Подорож в минск на машині з москви

Ольга

31 серпня 2013, 15:09

На авто в Білорусь. День 1 дорога до Мінська

Отже ... Розповім про нашому невеликому подорожі в Білорусь. Їздили ми всією сім'єю на машині. Планували відвідати 2 основних міста Білорусі: Мінськ і Брест. Першим був Мінськ. Готелі мілини одразу - здалося дорого. Забронювали аппартамменти на букінг. Виїхали з Клімовська в 4-30 ранку і в шлях через Москву на Мінське шосе. Ранок. Дорога вільна їхали не поспішаючи і через кілька годин шляху були на кордоні Білорусі. Кордон формальна трохи знизивши швидкість проїхали її. Ось такими полями зораними або окошеннимі зустріла нас ця ...

В Білорусь на вихідні. Біловезька пуща

Наближалися червневі вихідні, і ми вирішили провести їх в Білорусі. Вже дуже давно збиралися поїхати туди на машині. Тим більше відстань не така величезна, і дороги в прекрасному стані. До трьох офіційним вихідним ми додали два дні відпустки (день раніше і день пізніше) що б не стояти у величезних пробках близько Москви, зібрали валізу і поїхали в подорож.

Читати повністю... Читати повністю Олена

25 серпня 2015 року, 10:17

Подорож з двома дітьми на машині до Берліна.

Пост для тих, хто ще сумнівається їхати чи ні в далеку подорож з дітьми на машині. Однозначно - їхати). Звичайно, далека дорога вимотує, але якщо діти люблять їздити на машині, все пройде гладко. У нас був такий маршрут: Москва - Брест - Варшава - Берлін - Гданськ - Мінськ - Москва. Поїздка була трохи більше 2-х тижнів. Майже тиждень гуляли по Берліну. Найдовший переїзд був з Москви до Бреста (майже 15 годин з урахуванням невеликих зупинок). На ...

Відпочинок в Білорусі з 1,5-місячною дитиною: як ми зважилися

Пишу цю замітку тільки для того, щоб поділитися своїм невеликим досвідом. Далеко не всі батьки наважуються подорожувати з малюком, але (поклавши руку на серце) багато про це замислюються. Зміна обстановки і відпочинок так необхідні в нашому житті, що збільшує ритми і темпи з кожним днем. Хтось назве нас хворими на всю голову, які не думають про дитину, а тільки про себе, хтось, навпаки, підтримає. Зрозуміло, що кожен вирішує або вирішується сам, що краще для малюка. Багато що залежить від самого дитинку: якісь ...

Активний відпочинок

Обговоріть вашу тему в співтоваристві, дізнайтеся думку активних користувачів Бебіблога

Перейти до спільноти

Фотозвіт про автоподорожей в Білорусію на травневі свята

Дівчата, тільки що повернулися з захоплюючої подорожі по Білорусії. Хочу поділиться враженнями. Кому цікаво - прошу під кат (багато фото). Склад учасників: 2 екіпажі з Рязані, 2 з Москви. 5 сімей, 8 дорослих, 6 дітей різного віку від 4 до 16 років. Час поїздки 1-7 травня. Маршрут - Рязань - Москва - Смоленськ - Бобруйськ - Мінськ - Жодино - Брест - Бресткой фортеця - Біловезька пуща - Мирський замок-додому))) Початок подорожі: Знаючи, що в Москві будуть пробки, хотіли ...

Білорусь.

Сьогодні повернулися з Мінська. Їздила зі шкільної екскуріей своєї старшої дочки, тому рівень інформації був розрахований на 11-13 річних дітей. На жаль, "завдяки" нашу екскурсоводу, склалося враження, що у Білорусі немає історії. Так, я прекрасно розумію, що Мінськ, та й саму країну фашисти знищили практично вщент, але історія-то у неї залишилася ...

