Тайські нотатки. Частина 1: Бангкок

Давно збиралася написати про наш відпочинок в Таїланді, де ми самостійно дійшли до деяких тонкощів, щоб це допомогло збираються там відпочити провести свою відпустку максимально комфортно Давно збиралася написати про наш відпочинок в Таїланді, де ми самостійно дійшли до деяких тонкощів, щоб це допомогло збираються там відпочити провести свою відпустку максимально комфортно.

Були в Таї в лютому 2006 року, летіли через путівку від Бібліо-глобуса. В принципі, нас цікавив в основному переліт і трансфер (летіли по спецпропозиції, виходила дуже приваблива ціна на авіаквитки), всі екскурсії, як завжди, планували самі виходячи з інформації в путівниках та інтернеті. У нас був приліт в Бангкок (Красноярські авіалінії з Домодєдово), день в Бангкоку (оглядова екскурсія), ніч в готелі і переїзд в Паттайї, де проживали 9 днів. З Паттайї самі і їздили на екскурсії.

Ну, тепер детальніше. Візу вирішили зробити по прильоту в Бангкок. У Москві подзвонили в посольство і уточнили, в якій валюті можна оплатити візу. Нас запевнили, що беруть як долари, так і бати (ми хотіли поміняти ще тут 50 баксів на Батт в Ощадбанку). По прильоту виявилося, що візу можна оплатити тільки в Батт, тому весь літак дружно вишикувався в кілометрову чергу в єдиний обмінник. Якщо летите над одиночній тюремній камері, то поки один з вас стоїть гроші міняти, інший нехай заповнює анкети, оскільки чергу плавно перекочує в віконце для здачі документів на візу (з собою необхідно мати 2 фото 3 * 4, не всі агентства про це повідомляють). Здали документи, отримали номерок - і сидите, чекайте. Як на табло загориться ваш номер - вперед за паспортом, на контроль і welcome в країну посмішок.

Нас зустріли на мікроавтобусі і повезли в готель. Так, в аеропорту можна взяти безкоштовну карту міста англійською. Річ корисна. Мені не вистачило місця в салоні мікроавтобуса, і я сіла на переднє сидіння поруч з водієм. На нашу часу була глибока ніч, 9-годинний переліт і лівосторонній рух наклалися один на одного, було відчуття, що я сиджу за кермом і їду по зустрічній. Це перше сильне відчуття, отримане відразу після прильоту. Але далеко не останнє.

Поселили нас в 3 * готель White Palace. Номер - стандартний азіатський twin з пультом управління між ліжками. Досить чисто й акуратно. Залишили речі в готелі, прийняли душ і поїхали на оглядову екскурсію. У королівський палац і храм Смарагдового Будди нас не повезли (в Москві обіцяли), повезли в храмовий комплекс Лежачого Будди. Потім покатушки по річках і каналах Бангкока - і назад в готель. Загалом, галопом по Європах, на все про все - 3 години.

Повернулися в готель і вирішили піти прогулятися по місту, заодно і поїсти. Не знаю, яким чином, але перший ресторан, в який нас занесло, виявився пакистанським. Ціни середні, їжа теж. Нічого примітного, тільки все занадто гостро (хоча ми просили not spicy, та й самі звичні до присмаченою спеціями їжі). Трохи походили по розвалам і магазинам, якими рясніє china town, дещо прикупили, втомилися і повернулися в готель, де взяли собі сеанс класичного тайського масажу. Масажистки прийшли в номер, жінки вже у віці, масаж робили акуратно і явно старалися, чайові ми їм з радістю залишили. Вони все питали, як надовго ми в Бангкоку, а дізнавшись, що всього на 1 день, явно засмутилися: видно, з клієнтами в масажному салоні не дуже добре. Сеанс (1 година) коштував 300 батт (1 долар - близько 37 батт). Це був один з кращих масажів, який ми пробували в Таїланді, хоча потім відвідували різні масажні салони в Паттаї.

Вночі вирішили поїхати в злачних район столиці - Патпонг Вночі вирішили поїхати в злачних район столиці - Патпонг. Хотілося погуляти по їх знаменитому нічному ринку імітацій і подивитися на сам квартал розваг. Вийшли з готелю, до нас відразу підскочив водій місцевого моторолера "тук-лою" і запитав, куди нам треба. Хочу зауважити, що з місцевими можна порозумітися як англійською (він у них нехай і ламаний, але щодо зрозумілий), так і жестами. Цей водій англійської не знав, але слово "Патпонг" зрозумів і запитав, чого ми хочемо: "ням-ням" або шоу. Ми хотіли "ням-ням", він сказав "ок" - змовилися на 100 Батт. З урахуванням того, що, судячи з карти, їхати пристойно, - ми погодилися.

