Айя-Напа, острів Кіпр

5. Прогулянка на віслюках, екскурсія Айя-Напа, Кіпр
  6. Готель і вулиці міста Айя-Напа, Кіпр
  7. Як ми проводили свій день відпочинку в Айя-Напі, Кіпр

Місто-курорт Айя-Напа, його ще називають Ая-Напа (турецька назва Aya Napa, англійське - Ayia Napa) розташований в східній частині республіки Кіпр і умовно відноситься до грецької частини острова. У перекладі з грецької назва міста Ая-Напа дослівно означає «святий ліс» або «священний ліс». Таку назву місто отримало у зв'язку з тим, що Айія означає «святий», а Напа «деревна алея», так як в стародавні часи район, навколишній місто, був покритий густим лісом.

Курорт Айя-Напа має репутацію самого запального, веселого і динамічного курорту Кіпру. Тут завжди багато молоді, розваг і дуже жвава нічне життя. Є місяць парк, аквапарк, а також розвинені морські види спорту.

В Айя-Напі аеропорту немає, найближчий міжнародний аеропорт знаходиться в місті Ларнаки. До готелю ми доїхали досить швидко, за 25-30 хвилин. На Кіпр ми їздили на початку вересня.

Море і пляж Айя-напи, Кіпр

Щодня ходили на пляж Ніссі Біч (Nissi Beach), вірніше їздили. Чисте тепле море, зі зручним заходом, йдеш далеко і все ще досить дрібно.

На пляжі біло-золотистий пісок. Пляж досить чистий, одне але, багато недопалків. Мабуть для європейців це не сміття, весь інше сміття викидають в урни, а ось чебони, там, де покурили.

Ніссі пляж відмінно підійде, як для молодіжного, так і для сімейного відпочинку з дітьми.

Кафе і ресторани розташовані вздовж усього пляжу. У полуденну спеку можна присісти в одному з кафе і насолодитися прохолодними напоями в тіні навісів.

Парасольки і шезлонги на пляжі платні. Парасолька + шезлонг на день стоять 7,5 євро, а шезлонг - 5 євро.

На пляж ми ходили по обіді, так як до обіду занадто жарко і в основному проводили час в готелі біля басейну.

На пляжі пропонуються різноманітні морські розваги - катання на банані, таблетці, надувних каяках, гідроциклах, водних лижах, політ над морен на парашютех, виїзд на прогулянковому катері у відкрите море.

Ми каталися на гідроциклі. 10 хвилин коштує 40 євро. Каталися в перший раз, отримали масу незабутніх відчуттів, дуже сподобалося. Катання на гідроциклах не входило в наші плани, спочатку хотіли зайнятися дайвінгом, але поговоривши з місцевими, передумали. Виявляється дайвінг в Айя-Напа не популярний, кажуть він там убогий, по типу турецького. Ось ми і вирішили покататися на гідроциклі. Тепер навіть не знаємо, що нам подобається більше, катання на гідроциклі або дайвінг, навіть сказати складно, але після «гідрокатанія» дайвінг, на цей раз, нам був не потрібен.

Їжа в Айя-Напі, Кіпр - вулична, в кафе і ресторанах

У центрі міста велика різноманітність кафе, пабів і ресторанів. Також багато лотків з вуличною їжею.

Зазивали на вулицях і офіціанти непогано говорять по-російськи.

З вуличної їжі поширені намети з піцою. Підходиш до кіоску, на вітрині крутяться піци з різними начинками, вибираєш шматочок, тобі його подають на паперовій тарілочці. Відходиш в сторонку і їж. Шматочок піци коштує € 1,20.

Крім цього в місті є й інші види швидкого харчування. Ми часто так перекушували. Хоча перекус на двох в крамниці швидкого харчування обходиться приблизно стільки ж скільки обід в ресторані.

Ціни в ресторанах на порцію будь-якого страви складають приблизно 8-13 євро. Порції великі, часом однією порцією цілком можна наїстися удвох. Найвідомішим і найпоширенішим блюдом на Кіпрі є кіпрський шашалик. Кіпрські шашлики бувають з самих різних сортів м'яса і морепродуктів.

На фото обід в ресторані: паста карбонара - € 8 і традиційної кіпрське блюдо - Мезі. Найчастіше мезе буває м'ясним або з морепродуктів. Ми взяли м'ясне мезе. У порцію традиційного кіпрського страви входило асорті з м'ясного шашлику (свинина, курка і ін. М'ясо), асорті зі свіжих овочів і кілька видів соусів, а також коржик. Коштує таке блюдо 13-20 Євро на людину.

Коштує таке блюдо 13-20 Євро на людину

Луна-парк Айя-Напа, Кіпр

Луна-парк в Айя-Напа - Parko Paliatso, розташований в самому центрі міста. Це парк атракціонів, розваг, що знаходиться за адресою: Nissi Avenue, 5340 Agia Napa, Cyprus.