Болгарія на авто, через Білорусію-Польщу-Словаччину-Угорщину-Сербію

Всі ми любимо і знаємо Болгарію, вона поруч, вона дешева, вона якась своя рідна !!!! І ось коли, ти їдеш туди не перший раз, і все там вже бачив і знаєш, і розумієш, що в іншу країну поїхати поки не судилося, в зв'язку з тим, що потрібно виправдовувати наявну там нерухомість, ти замислюєшся, як урізноманітнити свій відпочинок ........ І варіант випадає на подорож на авто. І для безпеки пересування, нами був обраний маршрут: Білорусія-Польща-Словаччина-Угорщина-Сербія-Болгарія (Сонячний Берег) .На все подорож пішло 3 нелелі (2-е на ...

Браво !!!

Взяла тут: Snob.ru Париж не варто і плювка для Вальки з Мухосранска Як же я люблю чудовий містечковий снобізм! (Сім знаків оклику) Ось приїде якийсь маленький-маленький Цар навіть і не Гори, а так, Сміттєвої Звалища, в столицю (будь-яку) і давай дивуватися: а чого це здеся вдома не позолочені, а вулиці не оббиті соболиними килимами? Так у нього, мовляв, в сортирі на дачі - і то нарядно! (Сортир, правда, за звичкою - на вулиці, зате з підігрівом, ліпниною, хохломой, обдувом дупи ...

Читати повністю... Читати повністю MARIA

15 листопада 2016, 15:28

Трохи про себе

Привіт всім, хто читає цей пост! Я народилася в Росії, в далекому і зовсім невеликому містечку на півночі Вологодської області під назвою Кичменгский Городок. Він знаходиться поруч з Великим Устюгом - батьківщиною Російського Діда Мороза. Ніколи не соромилася, на відміну від деяких моїх земляків, місцем, де я народилася і виросла. Я вважаю, що моя мала батьківщина назавжди залишила в мені слід. Там сформувався мій характер, і прагнення йти до поставлених цілей. Саме там я навчилася довіряти людям, бути відкритою, завжди ...

Читати повністю... Читати повністю Klavdiya Zimina

19 серпня 2015 року, 00:57

Поїздка в Латвію, Литву і Білорусію

Серпня 2014. Як завжди-спонтанне рішення виїхати з Москви, хоч куди-небудь. У чоловіка було невелике справу по роботі в Ризі, тому вирішили поєднати приємне з корисним. Вирушили в дорогу на машині. Даня (старший) в цьому час був у бабусі і дідуся, тому з нами був тільки Ромка (на той момент йому було 1 рік і 4 міс). Як завжди, все фото зроблені на телефон, тому прошу поставитися поблажливо до якості;). Далі дуже багато фото і розповідь.

Читати повністю... Читати повністю Natalya

1 серпня 2013, 16:03

Подорож на машині з Москви до Чорногорії з маленькою дитиною

Опис буде корисним для мам, які хочуть підготувати своє чадо і себе самих до першого далекої подорожі Про цю подорож, а точніше про далеку поїздку на машині, наш тато мріяв уже кілька років. Він взагалі у нас любить «відпочивати» за кермом, особливо коли місця нові і красиві і круїз-контроль включити можна. Основним аргументом до того, що їхати треба цього літа було те, що у нього несподівано утворилося вікно в робочому графіку, а коли ще може представитися така можливість ?! Адже коли ...

Читати повністю... Читати повністю АлОлька

10 січня 2011, 18:33

Мінськ

3е подорож нашого півторарічного сина. Поїхали на 4 дня до столиці Білорусі Мінську. Поїздка на машинах в компанії нашої нареченої Аріни, її мами Каріхі і ще 3 незнайомих нам людей)) Багато фото.

Читати повністю... Читати повністю Катерина

11 січня 2011, 15:19

Новий рік Георгія

Ось ми і повернулися з чергового закордонного подорожі. Хто на Новий рік в Куршевель, хто ближче до теплого океану, а ми - на батьківщину Батьки - в Білорусь. Там Гоша і зустрів свій перший в житті Новий рік.

