Інста-блог 1 - Іспанія і Португалія - ​​Russian Progress

Кожен раз, коли я перебуваю новій країні, я веду щось на зразок щоденника в своєму інстараме , Де я ділюся враженнями від побаченого за день.

І мені прийшла в голову геніальна думка - зібрати всі ці звіти разом і зробити пости для кожної окремої подорожі.

Читаючи їх, ви прокачає свої навички читання і вивчіть слова, які спочатку були адресовані носіям мови - самий що ні на є автентичний мову!

Ще я додав аудіо, щоб ви могли також попрацювати над вимовою. А для тих, хто підтримує проект на Patreon, є ще одне аудіо , Де я читаю все швидко і без зупинки.

скачати mp3 / скачати pdf

завантажити mp3

День 3. Перший день в Мадриді. Зупинилися біля крутих хлопців з Фейсбуку в 20 (двадцяти) хвилинах від центру міста. Ніяким транспортом не користуємося. Все настільки красиво, що краще ходити пішки, до того ж економно. Ціни прийнятні (acceptable), особливо, якщо піти подалі від туристичних зон. Мадридці чуйні (eager to help), завжди підкажуть, розкажуть все в деталях і здоров'я побажають. Кажуть швидко, але зрозуміло. Спека +40 (плюс сорок). Гуляємо до ночі.

Гуляємо до ночі

День 5. Три дня в Мадриді. За цей час натопалі (минулого | to walk) близько 100 км (ста кілометрів). Найбільше тут мені сподобалися парки. У них є все: спортмайданчики, питні фонтани (drinking fountains), сади, озера, історичні монументи, папуги (parrots). У плані витрат, в загальному пішло близько 80 € (5500 ₽) (вісімдесяти євро / п'ять тисяч п'ятсот рублів). Найбільші витрати на їжу та зв'язок. Завтра рвонемо (Двіни / поїду) через іспанська blablacar до Сеговії.

завантажити mp3

День 6. Сьогодні вранці вирушили з Мадрида в Сеговию. Кращий варіант для пересування по містах Іспанії - блаблакар. Добралися до Сеговії всього за 5 € (п'ять євро). Ціна на автобус - 50 € (п'ятдесят євро). Дешевше тільки автостоп, який тут заборонений законом. Погуляли по середньовічному місту і поїхали ночувати до знайомого в Вальядолід. Познайомилися з місцевими іспанками, Діма стесняшка (сором'язливість | shy). Завтра набираємося сил (to recharge). Попереду Португалія.

Попереду Португалія

День 7. Сьогодні весь день в Вальядоліді. Місто невелике, тихе. Вдень на вулицях майже нікого немає. Місто оживає (пожвавлюється | to revive) ввечері, коли стає прохолодніше. Місцеві люблять поговорити. Варто тільки сісти поруч і з тобою почнуть розмовляти. Увечері спробували тортилью у виконанні нашого іспанського одного Рубена. Місцеві дуже гостинні. Однак тут я переконався (to make sure) в тому, що мегаполіси мені подобаються більше. Завтра їдемо до Саламанки.

завантажити mp3

День 9. У Португалії, місто Порту. Вже відчуваю себе, як дома😏 Добралися, як зазвичай, блаблакаром. Зупинилися у старого знайомого з хостелу. Незважаючи на те, що Португалія біднішими Іспанії (і це дуже помітно), перше враження склалося позитивне. У міста є своя атмосфера. Ще тут готують смачну свинину. Забавно, що (it's funny that) кожен раз, коли я намагаюся запитати що-небудь у місцевих португальською, мені завжди відповідають англійською. Завтра підемо вивчати місто, а поки спати. Ате балці! 😉

