Квиток на Ейфелеву вежу

Владислава

10 лютого 2012, 10:38

Купили квитки на Ейфелеву вежу

Вирішили ми з чоловіком не стояти в черзі за квитками в Парижі, а купити квитки на вежу через інтернет і купили, все оплатили по кредитній карті, 2 квитка до 3 поверху обійшлися за 28 євро. Залишилося їх тільки роздрукувати і вперед. а ось і сайт http://ticket.toureiffel.fr/

Діснейленд Париж.

Всі квитки вже забронювали. Оплачені екскурсії, готелі, машина. Залишилося купити квитки тільки в Діснейленд. Знайшла посилання, де пояснюють, як можна купити квитки зі знижкою. Роблю закладку для себе. Але, може бути, ще кому-небудь стане в нагоді :)) На Ейфелеву вежу не вдалося купити квиток через інтернет. За 2 місяці до поїздки вже он-лайн квитки були розкуплені. Доведеться стояти в черзі ...

Париж в липні

Я з дитинства звикла практикувати візуалізацію і представляти найсміливіші очікування від життя. Іноді трапляється так, що багато наших бажання виконуються буквально одне за іншим - ловіть момент! Так ми з чоловіком мріяли побувати на концерті Coldplay, а я оч .....

Читати повністю... Читати повністю березня

28 березня 2015 року, 12:16

День Театру в Парижі

Пару років тому ми відзначали Свєтін День Народження на Ейфелевій вежі. (Це був її перший візит до Франції) Вчора ми відзначили так само мій! Це був, якщо чесно, мій перший д / р не в Москві. Ось так!

Активний відпочинок

Обговоріть вашу тему в співтоваристві, дізнайтеся думку активних користувачів Бебіблога

Перейти до спільноти

Питання по Ейфелевій вежі

Їдемо скоро в Париж. Уже купили квитки для підйому на Ейфелеву вежу на ліфті. Але сьогодні вирішили, що з нами поїде ще одна людина. Квитка на нього звичайно немає і на сайті в продажу квитків на цей час вже немає. Вичитали, що для підйому по сходах чергу набагато менше. Ось вирішили додаткову особу відправити таким шляхом. Питання такі: 1. Люди, які піднімалися на ліфті, і люди, які піднімалися сходами, на 2 поверсі виявляються на одній і тій же оглядового ...

замочок любві🔐

Сашуля так чекала зустрічі з Парижем !!! Я думала ну приїдемо ми, ну і добре. Але ні - у неї був феєрверк емоцій! Як вона стрибала від щастя, побачивши Ейфелеву вежу! Кожен день, кожна нова визначна пам'ятка викликали у неї непідробний інтерес! За кілька днів до від'їзду вона намалювала для феї Ейфелеву вежу і ми поклали малюнок в поштову скриньку. Кожен день по кілька разів вона перевіряла його ... І ось одного разу малюнка в ящику не виявилося ... А замість нього лежали квитки в ...

Питання про музеї парижа

Дівчатка, підкажіть, пож-ста! Летимо в Париж, знайшла інформацію, що краще в музеї купувати квитки заздалегідь на сайтах. Наприклад, на Ейфелеву вежу і в Лувр. У мене ось що цікавить -як мені потім забрати цей квиток? підійти до каси? тобто все одно доведеться відстояти чергу? І ще - побачила якісь карти для відвідування музеїв на 2 дня, 5, тиждень. Тобто по ній в багато музеїв вхід безкоштовний. Чи варто її брати?

Париж. Ейфелева вежа.

А я завів з француженкою каверзи, Мої друзі тепер - і П'єр, і Жан.І ось плюю я з Ейфелевої Башнін голови безтурботних парижан! Звичайно не відвідати її ми не могли)). Не раз з ранку спостерігаючи які черги спостерігаються біля підніжжя вирішили прийти заздалегідь.

Читати повністю... Читати повністю Оксана

9 серпня 2014 року, 00:39

Подорож в Париж (день 2 - після обіду)

Продовження. Початок тут і тут В гостинці ми збиралася тільки приймати душ і спати, тому розглядали тільки бюджетний варіант. Головним при виборі було: 1. Щоб було не далеко від станції метро, ​​так як в основному збиралися їздити на ньому. 2. Щоб поруч був великий продуктовий магазин, так як збиралися в основному харчуватися самі. У підсумку в ресторанах-кафе харчувалися за 10 днів лише три рази: обід в Вільнюсі, обід в Діснейленді і обід у неділю (так як магазини в неділю закриті) ....

