовували посиденьки, здивувала наявність комарів - думала, що їх там немає) Дикий пляж за 1 мисом - наше улюблене місце, шикарний пляж, багато черепашок , мало народу, один мінусики - недалеко ...

на південь з дитиною

На південь з дитиною У питанні про те, варто чи не варто вирушати з маленькою дитиною на південь, думки наших читачів розходяться. Деякі вважають, що робити цього ні в якому разі не можна: наслідки для організму малюка можуть бути жахливими. Інші, навпаки, впевнені в тому, що все можна подолати, було б бажання.

Читати повністю... Читати повністю Mari na Lune

13 січня 2015 03:00

Наше велике подорож. Краснодарський край-Крим

Увага! Я писала цей пост 3 місяці уривками і шматками. Елеосілілаблін. Смисловий зміст на виході практично відсутня (. Мені здається, пост вийшов нудний, нецікавий і рубаний. Я як завжди багато описую незначні дрібниці, а толком нічого. Просто я так пам'ятаю, і перечитуючи, згадую ще купу всього важливого для мене. Тобто пост для себе вийшов) Букв не просто багато, а дуууже багато !!!! Раджу просто подивитися фотки. Про Крим - моя суб'єктивна беззлобне думку, на істину не претендую.

Читати повністю... Читати повністю Надя

16 вересня 2010, 21:25

про наш відпустці на Азовському морі в Кирилівці (Україна). Пансіонат "Діана".

випадково вибрали Кирилівку. порадили тут же, на ББ. шукали море тепле, дрібне. Пісочний пляж. Дорогу коротший. Чоловік довго "сканував" всю інформацію про це місце. в результаті вибрав готель Клеопатра. Йому сподобався комфорт. басейн. але мене відразу збентежила віддаленість від моря (в межах кілометра). В результаті піймавши таксиста на пероні Мелітополя (скоріше він сам нас зловив), кинулися в дорогу. По дорозі він порадив пансіонат Діана. чоловік категорично не хотів туди навіть заїжджати, сказавши, мовляв тебе розводять. Він поімеет від цього, вирішили ...

Читати повністю... Читати повністю Наталі

15 вересня 2009, 15:24

Сімферополь .. А далі куди?

Їдемо відпочивати. З 5 - 20 вересня. Поїзд Москва-Сімферополь. Їдуть 6 дорослих 2 дитини. А тепер питання: Куди краще поїхати? Є 3 варіанти: Ялта, Сімеїз, Судак. Чи не можемо визначитися. Де краще погода, проживання, розваги (для діток) і т.д. ?

Читати повністю... Читати повністю eleno4ka

29 січня 2012, 20:20

ностальгія за літом (Форос)

Подивилася у дівчаток темки про відпочинок і нахлинули спогади ... На море так хочеться ... тут про пологи думати треба, а я про море))))) Зараз у нас -20 ночами, погрожують що з понеділка так і вдень буде , а всього 4 місяці тому зовсім літня погода була .... Ми з чоловіком на мій ДР, в кінці вересня, в Форос вибралися на пару днів. Другий раз за всю мамского життя я без дітей поїхала, зміг би чоловік хоч на тиждень з роботи вирватися, взяли ...

Читати повністю... Читати повністю Anastasia

6 жовтня 2012 2:47

Оксамитовий сезон в Криму

Вересень 8.09.12 - 30.09.12. Почну з дороги. Виїхали ми вночі і помчали по трасі М4-Дон. Дорога відмінна, гнали під 160 км, тому рано вранці були на кордоні в Мілерово. Межі пройшли оперативно. Тільки на російському кордоні попросили зняти відеореєстратор і видалити останній файл. Переночували в Луганську і вночі знову помчали до Криму. Дитина всю дорогу від Москви до кордону і від Луганська до Місхора спав! Ліпота! У Місхорі наша господиня поселила нас не там, де ми планували, а вище метрів ...

Читати повністю... Читати повністю Наталі

13 жовтня 2015 року, 1:17

Наш відпочинок. Крим, Коктебель вересень 2015 р

В цьому році відпустку взагалі не планували, тому що іпотека, чоловік невиїзної і його не відпускали з роботи. Вообщем, вийшло все дуже несподівано і спонтанно. Але це і виявилося найбільшим плюсом. Куди їхати вирішили буквально за один день, за рекомендацією родичів. Скажу відразу - відпочинок вдався! Тепер подробиці ...

Читати повністю...