Поїздка на тук-туку - другий сильний враження від Тая. Якщо залишимося живі, більше ніколи не сядемо в цю воза !!! Такі думки були. Їхали недовго, привезли нас в якийсь рибний ресторан. Кругом темно, тільки цей ресторан. Ось тут ми, мандрівники з пристойним досвідом, і лоханулись. Я ж знала, що водії тук-лою кидають, привозять в ресторан, з власником якого у них домовленість. Розкриваю карту, кажу водію: "Покажи, де ми ..." Він тицяє в Патпонг ... "Де, - кажу, - заклади розважальні і базар?" - "Там, через квартал". Дивлюся на назву ресторану, криво написаний на дошці. Воно збігається з назвою рибного ресторану, так восхваляемого в путівнику. Тут мій мозок і відключився. "Гаразд, на тобі 100 батт, підемо їсти". Заходимо - в "ресторані" порожньо. Меню жахливе, ціни - офигеть. Не, народ, підемо ми звідси ... Господар щось там кричав про Патпонг в радіусі 100 метрів, але нас уже не було. Кругом темрява, ні душі ... страшно, блін, час годин 11 вечора. Пішли вздовж дороги. Метрів через 500 натрапили на в'їзд в готель якийсь, попросили охоронця показати на мапі, де ми зараз знаходимося. Він показав ... виявилося, що в районі свого готелю, ну в кілометрах 3-4 ... Гаразд, спроба номер 2 виїхати на Патпонг.

Ловимо таксі. "Патпонг" - "Добре". 100 батт. Погоджуємося, тепер все без обману, Патпонг-2, центральна його вулиця. У таксі був кондер і чисто. Не впізнати Патпонг просто неможливо. Не знаю, чи є в Бангкоку ще район, де такі численні вивіски різних піп-шоу. Йдемо в досить приємний ресторанчик. Замовляємо суп том ям (нічого особливого) і рис в ананасі - смачно, багато і не дорого. Місцеве пиво singha теж цілком собі. Погуляли по ринку виробів: краще туди приходити ближче до півночі. Торговці скидають після торгу ціну в 2-3 рази. Є милі штучки. У Паттайя те ж саме дорожче, та й вибір менший.

Купили в 7-eleven карту телефонну, додому зателефонувати. Міжнародні телефони - жовтого кольору. Якщо дзвонити 007 (код міста) (номер тел), то дорожче, ніж через телефонію. Як це робиться - написано на автоматі, там же і тариф. Дуже вигідно, чутно добре.

Наостанок вирішили подивитися на екзотику розпусти Наостанок вирішили подивитися на екзотику розпусти. Чоловік домовився з закликальником, і той привів нас в один бар. Треба було купити по напою (100 батт), і можна дивитися. Дивитися виявилося не на що. На барній стійці ліниво пританцьовував десяток відверто некрасивих тайських дівчат в купальниках. Поруч спливали слиною старезні америкоси і європейці, вибираючи собі дівчинку на ніч. "А де, вибачте, шоу?" - "А, ви хочете шоу ... ну, тоді ще по 100 батт за вхід". Виявляється, на першому поверсі у них заборонено влаштовувати піп-шоу, піднімаємося на другий. На сцені йде то саме шоу в особі однієї тайки. Після закінчення номера зазивала підходить до нас і каже, що ми повинні заплатити ще по 300 батт з людини за кожен номер. Розвертаємось і йдемо: шоу того не варто. На цьому закінчується наше знайомство з індустрією розпусти в Таї. До кінця відпочинку відмахувалися від зазивав як від настирливих мух. Погуляли ще по Патпонг і повернулися на таксі в готель. По дорозі спробували різні фрукти з лотків (ананаси - супер!), Їжу на шпажках (просите без соусу, інакше від одного шматочка заллється сльозами). Я навіть спробувала смажених тарганів, сарану та інших тварин. Чоловік не ризикнув. За смаком нічого особливого - нагадує креветок у панцирі.

На ранок нас відвезли в Паттайї. Вдруге ми потрапили в Бангкок в день відльоту. В аеропорту з'ясувалося, що наш літак зламався, нас поселили в готелі. Тут почалася наша незапланована і трохи екстремальна частина перебування в Бангкоку.

