Бас туристик барселона

Барселона. Потрібна порада

Дівчатка, потрібні поради по Барселоні з серії "як осягнути неосяжне?" Через місяць летимо до Іспанії в Коста Дораду перший раз. Будемо жити в Салоу. Дуже хочу з'їздити в Барселону. Начиталася вже купу інформації в інтернеті і розумію, що на все у мене просто не вистачить часу. Оскільки добиратися до Барси від готелю більше години, максимум зможемо з'їздити 3 рази. Дітей двоє - 3,5 року і 10 років. На 2 дні хочу брати квитки на Бас Туристік. Нужен совет що все ...

niña і я: Барселона ми до тебе! частина 1

* Niña - дівчинка (ісп) - Намагаюся слідом за донькою вчити мову :) Отже, поки не забулося. Дата поїздки з 4 по 11 лютого. Що з наших планів вийшло і фото в другій частині. Інакше занадто довгий пост. Організаційні питання до: 1) переліт ......

2 жовтня 2013, 1:35

Європи-2013,. День 6. Барселона. Bus Turistic

Барселона - величезне місто з 8-ми, а то і більше -полосним рухом. А головні визначні пам'ятки, пов'язані, в основному, з ім'ям видатного іспанського архітектора Антоніо Гауді, знаходяться на великій відстані один від одного. Тому місто ідеально оглядати за допомогою екскурсійних автобусів Бас Туристік. Це програма муніципалітету, яка діє з 1987 року! За цей час робота автобусів так налагодилася, що діє без сучка-рівнесенько. Сенс її в тому, що, купивши квиток на Бас Туристік, ви отримуєте можливість протягом 24 (26 євро) ...

Активний відпочинок

Обговоріть вашу тему в співтоваристві, дізнайтеся думку активних користувачів Бебіблога

Перейти до спільноти

Лілу

6 вересня 2014 року, 16:05

Іспанія 2014. частина 2. Барселона

А далі була Барселона незвичайний, приголомшливий місто .. Знаєте, я очікувала чогось дико галасливого, брудного, налаштовувалася, що враження будуть неоднозначними. Але я закохалася Так, народу тьма .. да, шумно .. але як же там здорово. Це складно описати, це треба відчути. Я жадібно в усі вдивлялася, хотіла все увібрати, насититися .. звичайно, одного дня не те, що мало, це майже ніщо! Але його досить, щоб зрозуміти-туди хочеться повернутися! Ну да ладно, почнемо з ранку)

Барселона

Я дуже давно мріяла опинитися в Барселоні. Відпочинок планувала заздалегідь. Читала багато інформації, постів, форумів. Питала ради і становила план поїздок. http://www.babyblog.ru/community/post/travel/1734731 1 день. Бас Туристік синя веткаПлощадь Каталонії - Будинок Бальо, Міла - Саграда Фамілія - ​​Парк Гуель -Тібідабо - Космо Кайша.2 день. Бас туристик червона веткаПлощадь Іспанії - Монтжук - Парк Жоана Міро (?) - Акваріум3 день.Зоопарк - Парк Сьютаделья - Рамбла - Готичний квартал

1 жовтня 2013, 11:15

Європи-2013,. День 5. Переїзд в Барселону. Знайомство з містом

Сьогодні ми покидали Валенсію, щоб перебратися в Каталонію і її серце - Барселону. Великий мегаполіс з чисельністю населення понад 1,6 млн., Десятий за величиною місто в Євросоюзі. Начитавшись захоплених відгуків, ми очікували від Барселони невиліковним казки. Десь писали, що фотік там можна не ховати ні на хвилину, так все прекрасно.

Читати повністю... Читати повністю світла Гераева

19 жовтня 2011, 17:57

Наша подорож до Іспанії. Частина 2. Барселона.

Барселона .... який чудовий місто ..... На елетрічке зі станції Салоу вирушили ми "дикуном" до Барселони. Там, вийшовши з вокзалу ... підходиш до ларька з продажами квиток на "Бас Туристік" ну і набувають квитки ... а потоооом ... Загалом ось за якою схемою ми бродили: з цим квитком заходиш в автобус, який їздить по колу по 3 м маршрутам6 червоний, синій і зелений, при вході видають навушники з аудіогідом на рус мові, гід розповідає про проїжджаючих повз пам'ятки ... і предлагае вийти на якийсь ніб.остановке, попередньо розповівши що ж нас там ...

9 жовтня 2013, 1:38

Європи-2013,. День 11. Будапешт днем

Зараз, розгрібаючи фотки, я усвідомлюю, що Будапешт таки особливий, прекрасне місто, такий же чудовий, яким він здався нам з вікна туристичного автобуса майже 3 роки тому. І як ми мали рацію, вирішивши повернутися в нього, щоб "закрити гештальт". Є моменти, на які тут просто не варто звертати уваги, наприклад, сміття скрізь і всюди, не вбирається ніколи мусорки, діти, гребущіх сміття руками ... Зате саме місто з його гарячими купальнями, замком Сплячої Красуні, нічними водами Дунаю, пряниковими палацами, величним будівлею парламенту і ...

Читати повністю... Читати повністю Olen'ka

6 листопада 2011, 17:12

Барселона, лютий 2011. Міські нотатки.

Якби на свята ми завжди отримували в подарунок саме те, чого найбільше хочемо, то я давно б уже побувала в кругосветке, а то і не однієї! Озброєна цією думкою, я задумала спонтанну поїздку в Іспанію на нашу п'яту річницю весілля. Були деякі сумніви з приводу погоди в кінці лютого, але виявилося, що температура + 17-20 С, багато сонця і мало туристів - це більш ніж ідеальні умови для міського відпочинку. Купила квитки, забронювала готелі, розповіла чоловікові. Спочатку в плані ...

Коста Брава і не тільки

Всім привіт!!! Великий і полум'яний)))) Я з корабля на бал, тому на жаль поки опишу все враження коротко)) Мв жили з Темко і моєю молодшою ​​сестрою на дачі, а потім ми з чоловіком полетіли до Іспанії, тільки сьогодні прилетіли ... А завтра знову їду на дачу тижні на 2, а потім на початку серпня до Сережкин батькам до Ульяновська - вобщем все літо в роз'їздах ... Про дачу сказати особливо нічого - комарі, шашлики, полуниця ... Поки я там жила з Темко він тільки за ...