Тим, хто їде відпочивати з малюком

Дуже корисна стаття для тих, хто їде відпочивати з малявками! знайшла її: Катюша Таке пригода мені в житті знадобиться ... Енциклопедія відпочинку з малюком Відважним батькам присвячується ... Рік тому я, можливо, як і ви зараз, нишпорила по неосяжних просторах Інтернету в пошуках будь-якої інформації про відпочинок з маленькою дитиною. Ми зібралися везти до Криму однорічну Машку. "Дикунами" відпочиваємо давно. Старша дочка вперше поїхала з нами в 4 роки. З цим віком все було зрозуміло. А ось годовастіков ... Суперечливі почуття роздирали ...

Читати повністю... Читати повністю Ольга

2 вересня 2015 року, 15:31

Літо, ах літо ...

... Літо зоряне будь зі мною ... На календарі уже вересень ... ось і пролетів воно, наше веселе, яскраве, райдужне, насичене і звичайно ж морське літо, повне нових вражень! А значить саме час розповісти як ми його провели.

Кому цікаво

Stalag 308 (VIII E), Neuhammer, Нейхаммер (Свентошув, Польща) Шталаг 308 (VIII E), Нейхаммер [повна назва: Kriegsgefangenen Mannsschtatsstammlager -Стаціонарні табір для військовополонених] був створений 4 квітня 1941 року на території VIII військового округу Німеччини і був призначений для прийому радянських військовополонених. У квітні 1941 року на навчальному полігоні Нейхаммер формувалася спеціальна диверсійна група "Нахтігаль", ( "соловей") отримала свою назву, завдяки хору групи. В основному в неї входили молоді українці, раніше служили в польській армії. Основним завданням групи було не ведення бойових дій ...

Читати повністю... Читати повністю Ольга

3 лютого 2011, 15:59

їмо на море

Дуже корисна стаття для тих, хто їде відпочивати з малявками Малюки надихають, Pampers створює Катюша Додати в друзі Інформація Приватне повідомлення До чорного списку Поскаржитись 11:23, 24 травня 2009 р Таке пригода мені в жізніпрігодітся ... Енциклопедія відпочинку з малюком Відважним батькам присвячується ... рік тому я, можливо, як і ви зараз, нишпорила по неосяжних просторах Інтернету в пошуках будь-якої інформації про відпочинок з маленькою дитиною. Ми зібралися везти до Криму однорічну Машку. "Дикунами" відпочиваємо давно. Старша дочка вперше поїхала з ...

відпочинок Збори

Енциклопедія відпочинку з малишомВ питанні про те, варто чи не варто вирушати з маленькою дитиною на південь, думки наших читачів розходяться. Деякі вважають, що робити цього ні в якому разі не можна: наслідки для організму малюка можуть бути жахливими. Інші, навпаки, впевнені в тому, що все можна подолати, було б бажання. Пропонуємо вашій увазі досвід такої відважної мандрівниці. Юлія КаспароваВибор місця і часу для отдихаКогда ви їдете з малюком на південь, особливого значення набуває наявність в обраному вами місці відповідних ...

На море з малюком (поради бувалої мандрівниці)

На море з малюком У питанні про те, варто чи не варто вирушати з маленькою дитиною на південь, думки наших читачів розходяться. Деякі вважають, що робити цього ні в якому разі не можна: наслідки для організму малюка можуть бути жахливими. Інші, навпаки, впевнені в тому, що все можна подолати, було б бажання. Пропонуємо вашій увазі досвід такої відважної мандрівниці.

Читати повністю... Читати повністю Юлія

22 грудня 2015 року, 16:13

Є такі місця .... Крим, Тарханкут, п.Черноморское ...

Що то мені не народжує все ніяк .... УЖЕ НАРОДИЛА !!!!!! Починала писати цей відгук за два дні до пологів))) текст написала, а фото не залишала, продовжую))))))) Вирішила, що треба таки написати свій звіт про відпочинок .... Все таки цей відпочинок ми провели особливо. .. По-перше, моя третя вагітність .... Море, сонце і вагітність це так гармонійно))) По-друге, Крим .... вперше для мене, вперше для дітей, вперше для нашої сім'ї (хоча чоловік в бурхливу молодість був вже в Криму) .Але і не просто Крим .... и не просто Алушта, Ялта, Судак (нікого не хочу образити, але просто ці курорти на слуху), а західний берег Криму ... Як ...

Читати повністю...
1. Що відрізняє Форос від інших місць ПБК?
А далі куди?
А тепер питання: Куди краще поїхати?