Беларусь, май, життя!

"Така червона країна, як наша двадцять років тому ..." звучить в моїй голові, коли я згадую нашу поїзду в Білорусь на першотравень)) Хоча, звичайно, це не зовсім правда, Білорусь цілком європейська країна, чиста, гостинна, затишна, але чесно кажучи, така рідна! Хоч я і була там вперше, відчуття залишилося таке ж, яке відчуваєш, приїжджаючи до далеких родичів, яких давно не бачив, і за якими дуже сильно скучив!

У Греції на авто!) Частина 1

21.06 Отже, ми проїхали запланований маршрут до Польщі, г Люблін, готель забронювали заздалегідь через букінг, Hotel Focus, 1270 км від Москви (час у дорозі 15 годин) Наш склад: 2 дорослих, дитина 4 роки і 2 йорка Наш маршрут: Поїздку на авто ми запланували відразу (вибирали між країнами: Болгарію, Хорватію чи Грецію), минулорічний досвід подорожі на машині в Італію нас вразив! Так само плануємо відвідати Угорщину і Сербію. Стартонув ми 20.06 в 12 дня (проспали все на світі, планували взагалі то в 6 :)) відразу рвонули у Внуково в вет-контроль отримати і ...

Читати повністю...

В Зальцбург з дитиною. Зальцбург в дощ.

Хочу розповісти вам про наше нетривалому подорож з дитиною майже 2 років в чудовий австрійське місто Зальцбург. Пост великий! Покажу багато фото і розповім про те: 1. як ми добиралися, аеропорт Зальцбурга і аеропорт Мюнхена і як дістатися до Зальцбурга; 2. що робити в Зальцбурзі, якщо йде дощ і на вулиці холодно; 3. Зоопарк Зальцбурга; Будинок природи; ангар; Прогулянки по Зальцбургу 4. Що привезти з Зальцбурга; що спробувати в Зальцбурзі, про моєму улюбленому кафе

Читати повністю... Читати повністю Тетяна

9 січня 2012, 00:43

Наша поїздка в Білорусь або новорічну подорож на машині з маленькою дитиною

1.Предісловіе Про мої муки і роздуми їхати чи не їхати з 10-ти місячної дочей в таке подорожі можна почитати тут http://www.babyblog.ru/user/filatik2004/2999689 Зрештою, я зважилася на поїздку, і щоб відчувати себе впевнено, зібрала з собою все що вважала за потрібне. Наш тато обурювався забитим багажником, але я була непохитна або так, або ми з Рітус Не поїдемо)). У підсумку з нами поїхала коляска, стільчик для годування, ковдри для повзання, майже всі наявні в будинку медикаменти, купа речей, місячний ...

Це запис для знайомства

Привіт! Мене звуть Ольга, я живу в Москві, в Ярославському районі. У мене є син Іванко, він народився в 2010 році. Я люблю подорожувати, складати історії, робити смішні книжки, листівки, речі. Буду дуже рада новим знайомствам! Ваніно подорожі (за межі МО):

Читати повністю... Читати повністю Анетка

8 августа 2012, 15:34

На авто по Європі з дітками. частина 1

Вирішила поділитися своєю розповіддю авто подорожі з дітьми в Європу. Можу сказати відразу досвід подорожей на машині у нас великий. У 2010 році ми з чоловіком і двома дітьми 6 місяців і 5 років, ми доїхали до Швейцарії, прокотившись по 7 країнам. У минулому році ми на автобудинку дісталися до Португалії. Цього разу, в зв'язку з тим, що можливості вибратися у відпустку у чоловіка не було, я вирішила поїхати сама. У Чехії (Карлових Варах) у мене живуть батьки ...

