Озеро Гарда 2011 року.

Наш рейс авіакомпанії RYANAIR з Лаппенранта в Бергамо вилітав після обіду і ми спокійно доїхали на своїй машині з Пітера заплатили за стоянку в аеропорту і пішли на посадку. Прилетівши ми отримали в прокатному агенстві свій фіат пунто, завантажили в багажник свої речі і рушили в бік готелю, розташованого недалеко від аеропорту Бергамо.

Бергамо - дворівневий місто. На першому рівні розташований звичайний італійське місто з будинками 18-20 століття. Високо на пагорбі на містом, оточений стіною, знаходиться старе місто. Потрапити в нього можна на фунікулері.

Вийшовши з фунікулера, ви опиняєтеся в середньовічній Італії.

Стара площа Бергамо, розташована в центрі старого міста.
У південній частині площі знаходиться стара ратуша (Палаццо Веккьо).

Ратуша була побудована в середині 12 століття. У 1269 році будівлю серйозно постраждало від пожежі, її реконструкція датується 1453

роком. У 1513 році під час навали іспанців ратуша знову горить. Головним архітектором проекту її відновлення стає П'єтро Ізабелла. Роботи починаються в 1538 році, в результаті створюється палац з чотирма великими колонами в середині першого поверху, венеціанськими вікнами, балконом і символом Венеції, крилатим левом, що символізує святого Марка, на фасаді.

Праворуч від старої ратуші стоїть вежа Torre Civica, побудована в 12-15 століттях і будівля Domus, нині резиденція Університету Бергамо.
На північній стороні площі розташована нова ратуша (Palazzo Nuovo) з фасадом з білого мармуру, зараз зайнята міською бібліотекою.
Капела Коллеони була побудована на честь святих Варфоломія, Марка і Іоанна Хрестителя в 1472 - 1476 роках в якості особистої церкви кондотьера Бартоломео Коллеони, сім'я якого була однією з найбільш знатних родин в місті. Будівництво капели було доручено архітектору Джованні Антоніо Амадео. У фасаді каплиці над головним портиком знаходиться вікно в формі троянди, по боках від вікна - медальйони із зображенням Цезаря і Траяна. У верхній частині підстави фасаду встановлені плити з біблійними сюжетами і подвигами Геракла. У верхній частині фасаду знаходиться лоджія в романському стилі.

Прогулявшись по вуличках старого міста ми пішли до міської фортеці - Рокка . Оглянувши фортецю і відвідавши музейну експозицію, присвячену подвигам Гаррібальді ми дійшли до фунікулера, спустилися в нижнє місто, забрали машину з парковки і поїхали ( см карту ) Займатися шопінгом. Ми виїхали на автобан Мілан - Венеція, поїхали в бік Брешії і не доїжджаючи до неї звернули по навігатору в Franciacorta Outlet Village . Провівши в аутлеті більше половини дня, ми поїхали в Castello Belvedere, де був запланований нічліг.

Castello Belvedere виявився не замком, а старовинною садибою. Нам надали апартаменти з двох кімнат: спальні і вітальні - кухні. Кухонна зона була відокремлена від вітальні широкої барною стійкою, з вітальні можна було вийти на велику терасу, звідки відкривався шикарний вид на озеро Гарда і Сірміоне.

Остання фотографія - це вид з нашої тераси. вранці ми поїхали в Брешию . Припарковавшись недалеко від Piazza Paolo VI, ми оглянули розташовані на ній собори і баптистерій і попрямували до замку . Він розташований високо над містом. Навколо замку виявився красивий парк. Після Брешії ми поїхали назад на озеро Гарда в Сірміоне. У старе місто в'їхати не можна, парковка знаходиться на Via Ulivi. Праворуч від вхідних воріт міста розташований замок Скалігер . Недалеко від замку споруджена прикольна інсталяція з каменем (див фото) і старовинна церква. Якщо йти далі то можна зустріти шикарні вілли і на самому кінці півострова - римські руїни Area archeologica delle Grotte di Catullo. До нього ми не дійшли, повернулися до машини і поїхали назад в Castello Belvedere.

Покинувши Castello Belvedere ми поїхали уздовж берега озера Гарда . Заїхавши за продуктами в супермаркет М igross , Ми поїхали в Лацізе. Залишивши машину на парковці на Via Pra del Principe, ми пішли оглядати замок . Далі ми поїхали по дорозі йде уздовж берега озера.