У ньому, як і будь-якому іншому парку знаходяться атракціони, різні каруселі та інші розважальні штуковини. Яких-небудь особливих або супер екстремальних розваг немає.

Яких-небудь особливих або супер екстремальних розваг немає

У парку також присутні кафешки, сувенірні ласки, кіоски з закусками, солодощами і солодкою ватою.

Нас особливо привернуло велику колесо огляд. З нього відкривається прекрасні види міста і околиць.

З нього відкривається прекрасні види міста і околиць

Магазини, ціни в Айя-Напі, Кіпр

Невеликих магазинчиків в місті багато. Ціни в них на продукти не дешеві, наприклад 2-х літрова бутялка Кока-Коли коштує близько 5 євро.

Біля луна-парку є продуктовий магазин з оптовими цінами. Ми в перші дні намагалися дізнатися, де він знаходиться, але все говорили, що немає такого магазину ... може якось не так пояснювали .. Але потім самі його знайшли. Ціни там дійсно дешевше, ніж в магазинах міста.

У магазинах Айя-напи потрібно бути уважнішими, можуть і обдурити. Так ми купили флакончик духів Miss Dior Cherie 50 мл. за 13 євро. На вітрині в пробники були оригінальні духи. Коробочка з купленими нами духами була упакована в целофан і розпакували ми її вже по приїзду додому, виявилося, духи не ті, запах інший, етикетки наклеєні криво, в загальному, підробка.

У місті продають велику різноманітність Кіпрських вин. Пляшка вина 0,7 літра коштує 2,5 євро. Нам кіпрське вино не сподобалося.

Прогулянка на віслюках, екскурсія Айя-Напа, Кіпр

Вирішили з'їздити на якусь екскурсію по околицях Айія-напи. Гід так барвисто розхвалював екскурсію: прогулянку (катання) на віслюках. Розписував що нас привезуть, познайомлять з віслюками, спеціально навчена людина по пиита темпераменту підбере кожному свого ослика. Далі кожного з нас разом зі своїм осликом відведуть на зелену галявину, де нам роздадуть плоди свіжих бобів і ми погодуємо віслюків, щоб вони звикли до нового тимчасового господаря ... Коштувала така екскурсія 35 євро з людини.

В реалії виявилося так. Їхали ми до місця більше години в кожну сторону. Приїхали на ферму, там стадо ослів, кожному з нашої групи по вазі і росту швидко підібрали ослика. Боби для віслюків, потрібно було купувати окремо. Один такий пакетик корму для віслюків стіл 2 євро. У нас дрібниці було не багато, здачі ж у них з великих купюр не було, принаймні так говорили. Тому ми купили один пакетик бобів на двох і на невеликому піщаному п'ятачку погодували віслюків. На місці годівлі віслюків було дуже пильно, бо замість зеленої галявини там виявився піщана ділянка землі, на якому від копит і постійного тупцювання віслюків піднімалися клуби пилу. Далі ми сіли кожен на свого осла і прокотилися на них невеликий гурток. Все катання зайняло хвилин двадцять.

Все катання зайняло хвилин двадцять

Під час катання на віслюках нас фотографував фотограф. Після екскурсії пропонували купити вже готові і заламіноване фотографії за ціною 10 євро за штуку. Фотографії звичайно вийшли гарними і якісними, але таких грошей вони не варті, тому ми поки розглядали фотографії швидко сфотографували їх на телефон. Ось одна з цих фотографій, як кадр з минулого))

Ось одна з цих фотографій, як кадр з минулого))

Крім віслюків на території ферми мешкає і інша живність

Далі нас провели по невеликому етнотурістіческому комплексу. У комплексі представлені будинки з внутрішнім оздобленням, які розповідають про те, як раніше жили на Кіпрі. Щось схоже на Козацьку станицю Атамань в Краснодарському краї. Під час екскурсії нас ознайомили з побутом місцевих жителів, їх звичаями і традиціями.

Після нас годували і розважали. Стіл був шведським, складався з декількох салатів, закусок, гарнірів і м'ясних страв. З напоїв було вино, яке теж можна було набирати, скільки хочеш. Ми в кінці обіду хотіли підійти і набрати собі в пляшечку вина, але бочки були вже порожні ... встигати треба було раніше.

Під час обіду перед нами виступали двоє чоловіків, розважаючи національними кіпрськими танцями. Виконували і знаменитий танець зі склянками. Після вони викликали всіх бажаючих вивчати місцеві танці. Було досить весело.

Було досить весело

Незважаючи на обід і розваги з танцями, 35 євро за таку екскурсію все одно дорогувато. На всю екскурсію у нас пішов цілий день.

Готель і вулиці міста Айя-Напа, Кіпр

Зупинилися ми в готелі Tsokkos Holidays 3 зірки.