Читати повністю... Читати повністю Reggy

24 січня 2017, 13:29

Переліт при вагітності. Моя історія.

Всім привіт! В інтернеті купа дісскуссій про перельоти під час вагітності, сама облазила все форуми перед тим, як прийняти своє рішення. І ось ділюся своїм досвідом :) Ще в минулому році запланували поїздку в Париж, купили квитки і готель. Тільки потім до мене дійшло, що якщо завагітнію, то переліт буде проблемою. Малюка тільки недавно почали планувати, перші два цикли все тихо, з чоловіком вирішили, що дається нам ще один шанс гульнути в подорож :)) А тут незадовго до Нового року радість- дві ...

Пізанська вежа в професіях

Грати в Пізанську вежу ми вирішили професійно, тобто через професії. Для початку, вибрали аналітика: дістали вже вивчену Ейфелеву, порівняли, з'ясувавши, що вежі схожі тим, що відрізняються оррігінальностью споруд: відмінності - використовувані матеріали і якість роботи (це я так, скоріше для себе, закинула камінчик в город геодезистів італійців), прикріпили наші макетик на географічне місце ...

Романтична подорож до Португалії

Наша подорож відразу ж почалося з пригоди. Летіти ми повинні були в Лісабон зі стикуванням в Амстердамі, але рейс з Москви затримали і ми не змогли б встигнути на другий рейс і повинні були провести ніч в Амстердамі. Тому було прийнято рішення терміново Поміняти .....

Читати повністю... Читати повністю Дар'я

23 листопада 2015 року, 19:42

Париж Брюссель !!!

Привіт, девочки !!! Мій невеличкий твір про літню мандрівку !!! З дитинства мріяла відвідати Париж .. і ось .. збулося ... Залишила я своїх чоловіків вдома, взяла подругу іііі .. вперед.

Читати повністю... Читати повністю Настя

14 серпня 2016, 23:40

Апрель ... Париж

Від мене раптом кудись втекли всі слова. Період Абсолютно не письменства. Тому я замість того, щоб цікаво розповідати, швидше за протоколюється, просто щоб самій потім згадати, що і як там було. Загалом, якщо хто засне, чи не дочитавши і до середини, я не винна. *** Колись давним давно Париж став моєю першою закордоном. До цього він був моєю найбільшою мрією багато -багато років, що, в общем-то, не дивно, якщо врахувати, що в школі я вивчала французький, а в підлітковому віці ...

Читати повністю...

Дитячий концерт Кабаре-бенду "Срібне весілля" - "Музвка ВСЕ!"

Єврейський культурний центр на Нікітській ім. Ральфа Гольдмана запрошує на Пурим для всієї родини Місце проведення: Центральний будинок художника, Кримський вал, 10 27 березня, 17.00 У програмі свята: - дитячий концерт кабаре-бенду «Серебряная Свадьба» "Музика - все" (виконується на швабробасах, трубодуях, шлангофонах, дурдудках , шахових дошках і т.д.); - інтерактивний пурімшпіль; - клоуни, ходулісти, фокусники; Ціна квитка: 750-1500 рублів Квитки можна придбати в касах ЕКЦ (+7 495 787 45 60/67). І на сайті www.jcc.ru 0 + В програму «Музика - все!» Увійшли пісні, які ...

Що подивитися з дітьми в Паттайя, Відгук про парк мініатюр Міні Сіам

Подорожі з дітьми / Блог / Подорожі / Таїланд Територія велика Завжди забавно повернутися кудись через кілька років. У Міні Сіаму в Паттайя я була близько 11 років тому і тоді він мені здався величезним і незвичайним. Але зараз я вже побувала в багатьох подібних парків світових мініатюр, недавно в Китаї наприклад, в більш цікавому, так що враження спокійніше. Втім, якщо ви приїхали в Паттайї з дітьми, то це відмінне місце, щоб показати їм відразу всі основні визначні пам'ятки світу ...

3 квітня 2014 року, 1:05

Париж

У Парижі ми провели два дні-їздили з нашого села. Дороги не дешеві через 2 дорослих та 2 дітей єдиний квиток на день коштував 48 євро. Приміська двоповерхова електричка їде близько 40 хвилин прямо в центр Парижа. Пам'ятки розкидані по всьому місту, а оглянути хотілося по-максимому, тому спланували два маршрути. У перший день-Опера (візуально), Лувр (походити всередині), Ейфелева вежа.