Привезли нас в готель на півночі міста (хороший китайський (!) Готель, 4 *), неподалік від аеропорту, нагодували і сказали, що виїзд в аеропорт в 19-00. Час годину дня. Що робити? Народ весь (цілий літак) пішов в басейн, а нам нудно стало. Згадали про НЕ оглянутих ще палаці і храмі Смарагдового Будди і вирішили поїхати туди. Розкрили карти, прикинули, де знаходимося і вийшли з готелю. Треба зауважити, що цей район виявився чимось на зразок студентських містечок: купа навчальних закладів, дуже чисто (!) І народ говорить по-англійськи, цілком стерпно говорить. Таксі від готелю дуже дороге було, ми сіли на автобус в сторону центру і поїхали. Їхали недовго, оскільки у автобуса була кінцева. З путівника дізналися, що вхід на територію палацу до 15-00. Зрозуміли, що не встигаємо, і вирішили взяти таксі. Домовилися за 150 батт - і встали в пробці. Народ, пробки в центрі Москви відпочивають в порівнянні з готелів Бангкока. Таксист запропонував їхати по платній дорозі highway (ще 60 батт зверху). Поїхали. В районі центру знову пробки (в той день прилітав Ширак в Таїланд, центр перекрили). Коротше, без двадцяти 3 були біля воріт резиденції, але вхідні квитки вже не продавалися :( Прикро, і куди далі? Кругом тук-туки пропонують ... Ні, спасибі, наїздилися.

Напис побачили: публічна бібліотека. Будівля сподобалося, вирішили зайти. На вході до нас підійшов молодий таєць і сказав на очччень гарною англійською, що сьогодні туди не можна, в цей день бібліотека відкрита тільки для ченців. Ми розговорилися, поскаржилися, що не знаємо, куди поїхати. Він сказав, що він студент, що буде радий допомогти іноземцям, намалював якийсь маршрут і запропонував зловити тук-тук всього за 60 батт. Тут ми дізналися, що, виявляється, тук-туки розрізняються кольором номерів. До туристів пристають воділи туків з жовтими номерами, це комерційні моторолери. Їх водії так і намагаються кинути туристів. Місцеві пересуваються на туках з білими номерами, муніципальними. За всю поїздку з вас не можуть взяти більше 60 батт. При спробі це зробити ви можете поскаржитися в поліцію. Цей таєць зловив для нас тук, щось показав на карті водію і сказав нам, що намалював для нас маршрут, по якому не возять туристів. Ми розпрощалися, побажавши один одному удачі.

Водій теж непогано говорив по-англійськи, був дуже привітний, щось розповідав про Бангкоку Водій теж непогано говорив по-англійськи, був дуже привітний, щось розповідав про Бангкоку. Ми відвідали кілька красивих храмів (бачили в одному навіть медитує ченця), величезний міст, красиву статую Будди, годували біля храму птахів і риб, якими кишіла вода. Буддисти вірять, що за таку благу справу вам плюсик в розділі добрих справ ставиться. Каталися досить довго, потім нас таксист привіз до зупинки річкового трамвайчика, де ми повинні були почати свій зворотний шлях в готель, як порадив наш новий знайомий-студент. При спробі заплатити водію 100 батт замість 60 (дуже вже він намагався) той спочатку відмовлявся: мовляв, не можна. Але ми наполягали, і він був дуже радий чайових. Купили квиток на трамвай. Човен типу каное з мотором ... Дуже великого каное. Ним користуються місцеві: забавно, особливо кондуктори, які прив'язані тросами і пересуваються по краях борту, щоб квитками пасажирів. Ось вже точно рух без пробок.

Вийшли на зазначеній нам станції і пересіли в наземне метро (Sky train). Це, напевно, найдорожчий вид громадського транспорту. Явно тільки середній клас ним користується. Квиток коштує приблизно 80 батт з людини, квиток треба зберігати до кінця поїздки. Доїхали до місця, де взяли таксі на початку поїздки. Час 18-00, через годину від'їзд в аеропорт, а тут пробка стоїть намертво. Запізнюємося. Місцеві об'їжджають пробки на мототакси, але по 150 батт шкода було з людини віддавати, з кілометр пройшли пішки, пробка на кшталт розсмокталася, поліцейський допоміг спіймати таксіметр і за лічильником поїхали в готель. Вийшло зовсім недорого, всього 60 батт. У 18-45 влетіли на ресепшн, встигли ... Найсмішніше, що, поки нас не було, оголосили, що літак так і не полагодили і виїзд з готелю перенесли на завтра на 13-00. І варто було так поспішати ?! На наступний день полетіли-таки додому, хоча я б ще там залишилася.

Про Паттайя і екскурсіях напишу в другій частині.

Тайські нотатки. Частина 2: Паттайя

Таnitka, [email protected] .

Коментувати можут "Тайські нотатки. Частина 1: Бангкок"

Де, - кажу, - заклади розважальні і базар?
А де, вибачте, шоу?
Що робити?
Прикро, і куди далі?
00. І варто було так поспішати ?