😉

10 і 11 (десятий і одинадцятий) дні подорожі провели в місті Порту півночі Португалії. Порту не такий вилизаний (чисті / акуратно), як іспанські міста. Однак, він приваблює своєю самобутністю (originality). Місцеві дуже гостинні. Жоау, мій місцевий знайомий, не тільки надав (to provide) нам житло на три ночі, а й зводив нас спробувати (to try) традиційну кухню Португалії, а вечорами пригощав (to wine and dine) нас своїми кулінарними шедеврами будинку. Витрати на їжу і транспорт мінімальні. Якби не сувеніри, я б вклався (to keep within) в одну тисячу рублів. Найцінніше спогад - Атлантичний океан. Тепер залишилося тільки викупатися на іншому континенті. Завтра нове пригода - їдемо автостопом (hitch-hiking) до Ліссабона.👍🇵🇹

завантажити mp3

День 12. Сьогодні вперше спробували автостоп. Почали на головній автостраді (freeway), з якої нас швидко прибрала поліція. На заправці (gas station) приєдналися до дівчат. Доїхали до якогось села, від якої пиляли (йшли | walked) ще близько 10км (десяти кілометрів) до потрібної нам траси (track). Так забавно було перебігати (to run across) величезні автостради, перелазити (to climb over) через паркани, бродити (to wander) з якихось чагарниках (thickets). Ех..вспомінаю Росію. На шляху до траси нас підвіз якийсь дідусь на мопеді. На трасі (на цей раз легальної для автостопу) нас підібрав добродушний португальська далекобійник (trucker), який безоплатно (free of charge) погодував нас пиріжками (patties) з м'ясом. Потім нас підвозили ще кілька хлопців, в основному, на невеликі відстані. Загалом, досвід незабутній, але до Лісабона ми так і не дісталися. 😂 Проїхали півдорозі, зупинилися в місті Коїмбре. Ночуємо перший раз в хостелі в Європі. Мені вже подобається. Завтра на Лісабон, тільки тепер блаблакаром. 😏🇵🇹

😏🇵🇹

День 13. В Лісабоні. В цей раз не стали морочитися (to bother) з автостопом, доїхали блаблакаром - швидко і легко. Перше враження про місто - притон (hellhole). Всюди сміття (garbage), на стінах зображені піськи (dicks), люди кричать, на майданчиках розпивають пиво, пропонують траву (weed). Навіть в центрі не пропадало (to disappear) це неприємне ощущеніе..куда я потрапив? Взагалі місто величезний, завтра охопимо (to cover) більше місць, може думка і зміниться, а поки - притон. 😕

завантажити mp3

День 14, 15. Трьох днів в Лісабоні було мало. Сюди потрібно приїжджати на тиждень, а краще на дві. Це стосується (concerns) всіх мегаполісів. За пару днів неможливо скласти (to form) об'єктивне уявлення (думка) про місто. У перший день я подумав, що це смітник (scrapyard). На другий, я дізнався, що тут є пристойні (presentable) райони. Сьогодні я побачив красиві парки, що нагадують Мадрид. Також я побував в багатому приватному секторі та в самому злиденному (impoverished) районі за всю подорож. Загальне враження? Бідний мегаполіс. Порівнюючи його з іншими містами, сподобався він мені найменше. Жити тут я б не став, а повернутися можна. Так що, ате балці, Лішбоа! 🇵🇹

🇵🇹

16 день. Місто Фару.🇵🇹 Хотіли потрапити на місцеві пляжі, а опинилися в розпалі (in full swing) якогось фестивалю. Як завжди, приїхавши, зайшли в першу-ліпшу кафе і почали шукати хостел. Всі дешеві варіанти були зайняті (повезло в фестивалем). На Коші (couchsurfing) житло теж не знайшли. Макдак (Макдональдс) працює до 23.00. Загалом, залишалося тільки прогулятися нічним Фару.😌 За пару годин обійшли все місто вздовж і впоперек (far and wide). Встигли подрімати (to take a nap) на якихось лавках. У розпал ночі вирушили в пошуках тепла.😬 Добралися до вокзалу, де і поспали пару годин. Мораль цієї байки така (the moral of the story): не хочеш ночувати на вулиці, бронюй хостел заранее.😏 Залишаємо Португалію, повертаємося до Іспанії. місто Севілья.😎🇪🇸