Читати повністю... Читати повністю Марина

1 квітня 2015 року, 17:50

Париж, березень 2015

Почну з того, що планувати поїздку я почала аж в серпні, мене мучила думка про те, що у нас трьох є річні візи в Європу і Агата майже безкоштовно може помандрувати до 2х років. Тому я почала дивитися квитки в різні міста, в підсумку вибір зупинився на Парижі.

Читати повністю... Читати повністю Марина

1 квітня 2015 року, 10:27

Агата в Парижі, березень 2015

Наша передріздвяний Прага!

Іноді настає такий момент, коли розумієш, все! Потрібна перерва. І хочеться відволіктися, відключиться хоча б на якийсь час від дітей, турбот, роботи, від звичного ритму життя ... і ти відправляєш в коротенький відпустку. З чоловіком, або з друзями / подругою, а краще як вийшло у мене. І з тими і з іншими! ) Дивно, я завжди мріяла побувати в Празі, але якось не складалося. Завжди залишала «на потім». Встигне. Це ж поруч, не дорого і нікуди не втече!

Читати повністю... Читати повністю Аліна

12 грудня 2014 року, 9:44

Ожила історія.

Серед фотографій минулого є такі, за якими ховається ціле життя, доля і своя історія. Вони німі свідки подій і атмосфери тієї епохи, що вже ніколи не повториться на Землі. Якщо тільки люди не винайдуть машину часу.

Читати повністю... Читати повністю Олена

23 ноября 2012, 18:10

Париж

Париж - це місто. Париж - це мрія. Париж - це незвичайна атмосфера, просякнута мистецтвом, романтикою і пригодами. Париж - це те місце, де треба побувати кожному. «Побачити Париж і померти», - заїжджена фраза. Однак, насправді все трохи інакше. Париж треба побачити не для того, щоб померти, а для того, щоб жити далі і дихати в ритмі Парижа. Тому що Париж - це свято, яке завжди з тобою, - сказав якось Хемінгуей. І не помилився! Так, Париж - це мрія, і ...

Читати повністю... Читати повністю Іринка

14 листопада 2015 року, 1:09

Тбілісі. День 2.

Погода нас не радувала. Було вогко. І похмуро. Але настрій все одно хороше! (Плюс ще й відмінне грузинське вино періодично допомагало :-))) Знову вийшли-метро, ​​дві зупинки і гуляяять .. Фонтани .... зелень ... мене, після нашої пустелі, неймовірно тішило ... Відео - https: / /www.instagram.com/p/9aiZwEPM82/?taken-by=flame_i

Франція Париж

Розповідь про те, як я організувала сімейну поїздку в Париж .. Напишу одразу, що вже давно поїздки я організовую самостійно, без допомоги турагенств ... Квартиру я бронювала в січні .. Почалося з того, що при виборі готелю і аппартах в Парижі я була трішечки шокована ... Якщо порівнювати з іншими європейськими країнами / містами розцінки в Парижі були значно вище .... на букінгу за квартиру в "неприкольно" районі просили за тиждень близько 200 євро за добу ... в результаті моніторила інтернет і на ББ хтось підказав мені сайт, де можна ...

Читати повністю... Читати повністю Ев.А

12 жовтня 2012 22:07

Прага. Частина 2.

Частина 1 тут. ДЕНЬ 2. Сьогодні погода похмура. Небо біле і сонця зовсім немає. Тому сьогодні я не зможу вас порадувати соковитими яскравими фотографіями. Але щось цікаве покажу.) Сьогодні нас чекає Петршин пагорб - з нього відкриваються чудові види на Прагу, все шпилі і мости, і сині дали ...

3 жовтня 2013, 15:29

Парки Європи + Діснейленд на шкільні канікули

Пропоную вам унікальний тур, який буде дуже сподобається дітлахам-школярам! Тур включає в себе відвідування таких парків розваг, як Брюпарк в Брюсселі, Діснейленд, Парк Астерікс і Аквапарк в Парижі, Європа-Парк в Страсбурзі, парку Фантазія ЛендТУР ДУЖЕ ПОПУЛЯРНИЙ СЕРЕД СІМЕЙ З ДІТЬМИ! Виліт з Москви 26.10 на 10 днейОпісаніе туру: 1 день, Москва ДюссельдорфВилет а / к "Air Berlin" (DME)

Читати повністю...

Париж! Діснейленд! Франція! Травень 2013!