Їдемо в Леголенд. День 1

18 липня Іллі виповнилося 10 років, і на честь цієї знаменної події ми запланували подорож на машині в Леголенд Німеччини всією сім'єю. Іллюша давній і відданий шанувальник Лего, про поїздку цієї ми з ним мріяли давно, і цього літа їй судилося здійснитися. Буду в міру часу і сил викладати розповіді про нашу подорож, яке пройде по Білорусії, Польщі, Німеччини, Чехії та завершиться в Естонії, в Тарту. День 1. Москва-Барановичі. Пробіг 850 км

Добре бути сміливою! Тільки страшно. (Продовження)

На права здала, їздити не вмію. Навчіть? Він з книжки, він все може. А я живий і дурний! Макс Фрай Настала весна. Я вирушила в мотошколу, в якій тоді ще не здавали на права, зате давали ендуро, екіпіровку і хорошого інструктора. Уроки проходили на кросової трасі. Моє прохання звучала так: «На права здала, їздити не вмію. Навчіть ». Уроки пройшли добре і, повернувшись в місто, я перший раз сіла на свій мотоцикл ... Все історії про те, як перший раз - і ...

Відпочинок на 30-31 тижні

Всім привіт! Нам поки тільки 13 тижнів. Але плануємо поїхати на машині до Європи (Чехія) на початку вересня. Це буде 30-31 тиждень. У кого був досвід на такому терміні подорожі на машині (!), Поділіться будь ласка ПЕРЕД ВІДПОВІДДЮ ПРОШУ ПОЧИТАТИ -

Частина 2, діти і природа

Погода була не для плавання в басейні, прикро звичайно, градусів 16 було, але хіба нас це зупиняло. Марк і шланг були нерозлучні, він поливав годинами просто, з перервами на поїсти, і якщо нам потрібно було кудись поїхати. Взяли ми з собою батут, велосипеди, батут користувався попитом, а на великах в цей раз каталися мало. У цей день рано вранці нашому татові треба було їхати у справах до Москви, тому поки діти спали я його проводила. Напередодні пройшов дощ і була ...

Читати повністю...

Відпочинок в листопаді на машині з двома малятами) по невеликій Європі)

Почну напевно з того, ми молода сім'я з двома маленькими прекрасними доньками (4 і 1,8 років) Так як можливості подорожувати удвох з чоловіком у нас немає, то доводиться всією сім'єю, про що ми не шкодуємо! Так веселіше)) Цього разу вирішили відправиться на машині з Москви (31.10.14) в сторону Угорщини (кінцева точка) з зупинками в Мінську і Люблін (Польща). Водій був тільки наш тато, а я була в вигляді помічника і організатора))) Виїжджали з Москви ми рано вранці (5-6 ранку)

Читати повністю... Читати повністю Женя

26 вересня 2018, 22:20

Travel-list (регулярно оновлюється)

Заводжу собі такий пост для зручності, а то вже забувати починаю, про що, де і коли пишу. Тут архів наших доріг з активними посиланнями на пости з описом подорожей. По роках, по віках, по транспорту. Заглядайте, буду рада)

Читати повністю... Читати повністю Варела

22 вересня 2015 року, 11:09

Наша поїздка в Білорусію (продовження)

Після музейного комплексу Дудутки ми вирушили по замкам. Першим на нашому шляху був Мирський замок. Дуже красивий! Знаходиться він зовсім близько від Дудуток. Половина замку відреставрована, можна бродити по замку, коридорах і крутими сходами. Відвідали в'язницю, піднялися наверх. Дуже цікаво) Так само є музей гетто, і відреставровані кімнати замку з інтер'єром тих часів, мініатюри Білоруських замків. А який величезний льох з провізією)

Читати повністю... Читати повністю МарінкаТ

10 грудня 2013 18:55

Мінськ

Ось, нарешті, я і добралася до кінцевого пункту нашого маршруту. Столиця Білорусі. Місто Мінськ. Місто, де відбулася зустріч, ледь не що довела мене до інфаркту. Але про все по порядку. *** Черговим раннім-прераннім вранці, ми з Наташкой витягли себе з ліжок, озброїлися зібраними з вечора валізами і потягли на вокзал. Поїзд відправлявся о 5.50. Білоруський транспорт повільно, але вірно кував з нас завзятих жаворонков.Пріготовів паспорта, ми підійшли до квитковій касі. - Два квитки до Мінська, будь ласка. Ось наші документи.- Документи? - здивувалася касир. -...