Гарда - найбільше і найкрасивіше озеро Італії, розташоване в передгір'ях Альп. Його оточують три області Італії: Венето, Трентіно і Ломбардія. Навколо озера розташовано безліч невеликих містечок, таких як Сірміоне, Бардоліно, Дезенцано дель Гарда, Ріва дель Гарда, Мальчезіне. Поруч з озером побудований найбільший в Італії парк розваг Гардаленд. озеро Гарда
- ідеальне місце для любителів віндсерфінгу і каное.

Підносяться над берегами озера скелясті альпійські гори чудово поєднуються з пальмами, лимонними і апельсиновими деревами. Навколо озера безліч готелів і приватних вілл. Найчистіше альпійський гірський повітря, кришталево чиста вода, піщані пляжі поєднуються тут з теплою, але не спекотною погодою. Навколо озера багато термальних джерел.

По такій дорозі ми доїхали до Мальчезіне, залишили машину на дорозі і пішли оглядати місцевий замок все тих же Скалигером (ну куди ж від них подінешся - володіло сімейство землями навколо озера і будувало замки). Замок дуже ефектний, ми спустилися від нього на берег і погуляли біля озера. Після цього ми поїхали в наш готель Bike Hotel Toresela, заселилися, пообідали і поїхали в замок Безено . Потужна фортеця, розташована на високому пагорбі справляє сильне враження. Безено контролював дорогу між Італією і Австрією. У замку хороша експозиція. На зворотному шляху ми, проїжджаючи через місто Роверето заїхали в місцевий торговий центр і у моєї дружини додалося дві куртки. У невеликих італійських містах далеко від туристичних стежок можна знайти цікаві речі по хорошей цене.

Вранці прокинувшись ми побачили з вікна нашого готелю рожеві гори:

Поки ми снідали гори стали такими:

Наш рейс авіакомпанії   RYANAIR   з Лаппенранта в Бергамо вилітав після обіду і ми спокійно доїхали на своїй машині з Пітера заплатили за стоянку в аеропорту і пішли на посадку

ми поїхали в гори . Дорога проходила по ущелині.

Коли ми піднімалися по серпантину до замку Дрена на дорогу перед нами вибіг молодий олень, поки діставали фотоапарат він сховався в лісі ... Після замку ми поїхали до невеликого гірського озера lago di Cavedine.

Ми піднялися по серпантину вгору, зупинилися на оглядовому майданчику ...

Ми піднялися по серпантину вгору, зупинилися на оглядовому майданчику

Далі дорога проходила вузькою ущелиною.

Так ми доїхали до Cascate Nardis . В долину практично не потрапляє сонце і там була мінусова температура. По дорозі до водоспаду було слизько йти. Поруч з водоспадом в селі Carisolo розташований меморіал присвячений Першій світовій війні.

Ми поїхали назад до озера Гарда. По гірській дорозі ми доїхали до замку Кампо . Замок знаходиться в приватній власності, на нам дозволили його оглянути. Після цього ми поїхали в Ріва дель Гарда, залишили машину і погуляли по місту. Фотоапарат до цього часу вже здох ... Погулявши по парку вздовж озера, ми поїхали назад у Bike Hotel Toresela.

Поснідавши в Bike Hotel Toresela ми розрахувалися з милою бабусею - господинею готелю і поїхали в Верону .

Припарковавшись на підземній стоянці ми пішли оглядати замок Castelvecchio і гуляти по місту. Враження від красивого міста злегка змастили дві товсті російські тітки років по 45, які з криками "Маша сфоткай мене!" активно лапали груди Джульєти намагаючись налагодити своє особисте життя. Після Верони ми Виїхали на автобан і поїхали в бік Венеції. З нього ми згорнули в місто Соаве, відомий своїм одним з кращих білих вин в Італії "Соаве". Місто оточене фортечними мурами, а замок просто чудовий, хоча про нього дуже мало інформації. Ми були єдиними відвідувачами - доглядачка відкрила для нас ворота замку величезним ключем і чекала поки ми його розглянемо. З Соаве ми поїхали в Местре - місто розташоване поруч з Венецією на материку, там у нас був запланований нічліг. Так як ми подорожували на машині ми вирішили не ночувати в самій Венеції.

Поснідавши в готелі ми поїхали в Венецію .

Вранці після сніданку ми покинули наш готель в Местре, виїхали на автобан і поїхали в аеропорт Бергамо, де нас чекав літак.