Нарешті дійшли ручки написати наша розповідь про травневий Париж, можливо комусь стане в нагоді) Маршрут я складала сама: 4 дня в Парижі і 3 дні в Діснейленді: Оселилися ми в квартирці на 4 дні поруч з собором Сакре Сер, 5 хвилин пішки до площі з якої відкривається весь париж:

3 жовтня 2013, 17:18

Парки Європи + Діснейленд на шкільні канікули

Болгарія, 20 червня - 3 липня 2015

Дівчатка-дорогулечкі, всім привіт! Вже за традицією їжу пост про відпочинок під час відпочинку)). Цього разу наш вибір на літню відпустку випав на Болгарію. У цій країні ми жодного разу не були, відпустку я планувала заздалегідь, готель бронювала за півроку і квитки купувала ще в грудні. Тоді курс євро був величезним і непередбаченим, тому взяли готель, який працює за системою "все включено". Готель Odessos Park Hotel, 4 зірки, бронювала через booking. Квитки купувала авіакомпанію S7 з нашого ...

Читати повністю... Читати повністю Helena

17 листопада 2015 року, 22:47

Франція.Дісней і долина Луари

Кажуть нудно в співтоваристві стало. Розповім тоді про нашу подорож до Франції, конкретно в Діснейленд, долина Луари і трохи Нормандії. Красномовні відгуки пишу вкрай рідко, намагаюся більше по справі, по фактам. Може кому то сподобається наш маршрут і ви вирішите його повторити.

Читати повністю...

Якщо пункт призначення Аліканте (Іспанія), аргумент * за * - летіти через Мадрид.

Ціни на переліт Москва -Аліканте-Москва сезон 2013, виявилися відчутно вищими за торішні, тому ціна на переліт Москва-Мадрид-Москва, виглядає більш привабливо, навіть з огляду на квиток на поїзд Мадрид - Аліканте. А ось аргумент, який я хочу привести - це сам вокзал Аточа (Estación de Atocha) - він вважається однією з визначних пам'яток Мадрида, його обов'язково варто відвідати, щоб зрозуміти, що очікування поїзда може бути не просто приємним, але і захоплюючим.

Читати повністю... Читати повністю Олена

9 жовтня 2015 року, 21:44

Німеччина-Франція

Змоталися ми в серпні на Кіпр, приїхали і зрозуміли - треба відпочивати! Удвох! Тому що коли натовп, діти і робота, то жити можна, але недовго)) Олексій, що для нього абсолютно не характерно, просто запитав мимохідь, що я роблю в кінці вересня. Я сказала нічого, абсолютно вільна) Тут він проявив себе справжнім чоловіком. Підметушився, купив квитки нишком і повідомив новину, що їдемо в Німеччину, там беремо машину напрокат і везе він мене в Париж. Я в передчутті поїздки нігті згризла ...

Читати повністю... Читати повністю Anet Voskresensk

16 лютого 2014 року, 17:08

Активний відпочинок з дитиною. Канікули в Європі!

Напередодні сезону канікул і відпусток у багатьох матусь стоїть питання гостро - куди податися з дитиною в період канікул? Природно море! Це безспірне момент, тому що відпочинок на морі - це наше здоров'я на будующий рік і заряд енергією! Але, крім пасивного відпочинку, є і відпочинок з інтелектуальним ухилом, який допомагає нам пізнати світ, доторкнутися до інших культур. Тому, вважаю, екскурсійний відпочинок - це невід'ємна частина для дітей і дорослих.

Франція. Париж-Версаль.

Були у Франції, 5 днів. Поїздка була затьмарена нервування, візи нам дали тільки за добу до вильоту ... це при наявності квитків, оплачених номерів .. але візи дали, день в день, якщо б літак затримався з вильотом, думаю проблеми б були немаленькі ... А далі коротенько і з фото

12 серпня 2014 року, 17:13

6-й День народження.

Нарешті, зібралася з думками написати про нашому святі. Хоч це була середина наших французьких канікул, але почну саме з цього дня, тому що ідея поїздки була саме в святкуванні Дня народження в Парижі. Ася мріяла про День народження в Діснейленді вже року 2. Але раніше ми не наважувалися. Думали, що ще маленька. І ось, напередодні шестиріччя, ми зрозуміли - саме час. Я ще навесні купила квитки на літак. І ми почали планувати маршрут. Одним Парижем вирішили не обмежуватися. Замахнулися на більше ...

Читати повністю...
У мене ось що цікавить -як мені потім забрати цей квиток?
Підійти до каси?
Обто все одно доведеться відстояти чергу?