Поїздка в пітер

В цьому році ми вирішили відзначати день народження Тимка не тільки посиденьками з друзями, але і міні-подорожжю. Ми довго думали, прикидали, спочатку хотіли поїхати до Мінська, потім думали на рахунок Москви, але в підсумку обставини склалися так що поїхали ми в Пітер. У програмі були аквапарк, океанаріум і екзоопарк. Під катом трохи букв і фотографії.

Читати повністю... Читати повністю Катерина

13 січня 2014 року, 00:05

Москва-Мінськ-Брест

не дописавши попередній відпочинок - пишу вже про наступний. Їздили ми в Білорусь, і скажу я вам що повертатися мені не хотілося, так сподобалося. Відпочинок наш тривав з 2 по 10 січня. З дітьми 3.5 і 8 років. Їздили на авто. Дорога до Мінська - пряма і нудна, як втім і до Бреста. Писати багато не буду - ББ не вистачить. Коротко так: вразила чистота. Втім про це не мало написано. Скрізь усе прибрано, чисті рівні дороги, придорожні місця з ...

Читати повністю...

в Грецію на авто) Завершальна частина!

Отже виїхали ми 16.07.13Расстояніе запланованого маршруту 1150км з Білостока до Москви (очікуване час у дорозі 14-15 годин) Лягли ми спати на передодні в Білостоці дуже пізно в 4 ранку, а прокинулися о 8:30 розбиті, їли встали на завтрак.Собралісь , провозилися і в шлях на кордон! в пункт Бобровник прибутку о 12:00 (за місцевим) нас зустріла неприємна величезна черга !!!!! Так ось провели ми на кордоні 5,5 годин !!!!!!! Грішили ми на поляків, АЛЕ всім на подив, це виявилися до жаху противні білоруси !!!!!!! Я думала їх вб'ю !!! перед нами 3 молодих хлопця-прикордонники пропустили без черги свого ...

В Литву на машині.

Подивилася я і зрозуміла, що дуже мало відгуків про те як подорожують на машині і вирішила розповісти про нашу поїздку. Їздили з синочком в середині вересня, тоді нам було 2 роки 5 місяців на машині з Москви до Литви. Якщо кому цікаво прошу під кат.

Читати повністю... Читати повністю Ідель

20 августа 2012, 11:42

Білорусія на травневі. Частина 2: Брест

Тиждень тому я починала звіт про нашу подорож: http://www.babyblog.ru/user/sintya/3026425 А зараз хочу згадати нашу одноденну поїздку в Брест. Взагалі, як я вже писала, Білорусія щедра на рівнинні пейзажі: величезні заливні луки, поля, засіяні рапсом, різнокольорові пагорби - все це створює приємну атмосферу поїздки! Хочеться їхати все далі, далі і далі .. Це бажання пов'язане ще й з тим, що дороги тут просто чудові! Чоловік отримував практично оргазмічний задоволення ковзаючи 130 по практично порожній рівній широкій дорозі від Мінська до Бреста. До речі ...

Читати повністю...

Продовження поїздки до Мінська.

Після церемонії і фотосесії ми повернулися в будинок Олесі і Дениса, там був не великий фуршет, поїли і лягли відпочивати. Встали поїли, одяглися, пограли з хазяйським котом Боней і собакою Вакс. Далі занурилися поїхали в ресторан. Зустріли молодят проводили. Подарували подарунки і почався фуршет. Дітки сиділи окремо за перегородкою, я думала буде окрема кімната, щоб менше доносився гуркіт музики. Це був великий мінус. Соня посиділа і через 30 хвилин стала вже шукати нас по залу. Вся весілля було в стилі ...