завантажити mp3

День 17. Севілья. 🇪🇸 Добралися блаблакаром. Цього разу зв'язалися з разводіли (шахраїв | fraud). Проїхавши півдорозі, він зупинився і почав вимагати ще 4 € (чотири євро) з кожного, крім тих 16 € (шістнадцяти євро), які були встановлені спочатку. Нам довелося заплатити, але як тільки ми добралися, ми вирішили провчити (give a lesson) гівнюка (мудаки | asshole) - скасували бронь на сайті і гроші до нього не дійшли. Загалом, краще їздити з дівчатами.

Загалом, краще їздити з дівчатами

18 день. Севілья - найкрасивіше місто за всю подорож. Він чистий, зелений, всі старовинні будівлі відреставровані (renovated), іммігрантів взагалі не видно. Особливо все це помітно після Португалії. Мінуси, звичайно, теж є - тут спекотно. Сьогодні +41 (плюс сорок один). Але мені норм (нормально) .😎 Шкода, ми тут всього на два дні. Зависли (затримали) в Португалії надовго і довелося прибрати з маршруту 3 міста. Попереду залишився один місто, зате який! Завтра їдемо в Барселону. 🇪🇸

завантажити mp3

21 день. Барселона. Натопал (пройшов) близько 30 км (тридцяти кілометрів) і навіть половини монументів не охопив. Місто величезний і красивий з усіх боків.

На вулицях постійно чути мова на різних мовах, особливо на російській. Куди б не пішов, скрізь росіяни. І це не стільки чутно, скільки видно. Рибак рибака бачить здалеку (birds of a feather flock together). 😏 На балконах розвішані каталонські прапори і жодного іспанського. Місцеві кажуть каталонською, вивіски (signboards) все каталонською. Тут відчуваєш себе в Каталонії, а не в Іспанії.

Зовні Барселона виглядає багатше Мадрида. Створюється враження, що саме тут зосереджений весь капітал країни.

Найбільше вразило головне творіння Гауді - Саграда Фамілія. Це найкраще, що я бачив за всю подорож. Завтра ще один день в Барселоні.

завантажити mp3

22 день. На другий день хотів піти на пляж, але було похмуро (overcast)
і я вирішив дістатися до якогось храму на горі. Виявився він трохи далі, ніж я очікував, але вигляд був того вартий.

Повернувся в центр по одній з головних вулиць міста - Діагоналі. Половину дня хотів присвятити парку Гуель, але не судилося (it's not meant to be) - вхід за квитками, причому в строго певний час, якого у мене вже було небагато.

Увечері я відправився на пляж. Водичка тепла, є спортмайданчик, пірс для рибалок. Місто ідеальний для життя. Тому тут так багато іммігрантів з усього світу.

Сюди я безумовно хотів би повернутися, тільки вже на довше. Їдемо в Мадрид. Скоро додому.

завантажити mp3

День 23. Мадрид. Останній день подорожі. Позаду 10 (десять) міст, кілька сотень км (кілометрів) пешкодрапом (пішки) і море вражень. Це було моє перше самостійне подорож і все виявилося набагато простіше, ніж я очікував. Знання мови дуже допомогло.

Перший тиждень жили у знайомих, потім в хостелах. Один раз довелося ночувати на вокзалі. Харчувалися ... да ніж ми тільки не харчувалися. Переміщалися блаблакаром, на поїзді, автобусі і автостопом.

За всю подорож витратив близько 50тр (п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян), не рахуючи квитків. Якщо готувати (їжу) самому, можна ще 10т (десять тисяч) заощадити.

Іспанія дуже сподобалася. Не можу виділити одне місто - Мадрид, Севілья і Барселона прекрасні по-своєму. Також був радий побувати в Португалії, про яку до цього не мав нікого уявлення.

Їдемо в аеропорт. Коли б швидше додому, хочу дощу.

If you want to support my work, you can do this on Patreon (Дякуємо!)