Готель розташований в самому центрі міста, біля так званої вулиці дискотек. Вулиця дискотек - це вулиця, на якій знаходяться нічні заклади - клуби, бари. Днем ця вулиця просто вимирає, а ввечері і вночі на ній кипить життя, веселящиеся люди гуляють по ній, переходячи з клубу в клуб.

Готель бронювали за найвигіднішими цінами ще вдома через сайт онлайн бронювання готелів Roomguru . Рекомендуємо також скористатися системою бронювання готелів Booking

Від готелю до пляжу Ніссі Біч далеко, пішки хвилин 40. Можна дістатися на автобусі, проїзд коштує 1,5 євро. Або на мікроавтобусі, таксі, розрахованому на 8 посадочних місць. Мікроавтобуси стоять прямо навпроти зупинки. Водії самі підходять до людей на зупинці і запитують кому на пляж, коли набирається повна маршрутка, пасажирів без зупинок відвозять до пляжу. Проїзд в таксі до пляжу коштує стільки ж скільки проїзд у громадському міському транспорті - € 1,5.

Хоча готель і розташовувався в центрі міста і далеко від пляжу, ми аніскільки не пошкодували, що вибрали саме його, оскільки біля готелів що у пляжу немає такого розмаїття кафе, ресторанів, магазинів і нічного життя. Приїхавши в місто на автобусі, наприклад, в клуб, назад доведеться повертатися вже на таксі, а це коштує набагато дорожче.

Недалеко від готелю в пішої доступності є невеликий пляж, ми на нього прийшли в перший день. Але цей пляж нам не сподобався, дикий, чи не облагороджений, з галькові узбережжям. Відпочиваючих на цьому пляжі ми нарахували рівно три людини.

Відпочиваючих на цьому пляжі ми нарахували рівно три людини

Десь по дорозі на пляж

Також в пішої доступності від готелю є ще один досить широкий пляж - Пантаху Біч (Pantachou Beach), але ми на нього не ходили, розповісти нічого не можемо.

У вартість готелю входило харчування шведський стіл сніданок і обід або вечерю на вибір. Ми вибрали сніданки і вечері. Їжа смачна і різноманітна. Велика кількість страв, особливо на вечерю. Якщо замість вечері взяти обід, то на обід їжа вже не рясніє великою різноманітністю, оскільки обідає мало народу. Так що тим, хто для відпочинку вибере цей готель, радимо вибирати вечерю.

На сніданок нам подобалося брати картопля фрі і бекон. Було дуже смачно. Що на сніданок, що на обід або вечерю краще не приходити до кінця часу, вибір страв залишається все менше і менше.

Так, і ще, на обід і вечерю не пропонується безкоштовних напоїв. Всі напої платні і коштують вони дорожче, ніж в магазинах міста. Келих пива 0,5 коштує близько 5 євро. З собою напої проносити теж не можна. Ми купували воду в магазинах, залишали в номері і пили вже після вечері.

У готелі відпочиває в основному молодь. Є і російськомовні. Були присутні, звичайно, кілька сімей з маленькими дітьми, але що по нас, так ми б з дитиною в цей готель не поїхали. Занадто багато движуху і шумновато. Наші вікна виходили до басейну, біля якого вечорами проходили дискотеки, а після молодь збиралася навколо басейну, голосно розмовляли і сміялися. Від усього цього створювався такий гул, що навіть із закритими вікнами вночі було шумно.

Номери в готелі досить просторі, є балкон, на якому можна посидіти в кріслі. Меблі в номерах стара, хоча є все - мікрохвильовка, холодильник, плита, посуд, каструлі, сковорідки, при бажанні можна приготувати поїсти.

Як ми проводили свій день відпочинку в Айя-Напі, Кіпр

Напевно, як і всі відпочиваючі, ми просто їли, спали, купалися і гуляли, насолоджуючись відпочинком і на час відмовившись від повсякденних проблем.

Прокидалися, йшли на сніданок, після загоряли і купалися у відкритому басейні готелю. На море до обіду не ходили, так як без парасольки від сонця дуже жарко, а платити 7,5 євро кожен день було просто шкода. Кілька разів грали в волейбол. Біля басейну завжди звучала музика, лежаки і парасольки від сонця надавалися безкоштовно.

В обід йшли в місто, їли. Після обіду, коли сонце вже не так палило, їхали на море. Увечері йшли в готель на вечерю. Після вечері гуляли, іноді ходили в нічні клуби.

В цілому відпочинок на Кіпрі нам сподобався. Відпочивати в Європі набагато приємніше і комфортніше, ніж в тій же Туреччині або Єгипті, а за ціною виходить приблизно однаково, часом путівки в Туреччину обходяться навіть дорожче.

Відпочинок на Кіпрі хороший ... проте він починається не з готелю і моря, а з дороги. Перш за все до острова потрібно дістатися, і це тільки авіапереліт. Порівняти ціни та купити квитки за найвигіднішими цінами можна тут , Ми саме так і робимо